konkurranse – vinn betakaroten!

Siden dere er verdens aller beste lesere tenkte jeg og ha en liten konkurranse for dere ♥ 

Jeg har så mye betakaroten hjemme at jeg nesten kan bygge meg et hus bestående av kun betakaroten haha, så jeg tenkte det passer bra å gi noen pakker til dere! Derfor deler jeg ut 6 pakker og trekker tre vinnere, altså den som vinner får to pakker :) Man må nesten ha såpass om man virkelig skal merke effekt. Bruker selv disse fra proteinfabrikken.no og er veldig fornøyd, men det er jo grenser på hvor mye jeg trenger. Alt du trenger å gjøre for å vinne er å legge igjen en kommentar her, jeg trekker to vinnere tilfeldig og en som har skrevet en ekstra fin kommentar får også. Et tips ; om du kommenterer bloggen min ofte har du større sjangse for å vinne – jeg følger nemlig med på hvem som er aktiv, er så koselig å føle at jeg kjenner noen av dere! 

Husk å legg igjen mail så kontakter jeg noen i morgen som jeg sender betakaroten til allerede da. Nå skal jeg faktisk sove, så vi blogges mer i morgen. Glad i dere, girls and boys!

 

 

 

1075 kommentarer

Siste innlegg