en siste gang på dansegulvet!

Meg og min fine Morten. Jeg har blitt evig glad id eg og du sprer så mye varme og gir av deg selv hele tiden. Love you!

Benjamin, aka dansepartneren min som jeg ikke finner ord for å beskrive. For et unikt menneske som har gjort denne reisen så fin for meg – og jeg er så glad for at vi enda har et sterkt vennskap.

Hårfrisyren min for kvelden (og typ hele sesongen). Elsker den og skulle ønske jeg klarte å orden den selv!

Meg og dyktige Ivo! Genseren min finner du HER.

Fredric! Haha, vi ser nesten ut som søsken? Han er også fantastisk og jeg har blitt utrolig glad i han. Sesongens morsomste!

God kveld!

Jeg er tilbake på parketten en siste gang for å danse i finalen av Skal Vi Danse, og jeg var litt nervøs for hvordan det skulle føles (og om jeg kom til å angre ekstra på avgjørelsen min / være bitter). Men det er bare gode følelser og jeg nyter å være her en siste gang. Hvem tror dere vinner? Det er jo veldig spennende! Jeg er glad i begge to av guttene, men jeg, Einar og dansepartneren hans har fått et spesielt bånd så jeg heier nok litt ekstra på dem. Sendingen starter 19:30 på TV2! 

Vi kommer til å være her hele kvelden, etterfulgt av etterfest med gjengen. Det er første gang alle slipper seg helt løs, og det skal bli så deilig! Men, dessverre har jeg hatt noen ganske dårlige dager i det siste og i natt var ekstra vanskelig, så vet ikke hvor lenge jeg blir.. Men hvem vet, formen kan jo snu. Og akkurat nå er jo ting veldig bra! Men i morgen skal vi begynne å flytte og da burde jeg være i god form uansett. 

Som dere kanskje vet har jeg ikke all verdens inspirasjon her på bloggen om dagen, selv om jeg har MASSE skriveglede – det er som om litt negative kommentarer har gitt meg en slags blokk i hodet. MEN! Jeg er veldig motivert og derfor får dere gjerne komme med tips om dere har! Kanskje vi skal ha en spørsmålsrunde eller noe sånt? Jeg er gira!

Vi snakkes i morgen, jeg ville bare si hei. Hele kvelden brukes i studio <3 

38 kommentarer
    1. Kjempe koselig å skikkelig spennende innlegg super kos å få se deg i SKAL VI DANSE håper du koser deg masse du er min favoritt ønsker deg alt godt og en riktig god kveld og ønsker deg masse lykke til sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    2. Hei😁kanskje du bare skal drite i alle de negative kommentarene, og gjøre akk som du vil .. orker du ikke blogge ikke gjør det.. orker du å trene og være sosial prioriter det heller! Du er en inspirasjon og ett forbilde for mange med å være så ærlig med det du sliter med!! Nett troll kan dra tell he..vette..😋😋

    3. Så fint å se deg i svd!!! Jeg forstår veldig godt at negative kommentarer kan ta mye kraft fra deg, jeg beundrer deg for at du har stått i alt du har gjort og står på for det du tror på. Jeg synes det er unødvendig av folk å kritisere deg for hva enn det skulle være. Det er jo helt frivillig å lese bloggen din, og det er ingen menneskerettighet at bloggere man følger skal legge ut to innlegg hver dag. Jeg er stor fan av deg, og håper på å se deg når du skal til Trondheim. Jeg styrer stort sett unna store folkemengder , noe jeg er sikker på at det kommer til å bli der. Så jeg får hvor hodet mitt er dagene i forkant, for å se om jeg klarer det. Kos deg i kveld og lykke til med flytting i morgen!

    4. Sophie Elise: hadde du ikke trukket deg hadde du jammen meg vunnet “Skal vi danse”! Fantastisk forvandling du har gjennomgått og jeg tror mange har forandret mening om deg. Fortsett å være den flotte jenta du er <3

    5. Spørsmålsrunde høres perfekt ut!
      Trist å høre at kommentarene ødelegger for motivasjonen, burde absolutt ikke være sånn. Jeg heier masse på deg, sånn generelt i ditt liv. Håper virkelig du har det bra <3

    6. Heisann Sophie Elise!
      Så moro å få se deg igjen i kveld på dansegulvet. Vel, vi tenker her hjemme i Bergen at den som hadde vunnet hele Skal vi danse ville vært du. Nå ble det de voksne guttas tur, Artig! Men så var det det da. Er så imponert over deg. Du har et stort register av talenter som du bruker på en flott måte, du er engasjert og sier ting som de er. Nå skel vi følge deg og de andre jorden rundt. Blir kjekt. Ta vare på deg selv.

    7. Unnskyld, men for et språk du har; sier på Danse progr: Unner han det så Jævlig. Slik Rølpe-språk snakker men ikke, IHVERTFAll ikke på TV!! Du er NORD-lending ja, og der er banning en del av språket( ref. Lavstående individer) men helt seriøst! : Dette blir ganske så patestisk språk. Hvem forsøker du egentlig å være? Så «pen», dollet, operert og yndig, og ut av munnen renner det Kloakk-Språk?!..😳😳😳😳 hmm hmmm hmmm…, Skinnet bedrar🤣🙈🙈🙈🙈

    8. HELENA: hvem er du til å fortelle hvordan andre skal snakke på TV? 🤣🤣huff.. sånne kommentarer som dine er lavmål………

    9. Du er så bra Sophie og du er så god! Har akkurat lest boken din og jeg liker deg mer enn noen gang. Du så også nydelig ut på skjermen i dag, det så ut som du ikke hadde så mye sminke rundt øyene og det var veldig fint!! Synes også boken din er mye bedre enn Annijor sin, måtte bare si det

    10. Private bilder fra telefonen min, spørsmålsrunde, kanskje noen lister av noen slag som du brukte før osv. Klem!

    11. Du tar deg alltid så godt ut på TV Sophie og med din flotte utstråling, er du en stor vinner i deg selv ❤️

    12. Det slår meg noen ganger i kommentarfeltet at enkelte føler at de har krav på ditt og datt som dine lesere, og at når deres standard tilsynelatende ikke blir møtt så fortjener dem at du legger deg flat og retter innholdet deretter. Dette er veldig spesielt da det å lese en blogg er fullstendig gratis. Det er et tilbud som ikke koster deg noen verdens ting, men som en person potensielt jobber veldig hardt for å produsere. Ville du klaget på n vare som du har betalt for som ikke sto til forventningene? Ja.
      Ville du gått ut av din vei for å klage på en gratisprøve på butikken? Nei, du ville gått videre og ikke investert noe videre i den varen.
      Det koster deg ingenting, du har ikke investert noe som helst i innholdet på denne bloggen. Derfor har du heller ikke noen redaksjonell makt, ei heller kan du diktere hva motparten skal legge som innsats i noe du på ingen måte eier.

    13. I midten av teksten begynte jeg å snakke til “netthetserne”, det skulle jeg presisert. Oppbygningen så litt rar ut 😌

    14. Hei sophie! Har du lest boka tusen strålende soler.den er veldig bra. Kan du lese den og si hva du synes om boka pleaaase. Takk

    15. Ingrid: Tusen takk skal du ha <3 Håper du klarer å komme, for jeg kjenner meg veldig igjen i det å styre unna folkemengder. Men du skal bli godt tatt vare på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg