verdens beste hårserum!

annonse 

Som dere vet bruker jeg parykk til vanlig, for å skjerme mitt eget hår fra unødvendig slitasje. Det er likevel ikke til å unngå at mitt eget naturlige hår må pleies for å komme tilbake dit det en gang var, det er virkelig helt ødelagt og tørt av all blekingen. Jeg har prøvd så mange dyre produkter og kurer uten at noe egentlig har hjulpet, men nå altså.. 

Altså.. Glem alle dyre hårserum du noen gang har kjøpt. Miracle Serum er det beste! Jeg har blogget om det før, da jeg var i New York (det finner du her) men jeg vil gjerne vise dere en gang til. Den gang viste jeg dere på extensions, og nå vil jeg vise dere med mitt naturlige hår!

Slik ser håret mitt ut før jeg har brukt Miracle Serum. Her er det – helt utrolig nok – nydusjet. Likevel står det ut til alle kanter etter kun kort tid, og oppfører seg helt merkelig. Det er slitt, og ser sånn ut også.

For at produktet skal virke best mulig må du først vaske håret, tørke håret med håndkle, påføre serumet og la det absorbere. Av egen erfaring: det holder å også bare ta litt vann i håret først, du må ikke shamponere og styre. At håret er fuktig er alt som skal til for at produktet absorberes skikkelig. 
 

Og slik blir det! Altså herregud, det er en fantastisk forskjell! Håret mitt ser med en gang mye friskere ut. Og best av alt? Det holder seg sånn! Og det blir bare bedre etter hver behandling. Jeg har slitte tupper og de må jeg nok bare klippe av, det kan man ikke trylle bort. Men selv i tuppene ser det bedre ut! 


 

Det er faktisk flere i familien som har blitt hekta.. Pappa kommer sikkert til å bli flau nå, men men 🙂 Jeg introduserte han for produktet for litt siden, og han har nå blitt fast bruker. Faktisk fikk jeg denne meldingen av han for rundt en måneds tid siden: 

 

Han spurte altså etter en rabattkode, og det hadde jeg ikke da. Men det har jeg nå!

 

Om du bestiller via denne linken eller skriver inn koden sophiehairserum får du 30% rabatt 🙂 Du finner produktet HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg