første teaser – love like that

Her kommer den første “offisielle” teaseren til låta mi, Love Like That! Jeg er så spent på at dere skal få høre, for denne gangen er det snakk om følelsene mine, hjertet mitt og sjelen min som har blitt lagt ned i alt fra tekst til produksjon. Jeg er så takknemlig for opplevelsen, og ikke minst for all støtten dere gir meg, og at dere er glade på mine vegne. Det er tusen ganger mer nervepirrende å skulle vise denne låta til dere, enn det var for kjæreste, venner og familie.. deres mening betyr mye.

Så, nå er det en uke til love like that er ute! Håper dere er spente! Sangen kommer da på spotify, itunes og youtube 🙂

215 kommentarer
    1. Ut i fra det lille jeg hørte, hørtes det ut som en låt jeg virkelig kjente meg i. Dette var utrolig bra, Sophie!

    2. Oii den var skikkelig fin! Kjente ikke igjen stemmen din først, du synger kjempe bra! Gleder meg til å høre hele

    3. WoW! Det var utrolig bra 😀 sykt spennende 😀 håper du kommer med en sånn etter sang denne gang og, der du står “naken”, det alt av stemme osv er akustisk og naturlig 🙂

    4. Likte lionheart, men ble dessverre skuffet av denne! Det høres ikke ut som sangstemmen din, mye bruk av autotune og sangteksten høres ut som du har hentet linjer her og der fra andre sanger. Ganske dumt, fordi du synger bra i virkeligheten, men her høres bare stemmen din redigert ut :/

    5. Wow! denne forelsket jeg med i, selv uten å høre hele sangen! fantastisk sang og stemme Sophie Elise! gleder meg vilt:D

    6. Wow!!!! Du har TALENT💗💗💗Fortsett på den måten💖💖💖Gleder meg sykt til den kommet ut❤️❤️❤️

    7. Sangen virker jo forsåvitt bra, men ærlig talt da. Dette er jo lang ifra hva stemmen din egentlig er, litt voldsomt bruk av autotune. Gleder meg til den dagen du slipper en sang som ikke er “jukset” med, for du synger jo faktisk ganske fint uten alt det tulle der 🙂

    8. herregud så nydelig! Du har virkelig et stort talent, Sophie! Elsker stemmen din å gleder meg noe så sykt til å høre hele sangen! Stå på videre! Hilsen stor fan

    9. Morsomt at folk skal kommentere om autotune, når det ikke er brukt en eneste plass. Husk på at det er ett år siden dere hørte noe av stemmen min, siden da har jeg sunget masse og vært masse i studio, dermmed også vokst 🙂 Trodde man hørte ganske godt at dette er “ekte”?
      Og tuuusen tusen millioner takk til alle dere som kommer med støtte!! love you <3

    10. de som bare skal kommentere negativt, burde bare holde kjeften sin igjen. ingen som bryr seg om sånne meninger, og det er bare dere selv som driter dere ut, hahah. dramaqueens:-)

    11. Autotune? Er jo ikke noe autotune på dette så vidt jeg hører på dette klippet.. Folk skal alltid komme med så mange hjernedøde kommentarer.. GLEDER MEG TIL LÅTA KOMMER UT, DERE ER BEST.

    12. Gleder meg til å høre hele sangen, talent det har du så absolutt Sophie Elise!:)
      Og de som sier autotune er bare fuckin’ peanutbutter and jealous!

    13. åh, nå gleder jeg meg skikkelig! høres ut som en fantastisk sang, og du har så nydelig stemme! fikk ikke hørt så mye nå, men høres ut som om det en en sang jeg kommer til å kjenne meg igjen i, og de får meg alltid til å føle meg bedre!

    14. åh, den høres veldig fin ut! Høres ut som teksten er fantastisk også <3 du er så flink, stå på! <3

    15. Denne gleder jeg meg til å høre!!:) Tipper når folk kommenterer “autotune” er dét de egentlig mener at sangen er etterarbeidet i studio og ikke liksom “live akustisk”, men det er jo ingen ‘vanlige’ sanger der ute, det betyr jo ikke at man bruker autotune av den grunn? Vil denne være tilgjengelig på Spotify i utlandet også? Det håper jeg! : )

    16. Å det er så kult å høre deg synge! Og ikke minst på engelsk. Det høres ikke ut som deg i det hele tatt og særlig med tanke på at du har den tunge dialekten som du har. Du hlres virkelig ut som en stjerne! Gleder meg til å høre hele sangen, hadde vært superkult om du også hadde laget en musikkvideo!

    17. Wow, detta trur æ bli rååbra. Høres ut så dæ ja, rart folk ikke syns det før det synt æ! Utrulig fin stemme har du også, æ glada mæ KNALLMYE! Stå på videre Sophie, detta kan du nå langt med. 🙂

    18. jeg ble skikkelig positivt overrassket! Den høres jo fantastisk ut!! Du er skikkelig dyktig Sophie. Håper du fortsetter med musikk!
      Hvorfor driver egentlig folk å kommenterer at Robin var utro forrige helg?? Noe jeg ikke har fått med meg??… veldig ofte rykter om deg ikke stemmer, men nå blir jeg skikkelig usikker! Håper virkelig ikke dette stemmer…

    19. ^ tror ikke du har hørt åssen autotune høres ut.
      Høres veldig bra ut! Og ikke minst, NYDELIG bilde av deg.

    20. WoooW<3 du er helt utrolig flink til og synge. Er det noen du ikke kan ? Du kan synge du kan blogge du kan takle kritikk du kan danse du kan jo alt Utrolig stor fan av deg håpe eg kan ta et bilde med deg ein gang Gleder meg utrolig mye til jeg får høre heile sangen <3

    21. Gleder meg utrolig mye til sangen kommer ut, den høres jo såå nydelig ut!
      Men vet du om sangen legges ut på wimp?

    22. FOR EN FIN SANG, GLEDER MEG VELDIG <3
      Men, jeg har lest de siste innleggene dine at folk har kommentert at robin er utro, og for å si det sånn SÅ KAN FOLK SERIØST BARE HOLDE KJEFT. Ja du velger å være en offentlig person, men det betyr ikke at folk kan slenge dritt og rykter i kommentarfeltet ditt,som får andre til å tro på det! Jeg håper ikke de er sanne, og jeg tror heller ikke det ! Håper dere koser dere masse i Usa sammen,og igjen..gleder meg SYKT til sangen <3

    23. Jeg føler ikke jeg føler noen en forklaring, angående hva som skjer for meg på privaten. Om jeg har det vanskelig, som dere har fått med dere, så ber jeg om respekt og forståelse. Det er mitt liv og jeg må få ta mine avgjørelser. “head vs heart”.
      Takk for støtten uansett. Sangen er uansett personlig, og min måte å få snakket om ting på.

    24. Synes det ble litt for mye ”pusting(???)” i sangen… kanskje ikke heeelt min type musikksmak, men gleder meg utrolig mye til å høre hele! Er nesten som at det er en veninne av meg som har lagd ny sang(har jo fulgt med på bloggen din i alle år, hehe) <3

    25. Bare en kommentar om elbil, som du har tenkt å kjøpe:
      Du påstår at elbiler ikke forurenser. Det er ikke helt riktig. For når vi bruker mer av strømmen som vi produserer i Norge med fornybarenergi, blir det mindre strøm vi kan selge til land der de produserer strøm med gass og noen ganger kull.
      Så når man skal se på hvor mye en elbil forurenser, må man se på den marginale strømproduksjonen. Det vil si hvordan den siste enheten med strøm blir produsert. Den er som regel med gass i strømnettet Norge er en del av. Så når vi bruker mer av strømmen vi produserer i Norge, må det produseres mer strøm med gasskraftverk. Det øker så klart forurensingen.
      Allikevel er det bedre for miljøet med en elbil enn en tilsvarende bensin/dieselbil. Men det beste er så klart å ikke å kjøre bil, bortsett fra når det er helt nødvendig. Når du bor ganske sentralt i Oslo, skjønner jeg ikke hva du trenger bil til. Spesielt hvis du virkelig bryr deg om miljøet.
      Elbiler bidrar forresten til svevestøv forurensing like mye som andre biler. Svevestøv er veldig helsefarlig med høye konsentrasjoner av. Det er det ofte i Oslo allerede om vinteren. Det januar i år var de så høye at astmatikere og hjertesyke ble bedt om å holde seg inne. Så det er ikke akkurat flere biler vi trenger i Oslo.
      Så anbefaler deg å lese deg litt opp rundt marginale strømproduksjonen og svevestøv før du kjøper elbil 🙂

    26. Eg syns no det dær hørtes bra ut eg:) Stå på Sophie, fin stemme har du, tækstn va fin han og;) Hilsn fra en nordlæning tell en anna<3 (Dog litt længer ned, meeeett på Helgeland;)

    27. FYFAEN SÅ BRA!
      Fikk frysninger! Det var sånn jeg håpte rytmen kom til å være😍 fikk helt sjokk da jeg hørte hvor mye stemmen din har utviklet seg! Du er kjempeflink! Er litt satt ut her nå😳❤️
      Uansett, du er rå, et forbilde, og jeg gleder meg masse til å høre hele sangen! Den vil nok gå på repeat..

    28. Wow, no vart eg mållaus! Veldig fin song!! Gler meg til å få høyre resten! Eg trudde songen kom til å bli bra sidan eg likte Lionheart, men dette, dette hadde eg aldri førestelt meg!

    29. Forstår meg virkelig ikke de som klager på autotune her, for som du kommenterer selv, er ikke bruk av det i denne sangen! Syns stemmen din kommer så fint fram i denne sangen – helt nydelig, for du er utrolig flink og man merker at du har virkelig jobbet med sangstemmen 👏 Av den lille snutten vi får høre så virker dette som en veldig brukbar låt og ser veldig fram til at hele sangen kommer ut 😊

    30. Hørte så mye mer av DIN stemme i denne sangen vs. lionheart, og det digga jeg! Gleder meg til å høre resten om en uke! Tenker denne vil bli spilt MYE på radio altså haah

    31. Wow sophie! Denna hørtes kanonbra ut😄 mye bedre uten autotune❤️ Glede mæ! du e så flink💗 kanskje det var artist du skulle blitt i stedet for blogger 🙉

    32. Sangstemmen din er nydelig & herlig. Stå på Sophie, du er utrolig flink! Gleder meg masse til sangen din er ute på Fredag. Elsker teaseren til sangen, gira på å få hørt hele, virker som en sang m/tekst som beskriver utrolig bra 💛

    33. Bloggen din er like oppskrytt som dine fjortis’fans her inne 😂 lille opererte dukke, du er og bare forblir dum …….

    34. hadde helt ærlig forventet noe tåpelig, kliss, blæ. men herregud? dette blir jo rå bra sophie elise? stolt over deg, jezez <3

    35. WOW sier jeg bare, hvis resten av sangen er like bra så blir dette fantastisk! Skal jeg være erlig så forventet jeg ikke så mye pga den første sangen, men du har forbedret deg 100 ganger siden første gang! Stå på

    36. Du er kjempe flink! Gleder meg til å høre hele sangen<3 Skjønner virkelig ikke hvorfor folk sier at du har brukt autotune i den sangen her, man hører at dette er din stemme!

    37. Åå, jeg gleder meg til å høre hele sangen! Du er så flink og har nådd så langt! Du er virkelig en inspirasjon for mange. Stå på, Sophie!

    38. Du verden! Den synes jeg var kjempebra! I tillegg synger du med en ekthet, ærlighet og innlevelse. Jeg gleder meg kjempemasse til å høre hele sangen 🙂
      Hilsen
      Toril

    39. Hei Sophie!
      Sangen din høres kjempefin ut!
      Glede meg til heile kommer ut, for no har eg sikkert hørt den her litte snurten 100 gang;) Du e flink!

    40. Ååå, så fint! gleder meg noe utrolig 😀 du trenger ikke være nervøs, Sophie, når teaseren er så bra, kommer sangen til å bli fantastisk!

    41. Sangen var utrolig fin!! Men hadde vært enda bedre om man hørte at det var deg som sang den 😀 hørte jo sangstemmen din på bloggerne og den var kjempe fin! Men denne er redigert for mye 🙁 Kan du ikke legge ut en live versjon til oss leserne ? Sånn som du gjorde på bloggerne? 😀 klem

    42. Wooow! Gleder meg sånn til den kommer ut. Hørte på teaseren om og om igjen. Håper tiden flyr, klarer nesten ikke vente! Du er rå Sophie. Ikke la negative kommentarer gå innpå deg og alt du har oppnådd.

    43. What, det var sinnsykt bra O.o hvor kom det fra? 🙂 blei veldig sjokka ^^. Det her er en sang jeg kommer til å ha på repeat det vet jeg 🙂
      Gleder meg til å høre resten! 😀

    44. Det hørtes kjempe bra ut 🙂 Gleder meg til den kommer ut. Jeg kommer nok til å høre på den mye. Har den på hjernen allerede 😛 Må si jeg likte denne bedre enn den forrige. Selv om den første sangen din var ganske bra også da. Men jeg ble lei av den etter å ha hørt den 1000 ganger. Hehe

    45. Elsker den allerede, og jeg må si jeg virkelig gleder meg til hele sangen kommer ut så jeg kan høre den på repeat i flere dager i strekk! <3 Håper på mange flere sanger av deg, fordi du har virkelig et stort talent! <3

    46. Jeg må ta av meg hatten for deg.. Du får til mye! Håper du er stolt av deg selv og lever på gode vibber, for det er ingen som kan ta fra deg det at du står på og får til det du vil 😀 Har lest bloggen din nå i 1års tid og sett hvordan du har vokst!
      Keep up the good work <3

    47. Vi lesere må huske at vi ikke vet hvordan dynamikken fungerer i Sophie’s og Robin’s forhold, og vi har ingen rett til å påstå at hun “skal” forlate han, og vi har absolutt ingen rett til å dømme henne for å fortsette å være sammen med han
      Og dette er HVIS han faktisk har vært utro, noe vi faktisk heller ikke har fått bekreftet.
      Det eneste vi kan si er hva vi eventuelt ville ha gjort hvis vi var i samme situasjon, men å dytte sine meninger og valg over på andre er feil

    48. De som påstår at Sophie Elise har brukt autotune, bør ta seg en titt på T-pain på spotify, for SLIK høres en autotunet stemme ut!
      Syns sangen din høres virkelig bra ut, og stemmen din er vakker! Du er flink til å formidle følelser gjennom stemmen din 🙂
      Ha en flott dag videre du vakre sjel

    49. Den høres utrolig flott ut! Kjenner jeg gleder meg til den kommer ut, kommer nok til å spilt på repeat på vei til Danmark i påsken! Du har en utrolig flott stemme, synes til og med den hørtes bedre ut i denne sangen enn Lionheart. En positiv overraskelse 🙂

    50. Sangen høres utrolig bra ut, jeg blir så imponert over stemmen din! Den kommer til å gå på repeat om en uke 🙂

    51. Wow, så utrolig bra! Jeg ble helt satt ut. Du er en så utrolig bra person sophie, du er forbilde mitt. Jeg elsker hvordan du er, og meningene dine! Jeg liker alt ved deg, stå på videre! Har følgt bloggen din utrolig lenge, så jeg må si at du er en utrolig vakker å god person<3

    52. Det er en grunn til at folk sier at Robin ikke er bra for deg… Vet han ligger med venninna til en jeg kjenner ganske ofte. Håper virkelig ikke du hadde tilgitt noe sånt hvis du allerede vet om det!

    53. Utrolig fin sang! Høres veldig bra ut, og teksten er dyp og ekte 🙂 Du passer veldig godt til å synge denne sangen. Men synd at studioet bruker så mye reverb og autotune på deg. Det er da virkelig ikke nødvendig! Og før noen sier noe annet om at det ikke har blitt redigert – Dette kan jeg, så ta det fra en som driver studio selv! Vokalen er klokkeren, og alle tonene er perfekt plassert – absolutt ingen småfeil som alle artister gjør når de spiller inn en sang. For noen som redigerer for andre er dette noe man legger fort merke til. Men når det er sagt – De fleste artister vil vel høres mest mulig perfekt ut når de først skal gi ut noe.

    54. Spennende! Den høres veldig bra ut *tommel-opp* Digger “lionheart” også, skikkelig go’låt man blir glad av å høre på ;D “Love like that” slippes på bursdagen min bare det i seg selv er jo awesome <3

    55. Syntes den hørtes litt for mye ut som Selena Gomez – The heart wants what it wants… Ikke så veldig orginalt spør du meg :S For mye autotune, hørtes ut som birtney spears som synger en selena gomez sang

    56. Dette hørtes ikke ut som deg i det hele tatt. I tillegg var sangen altfor klisje og klein. Hvor mange AKKURAT slike låter finns det ikke allerede..?

    57. Dette e jo en TEASER av sangen på under 20 sek og dere nett troll analyserer den som dere har hørt hele låta. Ganske morsomt å lese mange av de hjernedøde kommentarene. Vent til hele låta er ute før vi kan snakke om hvordan sangen høres ut.. LOLZZ, for min del hørtes dette ut som en digg sang jeg skal pumpe høyt på stranda i sommer

    58. Jeg skjønner hvorfor noen mener dette er autotune, i og med hvor balansert stemmen er. Men for de som ikke viste det, så går det faktisk ant å balansere stemmen ved redigering i en låt uten at SELVESTE stemmen endres. Det kalles ikke autotune. Jeg skjønner at dere ikke helt forstår hvordan man kan ha så god balanse på tonene, det er jo litt vanskelig 🙂 Stå på Sophie Elise! 🙂

    59. Wow! Jeg var ikke super-begeistret for den første sangen din, men denne minner meg veldig om tiden som Britneyfan da jeg var yngre. Gleder meg til å høre hele! Bortsett fra det vil jeg si at jeg synes du har vokst veldig det siste året, og at jeg håper du har det fint! Klem til deg, vakre 🙂

    60. Håper virkelig du kan være tøff nok denne gangen å legge ut video av deg selv synge denne sangen uten for studio etter den er sluppet. For man hører at sangen er fikset på, akkurat som lionheart også..

    61. Så du hadde sunget inn en sang… Himlet med øynene, ristet på hodet, og klikket play…
      Men.. til min overraskelse… Den var faktisk ikke så verst. Så.. beklager at jeg tvilte, og tommel opp. =)

    62. oii av det lille jeg hørte så høres låten ut som en Norsk hit og ikke bare Norsk men internasjonal.
      En blanding av selena gomez å litt rihanna over det.
      Man skal ikke dømme virkelig for dette var bra!=) STÅ PÅ=)

    63. høres fin ut Sophie, kan ikke vente til den kommer ut!
      du er så flink! 🙂 håper du har det fint i USA!

    64. Du er så flink Sophie! Er 99,9% sikker på at dette kommer til å bli en av mine favorittsanger! Kos deg mye i USA <3 Jeg er UTROLIG spent!

    65. Klem til deg , og følg hjertet ditt 💞 veldig mange anonyme dritt slengere, få dere et liv 😳

    66. Veldig fin! Skulle ønske d var litt mer “action” eller hva jeg skal si, i både stemmen og melodien. Da mener jeg litt slik som jhene aiko og ciara har.
      Fortsett med sanger. du er rå. Og kos deg videre i usa

    67. Fin sang, Kunne vi kansje fått hørt deg synge sangen live uten noe redigering av stemmen din og lagt d ut?

    68. Hvordan kan du ønske at det var mer “action” i låten når du kun har hørt 19 sekunder? Mer hjernedød enn det går det vel ikke ann å bli.
      DIGGER TEASEREN og gleder meg til å høre HELE låten <3

    69. gleder meg til å høre hele låten! flink du har blitt, det må jeg si! stå på sophie, du har et stort talent.. det er bare å bygge videre på 🙂

    70. Elsker den! Skikkelig nydelig stemme du har! Er ganske sikker på at folk kommer til å bruke sangen din i chillstep Remix

    71. Hører på den hele tiden om og om igjen! Gleder meg såå sykt til å høre den, føler jeg kjenner meg igjen i teksten!<3 Fortsett med musikk du er kjempe flink! Du har en helt nydelig stemme! kos deg videre! :* <3

    72. Helsyntetisk låt. Hvis du mener du har en kurant stemme hvorfor gjemme den bort i mixingen?
      Du må spisse engelsken din bedre.

    73. første gangen jeg hørte denne sangen tenkte jeg wow shit! høres jævlig bra ut og jeg må si at det har ikke forandret seg, hehe 😉
      jeg liker denne veldig godt, gleder meg til å høre hele!
      kjempe fin stemme og flink er du!
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg