thats life

Hei fra Miami! Fikk noen av dere hørt låten min på radio mp3 idag? Hva synes dere? Om dere gikk glipp av det, kommer den på spotify ++ på søndag, så da kan man heller følge med da 🙂 Jeg fikk selv hørt sendingen via internett her, og må si at det alltid er veldig stort å høre sin egen musikk bli spilt!

Vi kom til Miami igår, og brukte første del av dagen på Miami Beach. Vi bor på stranden, og har et veldig fint hotell! Så her vandret vi litt rundt idag, tok litt bilder, lekte i sanden og hadde det fint.

Jeg vet ikke heeelt hva jeg skal skrive på bloggen disse dagene for at det ikke skal bli alt for “hei, dette har vi gjort idag, det har vært en fin dag”, men jeg er vel litt tom for inspirasjon på det “personlige” planet. Da kan jeg heller svare på et par spørsmål som har kommet inn! Vi leide bilen vi har via AVIS, forsikring er litt dyrere jo yngre man er. Vi bodde på hotellet the reach da vi var i key west, til dere som spurte. Nei, jeg er ikke gravid, jeg blir bare veldig oppblåst av å spise hvitt brød / pasta / ris, som er alt jeg spiser her nede ca. Får også veldig vondt i magen av det, men det er jo såååå godt så jeg klarer ikke å holde meg 😀 Ja, vi er her med tv. Nei, jeg betaler ikke alt mulig for Robin slik enkelte påstår. Han er 21 år, har en bra jobb og er ikke avhengig av meg på den måten. Og når det kommer til vårt forhold, hvordan det fungerer og dynamikken oss imellom, så føler jeg ingen andre kan uttale seg om det enn oss selv. Alle har ulike regler, alle har ulike måter og være på sammen, og alle har ulike måter å takle ting på. Så vet dere det.

Uansett. Vi har et utrolig fint hotell med en stooor terasse som vi koste oss på igår kveld med champagne før vi gikk ut og spiste sushi og vandret litt i gatene. En veldig fin avsluttning på dagen!

I dag skal vi på en liten shoppingrunde, hørte rykter om at Aventura Mall skal være bra? Jeg fikk et tips om det på instagram, alle butikkene her i nærheten har ikke akkurat vær noe å skryte av så jeg krysser fingrene for bedre shoppingutvalg der. Jeg kan gjerne vise dere alt av innkjøp når vi er hjemme i norge, men selv synes jeg det er kjedelig å lese på blogger – derfor har jeg unngått det litt tidligere. Men, om det er noe som faller dere i smak, skrik ut!

102 kommentarer
    1. Måtte finne radiokanalen for å høre den nye sangen, ettersom jeg likte Lionheart veldig godt. Og kan ikke akkurat si du skuffet med sang nr. 2. Du er rå! Utrolig fengende og bra låt. Gleder meg til den kommer på spotify.
      Uansett så må du prøve å legge bort tankene dine på denne turen og heller nyte den så godt du kan, så får du heller møte tankene dine igjen når du kommer til Norge.
      Kos deg resten av turen 🙂 !

    2. Håper du får koset deg masse resten av turen 🙂 Det fortjener du. Så i hvert fall ut som en fantastisk plass 🙂

    3. Kos deg masse på tur, du er så heldig. Håper du slipper å kjempe mot deg selv snart, sjønner hvordan du har det.. Men du kan alltid være ærlig mot oss om du trenger råd etc, vi er her for deg uansett hva <3 Stå på Sophie, we love you.

    4. Jaa, kan du ikke catwalk-video om du skjønner?😅 sånn at du har på deg det du syns var finest av det du kjøpte og så lager en video av det? Eller bare bilder når du har det på:)😁😁 kos deg masse i USA!

    5. Jeg vil at du skal lage innkjøpsvideo! Siden det er en stund siden du la ut en video💓 kos deg resten av ferien!

    6. Bare et spørsmål:
      ser at du i et innlegg på bloggen din, referert i diverse media, at du går hardt ut mot Freias påskeegg. OG at du mener nærmest at verden går til grunne pga litt palmeolje i disse.
      Hva da med dine ferieturer og flyturer? Cab’en dere har leid med gjerne en grei motor og høyt bensinforbruk? Tenkt noe på hva dette gjør med miljøet?
      En smule dobbeltmoral å spore?
      Utover det, kos dere i Florida! Kom tilbake derfra (Miami og Key West) for ei snau uke siden. Fabelaktige steder.

    7. Jeg har en jobb som tilsier at jeg ikke kan høre på musikk eller gjøre noe annet privat enn å gå på do, hehe. Skal høre den på søndag 🙂 Have a smashing weekend over there<3

    8. Du får kose deg kjempe masse og bare nyt ferien!! 🙂 Ikke at det her er min sak, men du bør kanskje enten slette de kommenatrene som påstår at Robin har vært utro eller svare på det. I og med at folk leser kommentarene også og du bare lar de være der og heller ikke kommenterer det selv ser det litt rart ut. Om han har det er det liksom deres sak – ikke vår. Hva du gjør med det er igjen din sak, selvom du er en offentlig person men du skal ikke godta alt fra disse menneskene heller 🙂

    9. Stian: Plis, ikke drit deg ut. Ingen her er fornøyde, og hun har absolutt ikke sagt at hun er perfekt. Det at hun passer på og advarer ang palmeolje, er bare bra. Hun kan ikke være perfekt i alt. Det er bedre at hun feks lar være å kjøpe påskeegg, enn at hun ikke gjør noe som helst. Noe er bedre enn ingenting

    10. Du er ikke redd for at freia skal gå til sak for du kopierer duckfacen til fuggeln på pakken i omtrent alle bildene av deg selv?

    11. Å dette så fint ut. Jeg liker bare å se på bildene dine så at ikke skriver lange tekster gjør ingenting. Nyt ferien din! Sangen var forresten utrolig bra!

    12. hva heter hotellet dere bor på i miami? skal til miami i sommer, og er usikker på hvilket hotell jeg skal velge!! 🙂

    13. Bra svar angående diverse spekulasjoner, rykter (sanne eller usanne, det vet jeg naturligvis ikke), når det kommer til forholdet deres! Det er ditt og Robin sitt forhold, og hvordan dere takler det har lesere ingen grunn til å dømme.. men at folk vil danne en konklusjon og ha sin egen mening kommer man nok ikke unna.
      Åpenhet til det punktet du er komfortabel med er nok nøkkelen til færre rykter og mer forståelse fra lesere

    14. Vil bare tipse deg om at det er en falsk bruker av deg som heter sophie_love17 på instagram.
      Ha en fin ferie videre! 🙂

    15. Du burde dra innom Lincoln road nå som du er i Miami! Der dligger butikker som Zara, Urban Outfitters, forever 21 osv.

    16. Det er bare å blogge om dagene deres!! Så gøy å se 😀 Spesielt nå når du er på DEN reisen!! Da er det jo bare gøy å se fine bilder fra turen deres.. 😀

    17. Så utrolig stilig skjørt!! 🙂 Er det fra StyleConnection? Du kledde det utrolig godt i alle fall! 🙂 Kos dere på tuur.

    18. Kan du lage innkjøpsvideo?❤️
      Det er noe jeg og mange andre elsker og se på så jeg regner med at det faller i smak hos de fleste😘
      Digger deg og Robin forresten😍 dere er så søte😍

    19. Hvor er skjorter fra? Elsker det!
      Sangen din er bare…..ååå elsker den også. Du er så flink. Skulle ønske jeg også kunne klare det du gjør. Men skal ikke skrive mye om meg, men du er virkelig helt perfekt,

    20. Aventura mall er det betse, men om du virkelig vil handle blant chanel,prada osv må dere sjekke ut bal harbour! Shoppingen i det utendørse senteret lincoln road er også bra og ikke minst koselig 🙂 Kos dere

    21. Jeg får et lite inntrykk av at du ikke er så glad som du pleide å være?
      Og hva mente du med at alle har ulike regler i forhold og måter å takle ting på? Er det sant at Robin har vært utro? Hvis ikke kan du vel bare avkrefte ryktet, ser at mange lurer på det.
      Håper du har det fint, og kos deg masse!

    22. Tips til shopping!
      Det skal være en egen shopping gate like ved Miami beach, bare søk på Apple store og følg veibeskrivelsen dit! Denne ligger midt i handlegaten 🙂

    23. IDA SKULSTAD er faan ikke mye digg! Feit og fæl! Og å sammenligne seg med Sophie…hahaha. kvalmt!!!

    24. Jeg liker innkjøps-innlegg, men ikke de 10 minutters lange videoene der man sitter og holder opp ett og ett plagg man har kjøpt, det er forferdelig kjedelig. Om man gidder å ta på seg forskjellige outfits og lage en video eller en bildevideo, så er det supert og mye mer interessant å se på/lese om, faktisk 😊
      Kos deg videre

    25. Når dere kommer til orlando bør dere gå på den ene outletten, den er kjempestor, mer som masse handlegater, der har de victoria secret, micheal kors, uggs og alt annet også!

    26. Hadde vært veldig morsomt om du lagde en innkjøpsvideo! Tror mange hadde likt det, for vi (lesere) elsker videoblogger osv.<3

    27. Siden du er en såpass stor blogger, da kan du vel utdype hva du mener med deres regler når det gjelder forholdet deres? Virker som du fremstiller forholdet deres slik at det er “lov” å være utro. Om det er feil, så kan du vel som andre sier avbekrefte ryktet?

    28. Hei skjønne☺️ Gleder meg til å høre sangen din på søndag☺️ Fikk desverre ikke hørt den i dag, men regner me den er helt fantastisk da jeg likte den lille snutten du la ut!
      Ikke tenk så mye på innholdet i innleggene dine nå når dere er på tur, holder i massevis å se bilder som flere over her også sier. Du tar jo så mange fine bilder, og det er inspirasjon i seg selv! Har heller ingenting imot “i dag har vi gjort…” innlegg, da kan vi som sitter igjen her i regnfulle norge drømme oss litt bort i dine dager 😉
      Kos deg masse videre, nyt dagene, og husk, det er mange som syns du er fantastisk! ❤️

    29. Er det Surfcomber hotel dere bor på i Miami? Jeg har bodd på det hotellet tidligere og det så veldig kjent ut 🙂 hvis det er det så må du smake på chocolate chip cookien de gir bort til gjestene sine. De er litt oppvarmet og så sinnsykt gode!!

    30. IDA SKULSTAD, da. Den formen for humor er det bare vår gale lille NINJAfitfager som kan dra. Det blir bare plumpt når andre enn henne prøver seg.
      I tilfelle du var oppriktig syns jeg synd på deg.

    31. Dra til Sawgrass Mills Mall!!! Deler av sentret er outlet, men det er serriøst det beste shoppingsenteret jeg har vært på!! Men beregn good tid for det er helt enormt.. Har vært i NY, og LA osv men ingen av sentrene der kan måle seg med sawgrass.
      Ellers så håper jeg at du koser deg masse, og nyter ferien din sammen med din kjære! Og ikke bry deg om rykter, du og Robin som vet sannheten og det er det som teller. Det kommer alltid til å være idioter som prøver å ødelegge. Stor klem <3

    32. La opp arbeidsdagen min slik at jeg kjørte bil da sangen din skulle spilles, så jeg satt klar! Og du virkelig leverte (igjen), fikk faktisk frysninger da jeg hørte på den! Gleder meg til søndag så jeg får hørt den igjen. Du er fantastisk flink 😀 Håper du koser deg masse på ferie <3

    33. Ååh, Sasa! Det er så utrolig unødvendig å slenge dritt til Sophie og oss som leser bloggen hennes. Hun har laget en fantastisk blogg som er veldig givende å følge. Husk at ingen tvinger deg til å verken lese eller kommentere denne nydelige bloggen. Vær heller ikke lei deg dersom du møter negativ energi engang du prøver å skape noe. Finnes desverre flere som deg ;/
      Nydelig innlegg, Sophie 😀

    34. Givende? Hvordan? Hun er jo bare ei vanlig dum jente, altså hun eier ikke noe karisma og dere som leser denne bloggen er enda dummere enn hun selv er.

    35. ååh, det ser ut som dere har det helt fantastisk! kos dere masse videre:D hørte på sangen din igår og må si den var kjempebra! likte den veldig godt, og den kommer til å bli spilt masse framover! du er så talentfull:)

    36. Selvfølgelig er den givende. Hvordan skulle hun ellers klare å holde oppe de høye lesertallene?
      Skjerp deg. Ta heller med deg negativiteten din en annen plass. Eller, hadde vært enda bedre om du kunne ta til deg kritikken jeg kommer med nå. Fjern negativiteten for godt 🙂
      Prøv heller å være positiv 😀 Lykke til, Sasa.

    37. Skammer du deg ikke en smule? Eller er du rett og slett som et påske(kinder)egg? Mørk utpå og ganske tom inni?
      Palmeolje fra dn viktige regnskogen, det bekymrer du deg for?
      Hvis du er så bekymret for planeten vår, hvorfor reiser du frem og tilbake, nesten uten stans, med fly, leier svæææært forurensende biler bare for å kjøre, uten annet mål enn å tjene penger? Mer penger….. Hva tror du det koster naturen å produsere alle klærne, all sminken, alle hårproduktene du bruker?
      Men, så lenge du tjener penger på å vise deg fram i alt dette så er det sikkert greit…..
      Du er som Freia, pengene er viktigst. Bli voksen og kost for egen dør først

    38. Håper det går bra med deg og at du føler deg bedre nå 🙂 Jeg vet jo ikke hva som gjør at du ikke har vært helt på topp, men du må vite at leserne dine støtter deg uansett hva. Du er sterk og inspirerende! Takk for at du deler livet ditt med oss <3 Gleder meg masse til å høre sangen din i morgen. Kos deg på ferie!

    39. seriøst bytt headerbilde , ser så jævla støgt ut det du har nå ,du ser ikke pen ut på det bilde en gang :S altfor anstrengt ansikt uttrykk

    40. Herregud hva har du putta inni trynet ditt?? du ser jo ikke ut lengere. Du har aldri vært pen, men nå har du jo ødelagt deg helt.

    41. Vil gjerne se innkjøp fra turen! Synes det er mye morsommere å se bilder av klær du faktisk har kjøpt, og at du har de på, enn å se bilder fra nelly som du ønsker deg. Føler slikt kan bli så veldig mye reklame. Og alle bloggere har jo sånn “nelly wishes”, så man ser de samme klærne hele tiden.
      I tillegg vil jeg bare si hvor stolt jeg er over hvor mye du jobber for “en bedre verden”. Du får så utrolig mye ufortjent kritikk og jeg blir så oppgitt over folk! Sophie, du gjør så utrolig mange gode gjerninger. Jeg kan virkelig ikke fatte når folk klager på at du tar fly, eller kjører bil, eller spiser for den saks skyld, at du utrydder regnskogen eller hva faen. Ingen er perfekte og ingen klarer å holde seg unna slikt 100%. Men det å gjøre noe er bedre enn ingenting. At du sa ifra om påskeeggene gjorde at folk ble oppmerksomme, og forhåpentligvis vil Freia slutte å bruke palmeolje. Utrolig irriterende at folk ikke ser det gode du gjør, kun fokuserer på det dårlige. Og de som klager er nok overhodet ikke noe bedre på noen som helst måte selv.
      Håper du koser deg masse på turen og har det bra! <3

    42. NÅ MÅ ENKELTE AV DERE SOM HAR SATT SOPHIE ELISE PÅ EN SYKELIG HØY PIDESTALL TA DERE SAMMEN! Så snart en kommentar inneholder den minste lille kritikk her inne, går dere ned på et nivå som er fullstendig grisete – og blir mye verre enn noen av de negative kommentarene som blir skrevet. Hva i ALL VERDEN har Ida Skulstad gjort dere? Her kaller dere henne for feit og fæl – hva slags holdning er det å ha til andre mennesker? Skal det liksom være et forsvar for Sophie Elise å skrive dritt om et annet menneske? Ida Skulstad er en ærlig, tøff blogger med beina på jorda, som er misunnelsesverdig naturlig vakker. Det er mange her inne som virkelig burde ta en “reality check” fortest mulig, og slutte å svelge rått absolutt alt helt ukritisk. Husk på at dere følger en blogger som selv påstår hun har minst 4-5 psykiatriske diagnoser (men aldri svarer på direkte spørsmål om hun har fått diagnose fra lege), aldri tør vise sitt naturlige ansikt (dvs. uten sminke og staffasje, siden det er operert vil det jo aldri bli naturlig mere), og aldri gjør noe som helst for noen uten at hun kan tjene penger på det. Begynn å tenk selv! (Og, vær så snill, ikke skriv at jeg skriver dette fordi jeg er misunnelig på Sophie Elise, hun er den siste jeg ville ønske å ligne. Og: jeg leser bloggen og kommentarene fordi jeg er interessert i psykologien i dette).

    43. Jada, Sondre, du er jo så snill og grei at du med en gang underskriver det jeg skrev!!! Du MÅTTE kalle meg noe, og du klarte ikke engang å gjøre det på norsk. Morsomt!

    44. Sorry Sondre, jeg misforstod, jeg trodde din kommentar var myntet på meg, men det ser jeg nå at det ikke gjorde. BEKLAGER!! (Jeg svarte litt for fort, tydeligvis…)

    45. Til dere som ikke har noe pent å si til Sophie: La være å kommentere før dere har lært dere høflighet og har blitt kvitt misunnelsen :-O

    46. skjønner ikke at folk gidde å forsvare hun , tipper ikke hun hadde gjort det med dere en gang ,hun gidder sikkert ikke å se på dere en gang i virkeligheten med mindre dere absolutt får bort til hun ,for da har hun ikke noe valg

    47. Håper du tar deg tid å kan svare på dette hvor er skoene/sandalene dine fra som du har på deg i dette innlegg? ✨✨✨✨✨✨

    48. haha så sykt kleint, ser ut som robin spinkle gutten på 45kg sliter med å holde deg oppe hahah, se på d første bildet så ser du det;)

    49. Om du skal tilbake og er glad i outlet shopping. Da er Sawgras mills i fort lauderdale å anbefale! Amerikanere er spesielt stoka over dette outlettet da det har alt fra billig-merker til eksklusive merkevarer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg