denne trenger jeg i livet mitt

Jeg sitter ute på balkongen og slapper av, så herlig temperatur på Mallorca! Av nysgjerrighet sjekket jeg restplass.no og fant ut at man kan få billetter ned hit for 500 kr tur / retur. Kanskje ikke så rart det er masse nordmenn her.. og hvorfor har jeg ikke visst om restplass tidligere? Jeg føler jeg har gått glipp av noe stort, det er så mange billige billetter der. Dette er for ordens skyld ikke spons eller reklame.

Når vi først snakker om ikke-spons, jeg har tidligere fortalt dere om en foundation fra Milani. Jeg har fått den sponset før, men nå kjøpte jeg den selv og håper dere tror på meg når jeg sier at det er den beste foundation som finnes, spesielt om du sliter med arr / rødhet / kviser. Det har blitt feil så mange ganger når jeg kjøper ny sminke, men denne er så bra og vil aldri byttes ut. Den tåler alt! Jeg ville gi den litt ekstra skryt etter å ha holdt ut en dag varmen med masse svette. Terningkast 6. Selges på blant annet Nelly og Coverbrands.

Takk for fine tips til hva vi kan gjøre her! Så langt synes jeg øya er helt nydelig, og faktisk litt undervurdert. Mine fordommer kommer fra Charter-feber. Visste dere at jeg fikk spørsmål om å være med i det programmet da jeg var 18 år gammel? Jeg takket heldigvis nei, for hvem vet hvilke dumme ting jeg hadde funnet på! 

17 kommentarer
    1. Fint innelgg sophie 🙂
      jeg har lagt ut ny vlog fra i dag. Gjerne ta en titt om du har tid eller har lyst 😀 <3
      Ønsker deg en fiin dag videre 😀

    2. Skikkelig svevende lett å kulings inngg synes jeg kos deg masse ønsker deg alt godt og sender varme klemmer til deg fra meg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    3. Hei, har hørt at den foundationen på en måte tilpasser seg fargen på huden etterhvert etter du har smurt den på? Hvsi du forstår. Er det sant? Har fårtt inntrykk av at den er litt gulaktig i fargen.

    4. Hvor i Mallorca er du? Mallorca er favorittplassen min å reise på ferie, og vi drar til Cala D’or. Strendene der er seriøst de fineste jeg har vært borti, de er som små “laguner”. Elsker Mallorca!

    5. Huden min blir veldig blank av denne. Er så fornøyd med dekkevnen, men irriterende med blank hud. Måtte tørke huden min flere ganger om dagen. Jeg sliter litt med fethud, og den er kanskje ikke anbefalt på min hud 🤔

    6. Smitter den av ? Jeg prøvde tidligere en du brukte og anbefalte før, bra maybeline eller hva det var. Å den var skikkelig «svett» å smittet av med en gang jeg kom bort i ansiktet mitt å på alt av jakker å klær 🙁

    7. Høres ut som det blir noen fine dager!
      Jeg har slitt litt med å kjøpe foundation på nett da jeg bommer på farge hver gang!
      kos deg videre! 🙂

    8. Hei Sofie! 🙂
      Dette er sikkert en long shot, men jeg har ligget våken i hele natt og kommer sikkert til å gjøre det i natt også hvis jeg ikke klarer å lande på noe. Jeg skal kjøpe valp om noen uker, og vi skal bestemme registreringsnavnet selv, jeg som trodde et navn var nok! Det må starte på G, være engelsk og helst to ord/navn. Faren heter f.eks great gatsby. Du som er så kreativ, kommer du på noe kult? Kan du evt spørre leserne dine om de har et forslag? Det hadde vært så gøy med hjelp av deg 😀

    9. Til Guro som må bestemme seg for hundenavn: hva med Galileo Galilei (og f eks Leo som kallenavn)? 🙂

    10. Hvordan vet jeg hvilken farge jeg bør ha på foundation når jeg bestiller over nett? kjipt å måtte sende tilbake.. 🙁

    11. Så du får kun enkelte produkter sponset, og de vil plutselig ikke sponse deg med denne lenger? Merkelig 😄

    12. Hei Sophie. 🙂 Hvilken farge har du i denne? Jeg kjøpte den på Nelly etter sist du skrøt av den. Men tydeligvis ble det heeelt feil farge, haha! 😀 Så den har havnet nederst i sminkepungen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg