vinn tur til Barcelona med shai!

Takk for fine kommentarer og tilbakemeldinger etter intevjuet mitt på NRK igår! 🙂 Det gjør meg veldig glad, og det var veldig koselig å se fine Harstad på tv. Dere kan se sendingen her, og jeg er på rett etter Silje Nergaard! Nå har jeg akkurat pakket kofferten min sånn smått, skrevet et innlegg til dere som er lagret i utkast og gjør meg klar for min reise hjem mot oslo. Men først, en liten anbefalning!


 

annonse


 

Hehe, hva skal dette lekre bildet illustrere, mon tro? Jo, nybarberte bein! For meg er det veldig viktig året rundt å være barbert, rett og slett fordi jeg føler meg så mye freshere da. Men jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har stått i dusjen med dårlige barberblader, Robin sin barberhøvel (sorry) eller ingen barberhøvel overhodet fordi jeg er så dårlig på å huske å handle inn slike ting. Det, og sminkeservietter er noe jeg alltid glemmer..

Men nå, derimot! Nå har jeg begynt å få Shai i posten i et nytt format kalt ShaiBox, og med i pakken kommer ekstra barberblader, shavingkrem og sminkeservietter. Hvor bra er ikke det? Og alt dette koster kun 99 kr -, i tillegg får du faktura med pakken når du mottar den i postkassen, så du trenger ikke tenke på betalingen når du bestiller. Du kan lese mer på hjemmesiden her, men om du bestiller din første pakke er du automatisk med i trekningen av en tur for to til Barcelona, med 1000 euro i lommepenger. Det er en premie jeg virkelig håper jeg kunne ha vunnet selv, for Barcelona er en fantastisk by!

Shaibox er også helt perfekt å ha med seg på ferie, jeg elsker den! I tillegg er det faktisk en veldig bra høvel 🙂

Dere kan som sagt bestille Shai her for 99 kr -, og så krysser jeg fingrene for at noen av mine lesere vinner en tur <3

35 kommentarer
    1. Så utrolig respektløst av intervjueren å spørre deg om hvor mye du tjener! Makan til dårlig journalisme. Du svarte uansett veldig flott. Får håpe de stepper up game sitt og spør deg mer utfyllende om ting du vil få frem, istedetfor spørsmål du har blitt spurt hundrevis av ganger!
      Stå på! Leserene dine står alltid bak deg❤️

    2. Hvem faen som bryr seg hva du tjener, du livernærer på å selge deg selv slik som horer gjør! Jente, du er bra Stokkedum !!!
      Behold bloggen så man kan underholdes til di grader du 😁
      Dessuten ser man hvorfor du lot deg operere, synes du skulle hadd deg ett par til !
      Stygg som faen ………….

    3. Du er ei så søt og fantastisk jente! Du er både pen og har en fantastisk personlighet!!! Jeg digger deg! Kan du komme med innlegg litt oftere?! Klem fra din største fan:D

    4. Reklamen du gjør har null troverdighet. Så upersonlig. Huff bra du ikke jobber i reklame bransjen på “ordentlig” det hadde vært kjempe flaut for deg vannhode!!

    5. før så hadde du dobbelthake, men på det nrk greiene hadde du ikke noe i det hele tatt :O har du gjort noe ? tips ? O:)

    6. Til alle dere som skriver stygt om sophie!
      Hva er det som feiler dere? Hun er et menneske, et sterkt menneske som er så utrolig søt..
      Hva tenker dere når dere skriver dritt til henne? At folk rundt skal synes dere er tøffe fordi dere rakker ned på sophie? At dere ikke ser selv hvor unødvendig det er! Sett dere selv i sophies situasjon! Hva slags følelse sitter dere med når dere får slengt dritt til dere selv?
      Sophie fortjener virkelig ikke å få slike kommentarer, hun er bare en søt og herlig jente som overhode ikke vil dere noe vondt. Men når dere slenger dritt så kan man faktisk ikke tenke annet enn “umodenhet” du er rett og slett umoden! Har man ikke noe fint å si om mennesker så for faen, hold det for dere selv!
      stor klem til deg sophie! du er sterk, og virkelig den nydeligste jenta jeg vet om!

    7. Jeg fikk akkurat et bilde sendt til meg av kjæresten min. Og det var et bilde av deg! Hans mor har vist snakket til deg på bussen/toget, og også bedt om å ta bilde. Håper ikke du ble for flau, kjenner jeg svigemor rett så bablet hun sikkert ut om både det ene og det andre! Håper jeg er neste i familien til å møte deg! 🙂 (Kjæresten min møtte deg i Oslo en gang og tok bilde med deg, ble så sjalu) 😛

    8. Du er herlig og søt! Utrolig idiotisk av journalisten å spørre kor mye peng du tjener? Han burde få en smekk på pungen!!! Og du kunne jo bare sagt “hvor mye tjener du? Tilbake…. Helt utrolig! Men ellers svarte du bra og du så søt ut! Ikke ha blindt hår, du passer brunt 🙂

    9. Fikk denne i posten uten å ha bestilt den og må betale 298kr… Abonnerer vanligvis kun på blader så synes dette var ganske frekt. Og når jeg prøver å logge på på “mine sider” får jeg beskjed om at jeg ikke er bruker der… Leste også på siden at det koster 99kr å sende pakken tilbake? 99kr for noe jeg ikke har bestilt? Det er ikke aktuelt. Har også prøvde å ringe dem flere ganger uten å komme igjen. Bladene er drit bra, servicen drit dårlig.

    10. Dette er til det siste innlegget du skrev. Om bad boys. Jeg synes hele innlegget var latterlig. Har aldri vært borti en eneste jente som har sett på det som attraktivt at en gutt er slem og løs. Aldri. Verken for å “temme han” eller noe slikt. De har alltid bare blitt sett på som søppel som man kan bruke og kaste etterpå. Så å ta så veldig mange jenter/ alle jenter under en kam er ufyselig.

    11. Float tips! 🙂 Synths set er så find med blogger som tipster om ting så vi kan få det med oss, jeg syntes “personlig” reklame er mye mer virkende enn et annonsebilde på VG. Syntes mange bloggere gjør en god jobb på den fronten, og du ihvertfall. Ærlig og fink er du :*

    12. Jeg måtte betale 298kr for den pakken… Og barberhøvlene er ikke bra engang! Får utslett (og ja jeg bytter en gang i uka). Og jeg ser virkelig ikke for meg at du som er så flink å tavare på resten av sminken din, ofte ender opp med robin sine blader?lite troverdig.. Sminkeserviettene svir også i øynene. OG DE TESTER PÅ DYR. Gjorde litt ekstra research og fant ut at de løy… Er så lei av at du reklamer for produkter som er dyretestet, du bryr deg jo ikke.

    13. Jeg har nå bestilt den, men hvordan kan jeg gjøre sånn at jeg ikke får nye hvert tredje kvartal? Har ikke råd til nye hele tiden, hehe

    14. Shai virker desperate etter å selge produktet sitt,så hvorfor selger de det ikke bare i en butikk ?!? Jeg har bestilt og er fornøyd men etter å ha betalt de 45 kr så fikk jeg fort en ny giro med 300kr., dette er et abo. Så det beste er å si opp abo med en gang ! 👍🏼

    15. Nå må jeg være ærlig med deg Sophie. Jeg digger bloggen din, men i det siste så har den vært så dårlig 🙁 Hver gang jeg går inn her (som er sånn 5 ganger om dagen) så føler jeg at jeg stadig leser det samme.. Enten er det spons/reklame innlegg, at du skal ut å reise eller trening. Det begynner å bli så kjedelig å lese om 🙁 Savner lange hverdags innlegg jeg 🙁

    16. Vet du om man får bekreftelse på mail når man har bestilt? Jeg har bestilt, men fikk ingen bekreftelse på mail… Har heller ikke fått bladene i posten..

    17. Linken funket ikke 🙁 ? Kom til sommeråpent “Mysteriet på Sommerbåten”
      Sett gjennom så og si hele, du er jo ikke der?

    18. Hei! Jeg har for første gang ikke vært innpå bloggen din på kanskje en uke, og leste da dette innlegget først nå. Jeg trykket på linken, og da kom dagens sending. Er der muligheter for å se sendingen en annen plass, eller om du eventuelt kan legge den ut på bloggen? 🙂 Du er veldig flink og ei fin jente, stå på, og ikke ta dritt fra noen! Håper du har det bra og at du kommer sterkt tilbake når(/hvis?) du gjør det! 🙂

    19. har begynt å følge deg litt i ny og ned, men etter å ha vært “naiv” å trudde på deg ang disse barber høvlene, jeg bestilte de… F..skulle ønske jeg Leste kommentarene Først.. ! hadde ikke bestilt da… for se.. håper de er bra… gir mld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg