ONSDAG

Reklame | annonselenker revrelations

I ettermiddag har jeg vært på programledersamling hos TV2. Det er fortsatt sprøtt at jeg kan kalle Norges største kommersielle kanal for en av mine arbeidsgivere. I 7 år nå! Jeg dro hjem etter foredragene og litt mingling, jeg hadde en del praktiske ting å ta tak i her hjemme, men det var koselig at jeg fikk vært med litt. Været har vært nydelig i dag, så jeg smilte fra øre til øre da jeg hentet Kasper på skolen – tenk at man glemmer det hvert eneste år, hvor mye solen kan påvirke en. Vanligvis har jeg pleid å dra til utlandet flere ganger i året men nå har jeg ikke vært der på ett år for å tenke mer på mitt eget klimaavtrykk. Jeg savner det skikkelig da, å dra på ferie. Men jeg skal for all del reise igjen, bare ikke like hyppig som før og det beviser jeg allerede.

Kjole: HER
Smykke: HER

Uansett. Noen ganger når jeg kjører igjennom Oslo kan jeg bli sjokkert over at jeg faktisk er voksen, kjører bil på motoveiene og at livet mitt ble cirka akkurat slik jeg hadde håpet på. Bare det at jeg har min egen bil, en sånn greie man ikke tar for gitt når man er vokst opp med relativt trang økonomi og langt unna “der det skjer”. Det føles fortsatt som om jeg er 16 år gammel på sett og vis, jeg tror aldri man ser på seg selv som ordentlig voksen. Men måten man reflekterer på blir annerledes, å kjenne at man blir klokere er fint.

Husk forresten at nye episoder av Sophie Elises Verden legges ut på sumo i natt!! 03:00 i tilfelle noen orker å holde seg våkne, om ikke er det bare å snurre episode til frokost. Jeg skal legge meg tidlig men ser de i morgen tidlig, jeg har trent hver dag i det siste og er helt kjørt! Men stolt, haha.

27 kommentarer
    1. Hej du spurgt om råd til dit hår du skulle prøve . Hair Renewel Serum fra Swiss Clinic…du kan læs om det på deres side ☺ Hilsen en gamel dansk bedste ☺

    2. Har du noen gang vurdert å skrive enkelte innlegg på dialekt? Eller generelt uttrykke deg skriftlig med din egen dialekt?

    3. Svevende kult innlegg å skikkelig Nydelig bilder synes jeg du er den beste synes jeg å tøff modig ønsker deg alt godt ogha en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🌌🐱

        1. I: Har lite til overs for de som er nedlatende til andre. Tenk deg om to ganger før du legger igjen kommentarer.
          Kristian Magnus du er en positiv, trofast og flott leser av denne bloggen, du kommer alltid med positive kommentarer! Jeg heier på deg 🙂

      1. Helt enig med Bente! Har sett deg flere ganger i kommentarfeltet til Sophie, Kristian Magnus, og du fremstår som en trofast hyggelig leser. 🙂

    4. Jeg vet ikke hvor gammel kristian Magnus er eller hvilken type person han er men en ting vet jeg at han skriver aldri noe dritt om andre. En positive person og en som er glad. Når du leser kommentarar fra en som han så tenker du’hmm verden er fortsatt et bra sted å leve i’ men når du leser kommentarar som personer som I skriver så blir mann litt trist. Håper du også for det bra i livet ‘I’

    5. Så to episoder av the Bodyguard etter anbefalingen din – og angret sykt! Hvordan er det mulig å like den? Du burde heller se Homeland, Le Bureau, Shooter, Bordertown, eller til og med the Americans. Har sett mye detektiv/politi/agent show og må si at the Bodyguard er noe ordentlig tull.

    6. Nå er det nok, har du ikke sett The OA? Trenger desperat og høre andres meninger om sesong 2 her, beacsue I’m blown out of my mind by this season 🙂
      Dette kan jo også relateres til hva dere snakket om i podcasten i forhold til hva skjer etter døden. Elsker og høre din refleksjon over livet and after life og lese kommentarfeltet for andres meninger. Jeg lærer så utrolig mye av å se forskjellige meninger.

    7. Du sier du ikke reiser så mye lengre pga miljøet. Men i serien din sier du at du reiser hjem til Harstad en gang i mnd, og da tar du vel fly? 🤔

      1. Men herregud, hun må da få dra hjem til familien sin!! SLUTT å ta henne på alt. Det MÅ da finnes bedre ting å gjøre med dagen sin??? Jeg blir så lei.

    8. Litt søtt er det, Sofie, at du i første avsnitt skriver at du ikke reiser så mye utenlands lengre, fordi du ikke vil være obs på klimaavtrykk osv. Så fortsetter du med hvor deilig livet er når du kjører rundt i din fossile Mini i Oslo. I OSLO! Hvor det går buss, bane og trikk kontinuerlig. Og du bor ikke så langt unna sentrum, jeg bodde selv i nærheten da jeg bodde i Oslo. Bil er frihet, ja, men det er ikke miljøvennlig. Synes du bør gå for EL hvis du allikevel skal kjøre i Oslo på daglig basis. Eller så kan du jo bare fly og reise mer, flyene går jo uansett om du er ombord eller ikke: Bil er et aktiv og hverdagslig valg vi tar som enkeltmennesker.

      1. Det er surt og innlegget skrives helt bevisst for å skaffe debatt. Uten tvil. Sannheten er vel at de aller fleste kommentarene på Sophie Elise blogg skrives av oppdiktede brukere. Brukere som er oppdiktet av Sophie Elise selv. Det er slik varemerket Sophie Elise har blitt til. Lag en låt, få oppmerksomhet med å være rasistisk OL. Vi er for det meste blitt manipulert hele gjengen av rett og slett utspekulert og tilrettelagt løgn. Som i denne teksten, hvor du først nevner begrensingen av ditt klima avtrykk, for så å nevne pittelitt av ditt faktiske avtrykk. Helt bevisst for å få fokus bort fra at du påvirker barn unge og voksne særdeles giftig. Og planen, jo selvfølgelig å håpe på at dette skal bli blåst opp (der du mest vil komme til å blåse det opp selv skjult bak falske navn,om ingen biter på) for det vet du og det vet vi at katastrofer, bitching og skittkasting det selger. Du må gi noe for å vinne noe og du gir et kjøttbein til sjybert. Og all reklame er god reklame. Du har min sympati for at mye av deg er et produkt som har vokst frem av samfunnet, men du har absolutt null respekt, og heller disrespekt fra oss for at du fortsetter og lar deg kjøpe, med å selge deg selv ut som (plastikk) bimbo og krydre med litt miljøvern. Og vi oppfordrer deg til å smake litt den såkalte ærligheten din. Hvor ærlig er det å manipulere seg selv frem. Du har fått dine millioner nå , bruk tiden og oppmerksomheten du får på å ta deg utdannelse, og jobb mot mobbing, hersketeknikker, manipulering, og selvføgelig naturen. Du har påvirket naturen nok negativt. #gullbarbie2020

    9. La oss ikke glemme Bali april 2018 https://sophieelise.blogg.no/category/bali-2018

      Blir igjen provosert når jeg leser din oppsummering “Den siste turen til utlandet skjedde i april, da dro jeg og Kasper til Bali”. Så du bare glemte bort Mallorca og London – selektiv hukommelse. Kjedelig når leserne husker bedre enn deg selv. Absolutt ikke et angrep, mer en påminnelse om at man bør kanskje t en dobbelsjekk før man kommer med slik en bastant uttalelse om “ett år”

    10. Det er surt og innlegget skrives helt bevisst for å skaffe debatt. Uten tvil. Sannheten er vel at de aller fleste kommentarene på Sophie Elise blogg skrives av oppdiktede brukere. Brukere som er oppdiktet av Sophie Elise selv. Det er slik varemerket Sophie Elise har blitt til. Lag en låt, få oppmerksomhet med å være rasistisk OL. Vi er for det meste blitt manipulert hele gjengen av rett og slett utspekulert og tilrettelagt løgn. Som i denne teksten, hvor du først nevner begrensingen av ditt klima avtrykk, for så å nevne pittelitt av ditt faktiske avtrykk. Helt bevisst for å få fokus bort fra at du påvirker barn unge og voksne særdeles giftig. Og planen, jo selvfølgelig å håpe på at dette skal bli blåst opp (der du mest vil komme til å blåse det opp selv skjult bak falske navn,om ingen biter på) for det vet du og det vet vi at katastrofer, bitching og skittkasting det selger. Du må gi noe for å vinne noe og du gir et kjøttbein til sjybert. Og all reklame er god reklame. Du har min sympati for at mye av deg er et produkt som har vokst frem av samfunnet, men du har absolutt null respekt, og heller disrespekt fra oss for at du fortsetter og lar deg kjøpe, med å selge deg selv ut som (plastikk) bimbo og krydre med litt miljøvern. Og vi oppfordrer deg til å smake litt den såkalte ærligheten din. Hvor ærlig er det å manipulere seg selv frem. Du har fått dine millioner nå , bruk tiden og oppmerksomheten du får på å ta deg utdannelse, og jobb mot mobbing, hersketeknikker, manipulering, og selvføgelig naturen. Du har påvirket naturen nok negativt. #gullbarbie2020h

    11. Hvorfor sier du at du ikke har vært i utlandet på ett år, når det uten mye etterforskning fremkommer her i kommentarfeltet viser seg at du var i både malaga/på cruise, london, bali og mallorca i perioden mars-juli, altså nesten én utenlandstur i måneden i den perioden? Da har jeg ikke tatt med new york og paris, da de var fra 13 og 14 måneder siden, altså for over ett år siden, og jeg har heller ikke etterforska om du har vært i utlandet etter juli. Men du har altså vært på minst fire utenlandsturer det siste året.

    12. Du mister grepet gradvis. For hver dag som går blir det bare mer og mer tydelig at du bare driver med løgn, manipulering og alle andre hersketeknikker som kan nevnes. Du er kynisk og kalkulerende mot dine lesere og serverer bare tull på bloggen. Du blir jo avslørt hver eneste gang av dine egne lesere…..Hadde vært gøy om du kan svare på kritikken, men for all del ikke legg deg flat. Det finnes ikke troverdighet igjen hos deg. Jeg er ikke sint bare veeeldig skuffet.

    13. Hei. Nå er det på tide å slutte å blogge Sophieelise… Du er et dårlig forbilde for alle oss unge, å jeg vil ikke at mine venner skal gå rundt å tro at de ikke er perfekte fordi de ikke opprerer eller tatoverer bort det som du mener er stygt på kroppen… Du har blitt så opptatt av utsende at du glemmer hva som er det viktige her… Oss!! Slutt å fiks det utsende ditt hvor du legger det ut på insta og diverse medier også mener du at det er lurt å fikse kroppen sin om du ikke er fornøyd, seriøst mine venninner på 15 snakker om hvor stygge de er å hvor perfekt du er å at de skal ta operasjon så fort de er 18? Noen av mine venner ser så opp til deg at de har begynt å se på leger i utlandet sånn at de kan få fiksa rumpa si… og de er bare 15! ta deg en lang ferie å kom deg ut av media. Du er et dårlig forbilde for oss unge. Jeg er flau over deg som mener du er så utrolig stolt over hva du har fått til? Fått til hva? At unge jenter mener de er stygge, at unge jenter vil opperer rumpa si fordi du har “så fin rumpe” Eller at de vil tatovere hodebunnen fordi ifølge deg så er det stygt med høyt hår feste…? Du må virkelig vokse opp… Jeg som 15 har skjønt at du er bare manipulerende og svak.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg