Om Sophie Elise

Hei! Mitt navn er Sophie Elise, og jeg er 24 år gammel nord-norsk jente som er bosatt i hovedstaden. Jeg er en jente som elsker sminke, klær, extensions, men også bøker, politikk og planeten vår. Å ramse opp hvem jeg er blir for vanskelig, du får heller følge bloggen om du vil bli kjent med meg, men her kommer litt av hva jeg driver med..

🌹 Jeg har skrevet to bestselgende bøker for Cappelen Damm. Elsk Meg, og Forbilde. Jeg er nå oppe i 70 000 eksemplarer solgte, og kommer til å skrive flere bøker.

🌹 Jeg har vært med i fem sesonger av Bloggerne på TV2, før jeg fikk min egen serie Sophie Elises Verden som per nå har kommet med to sesonger – som begge har blitt seerfavoritter, både på TV men også på Sumo.

🌹 Jeg har en av Norges Største kommersielle podcaster, Status. Her oppdaterer vi ukentlig 100 000 lyttere om det siste som har skjedd innen nyhetsbildet, popkultur, spicet opp med litt personlige historier. Den røde tråden er likevel å gjøre lytterne engasjert i hva som skjer rundt i verden, på en lett og underholdene måte. Produsert av Vrang.

🌹 Jeg har vært med i Skal Vi Danse, hvor jeg ble en av favorittene. Jeg valgte å trekke meg da vi nærmet oss finale, for lytte til kroppen. Det var en tung, men klok avgjørelse. Det har gjort at jeg nå klarer å gasse på ekstra i livet.

🌹 Jeg er aktiv på youtube, og legger ut videoer hver uke som får mange tusen visninger. 

🌹 Jeg holder også foredrag om blant annet merkevarebygging, sosiale medier, miljøvern og psykisk helse. Book gjerne via min profil på Talerlisten.

 

Jeg kunne ha fortsatt lenge, og jeg må nesten minne meg selv på hver eneste dag at ja, dette skjer faktisk på ekte. Dette er livet mitt. En ting er klart: leserne mine er de mest lojale og beste som finnes i bloggnorge, og jeg er så takknemlig.

Priser & Nominasjoner:

  • Nominert: Årets kjendisblogg 2014 – Vixen Blogawards
  • Vunnet: Årets mektigste kvinne i media 2015 – Medier 24
  • Vunnet: Årets blogger 2015 – Kjendisgallaen
  • Vunnet: Årets blogger 2015 – Vixen blogawards
  • Vunnet: Folkets Favoritt 2015 – Vixen blogawards
  • Vunnet: Årets Blogger 2016 – Kjendisgallaen
149 kommentarer
    1. Du har så fint hår !
      Og jeg må bare spørre, bruker du extensions ? Siden du har så tykt hår ?
      *Misunner*

    2. Siv | 23.mar.2011kl.08:38
      “liten by”??? x) æ bor utpå lainne, her vi har sekkert 500 innbyggera x))
      REPLY:
      Ja, du bor på LAINNE! ikke i en by, så derfor blir det en liten by. tenk nu litt

    3. Håper virkelig ikke hvordan du ser ut, og ter deg, går ut over lillesøstra de, og ødlegger ryktet hennes, det har skjedd med noen jeg skjenner, og stakkars jente! 🙂

    4. wtf?! skjønner ikke at dere engang gidder å kommentere negativt og være så jævlig frekk, for jeg vedder på at hu ikke tar det litt til seg engang. Hvem bryr seg om feige folk som kommenterer frekt OG for det andre er anonym? sånn seriøst, har du fan ikke nå bedre å gjør eller? Kordan ho ser ut og ter sæ? Sist æ sjekka va ho den fineste 94’ern i norge, og ser ikke noen hensikt i at det skal gå ut over lillesøstra hennes, så ikke drit dæ så jævlig. Anyways, ikke bry dæ ka folk slenger over nettet, sophie. Det e bare ren sjalusi. Digger bloggen din, du fortjener å være på topplista!

    5. Wtf selv? Du er selv anonym? Men sa ingenting negativt om Sophie, sånn kan det være uansett, akkurat som om noen har en kjeeempesmart storebror, som har hatt samme lærer som deg, så forventer læreren det samme av deg? Kanskje lillesøstra til Sophie ikke blir sånn som henne? Og forventer at hun skal ha så mye selvtillit, å så pen og brun? Kanskje hun heller blir et sjenert englebarn,som ikke tør å skille seg ut, men andre forventer det? who knows liksom? kjenner ingen av de, så samma det.
      Men keep on going Sophie, mennesker er forskjellige, det som gjør verden moro joo..! 😀

    6. Mye negativt som slenges til deg her på bloggen, kjenner deg ikke, men syntes IKKE at det er bra. Bloggen din er spennende og ikke minst bra og lese. Får masse inspirasjon fra bloggen din og blir motivert til å ta bedre vare på meg selv, spesielt med de tipsene om kroppen! Det føles ut som om du virkelig bryr deg om de viktige verdiene her i livet og faktisk er en ordentlig person! Jeg digger deg og er fast leser fra nå av! Lykke til videre!
      – C

    7. Skjønner ikke at det er mulig å synke så lavt som dere drittslengerne gjør. Den eneste grunnen ti lat de slenger nedlatende kommentarer er for og føle seg bedre selv. Du må bare prøve å ikke bry deg om dem. De er ikke verdt en dårlig tanke en gang. Du virker som en fantastisk jente, ikke la deg knekke av det! Digger bloggen din, stå på!

    8. HEihei:).
      Hvor mye silikon har du lagt inn?
      Jeg har akkurat lagt inn 400 g og er kjempe fornøyd:).
      Når gjorde du det? Hadde du mye smerter etterpå?
      Du kan ikke fortelle litt om din opplevelse?
      Jeg selv hadde veldig vondt den første uka:).

    9. herrrrrregud så tette de anonyme kommentarene er…. gosh! penere å være tææn enn bleik og sjalu på brunfargen til andre :p du er PEN, Sophie!

    10. ikke bry deg om hva folk sier om deg her på bloggen fordi leserne kjenner deg ikke og er så sykelige sjalue på deg, men det er ikke rart! hallo se på deg? du er kjempe pen!
      Le heller av de latterlige teite kommentarene enn å ta det til deg.
      For hver stygge kommentar du får så sitter det en sjalu person bak skjermen og skriver av ren sjalusi.

    11. høre masse hær om lillesøstra te sofie, og æ e en av hennes beste vennine og dåkker kjenne verken sofie eller lillesøstra hennes! Dem e begge fantastiske persona, så dåkker hatera drit dåkker litt ut der, haha! Dryl på sofie <3

    12. hvor dumme er folk? jenta har ikke fylt 17 en gang.. selvfølgelig har hun ikke silikon. er noen som har orginale store pupper serruu 🙂 heller det enn silikon, mye penere også

    13. Dere, hun har faktisk silikon, jeg kjenner noen som kjenner henne + at siden hun er ganske “tynn/slank” og ikke har sååå mye fett på kroppen, så kan hun nok ikke ha så svære pupper. Gi dere, hun snakket til og med om puppene sine i en video der hun sa: Ein gang for alle, ja æ har silikon. Æ e en av norges yngste med silikon, og spørsmål osv om kordan æ fikk det osv finner dåkker under her”

    14. Elise: det va kødd! ho har ikke silikon. anyway so what, hvis ho vil ha silikon la ho få ha det ! stå på sophie, digger deg! du er en fantastisk person, kan ikke få sagt det nok !<3

    15. Litt eid eller Elise?
      Dere, hun har faktisk silikon, jeg kjenner noen som kjenner henne + at siden hun er ganske “tynn/slank” og ikke har sååå mye fett på kroppen, så kan hun nok ikke ha så svære pupper. Gi dere, hun snakket til og me
      Hun sa selv hvordan hun fikk det *døde*

    16. Jeg ler litt når jeg leser kommentarene.. For det første; Man kan ikke legge inn silikon før man er 18 år. _Kan_ hun ikke ha store pupper fordi hun er tynn? Hell yeah she can, da har dere blitt feilinformert. Det er fullt mulig.
      Slutt med drittsleningen, det er dere som blir sett ned på!

    17. Du er utrolig pen 🙂 men bare lurer på en ting, som ikke er ment frekt, men du har utrolig store pupper på noen bilder, og på andre bilder igjen så har du mindre pupper, er det noen grunn til det? 😛

    18. dere som kommenterer stygge kommentarer de fleste av dere sier stygge ting til henne bare fordi dere er skjalu og fordi dere vil være som henne!
      etter jeg begynte å lese bloggen din sophie elise har jeg ikke greid å slutte digger bloggen din <3<3

    19. Herregud, du er jo like gammel som meg!
      Jeg var over 100% sikker på at du var MINST 19!
      Håper ikke du tar det som negativt, for det var ikke ment som noe annet enn positivt. Du har forresten skamfint hår og helt fantastisk utseende! :*

    20. Så mye negativt som går på bloggen!
      Sophie Elise er en fantastisk jente, er jeg sikker på!
      Bra blogg og bra bilder!
      Stå på snuppa!

    21. Hei, leste bloggen din første gang i dag, og liker den mye bedre enn tcmn sin blogg..
      Veldig fin blogg, og kommer til å begynne å lese den, stå på!! 🙂
      Btw. elsker håret ditt..

    22. de som kommenterer stygt er bare sjalue, og det er helt forferdelig av at de gjemmer seg bak anonym. det vises bare at de er noen feige drittunger!
      stå på sophie, du er flink til å blogge og du er deg selv! 🙂 stå på, digger deg!

    23. Hihha, æ digge bloggen din sophie, du må ikke bry dæ om de som snakke stygt om dæ.. Du e ei utrulig pen, grei og snill jenta! Stå på!!

    24. haha, greit, ho e et fette bra forbilde og dødspen, men ho hete ikke sophie ;p ho hete soFie, men sophie høres jo litt kulere ut så koffer ikke si at man hete det. lol

    25. du er mitt forbilde ihvertfall ! har aldri lest en så bra blogg som din før og du skriver så utrolig bra 😉
      Etter noen av de første innleggene jeg leste, ble jeg mer og mer inspirert av deg ! Du har fått meg til å få bedre selvtillit ( Litt ihvertfall )Digger deg og blir kvalm av all drittslengingen ! De tror de vet alt om deg ! JEG leser ihvertfall bloggen din 24/7 <3
      Keep on, be strong !
      - M

    26. Vi har bursdag samme dag:D<3:OD
      Bare jeg i 1999;O)
      Digger deg og bloggen din:D
      Har begynt nå å lese den hele tiden<33

    27. hei
      du er mye betre en ho tcmn 🙂
      ho skryt bare om seg selv
      og du og marco er det finaste pare som finest
      du er den beste I love you

    28. søt du er så bra blogger av eg dør 😀
      og markus I love you
      dokke er så bra par
      tcmn er ikkje så bra som du ho lyger…..

    29. Digger bloggen din 🙂 liker det lange fine håret ditt 😛 sparer til langt jeg 😀 kult at du er fra Harstad! 😛 det er besteforeldra mine også. 😛

    30. Først når jeg var innom bloggen din tenkte jeg med en gang; onei, ikke en ny Heidi Alexandra(?), men etter som jeg har følt deg litt, og sett på videoene dine ser du ut som ei smart jente som tenker seg om før du gjør noe, så jeg har fått et helt nytt syn på hvem du er og du er langt i fra lik Heidi!!
      Digger deg! 🙂
      Stå på!

    31. Jeg digger deg og bloggen din <3 du er bare en utrolig søt jente! Jeg kan ikke fatte at noen kan kommentere negativt uten å kjenne deg! jeg selv kjenner deg ikke, men jeg liker deg utrolig godt utifra det jeg har sett osv gjennom denne tiden jeg har vært fast leser på denne bloggen! Jeg er 97'er jeg også, som kjæresten din liksom! jeg synest ikke det er noe gale i det, noen tenker kanskje at det er rart! kanskje er det rart, men det er jo det at dere liker hverandre for dem dere er osv som gjelder, dere er utrolig søte sammen, Sophie! 🙂 <3

    32. barbie with twist, that’s you! Er fast leser, men første gangen jeg var innom bloggen din tenkte jeg: NEei, enda en ny BARBIE! men det var du ikke, du har fornuftige tanker og er faktisk mer naturlig enn de fleste andre på topplista… Bare se på tcmn hvor mye sminke hun bruker… Du er en kjempesøt jente Sophie, stå på videre =)

    33. Heyy! Jeg lurte bare på ossen du trener magen din, og rumpa? Har veldig lik kropp som deg, bare minde muskler. Og jeg vil og trene den litt.
      Du virker som en god god person!! Hold hodet høyt oppe, håper du klarer deg igjennom denne vanskelige perioden for deg. Stå på!
      – Fast leser 🙂

    34. Unnskyld meg, dette er til dere som slenger støtte, hvor gamle er dere når dere må kommentere dritmeldinger på en blotte, er dere virkelig så usikre på dere selv at dere må hakke ned på noen som faktisk er fornøyd med seg selv og klarer å se seg selv i speilet og være helt seg selv? Nå er det på tide og vokse opp, over sikkert halvparten av dere er 14-15 år, det er den tiden man begynner å bli voksen og innser hvor tragisk det er å hakke ned på folk!!! Så voks opp!!
      Stå på videre Sophie, liker kjempe godt bloggen din og leser ofte på den

    35. Jeg skal innrømme at jeg kan være ganske dømmende mot “brunkremtryner” (unnskyld utrykket) til tider. Ikke fordi jeg har noe imot de egentlig, har nok mest å gjøre med missunelse og sjalusi.Uansett tenkte jeg mitt om deg første gangen jeg kom inn på bloggen din; men etter og ha lest innleggene dine og sett på videobloggene dine; fremstår du som en veldig smart og intelligent, lite selvhøytydelig og svært lite “klar over” selv at du er veldig vakker.
      Så jeg ber om unnskyldning, og sier at bloggen din er super den, og det er også innholdet og jenta bak den! Stå på, og drit i sånne teite fjortiss kommentarer som jeg leser mange av over her!

    36. Haha, harstad er større byen enn sandefjord selvsagt 😛 Jeg har vært i harstad nettopp helg 😉 Selv jeg kommer fra, og bodde på gangsås, vei heter saturnvegen 1 🙂

    37. Fattar inte varför folk har så mycket fördommar och negativitet om andra. Jag tror att de som har behov av att vara elaka 1: Behöver titta sig själv i speglen 2:Det man ger ut får man tillbaka. Ni som är elaka kan inte må riktigt bra med er själva. Låt henne leva sitt eget liv och göra allt hon drömmer om så kommer hon en dag bli större än alla andra små rädda skitar som inte vågar vara den de önskar att vara. Få in i era huvuden!! Pratar man negativt om andra så slår det bara tillbaka på er själva!!!

    38. e så sykt sjalu på håret ditt og ikke minst utsende ditt! sykeste æ har sjedd! digge bloggen din! stå påå!! 😀
      men bare en ting? ikke ta det herre her frekt eller nå sånt, men på en video lenger ned på bloggen så sir du noe stykt om brunetter, du rakke jo ned på folk ??? men æ e blond sjøl, sykt glad for det :)) har ikke nånn ting mot dæ! digge dæ!!:*
      Men kan du ha en ”må gjøre video”?? hadde vært sykt digg!

    39. Håret er falskt. Øyenbrynene er falske. Øyenvippene er falske. Brunfargen er falsk. Neglene er garantert falske. Og bh-en er full i bomull. Kan du legge ut et bilde der du ikke prøver å lage trutmunn? Jeg antar at om et år når du er gammel nok så vil du sikkert kjøpe deg nye pupper og pumpe opp leppene dine.
      Som mor til en 94-modell selv vil jeg si at dine foreldre bør ta tak i de problemene som ligger bak alt dette. Du er 17 år og leker glamourmodell. Det er ikke okei.
      Som mannen min sa; Stakkars jente. Hun forstår ikke at hun kun fremstår som en person man kun vil gå til sengs med og ikke ønsker å ha en intelligent samtale med etterpå.
      Hilsen mamma til en helt naturlig 17-åring med modellkontrakt og psykolog-ambisjoner.

    40. Du er faen så deilig skal faen mæ ha sex med dæ har lagea plan kossen æ ska ha sex med dæ:
      1.lægg dæ i senga…
      2.drar av dæ trusa..
      3.stikk 10 tennisballa inn i fitta de
      4.putte peniseb min i fetta de xD
      Glede mæ bebey!
      Call me sexy bitch !

    41. heeey:) jeg må først si at du er fullstendig fin og vil ha håret ditt selv om du bruker ecstancion eller korrdan det skrives , men hvor får du kjøpt så lange ecstancion , finner det ikke;(. jeg bruker det aldri men vil begynne å bruke det , elsker bloggen din 🙂

    42. IKKE FREKT MENT MEN DENNE BLOGGEN ER TRAGISK! Du ligger på første plass. Det betyr at man fortjener det, og får positive kommentarer! Og at folk ser opp til deg, og liker det du blogger om ikke kroppen din … Du har mest negative kommentarer. Så du ligger på 1.plass fordi bloggen din er så tragisk. Man kan bare ikke la vær av å skrive noe negatift. Fordi en blogg er som en dagbok på nette. Ikke et sted for å vise kroppen sin til kåte gutter! Men det som er mest tragiskt er at du er sammen med en gutt som er 3 år yngre enn deg. Og det er vel fordi ingen gutter som er på din alder liker deg. Du er litt for mye selv-digger. Også når du tar bilder av deg selv slutt med den trute-munnen det er bare så gammelt. Det virker som du går fremdeles på barneskolen jo!
      Hilsen -H

    43. Okey,skal gå rett på sak: du er platinablond, har ekstremt brun hud og ser ut som en barbie dukke…MEN HALLO: du er det første rosabloggeren jeg har kommet over som faktisk viser at en ikke er annet enn et menneske!Du sier selv her at livet ditt ikke er så spessielt, og ganske kjedelig..og jeg digger deg for det! Nå er det første gangen jeg er på bloggen din, men hvilket førsteinntrykk jeg har fått av deg! Jeg kjenner deg ikke, men det virker som om du er enda et bevis på at rosabloggere ikke er dumme og bryr seg om anneten utseende 🙂

    44. dette her er flaut .. greit hun er på 1 plass og er blond , men hva faen ? la hun være den hun er, ingen er like og ingen er perfekte trenger ikke drive og rakke ned på henne viser bare hvordan dere er , hun sier det hun vill og gjør kanskje feil som alle oss andre, men hun er bare seg selv! thank u

    45. de som skriver sånne stygge kommentarer til deg er baare sjalu! er det mulig. du har en kjempebra blogg, og du er utrolig pen! det at du har litt lettkledde bilder av deg selv viser bare at du har god selvtillit, og det er bra! du ligger på førsteplass fordi at folk syns bloggen din er interessang. hvordan plass du ligger på kan du jo ikke bestemme selv. så jeg sjønner ikke hvordan de kan si at du ikke fortjener første plassen! stå på sophie, og ikke bry deg om sånne kommentarer. digger bloggen din, hilsen maria <3

    46. Først en kommentar til deg Sophie: Jeg bor selv ikke så langt unna Harstad, bor på en liten plass som kalles Sortland, kansje du vet hvor det ligger ? Også må du ikke ta deg nært utav noe utav det frekke de andre sier, de er bare sjalu på deg 🙂
      – Så en kommentar til alle de frekke bitchene:
      Serr, har dere faen ikke noe bedre å gjøre enn å sitte inne forann en pcskjerm og skrive anonymtdritt til andre uskyldige pene personer ? Omfg, trodde ikke at det gikk andt til å synke så lavt som dere jenter og gutter. Må jo egentlig bare flire når jeg ser at det renner ren sjalusi av dere ! Sophie har pupper – noe som alle jenter får eller har, andre har ikke så store pupper og andre har kansje store pupper og dette betyr faen ikke at hun har silikon ! Haha, fette teit sier jeg bare. Shopie har blondt langt hår, det betyr ikke at hun er bimbo, fake, hore eller noe sånt ! LOL, det er faen meg bare en hårfarge, ikke lag så bigdeal utav en hårfarge. Og dere som er så fette “tøffe” og skal skrive dritt til andre, neste gang legg igjen et navn eller kansje si det face2face til henne, da er dere nok ikke så tøff i tryne faktisk. Må jo bare flire utav dere TAPERE ! Skaff dere et liv småunger ! 😉

    47. Årh. folk e så domme!
      “hadde du silikon før” går jo får faen ikkje ann å ta ud silikom, å får det andra jentå e bare 15/16 år stakkar, alt får liden te sånt då 🙂
      Forresten, kjempe flott blogg du he sophie ^^.
      Du e ei flotte jenta ska du veda. Tror e såg et bilde me ein tattoo på siå, såfall ke e det og kan eg se an 😀 Eg elske tattueringa, har en sjøl på skulderbladet, navne og datoen meg å typen blei samn 🙂 ^^
      Hilsen: Jossa

    48. Så moro Sophie, du har bursdag nøyaktig en dag etter meg:D Du er utrolig søt og nydelig, og jeg er en KJEMPE stor fan av bloggen din!<3

    49. Heei Sophie Elise, er en kjempe stor fan av deg du er så pen! jeg bor langt ifra der du bor men jeg er så glad i bloggen din !<3 i tilegg til at du er en vakker jente som har en kjempe grei kjæreste, han er kansje 3 år yngre, men det har jo ... ingen ting p si !;P Kos fra Sopie fan !<33

    50. du har bursdag 3 dager etter meg 🙂 du har en fin blogg leser bloggen 24 7, du skriver om mye intresankt

    51. SILIKON
      ..Eeeller bare flere BH’er oppå hverandre, med innlegg imellom?
      Med tanke på at både fasong og størrelse varierer på hvert bilde. haha. suckers som tror hun har så svære pupper 🙂

    52. Du har mange kjempefine bilder av deg og andre venner! du er ei veldig kul, søt osv, osv. Du har ein superkul blogg altså! du er bare så KUL! Jeg ser opp til deg 🙂

    53. like bloggen din æ, sophie! keep it going :- )
      men, dåkk som kommentere negativt om kossn hu sher ut, koss hu kler sæ, at brystan hennjes e fer stor t at hu har så litn kropp, å at kjærestn hennjes e 3år minnjer;
      – koss hu kler sæ e jo hennjes valg, å om hu kler sæ som ein barbie eller emo, de har itj dåkk nå me, de e jo hu som ska gå i det å trives med de, å om hu trives me å gå i de hu går i, ska itj hu da få gå i det da? sånn som dåkk ska få gå i det dåkk trives å gå i?
      – å de e faktisk fult mulig å ha sånne bryst t tross for at man har så tynnj kropp. kjennje mang som har store brøst og tynnj kropp æ, å ingen av dem har silikon.
      – ka med dem våksne som har både 10 å 20 år imellom sæ da? e de feil at dem e ilag? 20 år e jo meir ennj derr småe 3 åran som sophie og marco har.
      tænk litt længer ennj te nassitippen førri dåkk uttale dåkk.

    54. Du bør bare skite i hva de dumme folka skriver til deg sophie,
      de har så lav selvtillit og trives veldig dårlig med seg selv. De er ikke fornøyd med utseende sitt og trives kanskje ikke på skolen, og derfor rakker de ned på andre folk for å få bedre selvtillit selv. Så de folka er det bare å ignorere Sophie <3 😉

    55. Satt nettop å leste gjenna alt det her, får lyst å spy av sjalusien til folk! E det mulig? Får æ spørre, kor gammel e dokker egentlig? Så lavmolgid som det dokker e når dokker skriv anonym dritt til ho Sophie, hadde æ faen ikke trudd at det gikk ant å bli. Helt serriøst, klapp kjæftn igjen å gje faen i å gå inn på bloggen hennes vis dokker mene at den e så førbanna jævlig. Herre fette gud.
      Sellom æ ikke kjenne dæ, så virke du som en utrulig bra person, som VIRKELIG ikke førtjene all den dritten du får. Elske bloggen din, stå på vidre Sophie!

    56. Du eier alle bloggere! Du er dritflikt og jeg syntes du har kjempefint hår! Stå på videre, det er utrolig gøy å lese dine innlegg! 😀

    57. Hei på deg. Flott å se deg på god morgen norge i dag. Du virker veldig voksen. snakker voksen og alt virker voksent med deg. jeg har følgt med deg hvergang jeg har sett du har vært på tv. å nå skal jeg følg med din blogg også. Håper du kjem med et tv program snart. send meg gjerne en privat melding så snart du vet om et tv program du skal være på. vil gjerne se det. jeg liker som en fan av deg 🙂 Ha en fin dag/ kveld 🙂

    58. hverdagslivet1978: Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar 🙂

      Om du har lyst til å se meg mer på tv, så er det nyhetskanalen klokken 10 på lørdag, og ellers starter bloggerne fast hver søndag på tv2 bliss fra og med 26 oktober, klokken 20:00! 😀

    59. Hei!
      Jeg er medielærer – og vet at din blogg er en av de “hotteste” og mest omtalte. Det hadde vært spennende om du skrev et innlegg om hvordan det hele begynte: Når og hvorfor begynte du å blogge, når “tok det av”, hva er drivkraften din for å fortsette – og hvilken rolle spiller sponsorene dine? Kanskje har du skrevet noe om det før, men det har jeg eventuelt oversett. Beste hilsen fra lærer-Bjørn (41 år)

    60. Hjælpes før nån kommentara her inne! Kan dåkk heller ikke gi ho Sophie litt kreds før alt ho har klart å oppnådd i ein så ung alder, Istede før å slæng dritt over ei nettsia å sett å vær misunnelig?! Ka ho egentlig har gjort dåkker sia dåkk bære”MÅ” vær så frækk og haters? Akkurat, ingenteng.. Voks opp folkens (Y) All kreds tel deg Sophie! 🙂

    61. Hvis folk skal slenge dritt så vær kar og stå frem med navn i det minste . Rart hvordan folk tør og slenge dritt så lenge man ikke trenger og se folk i øynene , det kalles feighet .
      Jeg synes kanskje ikke alt du presentere er helt min greie , men bloggen er fin , den skaper debatt , og vekker følelser på godt og vondt .

      1. Bortsett fra det så tenner jeg også litt på sånn dritt som blir slengt her.
        Å ja jeg blir også jævla kåt på sånn møkkaslenging..

    62. Hei. Har en minnepenn som tilhører deg. Rosa og svart. Vil ikke ta noe her men hvordan får du den tilbake? Mvh Sara Michelle H.

    63. Tremger råd og imfo av deg Sophie-EIlise. Bor i en liten by, når eg snakker høyt om at eg ønsker å fikse på noen ting pga alderstegen, ser folk på meg ser de fleste på meg “Herregud, eg skal late som eg ikke dømmer i tonefall men lyse med blikket at du er blåst , skal være kjip og bare skjule det veldig dårlig. Og eg kan ikke vite hva eg leser som er greit å stole på.
      Så altså.., eg trenger et trådløft i kjeven, samt div fillers og botox som løfter opp på noen punkt i ansiktet. Og huden er sliten, gusten, grå og det å eldes kan ingen gjøre noe gøyere med noensomhelst slags krem:) Så lurer på Laser-kurer. Hvis dette er for dyrt for meg i Norge, hvor er de flinke og rimeligere, ikke minst trygge, selv om jeg forstår det er umulig å garantere noen eller noe 100%. Ut å reise er en fordel uansett. Kan du gi meg noen steder og navn på klinikker som er seriøse og ok?? MVH Tina Jansen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg