hits

min trening


Jeg har blitt helt avhengig av trening etter Skal Vi Danse! Pappa har nok aldri vrt s stolt av meg som n, haha. Han er jo en treningsfreak. Jeg vil gjerne ppeke at jeg ikke trakk meg fra dansen fordi jeg var sliten fysisk - s klart var jeg jo sliten, men det hadde jeg forventet og var forberedt p. Jeg hadde jo vrt en idiot om det kom som et sjokk at kroppen fr gjennomg. Treningen digget jeg fra start! N har det blitt en stor del av mitt liv og jeg kan aldri se for meg slutte. Takk for at jeg fikk danse meg inn i hsten og har funnet gleden i trening! 

For meg er det viktig variere slik at det er spennende trene hver dag. I dag var jeg hos min personlige trener (Adrian Paul - optimal trening) og vi fant ut at jeg veier det samme n som fr dansingen, men jeg har gtt ned i fettprosent. Jeg har bedre kondisjon enn fr, men jeg er litt svakere (faktisk!). Det var spennende f kartlagt! Mitt ml med treningen er egentlig ingenting, haha. Jeg vil bare fle meg bra og det gjr jeg av vre aktiv. Jeg har liksom ingen fysiske ml for jeg elsker kroppen min heldigvis. 

Mandager blir mine verste dager fremover p treningsfronten, for da kjrer jeg doble kter. PT p morgen, og pole fitness p kvelden. Jeg elsker trene pole! Da fr jeg fortsatt danse litt igjen (selv om det s klart er helt annerledes), og det kombineres med styrke. Om jeg fler meg sexy? NEI. Jeg fler meg p mitt minst digge nr jeg danser pole. Ansiktet er helt sammenbitt, jeg konsentrerer meg som faen, lager rare lyder og holder p. Men er det fantastisk trening? Oh, yes! Anbefales p det varmeste. Jeg gr p private timer enn s lenge med instruktren Ronja, hun er fantastisk. Jeg tr ikke dra p gruppetimer enda - men det kommer forhpentligvis etterhvert! Studioet heter Sometimes Pole. 

Har noen av dere testet pole, eventuelt har dere tips til andre morsomme treningsformer jeg kan teste ut? Tenk gjerne utenfor boksen! :-) Jeg vil gjerne ha noe som kombinerer trening og hobby. 

32 kommentarer

Jeg er ikke srlig glad i trene, spass kan jeg innrmme. Men jeg har prvd Squash et par ganger, det er utrolig gy og man blir skikkelig sliten! Jeg ser ikke p det som trening en gang fordi det er s morsomt.

Crossfit er den morsomte treningsformen for meg. Jeg sliter med motivasjonen for trene. Det hjelper ha muligheten til g i timer. Har faktisk trent minst tre ganger i uken siden sommer fordi jeg begynte p crossfit. Dette i tillegg til jobbe 150% og studere p fulltid. ktene er alltid ddstunge, men det som er fint er at du trener kun etter din evne :)

Jeg har nylig blitt medlem hos Combine.no :D Der fr jeg kombinert bde trening og hobby. Har blant annet testet kickboxing p Fighter og diverse kampsport fra Gym Ila gjennom tjenesten. De har ogs samarbeid med RAW yoga, Barrys, Myrens, tennis osv. Perfekt for de som liker variert trening!

Du kan f trene p min pole Sophie Elise☺️

Hei fineste!<3 S utrolig bra at du fortsetter trene n!!! Det er virkelig gull verdt! Jeg er kronisk syk og trening har vrt og er min beste venn! Jeg hadde ikke levd n uten treningen... S det er nr.1 i livet for meg!<3 Hper du og Joakim tar opp igjen youtube! Elsker deg!<3<3<3

h, treningsglede! Jeg vil sterkt anbefale klatring ❤️ det er s mange muligheter, samtidig som det trener deg fysisk, psykisk og mentalt. Selv startet jeg med hydeskrekk, s det er en ekstremt deilig flelse bde overvinne frykt og trene hele kroppen samtidig.

Hei! Du har snakket om at du vurderer fjerne silikon i puppene, er det noe du vurderer med rumpa di og? Du er flink og fin, st p!

Kristian Magnus

Kristian Magnus

Skikkelig koselig innlegg video synes jeg du er som svevende Drmmenes fantasi en goding av en kuling synes jeg nsker deg alt godt og en riktig god ettermiddag sophie Elise hilsen Kristian 😃♥️

Du har ikke et ml med treninga sier du, men hvis det gjr at du fler deg bedre, fysisk og mentalt, s har det betalt seg. For en som (du) har slitt med angst s er trening et av de beste virkemidlene, og mye bedre enn medisinering. lykke til!

Jeg trener pole p Sometimes! Elsker det virkelig, glemmer hverdagen og stor koser meg p trening 😍🙌🏼 Gleder meg til se deg p gruppetimer 😊

Trener ogs pole verdens beste trening og alltid s hyggelige folk !!!! Pole er best :) s kult at du ogs driver med det. Og ja det er nok det mindst sexy man kan vre p trening. Haha. Det krever s mye folkus og styrke fr man blir skikkelig sexy 🙈

Kanskje roller derby er noe for deg?😊 Oslo Roller Derby har kurs med oppstart 15. November!

Jeg trener ogs p Sometimes! Bli med p tissue, det er kjempegy:D

Jeg har akkurat begynt bokse p Oslo bokseklubb, kanskje det kunne vrt noe prve? ☺️ Kjempegy og syyyykt god trening 😍🙌🏻

Marie Cathrine

Marie Cathrine

Sykt kult at du har begynt med Pole fitness! Er med Sometimes Pole Tnsberg selv og digger det, vil absolutt anbefale gruppetimene: stretching og fitness timene er fantastiske og bygger selvtillit til hundre (starta vr og det har vrt en sjuk confidence boost!) Selvflgelig p grunn av de herlig instruktrene 👌🏻

Jeg gr p poledance samme sted. Det er s morsomt! Gr p ungdomskurs da. Hvis du trr burde du teste ut riding. Er ikke sykt mye trening men er vedlig morsomt

Hei!

Hvor er den fine toppen fra?

S fin du er!❤️

Danser/trener pole<3 Elsker det. Har pole hjemme ogs.

Hei!

Leste innlegget under, og lurer p om du har tatt 16personalities-testen fr?

https://www.16personalities.com/no

Den er faktisk skikkelig treffende selv om det ikke er noen fasit. Hadde vrt gy hre hvilken type du er! Selv kjenner jeg meg selv veldig igjen i mitt resultat, og synes ogs venninnene mine sitt resultat passet veldig. :)

Ok teit spm...menn tenker du noen ganger p fjerne innleggene i rumpen og f et naturlig look, n som du er litt flinkere p trene? Eller hvordan er det trene og vite at det uansett er det snn den ser ut (hvis det er slik tilfelle er! Jeg ANER ikke men veldig nyskjerrig)

Jeg trener typisk funksjonell trening da jeg har en fysisk aktiv jobb som gjr at jeg m kunne g/lpe s og s fort, lfte s og s mye og vre ganske allround trent. Derfor gr det en del i vanlig styrketrening og intervaller. Men treningskonseptet bodypump fra LesMills er noe jeg elsker! Det er utholdende styrketrening med ikke s tunge vekter, mange repetisjoner og gy musikk! Jeg vet at blant andre SATS kjrer konseptet, og instruktrene er ofte flinke!(da LesMills er en ekstern aktr/leverandr og sertifiserte instruktrer ikke bare m vre gode nok for SATS, men m godkjennes av LesMills). I tillegg har jeg prvd litt CrossFit, og selv om jeg syns mange deler av selve miljet utenifra kan virke litt altoppslukende og smkleint, s liker jeg treningsformen kjempegodt! Det er intensivt, gy og variert!

Syns det er s kjekt at du har funnet gleden ved trening. For meg selv har trening og spesielt fokuset p funksjonell trening (jeg skal trene for at kroppen kan fungere, fles bra og utfre de oppgavene som kreves av hverdagen) har gitt meg en mye sterkere psyke og mye sunnere syn p min egen kropp, og ikke minst MYE mer selvtillit!

Hvor er trenings klrne fra?😍

Jeg vil anbefale klatring :)

S moro hre at du har funnet tilbake til pole igjen :) Jeg har trent pole i noen r og det er ingen annen treningsform jeg har prvd som fungerer s godt for meg, bde fysisk og psykisk. Elsker det! Dessverre har jeg mtte legge bort pole denne hsten pga. krevende studie, men hper vre tilbake en dag :) Lykke til videre <3

Ridning!!! Herregud du m prve ta en ridetime p et senter - det er god trening for hele kroppen - spesielt rygg, rumpe og ben, ogs fr du den mestringsflelsen ogs! Selv om man kanskje tenker "nei herregud, kjempeskummelt" s angrer du ikke et sekund. Prv 1 time da!

Hei Sophie, jeg ville bare si at jeg ogs trener p Sometimes, og har gjort det i flere r. Vi har et utrolig godt milj som jeg er stolt av vre en del av, og som jeg hper du kommer inn i snart! :) Jeg opplever miljet som inkluderende og stttende, og vi hjelper hverandre uansett niv. Jeg har ikke en enste negativ erfaring, eller ftt en negativ kommentar eller blikk. Her hylles ogs kvinnekroppen, og du vil se jenter i alle fasonger som er bitt av pole-basillen. Gruppetimene er kjempebra, og de andre instruktrene er ogs fantastiske. Og ulike, s vi lrer mye forskjellig av dem. S ingenting vre redd for! Vi gleder oss til se deg p gruppetimene :)

S gy at du har begynt f glede av trening! Det samme skjedde faktisk med meg i r. Ganske utrolig hvor mye trening har si for bde humr og helse<3 Jeg danset som barn/ungdom, men sluttet da jeg flyttet. Da begynte jeg heller p et vanlig treningssenter, men fikk aldri helt sansen for det.. Heldigvis begynte jeg prve ut andre former for trening i r, og har blitt helt hekta p klatring og yoga etter at jeg ble medlem hos Combine. N fikk jeg ogs lyst til lre meg poledance! Trening er s mye morsommere nr det blir som en hobby :D

Wierd flex, buTtOKEY

Wierd flex, buTtOKEY

Tennis er jeeeeeevli gy faktisk ikke s sykt slitsomt men god trening p kroppskontroll og n man forlenger kroppen med noe for gjre ting. Blir mer eksplosiv og sterkere i armene (dog ikke sykt mye, men endel)

Anbefaler buldring (mye mindre stress enn klatring, man trenger ikke kurs eller noe for komme i gang, er bare mte opp!). Det er utrolig gy, og overraskende hard trening. I tillegg s er squash en utrolig morsom treningsform som er bra for kondisen! Det kan kombineres med en kjreste- eller vennedate, siden man er to som spiller - da slr du to fluer i en smekk :) buldring er for s vidt ogs en veldig sosial treningsform!

Skriv en ny kommentar

Design laget av Kine Skjerpen