stille i fitness

Akkurat nå sitter jeg hjemme hos Anette Marie, flinke og flotte henne skal jo som sagt stille i bikini fitness og jeg kjenner nesten litt kløe i fingrne etter å teste det ut selv. Jeg er jo ikke trent for fem flate øre og mener en intens økt er å gå tur /retur kiwi for å handle, men Anette mener jeg har potensiale om jeg bare starter nå og da eventuelt kan stille til neste år. Det første jeg gjorde nå var å sende melding til han som egentlig skal bli min PT for å høre om det kan gå! Nå blir det sikkert bare med tanken, men det hadde vært interessant å utfordre kroppen litt, se hva jeg kan klare liksom.. Hva tror dere? Hadde det vært spennende å følge en slappfisk med null interesse for trening på vei mot fitness?

Jeg har vært og spraybrunet meg i dag på spraytanhuset, mørk som bare pokker er jeg nå ettersom vi kjørte på en litt brunere farge nå enn sist. Jeg eeeeelsker å småfikse på utseendet, en fresh, mørk farge på kroppen gjør så utrolig mye! Nå trenger jeg ikke bruke sminke heller, noe som hjelper min problematiske hud enormt. Føler meg fin, om det er lov å si ♥ Og humøret mitt er bedre idag enn det har vært på lenge – tror ikke det har noe med brunfargen å gjøre, men hvem vet haha – isåfall er jeg hakket mer overfladisk enn jeg gir meg selv creds for. Men det hjelper meg å ha dere, det forbauser meg hvor utrolig smarte og godt formulerte flere av dere er. HVA GJØR DERE HER LIKSOM!?!? Nå føler jeg angsten, jeg må begynne å skrive kjemiske formler og filosofiske tekser på høyt nivå for å måle meg 🙂

 

Well well! Nå skal vi ha en liten maraton med frikjent på skjermen, jeg elsker den serien. Kjolen jeg har på meg er fra glamorous, forresten! Vi blogges litt senere ♥

115 kommentarer
    1. fordelen din om du skal stille i fitness er jo det at du ser ut til å ha en ganske lav fettprosent allerede, hadde vært kjempegøy å følge med om du tar på deg det prosjektet! forresten har du selvfølgelig lov til å si du føler deg fin, for det er du:-)

    2. Uff nei, du hadde virkelig ikke klart fitness tror jeg. Ikke med de store silikon puppene og den lille kroppen. Ikke for å være frekk mot deg men der er jenter som absolutt har høy kropp, og former.Jeg tror du heller burde fokusere på noe som ikke krever så mye naturlig styrke og skjønnhet. Hele ansiktet ditt og kroppen din er jo falskt. Du har ødelagt så mye av deg selv, ikke gjør det værre. Det gir ikke akuratt pluss poeng..< Tror faktisk folk hadde ledd av deg Sophie, sorry men dette når du ikke opp til. Hold deg til autotuning du og sats på at du aldri må synge live.. Du er kanskje det mest PR kåte mennesket på denne globen.

    3. Hei kjære sophie ❤️
      Fitness er ingenting å tulle med. Om du kan delta, må du dedikere HELE livet ditt til kosthold og trening. Du kommer til å gå i energiunderskudd, du kommer til å måtte kjempe en psykisk kamp med hode ditt. Selv prøvde jeg jo å stille i bikinifitness, trente knallhardt mot det i flere måneder. Tellte en hver kalori som gikk inn i meg, og målte opp alle kaloriene som jeg forbrennte. Jeg hadde morgenkardio før frokost hver dag i 45 minutter, spiste minimalt lite og trente styrke 5-6 ganger i uken. Jeg gjorde meg selv psykisk syk. Men det er jo selvsagt personer som lykkes med å stille, og ELSKER slitet. jeg derrimot måtte gi meg en månede før konkurransen, hvor jeg rett og slett ikke klarte noen ting. Sperret meg ute for alt sposialt liv, kjeftet på alt og alle, gråt x-antall ganger om dagen for at jeg var sulten og følte meg aldrig god nok.
      Om du ønsker å snakke med meg, så vet du hvem jeg er, bare send melding på fb, men velger å holde meg anonym her. Jeg heter cecilie og er nå veggis, klem ❤️

    4. Jeg har et søskenbarn som driver med sånn og det krever vanvittig med pågang.. man må være utrolig nøye med hva man spiser, være veldig didkert til trening og ha god displin.. og det er kun hvis du har stor interesse og et høyt ønske om det. Hvis man ikke egentlig gidder så vil det ikke gå.

    5. Jeg tror du klarer det. Det er opp til deg og ikle hva andre mener du kan og ikke. Jeg er sikker på at du klarer det og jdg tror du kan ha godt av dette og kroppen din også, du har jo en kjempe fin kropp nå ! Men tenk så veltrent og bra du komer til å føle deg. Dette kan jo være bra for oss her . Epå bloggen for å få litt treningsmotivasjon♡♡

    6. Kan du Please svare på spørsmål om spraytan? Blir det rendemerker av dusjing/svetting/trening? Hvordan reagerte spraytanen når du var i syden og stolte deg? Ikke minst når du var i vannet? Ble det en mørk ring rundt deg i vannet eller noe lissom xD ikke minst smitter det av på sengetøy:(? Sove på silke så da er det såfall ikke aktuelt for meg:…. Har kjempe lyst til å gjøre det, men trenger lissom svar på disse tinga!

    7. Hvis du vil prøve noe slikt.. så bare gjør det! Leser kommentarene over og må bare le, de som sier at du har ødelagt ansiktet og kroppen din har tydeligvis aldri sett ett ødelagt ansikt og kropp. Det blir det samme som å si at fordi man har endret hårfarge så har man ødelagt håret.. nei uff. Du har endret utseendet men å ødelegge det er laangt unna sannheten, sjalu drittkjærringer. Og Sophie, du er et levende bevis på at du klarer HVA SOM HELST! Selv med psykiske utfordringer og så mye motgang. Du er en helt og et forbilde, men er så trangsynte folk som ikke ser det pga et par pupper og og ja, jeg vet ikke hva som er problemet deres rett og slett. Jeg heier uansett på deg, om du så prøver å stille og går lei, så har du hvertfall prøvd noe du ville og funnet ut at du kanskje ikke ville uansett. Folk skal ha så mye meninger om alle andre fordi de ikke kan håndtere seg selv. Stor klem <3

    8. Haha sorry men altså.. Dette er noe som må deles i ironi på facebook, å ja til deg over, sorry at jeg var frekk men dette må hun tåle, sorry om jeg sårer fansene hennes. Dere er værre enn justin bieber belivers, og snakker dere henne inn til at dette er troverdig for henne og i det hele tatt delta på, ja så har hun dere og takke på slutten. Det er bra med komplimenter men dere tar jo av, altså… Hun tror hun kan synge liksom, det er ikke min feil 😛

    9. Nei Sophie ikke gjør det! Etter min mening så er det så lite fint med damer med masse muskler de ser ut som mannfolk til slutt.

    10. du holde på med den mest narsissistiske sporten av dem alle. Ja det hørtes jo sunt ut. Kanskje spør psykologen din om hans ærlige mening.

    11. haha, tror nok ikke det er sånt du hadde fått til, med mindre du virkelig hadde lagt fra deg all den usunne maten du spiser allerede. Snakker av erfaring. Her må man begynne å telle kalorier, passe på alle macroene dine. Om du virkelig skal gå all in for det, så trenger du mer enn 1 år på deg. Du skal bygge musklene dine en periode, mens du spiser masse normal mat, senere må du ta deg en periode hvor du kun får vekk fettet og passer på at musklene ikke blir forbrent heller. Her er det snakk om off season og on. Noe du sikkert ikke har noe peil om engang, så det første du burde gjøre er å få deg nok info om dette. Her er det snakk om å trene hver eneste dag, med TUNGE vekter. Presse deg skikkelig, svette helt jævlig, noe jeg aldri kunne sett for meg at du hadde orket. Men for all del, credz om du har lyst til å prøve det. Kjempe gøy å mestre slike ting.

    12. Synes ikke du har helt stilen og interessen til det. ser mer for meg den som en søt blogger med fine klær som gjerne tar seg en kosekveld med venner eller kjæresten. men for all del, har du lyst har du lov, husk bare hvor hardt det er.

    13. Hei Sophie Elise! Vil anbefale deg Shiseido pureness-serien for huden din. Shiseido har helt fantastiske produkter!! Ha en fin dag 🙂 Klem

    14. Tror det å stille i fitness er en stor utfordring, og gjør at man tester sine grenser og utfordrer seg selv. For mange et det nok noe positivt, men jeg tror det også fører med seg mye negativt. Når man skal stille i en konkurranse det det er om å gjøre å se så bra som mulig ut blir jo kroppsfokuset enda større, og man vil nok alltid måle seg opp mot andre, og også ha håndfaste resultater som sier at en evt ikke er like “fin” som de en stiller mot. Jeg tror også at om man starter med en diett og må være så konsekvent og streng i matveien, så vil det endre synet ditt på mat i lang tid framover, mulig også for alltid. Å vite akkurat hva kaloriinnholdet i all mat du får i deg er, og hvor mye som er “usunt” gjør nok noe med deg psykisk… Jeg ville tenkt meg godt om, det er lett å forandre veldig personlighet og ikke alltid til det bedre! Jeg ville heller prøvd å oppnå resultater som ikke måles på en scene, men heller i livskvalitet og god helse 🙂

    15. Du har selvfølgelig potensiale med tanke på fettprosent, men aldri i verden om du gjennomfører det. Du vurderte å droppe ut når du danset, og da kunne du spise hva du ville. Vi vet alle at du er godtemoms. Fitnessutøvere har en rett de lever på som gir kcalorier og proteiner; kylling, ris og grønnsaker. Og du er vegetarianer. Dette lever man på minst 3 måneder før konkurranse. Det finnes sikkert alternativer, men du er alt for glad i mat, og er det en ting du ikke er, så er det dedikert.

    16. Eh, jeg tror du virkelig begynner å kjede deg her.. Å stille i fitness er ikke bare bare, kjære deg?

    17. Du hadde nokk helt sikkert klart det ja, men til hvilken pris? For du har jo gitt klar beskjed de siste innleggene at du ikke er i psykisk god form, og da kommer du desverre bare til å ødelegge deg. Rent fysisk hadde du nokk absolutt klart det, men jeg er redd det er alt for tungt psykisk. Vær så snill, ikke gjør dette med deg selv <3

    18. Elsker spraytanhuset, skal dit igjen på lørdag gleder meg allerede til å bli super brun igjen ❤️🙈!

    19. Jeg tror nok du kunne klart det hvis du bare er motivert nok, men det spørs litt hvor sunt det er for deg mentalt, i og med at du har litt problemer fra før. Tror fitness kan tære mye på psyken hvis du ikke har et godt utgangsspunkt psykisk sett. Hvis det er rutiner du ser etter tror jeg det er bedre å starte i det små med noe studie eller kurs (ev. bare et språkkurs eller noe) og timer med en PT et par ganger i uken 🙂 Lykke til, uansett hva du velger!

    20. Er uenig i mye av kommentarene over. Å stille i fitness slik som Anette Marie (ja, jeg har fulgt bloggen hennes gjennom hele prosjektet) virker både hardt og krevende, men det er overkommelig. Jeg tror at om du stiller, vil du få nyttig kunnskap og lære mye om kosthold og ikke minst om deg selv. Og at når prosjektet er over, vil du sitte igjen med en følelse av å være stolt over deg selv og egen innsats. Det som gjelder er å ikke syk under prosjektet, at du kan komme tilbake til din vanlige hverdag når du er ferdig. Jeg heier på deg

    21. Jeg trur alle kan klare alt med riktig pågangsmot og viljestyrke. Det hadde jo vært utrolig gøy følge med på!:D

    22. Hahaaha Serr??? Ok. Nå har jeg laget sang, vært med på danseshow,reality-tv, så hva f… Kan jeg gjøre nå for oppmerksomhet?
      Du hadde blitt ledd rett av audition med den lille forløse kroppen din og det overopererte tryne ditt. Altså jeg ler av tanken på den lille kroppen med de altforstore puppene bare på et treningssenter. Haha still deg heller opp som skrekkbilde av hva som skjer når man velger å løse seg billig ut på nett som 16 åring

    23. Å konkurrere i fitness er ikke noe man bør hive seg rundt for å gjøre. Det krever enormt mye av kropp og psyke. Man bør bruke god tid på å bygge seg opp kvalitetsmuskulatur før man “hiver seg på” dette. Helt enig med det Cecilie skrev helt øverst her. Jeg har konkurrert selv og kan si med tyngde at det ikke er noe man bare gjør “for gøy”, man skal virkelig gå all in. Du er ei nydelig jente, men jeg anbefaler deg heller å begynne å trene og få gode rutiner på det før du begynner å vurdere konkurranse..

    24. Jeg håper at du bruker denne muligheten til å vise de tvilende leserne feil. Du trenger ikke å bli en bodybuilder for å ha et sunt kosthold og trene. Du trenger heller ikke å bli psykisk syk av å trene. Du kan starte i mindre menger med sunnere kosthold, faste treningsrutiner i uken(eventuelt med PT), og fortsatt være “psykisk sunn”. Du trenger ikke å sette deg et mål om å bli fitness modell, hvis du skjønner. Du har ikke ødelagt utseende ditt. Det eneste som kanskje kan bli et lite problem med silikonpupper er at du kanskje kan få litt vondt i ryggen, men ellers tror jeg det skal gå fint.
      Sophie, du har vist hele Norge at du er i stand til å trene, at du er i stand til å pushe deg selv hardt, og at du ikke er så udugelig som mange skal ha det til. -> Ikke glem at du var med på Mitt Dansecrew!!
      Du er en utrolig inspirasjon, og jeg ønsker deg masse lykke til med treningen<3 klem

    25. Korr fett hadd ikke d vært a? Prøv d! Du har jo lav fettprosent allerede, å rompa di ekkenå å klage på, så stå på👌👌

    26. Digger deg! Godt du føler deg bra i dag 🙂 Hørt sangen din så mange ganger nå. Jeg elsker den 🙂

    27. Sånne som halvparten av dere som kommenterer her, det er sånne folk som gjør at folk mister lyst og motivasjon. Hva er vitsen i å vinkle kommentarer i en negativ ladning? Når en person har et mål og er villig til å utføre det – ja, da klarer ALLE det. Med litt drahjelp og motivasjon (ikke demotivasjon) så er hun i mål innen en viss tid 🙂 Ikke vær så frekke. Bare fordi dere er missunlige? Selvfølgelig kan man klare det man vil, sålenge man er målrettet.
      Kan vedde på at alle dere så er så negative ikke hadde turt å sagt dette f2f en gang.. Trist egentlig.. Jeg tror på deg Sophie Elise, virkelig :)! Selv om du er “liten” og har “alt for store pupper” som alle sier, så har ingen skrevet en regel om at du ikke får lov å hvertfall prøve? Jeg hadde prøvd det jeg, rett og slett. Så er du en erfaring rikere i samme slengen. Men allikevel være obs på nedturer.. Men til slutt: oppturer! 😀
      Kanskje du kan motbevise disse andre at du faktisk klarer det?

    28. Det hadde vært stilig! Er alltid spennende å se hvor mye kroppen kan takle og utføre. Grunnen til at jeg elsker å trene selv og være i form. Kroppen skal virkelig få prøvd seg om en måned når jeg skal være med på halvmaraton! Bare kjør på Sophie, har troa på deg. (i motsetning til noen over)

    29. IKKE BRY DEG OM STYGGE KOMMENTARER! Du er ei så fantastisk flitt jente, og et så bra forbilde for mange, inkludert meg selv ❤️
      Det hadde vært utrolig gøy å følge treningen din for å se framgang og få motivasjon selv osv 🙂 ❤️ Håper du greier det! Stå på!!

    30. Hei Sophie! Dette sier jeg kun i beste mening… Men siden det virker som om du allerede har en del komplekser med utseendet er det kanskje ikke tiden for å begi seg mot en sport som har så mye fokus på utseende. Husk at bikinifitness ikke bare handler om muskler, men også hår, ansikt, sminke osv.
      Jobb med deg selv, jobb med psykologen din. Få det mentale på plass. Lykke til. Klem 🙂

    31. Du ble jo trent og fit i løpet av “Mitt dansecrew” og virka som du rett og slett digget å trene? 😀 Ser ikke hvorfor du ikke skal klare det om du går inn for det!

    32. Helt ærlig, så tror jeg ikke du hadde hatt godt av en slik konkurranse. Du sier jo selv at utseendefiksjonen din er en sykdom, og er det EN plass man blir dømt for utseendet sitt, så er det i fitnesskonkurranser. Du sliter allerede psykisk, så vær så snill, ikke gjør dette mot deg selv. Da slutter jeg å lese bloggen din, for det orker jeg ikke se på.

    33. Hei 🙂
      Folk er jo nærmest umenneskelig slemme her inne, skjønner at det kan være vanskelig å ikke la gå inn på seg. Men du er en kjempesøt jente, som har gitt inntrykk av å ha et stort hjertet. Om du velger å begynne med fitness eller ikke er ditt valg. Utrolig nok så tror folk at det er deres sak å bestemme om du skal eller ikke, og slenge ut med dritt til deg fordi du velger å nevne det i noen setninger på bloggen din. Hva skjedde med å holde munnen lukket om man ikke hadde noe hyggelig å si.
      Folk må komme seg ned fra den høye hesten sin, og ta seg en titt i speilet.
      Håper du selv ser at du er en smart, pen og flott dame, som kan få til akkuratt det du vil!

    34. Herregud. syns du kan unne venninna di dette uten at du må legge ut en tekst som får det til å se ut som om dette er noe du kunne klart så lett som bare det.

    35. Fine deg! Vet ingenting om bikini fitness jeg, men om det er noe du tror du er motivert til så hvorfor ikke prøve? 🙂

    36. Husk at der blir utseende ditt bedømt foran dommere. Du som sliter ekstremt med eget selvbilde passer kanskje ikke til bikini fitness?:/

    37. regner med at du aldri igjen blogger reklame for skjønnhetsprodukter som inneholder palemeolje – eller ønsket ikke Freia å betale deg for markedsføring og derfor fikk de gjennomgå?

    38. Jeg tror du hadde klart å stilt om det ikke hadde vært for bloggen. Det er så tappende på mental energi, og det blir nok vanskelig å kombinere bloggen, jobben din, med noe så altoppslukende. Men det har du nok tenkt på allerede:) Keep going, du er rå!

    39. Nei. Du er jo direkte ustabil og innehar absolutt ingen av kvalitetene, og på ingen måte disiplinen som kreves. Hva feiler det deg egentlig? Herregud

    40. Tror du kunne gjort det godt hvis du hadde gått all in. 🙂 Hadde vært spennende å lese om konkuransediett for en vegeterianer, man skal jo ha i seg sabla mye protein så ville vært kult å se hvordan dere løste det. ^^ Det ville kanskje åpnet for nye, kreative måltid for oss kjøttetere. 🙂 Med mindre du spiser fisk da, jeg er ikke helt oppdatert på alle de forskjellige veggis-“sjangerne” :p
      Tipper du er kjent med hvor mye det krever av kropp og psyke siden venninnen din driver med det, så skal ikke komme med noen formaninger. Man får til alt man bestemmer seg for. 🙂

    41. har slitt skikkelig mye med dårlig hud selv.. Kan varmt anbefale exuviance hudpleie! Forvandlet ansiktet mitt totalt og jeg går nå uten sminke hver dag! Lykke til med alt – du er en sterk jente som får til det du vil 🙂 Kjærlighet

    42. du er veldig fin uten sminke. det kler deg veldig bra å være naturlig! hvertfall med den brunfargen! 🙂

    43. JEG LEEEER AV DERE – ANONYME KRENKEDE PERSONER!!! Spesielt “IRENE”
      Hvis du vil gjøre det? DO IT! Det kan være godt å prøve ut litt forskjellig, slik at man finner sin greie. Selv om du har pupper og har operert har det ingen ting å si.
      JA, det krever mye av deg. Men ikke glem hvor fantastisk kroppen vår er og hvor avanserte celler kroppen består av. Det gjør underverker for kroppen å få rutiner på trening og bedre koshold – det vil resultere i en kropp med mindre sykdommer – og lengre leveår. Hvem vil ikke være sunn og leve lenge??
      Ikke bare hjelper det på kropp og sjel, men tanker og hjernen din. Du vil få en bedre sirkulasjon i kroppen, også opp i hodet, som vil hjelpe deg på en mye mere positivt livstil. Du vil kjenne mye mere følelsen på lykke og glede(man produserer masse lykkehormoner i kroppen når man trener og sirkulajsonen blir satt i gang). Du kommer til å mestre, også ha nedturer – men du kommer til å lære så mye om deg selv, kroppen din og om du var en del deprimert – DA har du hvertfall svaret!!
      Sleng deg på Anette, få lært deg litt skikkelig om det. Uansett om veien til å stille ville vært lang, så vil du garantert ville holde fine treningsrutiner.
      Et GODT tips fra ei som gjør det – start rolig!!! og husk, etter 3 måneder vil du nok først se resultat – og da er det gjort – du kommer nok til å bli “bitt av basillen”.
      LYKKE TIL <3<3<3

    44. Hei ! Vil bare si at jeg virkelig elsker bloggen din og at jeg virkelig syntes at det er så utrolig inspirerende at du tør å stå fram om at du faktisk ikke er tilfredstilt med kroppen og utseende ditt. Og at du faktisk gjør små forandringer på kroppen din for å føle deg bedre og penere. Det er virkelig noe jeg kan relatere meg til. Og det er så mangen bloggere som forteller om sitt perfekte liv og sinn perfekt kropp og om hvor mye de trener hele tiden. Mens du bare forteller rett ut hvor mye du hater trening og at du aldri trener og om at du ofte føler deg helt forferdelig. Og jeg tror at veldig mangen jenter og gutter kan relatere seg til det. Så takk for det. Elsker foresten den nye hårfargen din!!! 😍😍😍

    45. Synes du virker som en flott jente, men her må jeg si nei. Begynne å trene for å stå på scenen? Det er bare tåpelig, i mine øyne. Det er så mye utseende fokus fra før og du har så mye makt over unge jenter, at det å ha lavest mulig fettprosent for å kunne skinne på en scene, synes jeg ikke noe om. Jeg trener selv tung styrke 6 dager i uken, men blir motivert av egen fremgang, dette har jeg gjort i snart 5 år. Skulle jeg gå på scenen måtte det vært for å utfordre treningen, men trene gjør jeg uansett om jeg skal på en scene eller ikke. Synes du er en flink blogger og en søt jente, bare så det er sagt 🙂

    46. http://www.kjendis.no/2015/03/23/kjendis/sophie_elise/blogg/sophie_elise_isachsen/blogger/38359999/
      Feigt av deg å si at Tjomlid kritiserer folk som prøver å gjøre et bevisst valg. Herregud. Han er ikke ute etter å ta deg, det han prøver å formidle til deg er at du må se HELHETEN i problemet med palmeolje i påskeeggene. Det er ikke lett som du tror og da burde du søren meg ha gjort grundig research før du uttaler deg om ting du ikke kan vise til kilder en gang? Ja, jeg synes det er dritt at freia nekter å fjerne palmeolje i påskeeggene sine, men ærlig talt, hvis jeg står for noe så holder jeg meg til en ting. Ja, du er dobbelmoralsk når du først og fremst eks. forklarer på bloggen at du ikke er så nøye på å sjekke ut innholdet på produkter om det er dyretestet og dermed bruker dyretestet produkter av og til, men du går jo helt bananas på folk som spiser kjøtt! Du kaller deg selv for dyreelsker, men du kjøper bulberry skjerf som har et stort rykte på seg for å være dyreplagere. Jeg sier ikke at du ikke kan eie ting og tang som har blitt produsert av dyr, jeg mener at du må kunne stå for en ting og ikke vimse så mye med dine meninger. Gjør det du vil, men forhold deg til en ting. Jeg rister bare på hodet.

    47. Hei Sophie!
      Jeg pleier ALDRI å kommentere på bloggene jeg leser, men denne gangen måtte jeg bare! Her om dagen leste jeg gjennom kommentarene dine og ble rett og skett kvalm. Så mye piss og drit som folk bare spyr ut mot en så nydelog jente som deg. Ja, du har provosert på deg mye av kritikken men 90% av de negative kommentarene er jo bare helt uten mål og mening. Det jeg ville frem til med denne kommentaren var at jeg håper virkelig du klarer å se over de stygge kommentarene og være deg selv. Og at voksne menn i det hele tatt tørr å gå ut mot en ung jente i media, når du faktisk bare mener det godt med det du sier om palmeolje! Stå på sophie!!! Hva så om du mener noe annet en annen gang?! Når skal folk forstå at det er menneskelig å ta feil? Menneskelig å endre mening? Menneskelig å misforstå? Vær deg selv og aldri gi opp! Du fortjener alt bra i livet!!!! Fantatiske menneske!

    48. Du MÅ ha litt selvinnsikt her. Fysisk hadde du selvfølgelig klart det, men vil du virkelig risikere psyken din og forholdet ditt til mat for resten av livet? Vær så snill, vent nå hvertfall noen år.

    49. anbefaler deg Le-invest! dem tilbyr treningsprogram, kostholdprogram, poseringstrening, konkurranse oppfølging, og mer! utrolig flinke og målretta veiledera. dem har facebook side også (hvis du vil se nokka av tilbakemeldingan dems), bare søk opp navnet så kommer det opp. ta en titt på http://www.le-invest.net 🙂

    50. Kjør på, æ heia på dæ! (Y) Æ trur helt ærlig du kan nå langt og silikonpuppa e jo bare en fordel når man skal still i fitness sia du blir å mist det lille du har igjen av fettprosent og bli helt flatbrysta uten silikon 🙂 Har sjøl vældi lyst til å prøv mæ, men da må æ nok kutt ned på noen kilo Nutella i uka..

    51. Viss du setter deg inn i det, og vet 100% hva du går for, så syntes jeg alle skal få følge målet sitt 🙂
      Er ikke storfan av treningsblogger, men det vil derimot være motiverende å lese om en som er ganske “utrent” og veien mot et mål! DET er motiverende!

    52. NYYYDELIG bilde og nydelig kjole….hvor har du kjøpt den? Har leita i hvert fall ett år etter en sånn kjole!

    53. Tror selvfølgelig at du ville klart deg strålende hvis du ville, men husk at de fleste i det miljøet vil fortelle deg hvor mye proteiner du trenger. Hvis du gjør det håper jeg du gjør det som veganer, først og fremst for å vise de jævlene at det går, men også fordi en “standard” fitnessdiett betyr protein protein protein, og dermed masse egg, melk og sikkert fisk for din del. Se litt rundt på youtube om vegansk fitness. Det er utrolig mye inspirerende og lærerikt der. Og hvis du vil skinne på en scene om et år, DO IT!

    54. Du hadde sikkert klart det hvis du hadde ønsket det nok:) Men det å stille i noe sånt tærer så sykt på alt du eier og har. Hele livet dreier seg utelukkede om seg selv, og hver lille bit med mat må passes på. I tillegg spiser de kylling og grønnsaker i 6-7 mnd i strekk. Ingen godis, ingen utskeielse, bare trening – morgen og kveld. Hvis dette er noe man BRENNER for og ønsker – go for it! Hvis man bare skal prøve det…nja..jeg vet ikke.

    55. Hei Sophie 🙂
      Selvfølgelig kan du klare det 🙂
      Å si at du har et godt utgangspunkt for å stille neste år derimot, det blir kanskje litt feil.
      Et godt potensiale har du nok, men er målet i seg selv å bare stille? Stille for å se om du klarer konkurranse diett?
      Eller å stille for å se hvor bra du kan gjøre det?
      Jentene som stiller i Bikinifitness og som kommer til finalen har trent for dette i flere år for å klare å beholde noe muskler i det heletatt etter endt diett.
      Med for lite muskelgrunnlag så ender man egentlig bare opp sykelig tynn på scenen.
      Jeg ville anbefalt deg å starte opp med trening, følge et program som om du har lyst til å stille og se hvordan du liker det. Bare ikke gå i samme fellen som mange hundre jenter har gjort før deg, stille før man har noe å stille med. Ha et langsiktig mål i såfall, ikke gå for neste år, men året etter feks.
      Men ja, selvfølgelig kan du klare det, og selvfølgelig vil det være vanskelig. spørsmålet er vel heller hva du ønsker å oppnå med det ? utfordre seg selv til konk.diett og se hvordan du ser ut til slutt det kan alle gjøre. Stille i bikini det kan alle gjøre, det i seg selv er ikke vanskelig. Å stille konkurransedyktig derimot, det er ikke like lett, og krever motivasjon og dedikasjon og ikke minst tålmodighet!
      At mange sliter med psyken etter endt diett er ikke tull det heller. Så det er ikke noe man skal ta lett på.
      mitt beste råd er å begynne med den form for trening og se hvordan du liker detfør du tar noen beslutningner, kanskje blir du vel så fornøyd uten diett 😉

    56. Sjekk ut bloggen til linnisfitness. Hun har still flere ganger å vunnet. Hun begynte fra stor størrelse, men det tok ett par år før hun var inne i fitness. Jeg har tenkt på det samme selv, kjæresten min er personlig trener og jeg syns de jentene ser super bra ut. Så er det jo slik at de trener seg til muskler og spiser seg til null fettprosent nesten da tiden rett før konkurransen.
      Men du burde heller sjekke grundig ut først å lese de fitness bloggene som er. Det her er jenter som elsker muskler og som dedikerer seg 100%. Du vil få store muskler, og lav fettprosent. Her er det om å gjøre å vise frem hvor rippa du er, å fleshe musklene.
      Virket bare som ett veldig spontant innlegg, ikke det at det gjør noe, men folk reagerer jo veldig her da 🙂 :/

    57. Unnskyld meg, gjør du narr av oss som faktisk trener hard styrketrening her? Det tar flere år å bygge en god nok fysikk. Det handler ikke bare om silikon og spraytan, knapt nok det, men for å være ærlig, du veier rundt 46 kg. Du har ingen muskler overhode. Jeg veier 61-62 kg og har en muskelmasse på 50-52 kg, og jeg har trent hardt i flere år. Jeg har mer muskler enn det du veier. Gjør deg selv en tjeneste, og hold deg til det du er flink til. For trening og kosthold har du ikke peiling på. Du provoserer utrolig mye når du gjør narr av folk som satser alt de har på fitness. Jeg liker deg egentlig, Sophie, det er derfor jeg leser bloggen din og syns du er ærlig og innsiktsfull, men dette blir for dumt. Helt ærlig, og Anette Marie har ingenting å gjøre i fitness heller. Skal du vinne, må du være som Christina Strøm Fjære: http://www.christinasf.com/
      Det er ikke bare å trene i noen uker, gå på diett, ta på spraytan og hoppe rundt på en scene. En kropp består av muskler, og denne bestanddelen av muskler avgjør hvordan du blir seende ut når du cutter/deffer. Jeg har en ganske lav fettprosent pågrunn av høy muskelmasse allerede. Jo høyere muskelmasse, desto større fettforbrenning. Hvis du, på 46 kg, skal deffe, er det større sjanse for at du mister de musklene du har og ender opp med å se syk og anorektisk ut. Dessverre, dette er den harde sannheten. Og man må være velproporsjonert, symmetri og høyde til det.
      Unnskyld, Sophie, kom til sans og samling igjen, hver så snill :/

    58. Hei 🙂
      Jeg er nok enig i det mange sier her. Selv trener jeg styrke og har studert kosthold. Og det er ikke sunt å stille, men den mestringsfølelsen man får er så utrolig stor, men du lever med så lite kalorier over en lengre periode at du står på toppen av et fjell og er fare for å dette ned.
      Men for all del, hvis du selv mener du er psykisk sterk nok til å takle dette så er det ingen som skal stoppe deg:)
      Igjen, hvis du begynner med trening og kosthold og får feelingen på hvordan det er å løfte og spise litt bedre. Så etterhvert ser jeg ingen grunn til at du ikke kan stille om noen år:D Men å gå fra ingenting til ALT er utrolig ekstremt.
      <3

    59. ANBEFALER FITNESS! Go for it og det utroligste kan skje! Du lærer så vanvittig mye om deg selv, om kroppen din, lever en sunn livsstil og kan risikere å reise mye om man skulle gjøre det godt!
      Selv har jeg drevet med fitness i 2 år nå – og på denne tiden har jeg blitt VERDENSMESTER i min klasse og nå fått “proff-kort”. Hadde aldri trodd jeg skulle kommet så langt så fort, men det kan skje!
      Synes også du har en flott kropp som fint kunne passet bikiniklassen! Vært dødskult å sett deg opp på den scenen en dag!

    60. Her var det mange idiotiske kommentarer. Klart du kan klare det om du absolutt vil, men det er grenser for hvor mye muskler du kan legge på deg i løpet av et år. Når det er sagt, så er det jo ikke noe å stå etter i det hele tatt. Du har jo en vanvittig flott kropp nå og i mine øyne er denne utrolig mye finere enn en fitnesskropp. Jenter skal ikke ha så mye muskelmasse spør du meg 🙂 Ikke er det pent “in-seson” når blodårene og musklene er definert til det ypperste og ikke er det spesielt attraktivt “off-season”, når de er bulket opp og er mer kraftige. Nei, gjør det du gjør nå du 🙂

    61. Klart hun kan stille med silikon, nesten alle i bikini fitness har store silikonpupper! Det er jo et krav omtrent, ellers ser de ut som menn pga null fett og ekstreme muskler. Og mannlig kropp er absolutt ikke önsket i bikini fitness!
      Men synes ikke du skal holde på med det Sophie, det er ikke sunt. En helt syk livsstil der alt dreier seg om vekter og kalorier. Fatter ikke at folk orker å ha et så innskrenket liv. Tren og spis sunt men ikke ödelegg kroppen og hodet ditt med sånt er du snill…

    62. Eg skal stille i bikinifitness, fordi trening og eit sunt kosthold er livsstilen min og eg ynskjer ei ny utfordring. Kanskje du bør byrje å like å trene og klare å få til eit par økter i veka, før du tenkjer på bikinifitness… Tykkjer du byrjar i heilt feil ende 🙂 ps: elskar den nye låta di!

    63. D første æ tenkte når æ leste detta innlegget, e at du går imot dæ sjøl. Du har jo sagt at du ikke vil at folk skal føle et kroppspress også har du lyst t å stille i fitness? Wtf

    64. Har Sophie sjekket opp hvor denne fitnesen blir produsert, sjekket om de får rettferdig lønn for å produsere klærne du bruker, Aftenposten tok opp dette med arbeidsforhold og lønninger til de som produsert klærne, har dette gått i glemmeboka di?, eller gir du likegod blaffen i det?
      Eller har du tenkt å være like konsekvent på dette som med påskeeggene og heller skrive en blogg om å boikotte klær fra forskjellige produsenter.

    65. Om du ønsker å stille i fitness må du nok trene for å få større muskler først, du må redusere fetprosenten din litt på scenen, og for ikke å fremstå nærmest “anorektisk” i utseende betyr dette en betydlig mengde muskelmasseøkning. spesielt skuldre/rompe/lår. Flere jenter som kan stille med kun en diett(bikinifitness) men om du ønsker å oppnå et trent utseende og plassere godt bør du nok fokusere på å bli sterkere og legge på deg muskelmasse først. tenk at du skal legge på deg muskler nå slik at du er sceneklar med ca samme vekt som du har nå(og da lavere fettprosent) eller faktisk høyere. Det er flere jenter på scenen idag som ikke burde stilt, da de ser usunne ut, dessuten er ikke en konkurransediett sunnt for en jentekropp, så her er det viktig å få hjelp av rette personer. Jeg ville kontaktet en god trener for å få opp styrken (og muskelmassen) , samt at du må innom en klubb for å lære poseringer osv når du eventuelt føler deg klar.

    66. For å være helt ærlig, så burde du helt klart prøve det ut! Det verste som kan skje er at det ikke var helt for deg allikevel. Kroppen din er ganske misunnelsesverdig i utgangspunktet, tenk bare når den blir litt mer muskuløs. Rop ut om du noen gang leter etter treningspartner i Oslo, trener på bislett 🙂

    67. helt lov å synes du er fin, for det er du <3 men det hadde faktisk vært utrolig gøy å følge deg til fitness konk. det hadde vertfall vært veldig inspirerende!

    68. Nei huff ikke gjør det! Og det sier jeg ikke fordi jeg synes det er stygt for det er opp til hvær enkelt å bedømme, men det er overhode ikke slik man burde behandle kroppen sin. Gå på strenge dietter og sjokkere kroppen sin med kaloriunderskudd og dehydrering er overhode IKKE sunt! For ikke å snakke om å påføre kroppen sin kjempetung styrke trening over en lengere periode slik at når man sliter med skader og utmattelset når man blir eldre. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som driver med fitness som ikke har hatt skader i rygg, skuldre hofte eller hva det nå måtte være. Det er ikke en sunn livsstil og man må i tillegg ofre mye for den også. Fokuser heller på å ha en sunn og frisk kropp du!

    69. Hei. Jeg vil bare gi deg et tips, for har forstått at du sliter med huden i ansiktet. Prøv Basiron på problem områdene + apple cider vinegar i hele ansiktet med en bomullsdott hver kveld (ikke rundt øynene) Jeg har hatt problemer med huden siden jeg var 12 (nå 20) så vet at det er utrolig slitsomt, og har prøvd A.L.T. Men dette funket faktisk og jeg kan vise frem meg selv med stolthet (med og uten sminke) !

    70. Sophie…! Hva er det du sier..? Vær så snill og ikke begynn med fitness! En av grunnene til at jeg virkelig elsker deg og bloggen din er at her møter vi ikke noe kroppspress, ingen stupide kosthold -og treningsregimer..for ikke å snakke om drøye poseringer i bikini og fleksing av magemuskler… Det er så herlig med et slikt “fristed”.

    71. Du skal visst prøve alt mulig rart du sofie; synge, danse, blogge og hva mer du nå ikke har prøvd! Jeg skjønner entusiasmen, men jeg tror du skal holde den for deg selv når det gjelder akkurat dette tema. Du er ikke en fitnessguru og vet du hva, det er helt greit!<3 Synes du er fin akkurat slik du er, og ja kanskje du kan ta noen treningsøkter her og der om du føler for det, men å stille i fitness er virkelig noe helt annet. Tenker du da å "gjøre det bare for å gjøre det" slik du har en tendens til å tenke om mye annet, eller føler du virkelig at du skal vinne hele greia? Fitness har også et utrolig tøft miljø, og kan ha en tendens i å syke mennesker ned. Bloggen din handler om alt mulig annet, og som jeg ser mange her har kommentert, så liker leserne dine det! Å komme til en blogg der man ikke tenker på kroppspress, magemuskler, trening og kosthold. Jeg synes iallefall at du inspirerer nok med alt det andre fantastiske du gjør! Stå på <3

    72. vært på sprayet meg hos Nikki Palmstrøm i Lillestrøm , hun har desidert beste fargen jeg har forsøkt. Synes låten din din er knall bra. Du burde bruke alle haters negative kommentarer til din motivasjon for å klare det, go girl!

    73. Det er helt vanvittig hvor mye nedlatende folk får seg til å skrive. Stå på jente! Du klarer det du vil 🙂 kanskje vi treffes på scenen 😉

    74. Det tarm mye tid og arbeid å bygge en god fysikk innenfor fitness. Du har ikke et godt nok muskelgrunnlag til å stille innen et år, og få en god plassering. Alt for mange med dårlige fysikker stiller idag, det er mye som kreves for å være en GOD utøver. Men gir du det lenger tid og har det som kreves, så får du det til.

    75. Kjør på, det tar tid, men det er definitivt noe for alle som tør og vil gi alt for å lykkes 😉
      Jeg heier på deg!!!!

    76. alt er mulig, og hvis noen skal klare fitness så er det hvert fall deg!! Du har så pågangsmot og nekter å gi deg før du får det til, hadde vært morsomt å fulgt med. Jeg er selv en person som synes tur/retur Kiwi er nok trim i seg selv, så kanskje jeg blir litt inspirert selv? Stå på Sophie!

    77. Hei. Jeg syns det er litt trist å lese hvordan enkelte andre her forteller deg hvem du er, hvordan utseendet ditt bestemmer hvor du skal passe inn, og hva du er kapabel til og ikke.
      Hvis du kjenner en nysgjerrighet og et ønske om å teste ut “fitness-livsstilen” er det bare å kjøre på! En god PT er et veldig riktig sted å starte. Det er kanskje litt optimistisk å skulle nå helt opp på bare ett år, men sett deg delmål underveis, og kjenn litt på om dette er noe for deg. Hvem vet?, kanskje dette blir noe du kommer til å sette stor pris på å ha i livet ditt. Jeg ønsker deg lykke til!

    78. Jeg synes du skal gjøre det!! Når folk sier denne livsstilen er usunn, de vet ikke hva de snakker om. Tviler på om du har riktig motivasjon for dette, for det krever mye av deg. Både mentalt og fysisk…. Men om du velger og gjøre jobben det kreves for og komme på scenen ,så skal jeg heie på deg!! 😉

    79. gjør det! Vet at uansett hva du velger så hører du ikke på de idiotene over;) gjør det fordi du har lyst. You Can do it!

    80. å herlighet for noen frekke mennesker det finnes rundt omkring!! Hun sier jo ikke at hun SKAL, men at det KANSKJE er noe hun kunne tenkt seg å teste ut. Og hun spør rett ut om hva dere synes. Så, hvorfor kan ikke folk komme med saklige argumenter i stedet for å tråkke på henne. Nei, Elise dette finner du nok ut av. Prøv det ut hvis du ønsker og hvis det ikke funker, nei så funker det ikke da. De folka er bare misunnelige! Ønsker deg en fin kveld

    81. Imponerende hvor nedlatende folk kan finne seg i å være straks de blir anonyme. Viser bare at mange har mye igjen å lære, og da er det godt at læring er en del av livet!
      Personelig er ikke bikinifitness eller liknende forlokkende for meg, men at folk gjør det de selv vil, står jeg sterkt for!
      Lykke til 🙂

    82. Helt utrolig hva dere “modeller” finner på i dag for å få oppmerksomhet. Pr kåte og du vet tydeligvis lite om trening og kosthold om du har tenkt til å stille om et år. Du er ung så hvorfor så hastverk med å komme deg på scenen? Min mening er å trene seg opp bra å være stolt av alt slitet som ligger bak. Ikke bare å kaste seg på scenen å se dum ut. Med alle dine operasjoner i ung alder så lurer jeg på hva blir neste. Små lei av dere som er så desperate etter oppmerksomhet.

    83. nei serriøst, syns det er flott du er deg selv uten alt treningsmaset. synes generelt ikke bikini fitness er noe å oppfordre til. For all del, greit å trene, trener selv 4-5 ganger i uka. Men syns bikini fitness er en trangsynt “sport” med dårlige verdier. Utsultetede jenter i bikini og høyhæler, med 3 lag spraytan for å markere. Synes ikke det akkurat er definisjonen på en sunn og god livvstil. Det må da finnes noe bedre utfordring enn det, eller?

    84. Mange Internett troll i kommentarfeltet her! Ville dere virkelig sagt dette til en person, en ung jente face 2 face????
      Skam dere!!!

    85. Allerede når du skriver at du har null interesse for trening så tenker ihvertfall jeg at fitness veien ikke passer for deg. Å konkurrere i fitness er langt ifra for alle, selvom det er blitt slik at veldig mange stiller. Personlig mener jeg at det ikke er noe poeng i å stille om man ikke har satt seg noe mål om å ihvertfall komme til finalen, husk at flere ryker ut enn får finaleplass. Hva er poenget med så mye diett slit om man bare skal stille for morro skyld?
      Selv har jeg trent vekter, gått meg nesten ihjel pga cardio, vært gjennom dietter osv for å teste meg selv i 3år, å for å kunne forme kroppen min best mulig før jeg kan stille, for jeg ønsker at det skal være verdt blodslitet den dagen jeg går på scena og faktisk når langt. Det tar flere år å bygge godt med muskler. Fysikken din har også mye å si, noen er skapt med god fysikk andre må trene den frem. Så jeg hadde gått ordentlig inn i meg selv om jeg hadde vært deg og vurdert dette en del ganger til. Å kontakt en coach innenfor fitness, de fleste pt’er har ikke peiling på hva som kreves for scenen. Fitness og stilling er en livsstil, ingen hobby!
      Utseende har du klart med deg, men det er hovedsaklig kroppen din og helhet som skal bli dømt. Å tilslutt, Arnold sa en gang, de som lurer på om de klarer det vil aldri få det til, men de som er helt sikkre på at de kan, de kan:)
      Lykke til og håper du finner ut av det:) fitness er ingen lek:)

    86. Nei, det hadde ikke vært spennende 🙂 Du trenger ikke å kaste deg på fitnessbølgen, du også. Hvis du trenger en utfordring i hverdagen finnes det mye annet du kan bruke tiden på 🙂

    87. Jeg kommenterer ALDRI på blogger, men, HERREGUD, sitter og måper over alle kommentarene du får her. Greit å være kritiske folkens, men mye av dette er direkte mobbing! Herre min fred, det er et levende menneske som sitter bak skjermen og leser all denne dritten dere skriver! Kjære Sophie, jeg får virkelg vondt langt inn i hjerterota av å lese alt dette, og da kan jeg ikke tenke meg hvor fælt det må være for deg. Jeg håper VIRKELIG du bare lar det prelle av deg, og holder hodet hevet over sånne idioter. Sannsynligvis er det en gjeng med bælfeite griseansikter som kommenterer dritten her. Du er vakker! Og hvis du vil stille i fitness, så hvorfor i h* skal du ikke det? Du er superflott! Det er kult at du hele tiden vil utfordre deg selv, vil oppleve mest mulig og leve livet. Du burde fått sykt mye creds for å være så tøff! Stå på, og gjør hva søren du har lyst til. Trening er BRA, sunt kosthold er BRA, så hvorfor ikke? Ser folk kommenterer “vi vet at du er en godtemoms”, ja, hva fanden har det å si? Dette handler om å utfordre seg selv, og skal du stille i fitness må du ha en ekstremt selvdisiplin – noe ALLE kan klare, om de virkelig går inn for det. Stå på, Sophie. Uansett hva du gjør, så er du et forbilde for mange unge ved at du hele tiden gjør akkurat DET du vil, og det at du gjør det meste ut av livet til enhver tid bør være noe vi alle skulle fulgt etter med. Forøvrig synes jeg du har en fin sangstemme også, bare så det er nevnt 😉 Lykke til videre i livet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg