fargespesial

Tenkte og tipse dere om at luxushair nå har en liten konkurranse! Konseptet er at hele 3 stykker av de som bestiller Clip on maxi 65 cm i September, kan få den gratis! Forutsettningen er at man har likt luxushair sin facebookside og bestiller ut september. Syntes det høres veldig bra ut, tenk å få beskjeden når man trykker betaler at det koster ingenting likevel! Ganske gøy, tenker jeg i alle fall! Dere kan bestille clip on maxi 65 cm HER, og bare søk “luxushair” på facebook så finner dere siden dere skal like. Jeg får desverre ikke til å linke til facebooken deres (har lastet ned noe virus på face så får ikke til å søke, haha). 

Vet at mange av dere er usikker på hvilken farge dere skal velge, så derfor tenkte jeg å lage en liten spesial av alle fargene jeg har hatt, ettersom jeg har hatt litt av hvert. . Da kan det bli lettere for dere å velge ut en som passer dere! 

På dette bildet har jeg farge #2. Som dere kanskje ser er det en ganske fin, mørk farge med litt brunt skjær i håret. Jeg elsker den fargen, og om jeg skulle gått tilbake til mørkt hår ville det vært den.

Her har jeg farge #3, og lengden på håret er litt kortere, nemlig 50 cm. Om dere bestiller 50 cm virker håret tykkere, så det er jo en positiv ting! Men personlig foretrekker jeg å ha veldig langt hår. Dere kan bestille 50 cm HER, det er også billigere enn 65.

Her har jeg farge #8, liker denne fargen godt ettersom den endrer seg mye etter hvilket lys man står i. Noen ganger ser den lysebrun ut, andre ganger mørk osv. Dette bildet er riktignok tatt i dagslys og illustrerer best hvordan fargen ser ut.

Her har jeg stripefargen #613/12, som er en ganske lys blond farge med lysebrune striper. 

Dette er fargen jeg har nå, #613/27 som er lyseblondt med litt gyllende, honningblonde striper. Veldig sommerlig og søt farge som jeg er veldig fornøyd med!

Når jeg har helt blondt hår, er det extensions i farge #60 som gjelder. Dette er fordi jeg foretrekker en “hvit” blondfarge og ikke en som ser gul ut, derfor er den perfekt! Har ofte opplevd når jeg bestiller fra andre leverandører at håret ser veldig gult ut, det er tørt og rett og slett i elendig kvalitet når det er blondt. Men ikke luxushair sine, derfor har de vært en favoritt helt siden da! 

Hvilken farge synes dere jeg kler best?


117 kommentarer

Siste innlegg