MINE FAVORITTER I DUSJEN

reklame


For meg er det veldig viktig å holde kroppen fri for hår året rundt, det er vel en av de tingene som gjør at jeg føler meg fresh og muligens mer feminin. Jeg barberer meg annenhver dag i gjennomsnitt, før var jeg helt “crazy” og barberte meg flere ganger per dag fordi jeg ikke taklet kroppshår, haha. Men da sier det seg selv at jeg er kresen på hva som fungerer og ikke, i tillegg til at jeg ønsker å bruke utstyr som ikke er så dyrt. Det er noen måneder siden jeg skrev om dette sist gang, og faktisk over ett år siden første gang, men ingenting har endret seg siden da! Jeg sverger til samme høvel som tidligere, men ikke hvilken som helst, nemlig den fra Shai! Jeg synes den er helt amazing, og den kommer i en veldig fin pakke!

Jeg er en av de som er elendig til å huske på å faktisk kjøpe nye barberblader på butikken, og det er en av grunnene til hvorfor Shai er så genialt. Her får du alt du trenger rett hjem i posten! Shai har i tillegg veldig god kvalitet på høvlene sine, og du får med en liten “henger” slik at du kan feste den i dusjen. Posen den kommer i er også kjekk å ha med seg som en toalettmappe!

 

For kun 99 -, kr får du alt dette hjem i postkassen din –

♥ Shai Høvel

♥ Wash & shave

♥ 3 intimhøvler

♥ Tanning glove

♥ 2 Shai barberblader

♥ Q10 våtservietter

♥ Toalettmappe

I tillegg til alt dette er alle som bestiller med i trekningen av en tur til London for to med 1000 euro å shoppe for! Jeg håper en av mine lesere vinner denne 🙂 Vinneren trekkes i slutten av november på Shai sin facebookside og instagram! 

Jeg håper dere liker tipset og at dere som bestiller er / blir like fornøyde som meg! Selv har jeg registrert både mamma og nå også moren til Robin som kunder, og de elsker det. Anne-Sofie, altså min beste venninne har også et stort forbruk av dette hjemme og hun sier også tommel opp! For å si det sånn, jeg kunne aldri anbefalt noe her som jeg ikke ville ha anbefalt til mine nærmeste også, det er min “regel”. Dere kan bestille Shai her! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg