SOPHIE ELISE TIPSER

Hei alle sammen! 

Jeg er på vei inn i dusjen, og da kom jeg til å tenke på noe.. Nå for tiden er det jo veldig “in” for jenter å la være å barbere seg for å fremme et feministisk budskap. At vi som er kvinner også kan la hårene gro, slik som menn. Det er helt OK det, men jeg er overhodet ikke sånn. Det gjør meg hverken mindre smart, eller mindre opptatt av likestilling av den grunn. Er dere ikke enige? Jeg personlig hater kroppshår (på meg selv) og føler meg ufresh om jeg ikke barberer meg.. Det vet jeg flere av dere også føler! Så, jeg har tipset om dette flere ganger og gitt produkter til både mamma, bestevenninna og moren til Robin for tilbakemeldinger, og derfor sier jeg det igjen – bestill shai! Det er mange kule produkter som gir en komplett barbering, du får det rett hjem i postkassen og slipper å tenke noe mer på det. I tillegg kan du vinne store premier! Jeg har skrevet om shai før, og det kan du lese herher – og her. 

 

Jeg har alltid min shai barberhøvel hengende i dusjen. Det er så genialt at man også får med denne slik at man kan henge den opp! 

Og showegel er alltid på sin faste plass, denne får man også med i pakken..


Shai har også kommet med egne minihøvler som passer perfekt til bikinilinjen. Disse får du også med i pakken om du bestiller! Den har også en fuktighetsgjørende stripe med vitamin E, lavendelolje og aloe vera som gjør at man nærmest garantert ikke kutter seg under barbering. 

.. Du kan lese mer om alt du får med i shaibox her <3 Det er ingen bindingstid, og pakken leveres rett hjem. I tillegg er alle som bestiller med i trekningen av en tur for to til london med 1000 pund å shoppe for! Vinneren trekkes i slutten av november, og annonseres her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg