halv pris på. .

Luxushair feirer 4 år i dag, og derfor er det i dag 50% på alle clip on extensions på nettsiden deres! Det vil si at dere kan få håret jeg bruker hver dag til halv pris, ( det kan dere kjøpe HER, 50 cm og 180 gram), mens clips i 65 cm kan dere kjøpe HER og clips med 80 gram koster bare 499 kr og kan kjøpes HER ♥ 

Ellers koster nå clip on hestehale bare 99 KR!!! Det er helt sinnsykt billig, det er nemlig sluttsalg på den og jeg bruker hestehalen selv hele tiden. Den kan dere kjøpe HER. Extensionsbørste koster bare 49 kr HER , og keratinhår som jeg brykte i syden er også på halv pris. Det var også i helt super kvalitet! Det kan dere kjøpe HER

Hestehale fra luxushair bruker jeg på dette bildet, og alltid til hverdags. Det kan kjøpes HER

Når vi holdte på å feste keratinextensions. Som sagt, det kan kjøpes HER til halv pris. 

Om du er usikker på hvilken farge du skal velge så kan du sjekke ut fargekartet jeg har laget HER – der kan dere se forskjellige hårfarger på meg, så blir det kanskje litt lettere å bestemme seg. Og du? Om du å ikke har penger akkurat nå, kan du bestille med postoppkrav. Da må du hente pakken på posten innen to uker, å betale når du henter den der! Så det er lurt å gjøre det for å ha de ” på lager” nå som det likevel er tilbud 🙂 

 

22 kommentarer
    1. Sophie kan du svare meg på dette?? Jeg har bestilt hår der før, men synes festene var så utrolig store og vanskelige å feste.. Men dem du har tatt bilde av ser små ut, og dem er best.. har dem byttet ut festene??

    2. Du har festet festene feil du skal ikke begynne så langt nede.. du skal begynne bak på hode der på den “kulen” der det begynner og gå innover ca 6 cm fra nederste delen av hårfeste i nakken.. 🙂

    3. FHM? Virkelig? Du vet at du nå for all tid er en av de som har stilt opp i FHM og/eller ViMenn? Du legger opp et hardt løp om du har en ambisjon om å noensinne bli tatt alvorlig. Tror du skal slutte mens leken er “god”.

    4. “jeg kommer aldri til å vise meg i fhm eller vimenn, de er tacky”, har ikke noe i mot det, men hvorfor er du da på forsiden av det som kommer ut 22.?
      og puppene dine er fake, no offence, men du tok ikke silikon for å bli en mer lest rosablogg? det er ihvertfall det tv2 gir inntrykk av.

    5. “Kathrine”
      Ho er Tacky selv, så la ho være på forsiden. Ho er like falsk som hele bloggen, så la henne leve en drøm nå, etterhvert innser ho sin stor tabbe når ho skal bli tatt seriøs i jobbverden.

    6. Vil bare si at jeg syntes du er utrolig modig. hehe du er vel vant med hva folk “syntes” hele tiden. Jeg så at du skal i fhm deam så gøy og spennede gleder meg masse til å lese og se 🙂 Jeg er hetrofil alså! Jeg syntes bare er så trist med alle de folka som dømmer at jeg finner ikke ord. Jer er eldre enn deg blond,halvbrun og store pupper og jeg har også fått igjennomgå. Eneste jeg sier til meg selv ” jeg skal være anonym for jeg vile ikke taklet så mye dritt fra folk” Du er tøff som tør men man lever bare en gang OG lev hver dag som det skulle vært din siste <3 Det gjør jeg men har utrolig lyst til å legge ut fine bilder av meg selv på facebook men er så redd den døminga ...osv

    7. bare holdt kjeft dere andre sjalue mindre pene jenter om fhm. Hun vil ikke angre er et minne for livet og mange flotte bilder. HUN ER IKKE NAKEN !!!! så rooo dere ned noen hakk 😛 Lev deres liv og la andre leve sitt liv.

    8. det er ikke det at det er hest i lasagnien det er det at de hestene har tatt medisiner som kan være skadelig for mennesker, det er jo hest i f.eks fårepølse men de hestene er IKKE behandlet med medisiner 🙂

    9. Ser den som har festet extentionsene på deg, ikke har særlig peiling,, det er viktig å vite hva man driver med når man velger å gjøre det selv, isteden for hos en proff frisør.
      bedre lykke neste gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg