trening

Hei! Jeg har akkurat vært ute og løpt, det ble 3 kilometer på meg. Som sagt prøver jeg å bygge litt muskler og da kan man ikke løpe så alt for langt å brenne for mye kalorier, da tar ikke kroppen og forbrenner kun fett lengre men av musklene også! Haha, det var nok det første og mest sansynlig siste treningstipset jeg blir å komme med her på bloggen! :)

Nå skal jeg spise litt, er det kun meg eller virker junkfood aldri så fristende som når man trener / rett etter…? Takk gud for at pappa er “treningsnarkoman” og kan peke meg litt i rett rettning av hva jeg skal spise.. Oppdaterer dere om en stund, stor klem! 

Hehehe dagens outfit :PpPppP 



31 kommentarer
    1. hu har ikke silikon, hu bare liker å presse puppa mest mulig opp 😉 når skal du innse at du er jævlig stygg sophie? du ser faen meg ikke ut, skulle ikke vært mulig 😉 tror folk har fått med seg at du er ganske oppmerksomhetssjuk nå, på omtrent alle bilde presser du ræva ut og leker deilig.

    2. er du fette dum ?! skjønne du ikke irroni ?!
      ho sier at ho har silikon sia ho får det jævla spørsmålet hele tia omfg !

    3. ikke mas om det med silikon, herregud hun har ikke silikon og det har hun sikkert sagt 10000 tusen ganger nå! <3

    4. seriøst at folk reagere på at jente presse opp puppa å ræva osv..
      alle jente jør jo d før dem like å se best mulig ut.. å vi som e så heldi å får se på di bildan, vi skal fan ikje klage 😛
      å æ syns du e fantastisk kul å fin sophie 🙂 <3

    5. Utrolig feil informasjon du gir ut da.. Du brenner fett når du er i fettforbrenningsfasen noe som vil si en spesiell puls litt over 120. Hvis du skal høyere så brenner du karbohydrater. Det er ikke sånn at den brenner muskler! Det er kun hvis du ikke spiser og den ikke har noe å gå på, Sophie. Be han faren din og fortelle deg dette..

    6. Elsker når du skriver om trening! Kan du gjøre det mer, liksom når og åssen, hvor lenge, mål, treningsoutfit osv? 🙂

    7. Anonym som vet så sykt mye om muskelforbrenning > Gjør du cardio for lenge så vil det gå på musklene, tror du meg ikke ber jeg deg søke litt på internett for jeg gidder ikke bruke tid på å finne artikler som er relevant for så ignorante personer som deg.

    8. Uff, hun har sakt på en videoblogg på tull at hun har siilikon og etter det har hun også sagt at hun ikke har SILIKon!

    9. til anonym lengre opp, selfølgelig går det ann å forbrenne muskler! Sophie har helt rett ang. løping og forbrenning. Puls mellom 140 og 160 er best å ha når fettet skal bort. Og det er heller ikke noe som heter å forbrenne karbohydrater. For at kroppen skal kvitte seg med det må det bli gjordt om til fett først!
      Stå på Sophie 🙂

    10. Dumt å si dette ettersom jeg er jente, men puppene dine er syke!
      Har du tatt silikon? Fått større ved bruk av p-piller? Er bare en smule nysgjerrig!
      Du har utrolig pene bryst, og burde være stolt over de!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg