det alle har lurt på

Vi er tilbake på trening, og her har jeg allerede vært i fire timer! Denne uken har vi to danser. Hyllest, og en gruppedans. Det er så gøy å få trene med Thea og Martine, som jeg danser i gruppe med. Det kommer til å bli såååå kult!

Haha, alle dansepartnerne grubler..

Altså, tusen millioner takk for i går! Nok en gang aner jeg ikke hvor jeg skal starte, men jeg håper virkelig på en forståelse for at jeg er litt “fraværende” på bloggen om dagen. All energi går til trening, og det må den nesten gjøre om jeg skal fortsette å prestere. Uken som var, har vært den tøffeste så langt. Jeg trodde oppriktig jeg kom til å ryke i går, og at jeg var den dårligste av alle. Før vi gikk på scenen var jeg fysisk kvalm og ante ikke hvordan jeg skulle komme meg igjennom, men HERREGUD så gøy det var når vi først kom i gang! Jeg elsket dansen, låten, og jeg er så glad for å få dele denne opplevelsen med Benjamin. Vi fikk høyest poengscore for kvelden, noe jeg aldri hadde trodd da jeg våknet på lørdag. TAKK TAKK TAKK! Om du vil se dansen vår, finner du den HER.

Jeg dør av vennene mine som var så fulle og høylytte i publikum, man kunne seriøst høre dem heie og skrike igjennom hele dansen. Det ga meg ekstra styrke i går, verdens beste venner!

Så svar på spørsmålet “alle” har lurt på – jeg har seriøst fått 200 meldinger om hvilken låt vi danset til, så jeg legger den ved under. Jeg må bare gi skryt til produsentene i TV2 som uke etter uke må lage egne versjoner av disse låtene, haha. Jeg ser for meg produsenten tenke “faen faen faen” når han fikk tilsendt denne, haha. Det er absolutt ikke den enkleste coveren å lage. Men shit, for en rå låt! Den gir virkelig feststemning, og er glad jeg kan ta Bollywood-partytriks for resten av mitt liv, haha.

Nå skal jeg fortsette å trene, men på min egen dans. Wienervals venter!

33 kommentarer
    1. Herregud Sophie Elise!!!! Du var helt rå i går. Alt så helt perfekt ut, både deg og dansen. Hver lørdag sitter jeg med et smil, tårer og frysninger takket være deg! All ære til deg, som er flink til alt du gjør. Håper og tror du vinner hele skal vi danse 2018!!!

    2. Altså denne dansen var helt utrolig kul og fin , jeg satt og smilte under hele dansen😍😍 du er sååå flink og kostymet og sminken din var bare helt utrolig fint❤️ Du kler alt🙌🏼 Klem fra meg

    3. Skikkelig positivt å koselig innlegg synes jeg stemte på deg i går kveld kjempe bra Dans å du er kjempeflink synes jeg ønsker deg alt godt å en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    4. Jeg som er kjent med Bollywood dans må bare gi deg litt kritikk på de stegene der dere liksom “fløy” (bruker det ordet i mangel på et bedre ord), beklager ordbruket men det var veldig teit. Skjønte liksom ikke hva dere holdt på med, ble liksom veldig komisk.
      Vi fikk oss en ordentlig latterkule der.
      Men alt annet var utrolig bra, og du nailet stegene. 🙂

    5. Beklager men syntes de ødela sangen helt, mye bedre miksa versjoner som ligger ute på YT. Er jo bare musikk og en setning som går om og om igjen. Ble litt skuffa der.

    6. Hvis du bare har tid til en av delene, enten blogge eller svare på kommentarer; håper jeg du fortsetter å prioritere å blogge ihvertfall ❤️ Har selvfølgelig forståelse for at bloggen er litt så som så om dagen, du har mye å gjøre..

    7. A: Føler du deg bedre nå etter å ha lekt nettroll i ett par kommentarer? Håper du får hjelp med hva enn du sliter med i livet ditt.

    8. Du er så flink og fin, Sophie!! Jeg har lest boka forbilde, hørt ferdig lydboka for 1 uke siden og for 2 dager siden når vi kjørte til hytta så spurte kjæresten min om ikke jeg ville høre lydboka igjen slik at han også kunne høre! og det var ingen problem for meg å høre den nok en gang så da gjorde vi det, og fullførte den på frem og tilbaketuren til hytta! Både meg og kjæresten min har stor respekt for deg, syns du er flink, inspirerende og så god. Vi heier også begge på deg i skal vi danse. Og nå har jeg startet på den andre boken din, og elsker den så langt! Stå på fine <3

    9. Dansen din på lørdag var helt rå! Fy søren så gøy å se ! 😬 Så dyktig du er, og man ser det ligger mye arbeid bak. Keep up!

    10. Til Nathalie:
      Jeg har ikke lekt nettroll eller sagt noe personlig stygt til Sophie Elise.
      Har aldri rakket ned på henne heller, og ei gjør jeg det i kommentaren min. Snakket kun spesifikt om et steg i koregrafien som var teit, og det er konstruktiv kritikk til koregrafien og det skriver jeg i kommentaren min også. Når det gjelder sangen så er det ikke Sophie Elise som har mixet den, og om jeg syntes den ble ødelagt så kan jeg få lov til å mene det uten at du skal ha noe mening om at jeg syntes det.
      Pass heller på deg selv og det du sliter med i ditt liv istedenfor å se negativt på andre sine kommentarer.
      Har alltid heiet på SE og sendt henne lykkeønskninger utallige ganger.

    11. Du er kjempeflink til å danse 😊😊 Hadde vært gøy å se sminkevideo når Dajana sminker deg før sending ❤️

    12. Kan ikke du og Dajana lage en video om sminkelooken din på lørdag på skal vi danse??? Tror det ville vært mange som hadde vært interessert i å se, for du var helt nydelig😍

    13. SÅ gøy å se reaksjonen din når dommerne kom med poeng, du bare :O :O :O :O haha. dere var skikkelig flinke! veldig underholdende og man ser virkelig at du koser deg når du danser. da blir det veldig gøy å se på også! lykke til neste lørdag:)

    14. Det er så fantastisk å se deg på “skal vi danse”, det er som det er kommet en helt ny glød over deg, en ny livsgnist og det er så vakkert og rørende å se når man vet hvordan du har hatt det. Har hatt det tungt de siste åra, så det er motiverende å se at man kan komme ut av det og virkelig sprudle fra topp til tå. Ingen skjønnhetsbehandling kan overgå det å stråle innenfra, og nå stråler du virkelig og er vakrere enn noen gang. Stå på videre, Sophie, håper du vinner hele greia 😊😊

    15. Jeg stemmer alltid på den jeg synes er best hver lørdag og har stemt så mye jeg har klart på deg de tre siste lørdagene, du overkjørte alt denne lørdagen 😍 Har endelig fått tak i den nye boka di, gleder meg til å lese ❤️

    16. Du er kjempeflink i Skal vi danse, og jeg heier på deg! Men jeg lurer på en ting som dreier seg om operasjoner og extensions. Har du noe ved kroppen din fra livet og opp som du har vært/er fornøyd med og som du derfor ikke har «pynta» på? Eller har du (hatt) komplekser for alt?

    17. Jeg satt på hotellrommet med kjæresten lørdag kveld, da jeg sa at jeg må se på skal vi danse fordi jeg ville se deg! Og du var så sinnsykt flink, jeg fikk tårer i øynene så stolt jeg var av deg! Du er virkelig rå!! I ettertid har jeg sett danse videoen din så mange ganger!! Stå på du <3

    18. Du stråler! du er mye penere uten lipfillers, du trenger virkelig ikke det for å se bra ut! Herregud så fin du er Sophie Elise <3

    19. Herregud du var rånydelig i det antrekket og sminken 😍 Digget dansen også du er så innmari flink ☺️🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg