kjærlighet

Jeg elsker dere. Iallfall de fleste av dere, herregud så glad jeg ble av å lese igjennom kommentarene deres i går. Snille, smarte og fine dere ♥ Jeg leser alt, og vil gjerne gi litt ekstra oppmerksomhet til  bloggleseren Ida Cathrine  som la igjen en kommentar igår (hun liker tydeligvis å ta bilder i lite klær, så det har vi til felles haha)  Dette er noe jeg skal begynne med fra tid til annen, gi ekstra oppmerksomheter til dere og svare på hva dere enn måtte lure på. Se for dere en stor klem via pc’skjermen nå. .

Dette skulle være ett hjerte. . 

Jeg er på vei over til Marte, jeg skal jo snart reise bort med kjæresten min og da er det viktig med litt venninnekos. Vi skal lage et pepperkakehus og slappe av, jeg oppdaterer dere i løpet av kvelden med resultatet!

Topp fra madlady.se. Som dere kanskje legger merke til, begynner håret mitt å bli gult igjen. Pokker. 


 

I love you. Or, most of you, I got so emotionall reading your comments last night. You are so kind, smart and HOT (yes, i visit your blogs!). I read every word you write me, and I want to give some attention to a blog reader named Ida Cathrine (she likes to take photos with a lot of clothes of, so we share that passion haha). I will do better in letting you know how much I care about all of you! I’m sending you a big hug right now, just imagine it. . 

I’m headed over to my friends house, since i’m going away for a couple of days with my boyfriend soon. We are making a “pepperkakehus”, I dont know what it’s called in english!? Haha, update me on that will you? See you later calculators! (okay, now I’m an english nerd on top of everything. .)


86 kommentarer
    1. vi elsker deg også! Men det vet du vel! Kos deg kjempe masse sammen med Marte 🙂 Og du hadde vært fin uansett om håret ditt hadde vært i alle regnbuens farger <3

    2. Synes du har blitt så flink med bloggen nå! Både med bilder, tekst og fine ord til leserne. Det liker vi 🙂
      Dere får kose dere masse! Selv sitter jeg her med eksamenslesning, som jeg burde tilbake til nå:)

    3. Synes du burde velge 1 som får 2 biletter, sånn at den som vinner har noen å gå med vis ingen andre av vennene finn bilett 🙂

    4. Er glad i deg også! Du fortjener alt du får oppleve og godene gjennom bloggen, for du jobber virkelig bra med den, hvert eneste innlegg, bilde, tekst er gjennomført. Liker at du tar ting på alvor, men også kan tulle og være deg selv 🙂
      Har vært fast leser av bloggen din i flere år nå, og kommer til å fortsette. Blir bare mer og mer glad i deg som person Sophie 🙂

    5. Når det gjelder billettene, bør du gi to til en person. Ingen vil vel gå på konsert alene? Haha 🙂

    6. Jeg elsker deg også! Men det med billettene, jeg tror kanskje det er best å gi to billetter til en person, fordi f.eks jeg er ikke gammel nok til å dra alene, og om jeg får to billetter så kan jeg jo dra med en voksen! 😀 Og wow, jeg synes håret ditt er superfint når det er litt blondt, du kler det!! 😀 <3

    7. Så fin du er sophie ! kos deg med pepperkakebaking 🙂
      Jeg synes du skal gi 2 biletter til en vinner, så kan man ta med seg noen som fortjener det 🙂

    8. Victoria Venbakken : ah i feel you! Lykke til med eksamen, har selv masse venninner som sitter i den knipa akkurat nå. Hyggelig at du liker bloggen forresten!
      Helene Alvestad : tusen takk for det! 😀 Hyggelig at noen har fulgt meg i så mange år, da vet du sikkert nesten mer om meg enn jeg vet om meg selv, haha.
      Og til dere andre, så er jeg ganske enig! Det blir nok en person som får to biletter, for man vil jo ikke gå alene. Selv har jeg gått med vinnere på konserter før også, om de ikke har noen å ta med – så det er jo bare hyggelig, så blir man kjent med flere. Men jeg forstår så absolutt!! 🙂

    9. Forstår godt dei som vil at ein vinner ska få begge billettene, men syns personlig at det hadde vært heilt greit med kun ein billett og! 🙂 Hvertfall større vinnersjanser då, hehe 😉

    10. 2 for en person hadde vært supert, da kan man jo ta meg seg en venninne (eller kjæreste om man får tvunget han med seg, ehee) Jeg vet det er det forige innlegget man skulle melde seg på, men jeg legger igjen en kommentar her også ettersom jeg har et så uendelig ønske om å vinne:)
      Jeg pleier aldri å melde meg på konkurranser, men dette er et unntak! HELT SIDEN JEG VAR LITEN JENTE OG SÅ MILEY CYRUS SOM HANNAH MONTANA PÅ DISNEY CHANNEL HAR JEG ØNSKET Å SE HENNE LIVE. Hun har alltid vært mitt største forbilde og jeg har alltid DRØMT om dagen jeg får se henne live. Jeg har ikke likt henne bare pga. de åpenbare sangene som Party in the USA, The Climb, We can’t stop osv, men for den musikken hun har laget som ikke er så kjent, som f.eks Four walls, goodbye osv. Jeg har lest selvbiografien hennes og til og med vært medlem av Miley Cyrus fan side. Haha, høres sikkert helt sprø ut, men hun har virkelig vært et forbilde for meg, og det er hun enda. Hun er seg selv og det er noe vi alle kunne lært noe av.
      Jeg vet jeg ikke skulle skrive noe annet en e-post adressen min, men jeg ville alikevel få sagt dette for å vise hvor utrolig mye jeg ønsker og har lyst på de billettene:)
      [email protected]

    11. Tror kanskje at det heter gingerbread-house?? Det høres mye mer appetitelig ut på norsk ! Hehe:) Kos deg med bakingen! Vi skal auksjonere våres pepperkakehus i morgen på skolen vi:)

    12. Syns du burde velge en som får 2 billetter er liksom litt kjipt å reise aleina jaffal vis du ikkje e fra Oslo og ikkje kjenner noen som skal ..:)
      Kos deg massse ikveld sophiee digge deg 😀

    13. Lena : Haha åja! Takk for opplysningen, det skal jeg huske på 🙂 Høres mye bedre ut på norsk ja, det har du helt rett i!
      Kaja Jensen : selvfølgelig kan du skrive mer enn bare epost, det hjelper bare på 😀

    14. Kunne du ha begynt å lese meldingene dine på hotmailen din? Sendte deg en melding for en måned siden, men har aldri fått svar.
      Elsker deg forresten. Du er ikke bare nydelig, men sterk også

    15. Turte ikke svare på facebooksiden din så bare gjør det her:)
      Jeg synes du bør gi 2 biletter til 1 person. De som ikke bor i nærheten av Oslo får jo ikke akkurat lov å reise til Oslo alene heller da.. Dersom jeg hadde vunnet ville jeg nok tadd med meg mammaen min eller storesøsteren min:) mest kanskje søsteren min? Vet ikke men hun er kanskje mest “apropriate” for å dra på miley konsert:)

    16. Heisaann:D
      Har lest bloggen din i eit par år, men har enno ikkje fått det med meg: har du hull i ørene?
      haha, kanskje litt rart at eg lure på det, men yeah, kan du VERSÅSNILL og svara? Har spurt før men har enno ikkje fått svar..:/
      Elske bloggen din forresten! Du er liksom ikkje sånn som alle dei andre som blogge om sånne kjedelige ting, men du blogge om ting som får oss lyst til å lesa det!
      Ha ein fin kveld vidare;)

    17. Ååh, glad i deg også! Du er helt fantastisk! Det betyr så mye å høre at du faktisk bryr deg om oss, det er du flink til å si <3 Elske dæ å bloggen din, du er sååå nydelig og skjønn!

    18. Jeg synes at en skal få to:) fordi da blir det vrdlig fint å få ta med seg en venninne:) jeg har en venninne som går på en annen skole en meg.. jeg bytta skole pga mobbing av at jeg likte dyr så godt og at jeg var tydeligvis dum og teit fordi jeg er imot dyreplageri og dyrepels:) og hun og jeg har sklidd mer og mer fra hverandre.. hun har ikke tid til meg lengre og sender meg ikke meld eller noe… jeg håpet kanskje du hadde et svar og komme med: et råd til meg.. men er en stooor fan av deg:) håper du kan gi bort to til rn:) det er sikkrt mange jenter som vil ha med en venninne! 🙂 [email protected]

    19. Du er så utrolig! Syntes det er veldig bra at du legger merke til leserne dine, og gir dem en stor klem via pc’en 😀

    20. Jeg har tenkt lenge på å skrive en kommentar til deg. Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke hadde helt sansen for deg i starten, uten noen grunn egentlig, virkelig noe jeg ikke er stolt over. Du har overrasket, jeg har lest bloggen på en annen måte og du fremstår som ei sterk og klar dame. Du burde være stolt over deg selv, virkelig! Jeg hadde hvert fall vært stolt om jeg var deg. Du er et forbilde ikke bare for unge jenter, men også for meg som er litt eldre 🙂

    21. EEEELSKER BLOGGEN DIN!!!
      Hvilken deodorant bruker du? Er på jakt etter en god en som IKKE tester på dyr. Og helst ikke så veldig dyr. Hadde vært utrolig fint med litt hjelp!
      Hilsen Emilie

    22. Sophie, du er den vakreste og søteste personen jeg har møtt!
      Jeg vet hvordn det er og kjenne den varme følelsen av å få en snill og koselig kommentar. Da vetbdu at du skriver og folk ser det. Akkurat DU fortjener tusenvis av disse kommentarene. Det er folk som er hatere og det får vi rett og slett bare tåle. Men du må vite uansett om ALLE kommentarene hadde vært av hat, styggrt og andre onde ting så er du forsatg AMAZING! Du er en jente man kan se opp til, sekv du av og til tar litt bilder med lite klær. Du har fin krop så hva er vitsen med å skule den i en tykk genser? Headeren din er DEG og derfor burde den være der for alltid. Mange sier at sånne ‘Rosabloggerne’ er bimbo barbier, men jeg tviler på at alle de stygge og slemme folkene som prater dritt om deg ikke kjenner deg i det hele tatt!

    23. Sammen med Lana er Miley dronningen min! Har sett på Hannah Montana i absolutt alle år, og elsker det fortsatt like mye, om ikke mer. Miley er så nydelig, både jeg og bestevenninna mi elsker henne! Ei i klassen sa i sta “Oi, Miley Cyrus kommer til Norge” og jeg bare ååå kult! Og midt i neste time gikk det opp for meg at “shiit MILEY CYRUS kommer til Norge!!” Kan fortsatt nesten ikke tro det! Får tårer i øynene bare av å skrive det her, haha, hun er jo så nydelig
      [email protected]

    24. Liker så godt hvordan du blogger og fremstår på bloggen for tilden 🙂 Du er absolutt favorittbloggeren min! Stå på 🙂

    25. så snille dere er, nå ble jeg superglad alle sammen<3 jeg skal absolutt fortsette med å vise hvor mye jeg setter pris på dere og alt dere skriver. Stor klem!
      Jennifer:) : Hei, haha! Jeg skjønner at du lurer, jeg har faktisk ikke hull i ørene.. Jeg hadde det en gang i tiden, men ikke lengre nå

    26. Veldig hyggelige av deg og ta deg tid til å lese alle kommentarene… Det er jo veldig mange😍 håper du har ein fin dag videre 😃

    27. Jeg er Mileyfrelst!! Konserten er et must, så det hadde vært supert å vinne billetter med mitt allerede sprengte budsjett:))

    28. Du bør prøve lillashampo mot gulskjæret du får i håret. Prøv Fudge Clean Blonde (skal visst være en av de aller beste, og jeg har den selv og). Den finner du hos feelunique.com. Den kan fjerne gulskjær til og med fra påskegult hår og få det en kald-blond farge, så det er absolutt verdt et forsøk for deg tror jeg!

    29. Jeg stripet håret mitt i sommer, også er det selvfølgelig ettervekst, men jeg sliter med at håret mitt ser for blondt/grått ut, jeg som vil ha det gulere, vi bør bytte hårtype litt, hahahaha!

    30. Flere bloggere skulle ha vært som deg, du er en stor inspirasjon. jeg har sluttet helt med og kjøpe dyretestet sminke og spiser mindre og mindre kjøtt hver dag, jeg vill bare at du skal vite at du er en stor inspirasjon.
      [email protected]

    31. Syns en vinner skal få to billetter, slik at man kan ta me seg en venninne:-) Kunne sikkert dratt alene og, men! hahah

    32. I det siste så har jeg begynt å elske å lese bloggen din, du virker mer jordnær nå og ekte 🙂 Får en skikkelig god følelse av deg, pm du skjønner? Ikke at jeg har mislikt deg, men jeg syns det har blitt en forandring på bloggen. Jeg liker det 🙂

    33. Hei sophie! 🙂
      Synes du tar deg veldig bra ut! Liker det at du har tatt bort det du hadde i leppene, det får deg til å se mer søt, sexy og pen ut! kjempepen er du!

    34. Digger deg Sophie! Når du sier du bryr deg om oss, blir jeg så innmari glad <3 Du aner hvor mye du betyr for meg, selv om jeg i det hele tatt ikke kjenner deg :* HA EN FIN TUR OG KOOOOS DEG MAX!

    35. Orker ikke se gjennom kommentarene og se om noen har foreslått dette, men du burde bruke sølv/lillasjampo. Det fjerner gult og orangeskjær. Bare ikke hold det i for lenge, man kan få sølv eller lilleskjær i håret ( det går fort ut da)

    36. Åå så koselig med pepeprkakebaking! Gjorde det med mine venninner i helgen, og det var så koselig å samles igjen <3
      Vakker er du, Sophie!

    37. Elsker bloggen din jeg hear en blogg selv men jeg er aldri på den fordig jeg føler at den ikke er braa men jeg elsker og lese din blogg du er verdens peneste je jente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg