noe nytt

I dag kjøpte jeg meg en clutch ( er det rett?) ettersom jeg trengte noe litt større enn en pengebok der jeg kan oppbevare kort, penger, noe sminke og lignende. Men tror dere ikke jeg klarte å miste VISAkortet med en gang jeg hadde kjøpt noe å oppbevare det i!? Typisk min flaks! Letet byen rundt etter det stakkars kortet mitt som jeg til sist fant igjen på en malebutikk… av alle steder. Det føltes utrolig godt å se det igjen, holdte faktisk på å gi gutten som var ansatt der en klem, dere kan tenke dere det ble litt pinlig når den ikke ble gjengjeldt… KORTET MITT  ♥ ♥

Sånn ser den ut! 

 Siden jeg ikke er en sånn superk00l viktig person har jeg kun tre kort jeg trenger: skolebeviset, visakortet og narvesen kortet. Sistenevnte erkanskje det viktigste, ikke en helg uten leiefilm! Ps; jeg blir ikke sponset av narvesen det er mine egne meninger, lizzooom…



25 kommentarer

Siste innlegg