Brunfarge..?

Her kommer et lite tips til alle dere som ikke vil være likbleke nå som sommerfargen sakte men sikkert forsvinner.. Loreal selvbruningskrem! Bruker den i ansiktet og på halsen, og er faktisk den beste jeg har prøvd. Koster under hundrelappen, så med andre ord – billig og bra! (som meg, heheheh kødda..) Jeg kjøper den på cubus!

Er mange av dere som har lurt på om jeg har startet på melanotan/barbiedopet ettersom jeg har fått litt farge igjen og for at føflekkene mine i ansiktet vises bedre nå. Dette er altså ikke tilfellet – jeg har heller ikke tatt sol på 1 måned, dere blir informert hver gang jeg inntar solariumet altså! Jeg orker rett og slett bare ikke å dekke flekke lengre, og fargen kommer av selvbruning. Om dere vil lese innlegg jeg har skrevet om barbiedopet før, se HER, HER og HER! Flekkene går nok ikke bort, mange av dere som har lurt på det. De er permanente! 

Til og med brystet, som jeg til vanlig synes er utrolig vanskelig å få jevnt, går det nå kjempebra med! Har desverre litt fargeforskjeller her og pigmentflekker etter barbiedopet.. Faen heller.

111 kommentarer
    1. kommer nye tips om selbruning hele tiden, men denne så jo faktisk bra ut! 🙂 kan du forresten skrive om tattoveringen din snart? – den er så fin

    2. du er en dom person! tcmn.blogg.no er mye bedere enn deg du er bare enn hore som suger en 14 åring!!!
      hallo du er sykt wannabe tcmn men sårry ingen idioter kan bli like kul som henne så SLUTT OG BLOGG DIN JÆVLA TØSSS !!
      klem en som hater deg og vill drepe deg hahahah

    3. hi ! jeg har følt bloggen sin nå i en uke eller noe men jeg synes at tcmn er bedere enn deg …
      men du er flink du og da og hun som skrev over meg er syk i hode :O

    4. “hun som vill morde deg om natta…..” en ting å si til deg, LOL. For det første, sophie er ikke wannabe tcmn. For det andre, Sophie ligger på førsteplass, og man kommer jo ikke dit hvis man ikke har en god blogg?
      Og til sist, latterlig å kommentere som “anonym” når du kommer med en så stygg kommentar.

    5. Hei sann …
      hvor gammel er du? 17 år…og du har silikon,hvor har du fått utført det? til en annen sak,hvilken øyenvippe sort bruker du og hvor kjøper du dem…. jobber du? hvor får du alle pengene som du shopper for? + silikon pupper mvh thesz =D

    6. Jeg liker ikke sånn man blir oransj fra det er styggt. Men den brun-fargen der var veldig fin på deg <3 😀 Må prøve den 🙂

    7. Har du tatovering? Hva står det? Når tok du den? Eventuelt hva betyr den?
      Jeg bruker Dove Sommer Glow. Den lukter godt, og man får ganske bra farge av den 🙂
      BTW; Gratulerer med 1. plassen!

    8. Søtt design på bloggen – men du er litt gul… håret ser falsk ut/ unaturlig ut.
      Mye penere med naturlig skjønnhet!!
      Tipper du har det som trengs, men foreløpig er det skjult under all sminka og gultonene… change 🙂

    9. Heia 🙂
      Jeg mener at man kan fjerne føflekker med laser. Jeg vet at de har laser på Huden din (Kanebogen) og på Spa Spa. Du kan dra innom der hvis du vil. Personlig så syns jeg ikke at det gjør noe at man har litt føflekker men hvis det skulle plage deg så er det greit å vite at man kan gjøre noe med det.
      Ha en fin dag videre!

    10. Kjempe fine bilder (:, jeg har lest litt kommentarer om deg da og jeg ser utrolig mye negativt jeg syns det er rett og slett helt unødvendig sånn egentlig. De setter seg selv et veldig dårlig lys og vil synke lavt ned (jeg håper du ser denne kommentaren her og det hadde vært hyggelig om du kommenterte innlegget mitt om “negative kommentarer”. + jeg syns det er veldig teit at de skal absolutt SKAL ver en annonym kommentar og til dere som skriver negativt og annonymt på denne bloggen; SKRIV HELTVETTES NAVNET DERES Å STÅ FÅR KEM DERE ER! VERRE ER DET IKKE!! 😉

    11. Vet ikke helt om jeg vil anbefale alle å stole på L´Oreal selvbruningsproduktene. Hadde prøvd ut en i en annen variant også fra L´Oreal etter å ha blitt anbefalt det, men det gikk ikke så bra. Jeg tålte den ikke og fikk utslett.. :/ Men det ser ut som om denne fungerer fint på deg da 🙂

    12. “hun som vill morde deg om natta ….. ” wtf?
      er det slik at når kommentarer som “du er stygg, ekkel, dårlig til å blogge osv” ikke funker så skal man komme med drapstrusler for å skremme folk fra å blogge?
      Blir skremt av hvor desperate noen folk kan være…
      du er en kjempeflink blogger, du er vakker og du trenger ikke bry deg om hva en liten rotte skriver på bloggen din! stå på så beholder du nok førsteplassen 😀
      synes virkelig du fortjener den!

    13. Har den til kroppen, men jeg synes den er veldig seig! Den er utrolig bra da 🙂
      Kan ikke dere som driver å skriver at det er mye penere med naturlig skjønnhet, finne på noe annet? Hvem sitter med fasiten på hva som er pent? det er da individuellt. Det blir uansett indirekte negative kommentarer til Sophie..

    14. godt tips (jeg er likblek)
      men lurte på når det kom ett til innlegg om tatoveringen din 🙂 du sa jo att du skulle skrive ett innelgg om det etter en stund 🙂

    15. Prøv heller St.Tropez den får du farge med en gang..< og med en gang så mener jeg med en gang siden det er farge i selve moussen < 3 =)

    16. Heei! Du er bare utrolig flink og herlig. Du må være den søteste og nydligste personen på jord! Måten du er på og opptrer deg er beundringsverdig! Du er et stort forbilde for meg og jeg for guder deg til de 1000ner! Jeg håper du alltid vil ligge på 1plass!
      love from me<3

    17. Hei 🙂
      Digger bloggen din 😀
      Har du tatovering?
      Kan du skrive om den vis du har?
      Og til dere som skreiv om at Sophie er en dårlig blogger så er jeg ganske sikker at hun er myer bedre enn dere og hun og tcmn er like gode!!
      Sophie ikke bry deg om dei, dei er bare sjalu! Og du er en kjempe flink blogger og dette sier jeg ikke får å smiske men alt dette mener jeg !!!!

    18. den der selvbruningen e driiitdårlig! får lett skjoller og når den har vært på i noen dager blir det sånne prikker på huden! styykt.. pluss at den er mer oransj enn brun

    19. Selv er jeg så heldig at jeg holder meg nogenlunde brun gjennom vinteren også, så trenger heldigvis ikke noe selvbruning eller solarium. Ikke det at brunfarge er så viktig for meg heller, da.
      Liker tattoveringen din så godt, kan du ikke ta bilde av den?

    20. Vær så snill å ikke bruk L’Oréal. De tester sine produkter på dyr (Rotter, mus, marsvin og kaniner) og det er ikke rett når vi har andre muligheter. Selv om det er fristende å kjøpe alle de billige produktene er det bedre å legge i litt ekstra penger og kjøpe fra merker som id, The body shop, Estee Lauder osv.
      Og en ting til. Gratulerer med førsteplassen! Elsker bloggen din! ^^

    21. Har prøvd den selv, og ble veldig flekkete av den 🙁 Jeg råder folk til IKKE å bruke den, huden min ble veldig tørr og i tillegg ble jeg flekkte så den er absolutt ikke noe bra. Ihvertfall ikke på min hudtype.

    22. Dere som skriver stygge ting til sophie, stikk og lek på veien da! Hun har verdens beste blogg! Jeg elsker også tcmn! Men begge blogger er sykt bra! Så dere som skriver stygge ting! Slutt! Håper dere er så kule at dere kan si det face to face til henne da! Men sophie! Elsker bloggen din! Den er utrolig bra! Jeg leser den vær dag! Når jeg står opp og når jeg kommer hjem fra skolen<3 Jeg elsker bloggen din! Og til de som skriver stygge ting til deg! Bare drit i de! Du er en utrolig persjon som klarer alle disse kommentarene! Jeg beundrer deg! Men nå har jeg nok sagt nok! Elsker bloggen din sophie! <33

    23. Herregud, hvor langt kan dere egentlig synke? Er dere så sinnsykt misfornøyde med dere selv at dere må gå rundt og rakke ned på andre? Også på en så feig måte, via internett?
      Skjønner godt at dere er misunnelige, men seriøst; Dere blir ikke noe penere av å gå rundt og rakke ned på andre 🙂 Håper du ikke tar til deg slike kommentarer, Sophie – du er ei utrolig flott jente, og jeg digger deg! Du fortjener aldeles ikke dette etter alt du har vært igjennom!
      Skjønner ikke at folk kan være så utrolig patetiske. Jeg støtter deg i alle fall fullt og helt, Sophie – det må du vite!

    24. Jeg skjønner ikke hvorfor du klager på deg selv, du er perfekt. hvorfor skal du forstørre puppene dine? Du har digre fra før og enda skal de liksom bli større. tenk på oss som har mye mindre enn deg og hater å se seg selv i speilet fordi vi mener vi ikke har former… det er kjipt det =(
      Du er nydelig jente og du skal være naturlig fordi du er velskapt

    25. Jeg har alltid vært litt skeptisk til sånne kremer, har opplevd før at jeg får masse skjolder :/ Men jeg visste ikke at du hadde tattovering?

    26. HARREGUD, leste en kommentar(er) litt lenger opp her… Og hva feiler deg din anonyme syke person?? Skriver drit til en person du ikke kjenner i det hele tatt og i tillegg er du anonym! Også er du så jævlig trua av og sjalu på sophie at du sender drapstrusler!?!?! Også må det være noe som feiler deg skikkelig for sophieelise.blogg.no er en mye bedre blogg en tcmn, og alle de andre på topplista.. Men selvfølgelig… ALLE skal få ha sine meninger, men hvis du mener at hun er så wannabe osv,osv.. Så dra trynet ditt vekk fra denne bloggen da! Blir skikkelig provosert av sånne som deg, skaff deg et liv.. og først gå inn i deg selv og tenk!
      hehehe, måtte bare få det ut! Sophie, du er bare rå og norges beste blogger<3

    27. Åh Sophie Elise! Æ e så gla på dine vegna… Begynte å les bloggen din før en god stund sia å tenkte “Ho dær kommer sæ faen mæ opp på første plassen, det vet æ!” – Fordi æ syns du e en sånn bra blogger… Du e så utruli vakker, du innrøm feilan du har! Og tippa neppe æ e den eneste jenta du har fått i hardtrening;) ble virkelig inspirert av den gangen du skreiv “Man kan ikke bare sitt inne å klag på at man e for tykk eller at man ikke har forma!! man må rett å slett jobb beinhardt for det” 🙂 Tusen takk, du har såå rett! Følg bloggen din vær dag, flere ganga om dagen… Du e så interessant;) Lykke til vidre, håpa du for behold første plassen.

    28. Jeg blir så oppgitt når jeg leser noen av kommentarene dine. men guuud. Det er kanskje en grunn til at sophie er på 1.plass, eller hva tror du? nå fikk hun 1 lesertall til, takket være deg ;)))

    29. Jeg lurer litt på hva du tenker om tatoveringen din nå litt i ettertid? Kan du vise et bilde nå som det ikke lenger er sårt? Tenker utrolig mye på å ta en liten tatovering, men den går jo aldri bort, liksom.. 🙂

    30. Hahah lol , drit teit og holde inne magen.. Er vel ikke så tynn som du ser ut da siden du gjør det eller ?

    31. Wow, for noen latterlige og unødvendige kommentarer du får, helt utrolig hvor sjalu mennesker kan bli.
      Jeg syns du har en utrolig søt blogg, og du virker som ei søt jente 🙂 Syns det er bra at du forteller om at du brukte barbiedop, og ikke holder skjul på slike ting, selvom du risiker å få mye stygge kommentarer. Stå på, du fortjener virkelig 1 plassen, ikke la de som kommer med negative kommentarer hindre deg fra noe som helst. Og det at folk kritiserer deg for at du har en yngre kjæreste, det er virkelig latterlig!
      Digger bloggen din, og er så sykt bra at du står for meningene dine! 🙂

    32. Skjer med å ta bilde av deg sjæl i gstreng? uff, synes synd på slike dumme mennesker som deg.. du kan da ikke ha det godt med deg selv 🙂

    33. soophie <3 lol, skjønner ikke hvor disse dritt komentarene kommer fra, du er smart, pen og SUPER blogger, og til dere som sier Tcmn er bedre så sier jeg bare, TCMN har tapt seg noe jævlig i det siste, sophie opptaterer bloggen ofte, og har gøye innlegg, (har altså full respekt for tcmn, skjønner jo at hun har et annet liv en bloggen) men poenget er at sophie er faktisk bedre blogger enn tcmn, elsker tcmn og foresten!
      Og foresten sophie elise, den selvbrunings kremen er faktisk ikke sååå god, ihvertfall ikke på meg, or det første ble det utrolig sjoldete, og lukter ku drit, men når du har hatt den på en stund så begynner det og bli PRIKKER, det sjedde med både meg mamma og venninen min :/ menmen smak og behag 🙂
      Første gang jeg har goddet og komentere, så må bare få med at JEG ELSKER NAVNET DITT, herrigud, hvis jeg noen gang får en baby (som er jente) skal jeg kalle henne sophie elise ! haha, det er så sykt fint, kan være jeg ombestemmer meg når den tid kommer da, men navnet ditt, er NYDELIG <3 liker ikke navnet sofie, idet hele tatt, men Sophie og + elise, sykt nice <3
      du vet den video bloggen, der du snakket om dårlig selvtillit og selvmords tanker, syns det var helt sykt fint at du tok det opp på bloggen, er jo en stund siden men ... syns det var så fint at jeg ikke var den eneste, selv om jeg har ett ganske fint liv, og har ingenting og klage på (EGENTLIG) i forhold til mange andre liksom, så har jeg helt ekstremt dårlig selvtillit, er så gal etter og se bra ut, orker noen ganger ikke og gå ut døren, føler jeg ser stygg ut uansett hva jeg gjør.. er så tilbake trukket på skolen, folk tror jeg bare sitter og surmuler liksom, selv om jeg egentlig bare sitter og sutrer over ett bedre liv, husker en gang jeg gikk ned i uthuset ihagen vår, skulle henge meg, men så kom naboen ned, jeg klippet tauet jeg hadde hengt opp og la det i en pose, og satt meg ned , naboen kom inn og begynte og snakke med meg, og når hun gikk, hev jeg tauet i bosset og gikk inn igjen, har aldri prøvd etter det, men jeg har altid hatt tanker om det.. griner hver natt og sånn, skulle bare ønske jeg var pen, og hadde god selvtillit og ikke tenkte hele tiden at jeg var stygg.. føler liksom at ingen er glad i meg, selv om jeg vet at jeg har gode venner som bryr seg, grein når jeg såg den videoen når jeg så hvodan du hadde hatt det, ble rørt! men går bedre med meg hvertfall og glad det går bra med deg, og at alt gikk bra til slutt, vet også at alt kommer til og gå bra med meg, det ordner seg, det gjør det altid 🙂
      skrev dette for og vise at jeg bryr meg, og andre gjør det sikkert også, sånn at du vet det, håper det beste for deg,du virker som en skjønn og grei jente, syns jeg 🙂 stå på <3

    34. haha, han der oppe som kommenterte at tcmn sku vær øverst på topplesta ;sålenge du går inn på bloggen tel ho sophie, hjelp du ho me å få lesera, altså ho kommer lenger opp på grunn av deg 🙂

    35. alle bildene du he lagt ut som er hotte har jeg kopiert<3 fy søren du er sykt nice<3, heldig han typen din <3 Vil du gifte deg med meg? <3

    36. Du er så sykt fjortis! Det er bare teit, hvis du lurte 😉
      Dette er grunnen: veldig mye utrigning, hvitt hår, falsk brunfarge, trutmunn på bilder, ALTFOR mye maskara, du har veldig mange lettkledde bilder, veldig mange bilder på hvert outfit inlegg= TEIT!!!!!

    37. syns den er helt grei 🙂 den er litt orange og lukter litt mye.. men ellers grei, den fra st. tropez må du prøve engang, den er veldig bra 😀

    38. Det siste bilde var litt drøyt :p Ikke det du har fin kropp! gosh 😀 Men det var litt på kanten.. Har prøvd den, syns den er for orange akti 🙂

    39. du er så utrolig søt! digger deg!
      du er kanskje litt fjortiss, men man bestemmer jo selv åssen man vil være. jeg syntes det er utrolig kjipt av folk og slenge dritt kommentarer ! jævlig unødvendig ! :O
      men har du tatovering ? SKRIV OM DEN ! 😀
      digger deg !

    40. Du er så fake, falske pupper, falsk brunfarge, du er så fake at du til og med får tilsendt hår i posten. Du ser ut som schrek uten sminke og panna di har du fra en gullfisk.. Du selger deg selv, du er et produkt, synes typen din fortjener no bedre enn en som deg som er så PR kåt at du bare absolutt må kjøre kløfta inn i kamerae, sån at lism alle mannfolk i verden kan få sett de fake bubsa dine !

    41. Jeg vil bare gi deg et tips hver gang du kjøper bodylotion/selvbruning og lignende ting du smører på kroppen din! Og det er og sjekke hvilke stoffer de inneholder. Veldig mange type kremer og selbruning inneholder et stoff kalt parabener som er skadelig for huden. Det finnes flere typer av de, så om du leser bakpå kan du finne f.eks methylparabener, butylparabener og propylparabener. De kalles for hormonhermere og kan være skadelig for kroppen.

    42. den koster 169,- på Cubus! 😉 ikke under hundrelappen altså 😉 men enig i at den er den beste ja!

    43. Jeg har også brukt den der ei god stund, men har nå funnet en som jeg synes er mye bedre! Sitter mye bedre og lengre. Har skrevet et innlegg om produktet på bloggen min. Anbefaler virkelig denne!

    44. Den dær selvbruninga e ikke ei bra løysning … æ kjøpte den sjøl i sommer, resultatet viste sæ jo fort, å va ganske bra, så æ fortsatte jo bare. MEN, så stoppa æ å bruke den i 2 daga, fordi att æ ville ikke bli brunere, så etter att æ hadde dusja å sku tørke mæ, så flassa fargen bare av! helt sykt, å æ fikk jo litt panikk, sia det enda va midt i sommern. så va æ så lur att æ klødde mæ på brystkassa (mellom halsen å puppan) å dær blei det kvitt etterpå … da blei æ sur, å æ stoppa med hele selvbruninga … så for å beholde fargen etter den dær selvbruninga, så må man smøre sæ kværdag, ellers så bare flasse fargen av(!) Ryggen min så helt for jævli ut, desverre .. så æ brukte ikke bikini eller nåkka resten av sommern…
      Bare nåkka dåkker kan ha til ettertanke! 🙂

    45. OMG! jeg prøvde den å den funka fuckings bra på meg assa. Takker for tipset altså.
      btw; elsker t-skjorta <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg