wake me up when september ends

Godmorgen! Jeg har sovet så utrolig godt i natt! I går kjøpte jeg meg nemlig en ny sovemaske og ørepropper ettersom jeg sover så utrolig lett, og våkner av nesten ingenting. Brukte sovemaske fast før, men har liksom glemt det helt bort! Og jeg kan med hånden på hjertet si at det er noe av det beste jeg har kjøpt, haha. Spessielt nå på sommeren, det er jo så sinnsykt lyst ute hele døgnet i nord!

Koster 24 kr på nille, det er de beste pengene jeg noen gang har brukt! Bildet er fra i morges når jeg sovnet på sofaen..



11 kommentarer
    1. Hihi, jeg trenger ikke sovemaske jeg, fordi jeg sovner lett, og sover hele natta jeg 🙂 hihi.
      Men så bra at du har funnet noe som fungerer for deg 😀

    2. kan du skrive ett innlegg ( eller evt bare svare her ) om hvordan du trener rumpa di, altså beskrivelse av øvelsene osv. vil gjerne få like fin rumpe som deg! omså bare svar om du kan eller ikke?:)

    3. jeg lurer på om typen din blir skuffa når han tar av deg BHen og finner masse innlegg 😛 ellers er du søt da 🙂

    4. sara:
      åh herregud, går det virkelig ann å være såå jævla teit! eneste du veh er, det er at du er sjukt sjalu!
      og det skjønner jeg, for jenta er utrolig søt, og virker ut som om hu har vett i huet.
      du synker bare jævlig dypt om du og alle dere andre (som snakker dritt til hu og andre folk) forsetter sånn der assa.
      sorry meg, men blir bare så sinna..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg