hits

stille i fitness


Akkurat n sitter jeg hjemme hos Anette Marie, flinke og flotte henne skal jo som sagt stille i bikini fitness og jeg kjenner nesten litt kle i fingrne etter teste det ut selv. Jeg er jo ikke trent for fem flate re og mener en intens kt er g tur /retur kiwi for handle, men Anette mener jeg har potensiale om jeg bare starter n og da eventuelt kan stille til neste r. Det frste jeg gjorde n var sende melding til han som egentlig skal bli min PT for hre om det kan g! N blir det sikkert bare med tanken, men det hadde vrt interessant utfordre kroppen litt, se hva jeg kan klare liksom.. Hva tror dere? Hadde det vrt spennende flge en slappfisk med null interesse for trening p vei mot fitness?

Jeg har vrt og spraybrunet meg i dag p spraytanhuset, mrk som bare pokker er jeg n ettersom vi kjrte p en litt brunere farge n enn sist. Jeg eeeeelsker smfikse p utseendet, en fresh, mrk farge p kroppen gjr s utrolig mye! N trenger jeg ikke bruke sminke heller, noe som hjelper min problematiske hud enormt. Fler meg fin, om det er lov si ♥ Og humret mitt er bedre idag enn det har vrt p lenge - tror ikke det har noe med brunfargen gjre, men hvem vet haha - isfall er jeg hakket mer overfladisk enn jeg gir meg selv creds for. Men det hjelper meg ha dere, det forbauser meg hvor utrolig smarte og godt formulerte flere av dere er. HVA GJR DERE HER LIKSOM!?!? N fler jeg angsten, jeg m begynne skrive kjemiske formler og filosofiske tekser p hyt niv for mle meg :-)





Well well! N skal vi ha en liten maraton med frikjent p skjermen, jeg elsker den serien. Kjolen jeg har p meg er fra glamorous, forresten! Vi blogges litt senere ♥

115 kommentarer

fordelen din om du skal stille i fitness er jo det at du ser ut til ha en ganske lav fettprosent allerede, hadde vrt kjempegy flge med om du tar p deg det prosjektet! forresten har du selvflgelig lov til si du fler deg fin, for det er du:-)

Hvordan gr det med pillekuren for huden din? Blitt noe bedre? :)

Uff nei, du hadde virkelig ikke klart fitness tror jeg. Ikke med de store silikon puppene og den lille kroppen. Ikke for vre frekk mot deg men der er jenter som absolutt har hy kropp, og former.Jeg tror du heller burde fokusere p noe som ikke krever s mye naturlig styrke og skjnnhet. Hele ansiktet ditt og kroppen din er jo falskt. Du har delagt s mye av deg selv, ikke gjr det vrre. Det gir ikke akuratt pluss poeng..<

Tror faktisk folk hadde ledd av deg Sophie, sorry men dette nr du ikke opp til. Hold deg til autotuning du og sats p at du aldri m synge live.. Du er kanskje det mest PR kte mennesket p denne globen.

Haha sorry, men alts:

https://www.youtube.com/watch?v=Dhrmgz_ztlU

...nei,nei,nei.

IRENE 19:26 -- IKKE FOR VRE FREKK?

Hei kjre sophie ❤️

Fitness er ingenting tulle med. Om du kan delta, m du dedikere HELE livet ditt til kosthold og trening. Du kommer til g i energiunderskudd, du kommer til mtte kjempe en psykisk kamp med hode ditt. Selv prvde jeg jo stille i bikinifitness, trente knallhardt mot det i flere mneder. Tellte en hver kalori som gikk inn i meg, og mlte opp alle kaloriene som jeg forbrennte. Jeg hadde morgenkardio fr frokost hver dag i 45 minutter, spiste minimalt lite og trente styrke 5-6 ganger i uken. Jeg gjorde meg selv psykisk syk. Men det er jo selvsagt personer som lykkes med stille, og ELSKER slitet. jeg derrimot mtte gi meg en mnede fr konkurransen, hvor jeg rett og slett ikke klarte noen ting. Sperret meg ute for alt sposialt liv, kjeftet p alt og alle, grt x-antall ganger om dagen for at jeg var sulten og flte meg aldrig god nok.

Om du nsker snakke med meg, s vet du hvem jeg er, bare send melding p fb, men velger holde meg anonym her. Jeg heter cecilie og er n veggis, klem ❤️

Jeg har et sskenbarn som driver med snn og det krever vanvittig med pgang.. man m vre utrolig nye med hva man spiser, vre veldig didkert til trening og ha god displin.. og det er kun hvis du har stor interesse og et hyt nske om det. Hvis man ikke egentlig gidder s vil det ikke g.

Jeg tror du klarer det. Det er opp til deg og ikle hva andre mener du kan og ikke. Jeg er sikker p at du klarer det og jdg tror du kan ha godt av dette og kroppen din ogs, du har jo en kjempe fin kropp n ! Men tenk s veltrent og bra du komer til fle deg. Dette kan jo vre bra for oss her . Ep bloggen for f litt treningsmotivasjon♡♡

Kan du Please svare p sprsml om spraytan? Blir det rendemerker av dusjing/svetting/trening? Hvordan reagerte spraytanen nr du var i syden og stolte deg? Ikke minst nr du var i vannet? Ble det en mrk ring rundt deg i vannet eller noe lissom xD ikke minst smitter det av p sengety:(? Sove p silke s da er det sfall ikke aktuelt for meg:.... Har kjempe lyst til gjre det, men trenger lissom svar p disse tinga!

Hvis du vil prve noe slikt.. s bare gjr det! Leser kommentarene over og m bare le, de som sier at du har delagt ansiktet og kroppen din har tydeligvis aldri sett ett delagt ansikt og kropp. Det blir det samme som si at fordi man har endret hrfarge s har man delagt hret.. nei uff. Du har endret utseendet men delegge det er laangt unna sannheten, sjalu drittkjrringer. Og Sophie, du er et levende bevis p at du klarer HVA SOM HELST! Selv med psykiske utfordringer og s mye motgang. Du er en helt og et forbilde, men er s trangsynte folk som ikke ser det pga et par pupper og og ja, jeg vet ikke hva som er problemet deres rett og slett. Jeg heier uansett p deg, om du s prver stille og gr lei, s har du hvertfall prvd noe du ville og funnet ut at du kanskje ikke ville uansett. Folk skal ha s mye meninger om alle andre fordi de ikke kan hndtere seg selv. Stor klem <3

Haha sorry men alts.. Dette er noe som m deles i ironi p facebook, ja til deg over, sorry at jeg var frekk men dette m hun tle, sorry om jeg srer fansene hennes. Dere er vrre enn justin bieber belivers, og snakker dere henne inn til at dette er troverdig for henne og i det hele tatt delta p, ja s har hun dere og takke p slutten. Det er bra med komplimenter men dere tar jo av, alts... Hun tror hun kan synge liksom, det er ikke min feil :P

Nei Sophie ikke gjr det! Etter min mening s er det s lite fint med damer med masse muskler de ser ut som mannfolk til slutt.

du holde p med den mest narsissistiske sporten av dem alle. Ja det hrtes jo sunt ut. Kanskje spr psykologen din om hans rlige mening.

Og ja, jeg synes hun ar delagt fjeset sitt. Det mener jeg, men ok det er jo ikke plass til slike meninger her. Alts hva har skjedd her!! :

http://www.tv2.no/v/714793/

Og her var hun 18! Men greit dere skal f blogge uten meg :)

Jeg likte sangen din :) Og du er helt nydelig. Og det er lov si :)

haha, tror nok ikke det er snt du hadde ftt til, med mindre du virkelig hadde lagt fra deg all den usunne maten du spiser allerede. Snakker av erfaring. Her m man begynne telle kalorier, passe p alle macroene dine. Om du virkelig skal g all in for det, s trenger du mer enn 1 r p deg. Du skal bygge musklene dine en periode, mens du spiser masse normal mat, senere m du ta deg en periode hvor du kun fr vekk fettet og passer p at musklene ikke blir forbrent heller. Her er det snakk om off season og on. Noe du sikkert ikke har noe peil om engang, s det frste du burde gjre er f deg nok info om dette. Her er det snakk om trene hver eneste dag, med TUNGE vekter. Presse deg skikkelig, svette helt jvlig, noe jeg aldri kunne sett for meg at du hadde orket. Men for all del, credz om du har lyst til prve det. Kjempe gy mestre slike ting.

Synes ikke du har helt stilen og interessen til det. ser mer for meg den som en st blogger med fine klr som gjerne tar seg en kosekveld med venner eller kjresten. men for all del, har du lyst har du lov, husk bare hvor hardt det er.

Herlighet du e ei vakker jenta Sophie <3

Hadde vrt gy sett om du hadde klart det :)

Ps. Kan du lage et innlegg om spray tan?

Hei Sophie Elise! Vil anbefale deg Shiseido pureness-serien for huden din. Shiseido har helt fantastiske produkter!! Ha en fin dag :) Klem

Tror det stille i fitness er en stor utfordring, og gjr at man tester sine grenser og utfordrer seg selv. For mange et det nok noe positivt, men jeg tror det ogs frer med seg mye negativt. Nr man skal stille i en konkurranse det det er om gjre se s bra som mulig ut blir jo kroppsfokuset enda strre, og man vil nok alltid mle seg opp mot andre, og ogs ha hndfaste resultater som sier at en evt ikke er like "fin" som de en stiller mot. Jeg tror ogs at om man starter med en diett og m vre s konsekvent og streng i matveien, s vil det endre synet ditt p mat i lang tid framover, mulig ogs for alltid. vite akkurat hva kaloriinnholdet i all mat du fr i deg er, og hvor mye som er "usunt" gjr nok noe med deg psykisk... Jeg ville tenkt meg godt om, det er lett forandre veldig personlighet og ikke alltid til det bedre! Jeg ville heller prvd oppn resultater som ikke mles p en scene, men heller i livskvalitet og god helse :)

Du har selvflgelig potensiale med tanke p fettprosent, men aldri i verden om du gjennomfrer det. Du vurderte droppe ut nr du danset, og da kunne du spise hva du ville. Vi vet alle at du er godtemoms. Fitnessutvere har en rett de lever p som gir kcalorier og proteiner; kylling, ris og grnnsaker. Og du er vegetarianer. Dette lever man p minst 3 mneder fr konkurranse. Det finnes sikkert alternativer, men du er alt for glad i mat, og er det en ting du ikke er, s er det dedikert.

Eh, jeg tror du virkelig begynner kjede deg her.. stille i fitness er ikke bare bare, kjre deg?

Hvorfor har du ikke merket annonselenken?

Du hadde nokk helt sikkert klart det ja, men til hvilken pris? For du har jo gitt klar beskjed de siste innleggene at du ikke er i psykisk god form, og da kommer du desverre bare til delegge deg. Rent fysisk hadde du nokk absolutt klart det, men jeg er redd det er alt for tungt psykisk. Vr s snill, ikke gjr dette med deg selv <3

http://www.aninefitness.blogg.no/

LOL 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Elsker spraytanhuset, skal dit igjen p lrdag gleder meg allerede til bli super brun igjen ❤️🙈!

Jeg tror nok du kunne klart det hvis du bare er motivert nok, men det sprs litt hvor sunt det er for deg mentalt, i og med at du har litt problemer fra fr. Tror fitness kan tre mye p psyken hvis du ikke har et godt utgangsspunkt psykisk sett. Hvis det er rutiner du ser etter tror jeg det er bedre starte i det sm med noe studie eller kurs (ev. bare et sprkkurs eller noe) og timer med en PT et par ganger i uken :) Lykke til, uansett hva du velger!

jaa! Det hadde vrt spennende flge med p:-) tror du har godt grunnlag for klare det:-)

Er uenig i mye av kommentarene over. stille i fitness slik som Anette Marie (ja, jeg har fulgt bloggen hennes gjennom hele prosjektet) virker bde hardt og krevende, men det er overkommelig. Jeg tror at om du stiller, vil du f nyttig kunnskap og lre mye om kosthold og ikke minst om deg selv. Og at nr prosjektet er over, vil du sitte igjen med en flelse av vre stolt over deg selv og egen innsats. Det som gjelder er ikke syk under prosjektet, at du kan komme tilbake til din vanlige hverdag nr du er ferdig. Jeg heier p deg

Jeg trur alle kan klare alt med riktig pgangsmot og viljestyrke. Det hadde jo vrt utrolig gy flge med p!:D

Hahaaha Serr??? Ok. N har jeg laget sang, vrt med p danseshow,reality-tv, s hva f... Kan jeg gjre n for oppmerksomhet?

Du hadde blitt ledd rett av audition med den lille forlse kroppen din og det overopererte tryne ditt. Alts jeg ler av tanken p den lille kroppen med de altforstore puppene bare p et treningssenter. Haha still deg heller opp som skrekkbilde av hva som skjer nr man velger lse seg billig ut p nett som 16 ring

konkurrere i fitness er ikke noe man br hive seg rundt for gjre. Det krever enormt mye av kropp og psyke. Man br bruke god tid p bygge seg opp kvalitetsmuskulatur fr man "hiver seg p" dette. Helt enig med det Cecilie skrev helt verst her. Jeg har konkurrert selv og kan si med tyngde at det ikke er noe man bare gjr "for gy", man skal virkelig g all in. Du er ei nydelig jente, men jeg anbefaler deg heller begynne trene og f gode rutiner p det fr du begynner vurdere konkurranse..

Jeg hper at du bruker denne muligheten til vise de tvilende leserne feil. Du trenger ikke bli en bodybuilder for ha et sunt kosthold og trene. Du trenger heller ikke bli psykisk syk av trene. Du kan starte i mindre menger med sunnere kosthold, faste treningsrutiner i uken(eventuelt med PT), og fortsatt vre "psykisk sunn". Du trenger ikke sette deg et ml om bli fitness modell, hvis du skjnner. Du har ikke delagt utseende ditt. Det eneste som kanskje kan bli et lite problem med silikonpupper er at du kanskje kan f litt vondt i ryggen, men ellers tror jeg det skal g fint.

Sophie, du har vist hele Norge at du er i stand til trene, at du er i stand til pushe deg selv hardt, og at du ikke er s udugelig som mange skal ha det til. -> Ikke glem at du var med p Mitt Dansecrew!!

Du er en utrolig inspirasjon, og jeg nsker deg masse lykke til med treningen<3 klem

http://tjomlid.com/2015/03/22/om-palmeolje-og-paskeegg/

Sophie!!!! Ser du innslaget om palmeolje i sjokoladen fra freia p nyhetene n?:)

Korr fett hadd ikke d vrt a? Prv d! Du har jo lav fettprosent allerede, rompa di ekken klage p, s st p👌👌

Digger deg! Godt du fler deg bra i dag :) Hrt sangen din s mange ganger n. Jeg elsker den :)

Snne som halvparten av dere som kommenterer her, det er snne folk som gjr at folk mister lyst og motivasjon. Hva er vitsen i vinkle kommentarer i en negativ ladning? Nr en person har et ml og er villig til utfre det - ja, da klarer ALLE det. Med litt drahjelp og motivasjon (ikke demotivasjon) s er hun i ml innen en viss tid :) Ikke vr s frekke. Bare fordi dere er missunlige? Selvflgelig kan man klare det man vil, slenge man er mlrettet.

Kan vedde p at alle dere s er s negative ikke hadde turt sagt dette f2f en gang.. Trist egentlig.. Jeg tror p deg Sophie Elise, virkelig :)! Selv om du er "liten" og har "alt for store pupper" som alle sier, s har ingen skrevet en regel om at du ikke fr lov hvertfall prve? Jeg hadde prvd det jeg, rett og slett. S er du en erfaring rikere i samme slengen. Men allikevel vre obs p nedturer.. Men til slutt: oppturer! :D

Kanskje du kan motbevise disse andre at du faktisk klarer det?

Det hadde vrt stilig! Er alltid spennende se hvor mye kroppen kan takle og utfre. Grunnen til at jeg elsker trene selv og vre i form. Kroppen skal virkelig f prvd seg om en mned nr jeg skal vre med p halvmaraton! Bare kjr p Sophie, har troa p deg. (i motsetning til noen over)

IKKE BRY DEG OM STYGGE KOMMENTARER! Du er ei s fantastisk flitt jente, og et s bra forbilde for mange, inkludert meg selv ❤️

Det hadde vrt utrolig gy flge treningen din for se framgang og f motivasjon selv osv :-) ❤️ Hper du greier det! St p!!

Fantastisk flott jente*

Hei Sophie! Dette sier jeg kun i beste mening... Men siden det virker som om du allerede har en del komplekser med utseendet er det kanskje ikke tiden for begi seg mot en sport som har s mye fokus p utseende. Husk at bikinifitness ikke bare handler om muskler, men ogs hr, ansikt, sminke osv.

Jobb med deg selv, jobb med psykologen din. F det mentale p plass. Lykke til. Klem :)

Du ble jo trent og fit i lpet av "Mitt dansecrew" og virka som du rett og slett digget trene? :D Ser ikke hvorfor du ikke skal klare det om du gr inn for det!

http://tjomlid.com/2015/03/23/sophie-elise-dobbeltmoral-og-palmeolje/

Synes ikke du burde starte med snn bikinifitness.

Helt rlig, s tror jeg ikke du hadde hatt godt av en slik konkurranse. Du sier jo selv at utseendefiksjonen din er en sykdom, og er det EN plass man blir dmt for utseendet sitt, s er det i fitnesskonkurranser. Du sliter allerede psykisk, s vr s snill, ikke gjr dette mot deg selv. Da slutter jeg lese bloggen din, for det orker jeg ikke se p.

Hei :-)

Folk er jo nrmest umenneskelig slemme her inne, skjnner at det kan vre vanskelig ikke la g inn p seg. Men du er en kjempest jente, som har gitt inntrykk av ha et stort hjertet. Om du velger begynne med fitness eller ikke er ditt valg. Utrolig nok s tror folk at det er deres sak bestemme om du skal eller ikke, og slenge ut med dritt til deg fordi du velger nevne det i noen setninger p bloggen din. Hva skjedde med holde munnen lukket om man ikke hadde noe hyggelig si.

Folk m komme seg ned fra den hye hesten sin, og ta seg en titt i speilet.

Hper du selv ser at du er en smart, pen og flott dame, som kan f til akkuratt det du vil!

Herregud. syns du kan unne venninna di dette uten at du m legge ut en tekst som fr det til se ut som om dette er noe du kunne klart s lett som bare det.

Fine deg! Vet ingenting om bikini fitness jeg, men om det er noe du tror du er motivert til s hvorfor ikke prve? :)

Husk at der blir utseende ditt bedmt foran dommere. Du som sliter ekstremt med eget selvbilde passer kanskje ikke til bikini fitness?:/

regner med at du aldri igjen blogger reklame for skjnnhetsprodukter som inneholder palemeolje - eller nsket ikke Freia betale deg for markedsfring og derfor fikk de gjennomg?

Jeg tror du hadde klart stilt om det ikke hadde vrt for bloggen. Det er s tappende p mental energi, og det blir nok vanskelig kombinere bloggen, jobben din, med noe s altoppslukende. Men det har du nok tenkt p allerede:) Keep going, du er r!

Nei. Du er jo direkte ustabil og innehar absolutt ingen av kvalitetene, og p ingen mte disiplinen som kreves. Hva feiler det deg egentlig? Herregud

Tror du kunne gjort det godt hvis du hadde gtt all in. :) Hadde vrt spennende lese om konkuransediett for en vegeterianer, man skal jo ha i seg sabla mye protein s ville vrt kult se hvordan dere lste det. ^^ Det ville kanskje pnet for nye, kreative mltid for oss kjttetere. :) Med mindre du spiser fisk da, jeg er ikke helt oppdatert p alle de forskjellige veggis-"sjangerne" :p

Tipper du er kjent med hvor mye det krever av kropp og psyke siden venninnen din driver med det, s skal ikke komme med noen formaninger. Man fr til alt man bestemmer seg for. :)

Vi blogges om litt....

har slitt skikkelig mye med drlig hud selv.. Kan varmt anbefale exuviance hudpleie! Forvandlet ansiktet mitt totalt og jeg gr n uten sminke hver dag! Lykke til med alt - du er en sterk jente som fr til det du vil :) Kjrlighet

du er veldig fin uten sminke. det kler deg veldig bra vre naturlig! hvertfall med den brunfargen! :)

ei med mye erfaring

ei med mye erfaring

JEG LEEEER AV DERE - ANONYME KRENKEDE PERSONER!!! Spesielt "IRENE"

Hvis du vil gjre det? DO IT! Det kan vre godt prve ut litt forskjellig, slik at man finner sin greie. Selv om du har pupper og har operert har det ingen ting si.

JA, det krever mye av deg. Men ikke glem hvor fantastisk kroppen vr er og hvor avanserte celler kroppen bestr av. Det gjr underverker for kroppen f rutiner p trening og bedre koshold - det vil resultere i en kropp med mindre sykdommer - og lengre lever. Hvem vil ikke vre sunn og leve lenge??

Ikke bare hjelper det p kropp og sjel, men tanker og hjernen din. Du vil f en bedre sirkulasjon i kroppen, ogs opp i hodet, som vil hjelpe deg p en mye mere positivt livstil. Du vil kjenne mye mere flelsen p lykke og glede(man produserer masse lykkehormoner i kroppen nr man trener og sirkulajsonen blir satt i gang). Du kommer til mestre, ogs ha nedturer - men du kommer til lre s mye om deg selv, kroppen din og om du var en del deprimert - DA har du hvertfall svaret!!

Sleng deg p Anette, f lrt deg litt skikkelig om det. Uansett om veien til stille ville vrt lang, s vil du garantert ville holde fine treningsrutiner.

Et GODT tips fra ei som gjr det - start rolig!!! og husk, etter 3 mneder vil du nok frst se resultat - og da er det gjort - du kommer nok til bli "bitt av basillen".

LYKKE TIL <3<3<3

http://tjomlid.com/2015/03/23/sophie-elise-dobbeltmoral-og-palmeolje/

Hei ! Vil bare si at jeg virkelig elsker bloggen din og at jeg virkelig syntes at det er s utrolig inspirerende at du tr st fram om at du faktisk ikke er tilfredstilt med kroppen og utseende ditt. Og at du faktisk gjr sm forandringer p kroppen din for fle deg bedre og penere. Det er virkelig noe jeg kan relatere meg til. Og det er s mangen bloggere som forteller om sitt perfekte liv og sinn perfekt kropp og om hvor mye de trener hele tiden. Mens du bare forteller rett ut hvor mye du hater trening og at du aldri trener og om at du ofte fler deg helt forferdelig. Og jeg tror at veldig mangen jenter og gutter kan relatere seg til det. S takk for det. Elsker foresten den nye hrfargen din!!! 😍😍😍

Synes du virker som en flott jente, men her m jeg si nei. Begynne trene for st p scenen? Det er bare tpelig, i mine yne. Det er s mye utseende fokus fra fr og du har s mye makt over unge jenter, at det ha lavest mulig fettprosent for kunne skinne p en scene, synes jeg ikke noe om. Jeg trener selv tung styrke 6 dager i uken, men blir motivert av egen fremgang, dette har jeg gjort i snart 5 r. Skulle jeg g p scenen mtte det vrt for utfordre treningen, men trene gjr jeg uansett om jeg skal p en scene eller ikke. Synes du er en flink blogger og en st jente, bare s det er sagt :)

http://www.kjendis.no/2015/03/23/kjendis/sophie_elise/blogg/sophie_elise_isachsen/blogger/38359999/

Feigt av deg si at Tjomlid kritiserer folk som prver gjre et bevisst valg. Herregud. Han er ikke ute etter ta deg, det han prver formidle til deg er at du m se HELHETEN i problemet med palmeolje i pskeeggene. Det er ikke lett som du tror og da burde du sren meg ha gjort grundig research fr du uttaler deg om ting du ikke kan vise til kilder en gang? Ja, jeg synes det er dritt at freia nekter fjerne palmeolje i pskeeggene sine, men rlig talt, hvis jeg str for noe s holder jeg meg til en ting. Ja, du er dobbelmoralsk nr du frst og fremst eks. forklarer p bloggen at du ikke er s nye p sjekke ut innholdet p produkter om det er dyretestet og dermed bruker dyretestet produkter av og til, men du gr jo helt bananas p folk som spiser kjtt! Du kaller deg selv for dyreelsker, men du kjper bulberry skjerf som har et stort rykte p seg for vre dyreplagere. Jeg sier ikke at du ikke kan eie ting og tang som har blitt produsert av dyr, jeg mener at du m kunne st for en ting og ikke vimse s mye med dine meninger. Gjr det du vil, men forhold deg til en ting. Jeg rister bare p hodet.

Hei Sophie!

Jeg pleier ALDRI kommentere p bloggene jeg leser, men denne gangen mtte jeg bare! Her om dagen leste jeg gjennom kommentarene dine og ble rett og skett kvalm. S mye piss og drit som folk bare spyr ut mot en s nydelog jente som deg. Ja, du har provosert p deg mye av kritikken men 90% av de negative kommentarene er jo bare helt uten ml og mening. Det jeg ville frem til med denne kommentaren var at jeg hper virkelig du klarer se over de stygge kommentarene og vre deg selv. Og at voksne menn i det hele tatt trr g ut mot en ung jente i media, nr du faktisk bare mener det godt med det du sier om palmeolje! St p sophie!!! Hva s om du mener noe annet en annen gang?! Nr skal folk forst at det er menneskelig ta feil? Menneskelig endre mening? Menneskelig misforst? Vr deg selv og aldri gi opp! Du fortjener alt bra i livet!!!! Fantatiske menneske!

blir lei meg over og se hvor frekke mennesker kan vre..

Du M ha litt selvinnsikt her. Fysisk hadde du selvflgelig klart det, men vil du virkelig risikere psyken din og forholdet ditt til mat for resten av livet? Vr s snill, vent n hvertfall noen r.

anbefaler deg Le-invest! dem tilbyr treningsprogram, kostholdprogram, poseringstrening, konkurranse oppflging, og mer! utrolig flinke og mlretta veiledera. dem har facebook side ogs (hvis du vil se nokka av tilbakemeldingan dems), bare sk opp navnet s kommer det opp. ta en titt p http://www.le-invest.net :)

Kjr p, heia p d! (Y) trur helt rlig du kan n langt og silikonpuppa e jo bare en fordel nr man skal still i fitness sia du blir mist det lille du har igjen av fettprosent og bli helt flatbrysta uten silikon :) Har sjl vldi lyst til prv m, men da m nok kutt ned p noen kilo Nutella i uka..

Viss du setter deg inn i det, og vet 100% hva du gr for, s syntes jeg alle skal f flge mlet sitt :)

Er ikke storfan av treningsblogger, men det vil derimot vre motiverende lese om en som er ganske "utrent" og veien mot et ml! DET er motiverende!

NYYYDELIG bilde og nydelig kjole....hvor har du kjpt den? Har leita i hvert fall ett r etter en snn kjole!

Tror selvflgelig at du ville klart deg strlende hvis du ville, men husk at de fleste i det miljet vil fortelle deg hvor mye proteiner du trenger. Hvis du gjr det hper jeg du gjr det som veganer, frst og fremst for vise de jvlene at det gr, men ogs fordi en "standard" fitnessdiett betyr protein protein protein, og dermed masse egg, melk og sikkert fisk for din del. Se litt rundt p youtube om vegansk fitness. Det er utrolig mye inspirerende og lrerikt der. Og hvis du vil skinne p en scene om et r, DO IT!

~When someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.~ ;)

Du hadde sikkert klart det hvis du hadde nsket det nok:) Men det stille i noe snt trer s sykt p alt du eier og har. Hele livet dreier seg utelukkede om seg selv, og hver lille bit med mat m passes p. I tillegg spiser de kylling og grnnsaker i 6-7 mnd i strekk. Ingen godis, ingen utskeielse, bare trening - morgen og kveld. Hvis dette er noe man BRENNER for og nsker - go for it! Hvis man bare skal prve det...nja..jeg vet ikke.

Hei Sophie :)

Selvflgelig kan du klare det :)

si at du har et godt utgangspunkt for stille neste r derimot, det blir kanskje litt feil.

Et godt potensiale har du nok, men er mlet i seg selv bare stille? Stille for se om du klarer konkurranse diett?

Eller stille for se hvor bra du kan gjre det?

Jentene som stiller i Bikinifitness og som kommer til finalen har trent for dette i flere r for klare beholde noe muskler i det heletatt etter endt diett.

Med for lite muskelgrunnlag s ender man egentlig bare opp sykelig tynn p scenen.

Jeg ville anbefalt deg starte opp med trening, flge et program som om du har lyst til stille og se hvordan du liker det. Bare ikke g i samme fellen som mange hundre jenter har gjort fr deg, stille fr man har noe stille med. Ha et langsiktig ml i sfall, ikke g for neste r, men ret etter feks.

Men ja, selvflgelig kan du klare det, og selvflgelig vil det vre vanskelig. sprsmlet er vel heller hva du nsker oppn med det ? utfordre seg selv til konk.diett og se hvordan du ser ut til slutt det kan alle gjre. Stille i bikini det kan alle gjre, det i seg selv er ikke vanskelig. stille konkurransedyktig derimot, det er ikke like lett, og krever motivasjon og dedikasjon og ikke minst tlmodighet!

At mange sliter med psyken etter endt diett er ikke tull det heller. S det er ikke noe man skal ta lett p.

mitt beste rd er begynne med den form for trening og se hvordan du liker detfr du tar noen beslutningner, kanskje blir du vel s fornyd uten diett ;)

Sjekk ut bloggen til linnisfitness. Hun har still flere ganger vunnet. Hun begynte fra stor strrelse, men det tok ett par r fr hun var inne i fitness. Jeg har tenkt p det samme selv, kjresten min er personlig trener og jeg syns de jentene ser super bra ut. S er det jo slik at de trener seg til muskler og spiser seg til null fettprosent nesten da tiden rett fr konkurransen.

Men du burde heller sjekke grundig ut frst lese de fitness bloggene som er. Det her er jenter som elsker muskler og som dedikerer seg 100%. Du vil f store muskler, og lav fettprosent. Her er det om gjre vise frem hvor rippa du er, fleshe musklene.

Virket bare som ett veldig spontant innlegg, ikke det at det gjr noe, men folk reagerer jo veldig her da :) :/

Unnskyld meg, gjr du narr av oss som faktisk trener hard styrketrening her? Det tar flere r bygge en god nok fysikk. Det handler ikke bare om silikon og spraytan, knapt nok det, men for vre rlig, du veier rundt 46 kg. Du har ingen muskler overhode. Jeg veier 61-62 kg og har en muskelmasse p 50-52 kg, og jeg har trent hardt i flere r. Jeg har mer muskler enn det du veier. Gjr deg selv en tjeneste, og hold deg til det du er flink til. For trening og kosthold har du ikke peiling p. Du provoserer utrolig mye nr du gjr narr av folk som satser alt de har p fitness. Jeg liker deg egentlig, Sophie, det er derfor jeg leser bloggen din og syns du er rlig og innsiktsfull, men dette blir for dumt. Helt rlig, og Anette Marie har ingenting gjre i fitness heller. Skal du vinne, m du vre som Christina Strm Fjre: http://www.christinasf.com/

Det er ikke bare trene i noen uker, g p diett, ta p spraytan og hoppe rundt p en scene. En kropp bestr av muskler, og denne bestanddelen av muskler avgjr hvordan du blir seende ut nr du cutter/deffer. Jeg har en ganske lav fettprosent pgrunn av hy muskelmasse allerede. Jo hyere muskelmasse, desto strre fettforbrenning. Hvis du, p 46 kg, skal deffe, er det strre sjanse for at du mister de musklene du har og ender opp med se syk og anorektisk ut. Dessverre, dette er den harde sannheten. Og man m vre velproporsjonert, symmetri og hyde til det.

Unnskyld, Sophie, kom til sans og samling igjen, hver s snill :/

Hei :)

Jeg er nok enig i det mange sier her. Selv trener jeg styrke og har studert kosthold. Og det er ikke sunt stille, men den mestringsflelsen man fr er s utrolig stor, men du lever med s lite kalorier over en lengre periode at du str p toppen av et fjell og er fare for dette ned.

Men for all del, hvis du selv mener du er psykisk sterk nok til takle dette s er det ingen som skal stoppe deg:)

Igjen, hvis du begynner med trening og kosthold og fr feelingen p hvordan det er lfte og spise litt bedre. S etterhvert ser jeg ingen grunn til at du ikke kan stille om noen r:D Men g fra ingenting til ALT er utrolig ekstremt.

<3

ANBEFALER FITNESS! Go for it og det utroligste kan skje! Du lrer s vanvittig mye om deg selv, om kroppen din, lever en sunn livsstil og kan risikere reise mye om man skulle gjre det godt!

Selv har jeg drevet med fitness i 2 r n - og p denne tiden har jeg blitt VERDENSMESTER i min klasse og n ftt "proff-kort". Hadde aldri trodd jeg skulle kommet s langt s fort, men det kan skje!

Synes ogs du har en flott kropp som fint kunne passet bikiniklassen! Vrt ddskult sett deg opp p den scenen en dag!

Her var det mange idiotiske kommentarer. Klart du kan klare det om du absolutt vil, men det er grenser for hvor mye muskler du kan legge p deg i lpet av et r. Nr det er sagt, s er det jo ikke noe st etter i det hele tatt. Du har jo en vanvittig flott kropp n og i mine yne er denne utrolig mye finere enn en fitnesskropp. Jenter skal ikke ha s mye muskelmasse spr du meg :) Ikke er det pent "in-seson" nr blodrene og musklene er definert til det ypperste og ikke er det spesielt attraktivt "off-season", nr de er bulket opp og er mer kraftige. Nei, gjr det du gjr n du :)

Klart hun kan stille med silikon, nesten alle i bikini fitness har store silikonpupper! Det er jo et krav omtrent, ellers ser de ut som menn pga null fett og ekstreme muskler. Og mannlig kropp er absolutt ikke nsket i bikini fitness!

Men synes ikke du skal holde p med det Sophie, det er ikke sunt. En helt syk livsstil der alt dreier seg om vekter og kalorier. Fatter ikke at folk orker ha et s innskrenket liv. Tren og spis sunt men ikke delegg kroppen og hodet ditt med snt er du snill...

Jeg synes du burde prve det! Folk hadde nok virkelig gitt deg respekt da! :)

Eg skal stille i bikinifitness, fordi trening og eit sunt kosthold er livsstilen min og eg ynskjer ei ny utfordring. Kanskje du br byrje like trene og klare f til eit par kter i veka, fr du tenkjer p bikinifitness... Tykkjer du byrjar i heilt feil ende :) ps: elskar den nye lta di!

D frste tenkte nr leste detta innlegget, e at du gr imot d sjl. Du har jo sagt at du ikke vil at folk skal fle et kroppspress ogs har du lyst t stille i fitness? Wtf

Haha, huff s mange latterlige kommentarer her! :')

Hvis du virkelig vil s skader det ikke prve. :-) Har vurdert det selv avogtil om det kunne vre noe for meg.^^

Har Sophie sjekket opp hvor denne fitnesen blir produsert, sjekket om de fr rettferdig lnn for produsere klrne du bruker, Aftenposten tok opp dette med arbeidsforhold og lnninger til de som produsert klrne, har dette gtt i glemmeboka di?, eller gir du likegod blaffen i det?

Eller har du tenkt vre like konsekvent p dette som med pskeeggene og heller skrive en blogg om boikotte klr fra forskjellige produsenter.

Om du nsker stille i fitness m du nok trene for f strre muskler frst, du m redusere fetprosenten din litt p scenen, og for ikke fremst nrmest "anorektisk" i utseende betyr dette en betydlig mengde muskelmassekning. spesielt skuldre/rompe/lr. Flere jenter som kan stille med kun en diett(bikinifitness) men om du nsker oppn et trent utseende og plassere godt br du nok fokusere p bli sterkere og legge p deg muskelmasse frst. tenk at du skal legge p deg muskler n slik at du er sceneklar med ca samme vekt som du har n(og da lavere fettprosent) eller faktisk hyere. Det er flere jenter p scenen idag som ikke burde stilt, da de ser usunne ut, dessuten er ikke en konkurransediett sunnt for en jentekropp, s her er det viktig f hjelp av rette personer. Jeg ville kontaktet en god trener for f opp styrken (og muskelmassen) , samt at du m innom en klubb for lre poseringer osv nr du eventuelt fler deg klar.

For vre helt rlig, s burde du helt klart prve det ut! Det verste som kan skje er at det ikke var helt for deg allikevel. Kroppen din er ganske misunnelsesverdig i utgangspunktet, tenk bare nr den blir litt mer muskuls. Rop ut om du noen gang leter etter treningspartner i Oslo, trener p bislett :)

helt lov synes du er fin, for det er du <3 men det hadde faktisk vrt utrolig gy flge deg til fitness konk. det hadde vertfall vrt veldig inspirerende!

Nei huff ikke gjr det! Og det sier jeg ikke fordi jeg synes det er stygt for det er opp til hvr enkelt bedmme, men det er overhode ikke slik man burde behandle kroppen sin. G p strenge dietter og sjokkere kroppen sin med kaloriunderskudd og dehydrering er overhode IKKE sunt! For ikke snakke om pfre kroppen sin kjempetung styrke trening over en lengere periode slik at nr man sliter med skader og utmattelset nr man blir eldre. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som driver med fitness som ikke har hatt skader i rygg, skuldre hofte eller hva det n mtte vre. Det er ikke en sunn livsstil og man m i tillegg ofre mye for den ogs. Fokuser heller p ha en sunn og frisk kropp du!

Hei. Jeg vil bare gi deg et tips, for har forsttt at du sliter med huden i ansiktet. Prv Basiron p problem omrdene + apple cider vinegar i hele ansiktet med en bomullsdott hver kveld (ikke rundt ynene) Jeg har hatt problemer med huden siden jeg var 12 (n 20) s vet at det er utrolig slitsomt, og har prvd A.L.T. Men dette funket faktisk og jeg kan vise frem meg selv med stolthet (med og uten sminke) !

Sophie...! Hva er det du sier..? Vr s snill og ikke begynn med fitness! En av grunnene til at jeg virkelig elsker deg og bloggen din er at her mter vi ikke noe kroppspress, ingen stupide kosthold -og treningsregimer..for ikke snakke om drye poseringer i bikini og fleksing av magemuskler... Det er s herlig med et slikt "fristed".

Lykke til 😀

Du skal visst prve alt mulig rart du sofie; synge, danse, blogge og hva mer du n ikke har prvd! Jeg skjnner entusiasmen, men jeg tror du skal holde den for deg selv nr det gjelder akkurat dette tema. Du er ikke en fitnessguru og vet du hva, det er helt greit!<3 Synes du er fin akkurat slik du er, og ja kanskje du kan ta noen treningskter her og der om du fler for det, men stille i fitness er virkelig noe helt annet. Tenker du da "gjre det bare for gjre det" slik du har en tendens til tenke om mye annet, eller fler du virkelig at du skal vinne hele greia? Fitness har ogs et utrolig tft milj, og kan ha en tendens i syke mennesker ned. Bloggen din handler om alt mulig annet, og som jeg ser mange her har kommentert, s liker leserne dine det! komme til en blogg der man ikke tenker p kroppspress, magemuskler, trening og kosthold. Jeg synes iallefall at du inspirerer nok med alt det andre fantastiske du gjr! St p <3

vrt p sprayet meg hos Nikki Palmstrm i Lillestrm , hun har desidert beste fargen jeg har forskt. Synes lten din din er knall bra. Du burde bruke alle haters negative kommentarer til din motivasjon for klare det, go girl!

Det er helt vanvittig hvor mye nedlatende folk fr seg til skrive. St p jente! Du klarer det du vil :) kanskje vi treffes p scenen ;)

Det tarm mye tid og arbeid bygge en god fysikk innenfor fitness. Du har ikke et godt nok muskelgrunnlag til stille innen et r, og f en god plassering. Alt for mange med drlige fysikker stiller idag, det er mye som kreves for vre en GOD utver. Men gir du det lenger tid og har det som kreves, s fr du det til.

Kjr p, det tar tid, men det er definitivt noe for alle som tr og vil gi alt for lykkes ;)

Jeg heier p deg!!!!

alt er mulig, og hvis noen skal klare fitness s er det hvert fall deg!! Du har s pgangsmot og nekter gi deg fr du fr det til, hadde vrt morsomt fulgt med. Jeg er selv en person som synes tur/retur Kiwi er nok trim i seg selv, s kanskje jeg blir litt inspirert selv? St p Sophie!

Vet ikke om jeg vil smekke deg eller Annette frst!

Hei. Jeg syns det er litt trist lese hvordan enkelte andre her forteller deg hvem du er, hvordan utseendet ditt bestemmer hvor du skal passe inn, og hva du er kapabel til og ikke.

Hvis du kjenner en nysgjerrighet og et nske om teste ut "fitness-livsstilen" er det bare kjre p! En god PT er et veldig riktig sted starte. Det er kanskje litt optimistisk skulle n helt opp p bare ett r, men sett deg delml underveis, og kjenn litt p om dette er noe for deg. Hvem vet?, kanskje dette blir noe du kommer til sette stor pris p ha i livet ditt. Jeg nsker deg lykke til!

Jeg synes du skal gjre det!! Nr folk sier denne livsstilen er usunn, de vet ikke hva de snakker om. Tviler p om du har riktig motivasjon for dette, for det krever mye av deg. Bde mentalt og fysisk.... Men om du velger og gjre jobben det kreves for og komme p scenen ,s skal jeg heie p deg!! ;)

gjr det! Vet at uansett hva du velger s hrer du ikke p de idiotene over;) gjr det fordi du har lyst. You Can do it!

herlighet for noen frekke mennesker det finnes rundt omkring!! Hun sier jo ikke at hun SKAL, men at det KANSKJE er noe hun kunne tenkt seg teste ut. Og hun spr rett ut om hva dere synes. S, hvorfor kan ikke folk komme med saklige argumenter i stedet for trkke p henne. Nei, Elise dette finner du nok ut av. Prv det ut hvis du nsker og hvis det ikke funker, nei s funker det ikke da. De folka er bare misunnelige! nsker deg en fin kveld

Imponerende hvor nedlatende folk kan finne seg i vre straks de blir anonyme. Viser bare at mange har mye igjen lre, og da er det godt at lring er en del av livet!

Personelig er ikke bikinifitness eller liknende forlokkende for meg, men at folk gjr det de selv vil, str jeg sterkt for!

Lykke til :)

Helt utrolig hva dere "modeller" finner p i dag for f oppmerksomhet. Pr kte og du vet tydeligvis lite om trening og kosthold om du har tenkt til stille om et r. Du er ung s hvorfor s hastverk med komme deg p scenen? Min mening er trene seg opp bra vre stolt av alt slitet som ligger bak. Ikke bare kaste seg p scenen se dum ut. Med alle dine operasjoner i ung alder s lurer jeg p hva blir neste. Sm lei av dere som er s desperate etter oppmerksomhet.

marie gjerdseth

marie gjerdseth

nei serrist, syns det er flott du er deg selv uten alt treningsmaset. synes generelt ikke bikini fitness er noe oppfordre til. For all del, greit trene, trener selv 4-5 ganger i uka. Men syns bikini fitness er en trangsynt "sport" med drlige verdier. Utsultetede jenter i bikini og hyhler, med 3 lag spraytan for markere. Synes ikke det akkurat er definisjonen p en sunn og god livvstil. Det m da finnes noe bedre utfordring enn det, eller?

Jeanette Elita Ludvigsen

Jeanette Elita Ludvigsen

Mange Internett troll i kommentarfeltet her! Ville dere virkelig sagt dette til en person, en ung jente face 2 face????

Skam dere!!!

Allerede nr du skriver at du har null interesse for trening s tenker ihvertfall jeg at fitness veien ikke passer for deg. konkurrere i fitness er langt ifra for alle, selvom det er blitt slik at veldig mange stiller. Personlig mener jeg at det ikke er noe poeng i stille om man ikke har satt seg noe ml om ihvertfall komme til finalen, husk at flere ryker ut enn fr finaleplass. Hva er poenget med s mye diett slit om man bare skal stille for morro skyld?

Selv har jeg trent vekter, gtt meg nesten ihjel pga cardio, vrt gjennom dietter osv for teste meg selv i 3r, for kunne forme kroppen min best mulig fr jeg kan stille, for jeg nsker at det skal vre verdt blodslitet den dagen jeg gr p scena og faktisk nr langt. Det tar flere r bygge godt med muskler. Fysikken din har ogs mye si, noen er skapt med god fysikk andre m trene den frem. S jeg hadde gtt ordentlig inn i meg selv om jeg hadde vrt deg og vurdert dette en del ganger til. kontakt en coach innenfor fitness, de fleste pt'er har ikke peiling p hva som kreves for scenen. Fitness og stilling er en livsstil, ingen hobby!

Utseende har du klart med deg, men det er hovedsaklig kroppen din og helhet som skal bli dmt. tilslutt, Arnold sa en gang, de som lurer p om de klarer det vil aldri f det til, men de som er helt sikkre p at de kan, de kan:)

Lykke til og hper du finner ut av det:) fitness er ingen lek:)

Nei, det hadde ikke vrt spennende :) Du trenger ikke kaste deg p fitnessblgen, du ogs. Hvis du trenger en utfordring i hverdagen finnes det mye annet du kan bruke tiden p :)

Jeg kommenterer ALDRI p blogger, men, HERREGUD, sitter og mper over alle kommentarene du fr her. Greit vre kritiske folkens, men mye av dette er direkte mobbing! Herre min fred, det er et levende menneske som sitter bak skjermen og leser all denne dritten dere skriver! Kjre Sophie, jeg fr virkelg vondt langt inn i hjerterota av lese alt dette, og da kan jeg ikke tenke meg hvor flt det m vre for deg. Jeg hper VIRKELIG du bare lar det prelle av deg, og holder hodet hevet over snne idioter. Sannsynligvis er det en gjeng med blfeite griseansikter som kommenterer dritten her. Du er vakker! Og hvis du vil stille i fitness, s hvorfor i h* skal du ikke det? Du er superflott! Det er kult at du hele tiden vil utfordre deg selv, vil oppleve mest mulig og leve livet. Du burde ftt sykt mye creds for vre s tff! St p, og gjr hva sren du har lyst til. Trening er BRA, sunt kosthold er BRA, s hvorfor ikke? Ser folk kommenterer "vi vet at du er en godtemoms", ja, hva fanden har det si? Dette handler om utfordre seg selv, og skal du stille i fitness m du ha en ekstremt selvdisiplin - noe ALLE kan klare, om de virkelig gr inn for det. St p, Sophie. Uansett hva du gjr, s er du et forbilde for mange unge ved at du hele tiden gjr akkurat DET du vil, og det at du gjr det meste ut av livet til enhver tid br vre noe vi alle skulle fulgt etter med. Forvrig synes jeg du har en fin sangstemme ogs, bare s det er nevnt ;-) Lykke til videre i livet :-)

Skriv en ny kommentar

Design laget av Kine Skjerpen