I kveld skjer det!

Reklame | annonselenker Nelly

Jakke: HER. Den er på 50% rabatt. Varm er den også! 
Sko: HER

Hver lørdag de siste syv ukene har bloggen stått uberørt slik at jeg får forberedt meg til sending i fred og ro. Andre “ritualer” jeg har på lørdager er: null koffein hele dagen, null sukker, ikke se på film / serier / tv, ikke høre på musikk (annet enn meditasjonsmusikk) og sette av en halvtime hvor jeg visualiserer dansen vår uavbrutt på morgenen. Det høres kanskje strengt ut, men det er slik jeg klarer å holde fokus midt i alle nervene. Og så spiser jeg en stor frokost før jeg drar til Dajana og blir sminket. I dag skal hun bruke to timer på meg, temaet er jo Bollywood og dra trenger man litt ekstra glam.

Jeg er som vanlig veldig nervøs for i kveld. Vi er kun 7 par igjen så hvem som helst kan ryke.. Håper virkelig ikke det blir oss. Vi er nummer to ut på dansegulvet i kveld, så ikke glem å heie på oss! Som vanlig sender du SMS med tallet 12 til 26400, eller gratis på tv2.no. Linjene åpner ikke før 20:00 ♥ I neste program skal vi hylle noen, og det er programmet jeg har gledet meg mest til. Håper virkelig jeg enda er med, krysser ALT jeg har! 

Kroppen min er forresten så vond og støl at jeg knapt klarer å gå, jeg må holde meg fast om jeg skal opp av sofaen og må balansere meg sidelengs ned trappen. Det føles stabilt, haha.. Men dansen er jo bare 1.40 min lang så jeg skal gi alt den lille tiden, uansett hvor vondt det gjør!! Jeg må bare si nok en gang, jeg håper håper håper håper dere vil heie oss videre om dere synes vi fortjener det. Jeg har så uendelig mye mer å gi i denne konkurransen! 

34 kommentarer
    1. Gleder meg! Bruker alltid alle stemmene mine på deg og Benjamin ❤️👏 Og det blir ikke noe annerledes i kveld! Du er rå!

    2. Synes måten du uttaler deg på til TV2 om plastisk kirurgi er helt bak mål. Du sier at det er de som står mot presset om plastisk kirurgi som normaliserer, og at de er de store egoene? Jeg skal fortelle deg hvem egoet er, og det er dere som har gjort bloggene deres populære ved å operere dere til det ugjenkjennelige. Du vet utmerket godt at det ikke er Kristin Gjelsvik, Mads og Martine Halvorsen som er problemet, problemet er at DU har gjort det normalt å operere seg. Du og diverse andre bloggere. De tre overnevnte har vært helt nødvendige for å belyse det vanvittige i det du og andre har gjort. Ver du hva du framstår som? Patetisk! Du er et forferdelig eksempel for unge, uansett hvor mye du fronter dyrevern. Det fritar deg ikke for ansvar.

    3. I etterpåklokskapens lys ser jeg at et par ting i forrige kommentar kunne vært droppet. Står likevel helt for innholdet.

    4. Kjære M ovenfor her. Trist at du har det såpass dritt i livet at du føler deg berettiget til å komme med slike hatefulle ytringer. Ønsker deg alt godt i fremtiden, og håper du kan finne kjærlighet for andre mennesker i ditt hjerte.

    5. Hei jeg forhåndsbestilte boka da det ble mulig for en stund siden, men har fortsatt ikke fått noe. Bestilte fra Adlilibris. Vet du om det er flere som har opplevd det samme? Lykke til i kveld! Vi skal stemme på deg 🙂

    6. Kan du værsåsnill å ha bok turne i Skien for den nye boken også sophie?❤️ Har så lyst til å se deg igjen, du er så nydelig og unik

    7. Du er så rå i skal vi danse, Sophie! Har egentlig ikke lest bloggen din tidligere, men synes du fremstår som så ekte i dette programmet, så nå har jeg begynt å sjekke ut bloggen din også. Du er like ekte og fin her òg jo! Og herregud, som sagt er du jo helt RÅ til å danse. You go girl! Gleder meg masse til å se deg ikveld 🙂

    8. Ida: Som sagt, jeg skulle droppet et par ting fra min første kommentar. Jeg kunne gjerne droppet ordet patetisk,bør moderert forferdelig eksempel til dårlig eksempel. Synes Sophie har mange gode sider som person. Problemet er at hennes evinnelige operasjonsfokus gjør at jeg sliter med å Høre på henne når hun skal uttale seg om at man ikke skal snakke om operasjoner. Denne dama ER operasjoner. Og forøvrig har jeg et veldig fint liv ellers takk, håper det samme for deg. Kritisk er ikke hatefull.

    9. Kjempebra sophie, som nordlenning bi e vanligvis flau når nordlenningæ åpnæ kjeftn på tv. Men ikke med deg, du e en kjempebra ambassadør for nord norge. Lykke til videre

    10. Fy faen den dansen er faktisk den feteste dansen jeg har sett! Fikk lyst til å begynne å danse igjen av å se på dere! Takk for at du lyste opp en ellers veldig trist dag ❤ Og shit så fin du er, blir helt forelsket

    11. Jeg heier på deg og Benjamin! Stå på, du er en fantastisk danser, og virker som et varmt og herlig menneske!

    12. Har stemt 7 ganger, herregud så råe dere er, godt jobba! Og dere haters – jeg skjønner ikke vitsen med å besøke en blogg som dere misliker, skjerp dere. Har du ikke noe fint å si, kan du ikke holde kjeft eller ta turen til en annen side?? GROW UP

    13. Hei:) må bare få sagt at det showet du lagde på skal vi danse i dag, var heilt topp å sjå på…Du lyste som en stjerne, å likte selve dansen godt sophie. Nesten så jeg selv må ta et danse kurs:) det hadde tatt seg ut:))) nettopp opperert nakken/rygg, så det hadde nok vært litt av et syn:)) stå på å jeg heier på deg.

    14. HEEREGUD, DU VAR FLINK IDAG SOPHIE👏🏻👏🏻 Ansiktet, utstrålingen og rytmen din! Alt klaffet slik det skulle. Man ser det på hele deg, spesielt i øynene dine at du virkelig elsker det du gjør nå. Har virkelig aldri sett noen stråle så mye på en scene før. Får nesten tårer i øyene, du har virkelig vokst noe helt enorm på disse få ukene. Du blir tryggere på deg selv, og jeg håper virkelig at det du sier i intervjudelen etter dansingen er sant. Du fortjener å ha det gøy, du fortjener å elske deg selv og du fortjener alt det gode livet har å by på👊🏻
      Håper du fortsetter sånn, jeg er så utrolig stolt av deg og hvor langt du har kommet! For en rå dame du er❤💪🏻 Jeg håper de som sier at du er et dårlig forbilde for unge jenter nå angrer veldig, at de ser at du er mer enn operasjoner og vippetimer. Du er en reflektert ung kvinne med ståpå vilje som kjemper hardt for det hun tror på og aldri gir seg før hun endrer folks syn. Jeg håper mange har endret synet sitt på deg etter SVD, du er beintøff og en inspirasjonskilde til tusen! Håper du når langt og håper at du klarer å nyte denne perioden. Du kommer til å savne det når du er ferdig!❤❤

    15. Må bare få si at jeg synes du er helt fantastisk i Skal vi Danse! Du er jo helt rå på å danse! Håper du vinner hele greia <3 Liker måten du er på i programmet og du fremstår så ekte.

    16. FY SØREN, Sophie!! For en fantastisk prestasjon du gjør på SVD! Wow. Gjennom hele dagen har jeg blitt rørt til tårer når det har dukket opp klipp av deg, og introvideoen til Senkveld-besøket ditt OG ikke minst Skal vi danse i kveld! Haha faktisk utrolig rørt over deg – det er helt nydelig å se deg. Masse lykke til videre i programmet <3

    17. Heia deg og Benjamin! 😀 Du er så utrolig flink til å danse, Sophie Elise – og jeg heier på deg <3 Herlig at du vant hele kvelden med den energiske dansen din. Stå på! 😀 GOD klem til deg

    18. Hei!
      Jeg fikk ikke med meg Bollywood dansen din pga en liten tass som ikke ville sove, så jeg skal se det på Sumo nå, men jeg følte for å si at FY FADER du er rå på dansegulvet! Nå ser jeg på innlegget ditt at du bruker mye tid og energi og selvbeherskelse for å få til å danse slik du gjør, men du har jo ett vanvittig talent Sophie Elise! Du bør fortsette å danse! Vi heier på deg, lykke til videre!!

    19. Blir så stolt av å være nordlending når æ ser dæ på TV Sophie Elise 😀 Du e bare helt fantastisk flenk å danse og du har et stort talent 😍 Du e den vakreste stjerna som danser inn i nordlyset 😍 Heia og stemma masse på dæ )

    20. Sinnsykt imponert over deg!! Både deg som person og hvordan du fremstår på skjermen, og dansingen din. Fy søren, så kult og så flink du er. Heia Benjamin og deg!!! Stå på!

    21. Du har blitt så utrolig flink til å danse! Helt sykt å se forandringen fra de første ukene.. Og synes det er bra at du endelig har kjoler/klær som ikke er så store og baggy at det er lettere og faktisk SE dansen og forarbeidet. De to siste ukene har du vært fanatisk flink! Gratulerer med og være videre og lykke til 🙂

    22. Uttalelsene dine om plastisk kirurgi på god kveld norge er HELT bak mål! Ser du ikke det selv? Støtter deg M! Dere som sier m i mot: prøv å se på INNHOLDET i det hen skriver da, ikke bare det at det er kritikk mot sophie. Utrolig og bekymringsverdig at så få evner reflektere og være litt objektiv i så viktige spørsmål

    23. Du var utrolig flink til å danse i går! 10/10 altså 🤩 Noe som ødela skikkelig derimot, var vennene dine i salen. Herregud, så patetisk og umodent. Og først og fremst utrolig forstyrrende! De skrek, hylte og brølte i munnen på programlederne, både før og etter dansen. Hørtes ut som 13 år gamle Bieber-fans med sin første rusbrus innabords. Fy skam på dem.

    24. Hvorfor er egentlig program lederens på «skal vi danse» så frekke? Føler de kommer med frekke kommentarer hele programmet (hele denne sesongen)

    25. Elise : Det er ikke snakk om at programlederne er frekke,di er profesjonelle folk med erfaring om dans,Kritik følger med i dommerpanelet og er bare godt ment,slik at danserne kan bli bedre og lære av sine feil. Jeg synst programlederne er utrolig flinke med å uttale seg til danserne 👍😍

    26. Jeg hadde nesten begynt å tro at du var en jente med noe fornuftig å komme med, men etter uttalelsene dine på god kveld norge ble dette kraftig motbevist. Kanskje det hadde vært best å unngå å kommentere denne saken istedet for å drite seg ut så kraftig?

    27. Du imponerte meg med dansen på lørdag, men når jeg så GKN ble jeg sjokkert over uttalelsen din om plastisk kirurgi. Hadde du virkelig tenkt gjennom denne saken før du uttalte deg..? Det du sa var så ureflektert og noe en umoden ungdomsskoleelev kunne sagt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg