hvordan få lange naturlige vipper – vegansk, naturlig og effektivt!

Reklame | nutrilashes

Da jeg fjernet vippeextensions for en stund siden var jeg overbevist om at jeg kom til å føle meg naken. Ikke bare det, jeg trodde også jeg ville se kjedelig ut, og at øynene ville blitt mindre fremtredende i ansiktet og forsvinne litt. Vel, I was wrong! Øynene mine ser større ut, og jeg føler meg så mye freshere. Mye takket være at jeg har brukt vippeserum i flere år, og jeg kommer nok aldri til å slutte med det. 

Min erfaring med vippeserum er at det er litt samme hvilket produkt du bruker om du driter i pris og kun vil ha effekt, jeg har fått effekt av alle jeg har brukt  bortsett fra iGlow hvor jeg fikk betennelse på øyet.. Så, siden det er så mye bra på markedet gjelder det bare å finne ut hva som er best og ikke minst hvilket som er vegansk og mildt. 

Jeg har endelig funnet et serum som er 100% vegansk og i tillegg funker for deg som er sensitiv. Nemlig Nutrilashes! Produktet er relativt nytt men jeg har fått testet det siden juli – det er det første vippeserumet jeg har brukt som også er laget for bryn (på de fleste andre kan man bare bruke på bryn om man ønsker å se om det funker, men her er det altså laget spesifikt for begge deler) – og jeg er så fornøyd! Det er også det mest naturlige, men likevel effektive vippeserumet jeg vet om. 

Litt fakta:

✨Det er helt vegansk og ingen ingredienser som stammer fra dyr.
✨Det er så klart heller ikke testet på dyr, heller ingen av ingrediensene.
✨Ingen parabener
✨Trekker raskt inn i huden ved røttene for å stimulere vekst
✨Korrekt pris. Et serum som funker og som ikke er overpriset. 
Du kan lese mer om serumet HER. Da får dere 50% rabatt! 

Jeg kan også nevne at dette serumet er mye billigere enn iGlow, og komorebi (som jeg brukte tidligere) er ikke vegansk og derfor var det en selvfølge for meg å bytte da Nutrilashes spurte om jeg ville teste. 

Slik påfører du:

For vipper
Legg 1 stripe per øyelokk, nede ved vippekanten (som en eyeliner) ca. 1-3 mm fra vippenes rot. Dypp applikatorbørsten i serumet 1 gang per stripe/påføring. Sørg for å ikke påføre serumet direkte på vipperøttene, for å unngå at serumet trekker inn i øynene. Serumet påføres hver kveld før leggetid, etter rensing av huden.

For bryn
Legg minimum 2 striper per bryn, direkte ved røttene. Start gjerne fra oversiden av brynene, da serumet trekker nedover og inn mot røttene. Dypp applikatorbørsten i serumet 1 gang per stripe/påføring. Antall påføringer per bryn kan justeres avhengig av brynstørrelse og hårvekst. Husk å påføre serumet på hud rundt brynene der hvor du ønsker mer hårvekst, selv om du ikke har tydelige hår med røtter. Serumet påføres hver kveld før leggetid, etter rensing av huden, men kan også benyttes hver morgen for enda raskere effekt. 

Som dere vet har brynene mine også blitt sykt fyldige i det siste, og jeg har fått hår der hvor jeg tidligere bare tegnet inn streker for å gi samme effekt. Altså.. Wow! 😍 Du kan bestille HER – da blir det 50% rabatt! 

Har noen av dere testet Nutrilashes eller andre vippeserum? 

38 kommentarer
    1. Kjempe kult å koselig innlegg å skikkelig kule bilder jeg blir så glad når jeg vet at du er glad og i godt humør glad masse til LØRDAG i SKAL VI DANSE skal stemme på deg ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

      1. Vippeserum for lange vipper – https://nplink.net/5s843hht Jeg har selv brukt det over lengre tid, men har også gitt det igave til 3 personer. De har også erfart effekten. Men man må ha litt tålmodighet. Vippene vokser seg ikke lange over natten. Det tar ca 2 uker med daglig påføring før du ser det, deretter må man fortsette minst annenhver dag.

    2. Heisann Sophie 💋
      Du må gjerne sende meg en mail om du lurer på noe ☺️
      Jeg kjenner vårt produkt inn og ut, og vet at du vil bli fornøyd med iGlow om du virkelig er opptatt av ta vare på vippene og brynene dine ❤️
      Lykke til med TV-høsten🤙
      Hilsen Leiv / iGlow

    3. Du er dødsfin på bildene over, men med det sagt: skulle så gjerne ønske du tok bilde uten falske vipper når du reklamerte for vippeserum…

    4. Jeg kommenterer aldri på blogger, men nå klarte jeg ikke å la være! Jeg så akkurat dansen din fra lørdag for første gang, og jeg vet ikke en gang hva jeg skal si. Tårene begynte å trille. Jeg ble så rørt, frustrert, glad, og så sint på en gang. Du er helt rå! Stå på videre, jeg heier masse på deg <3

    5. Kan desverre ikke se på dette som særlig troverdig da du først og fremst bruker falske øyevipper, og etter skrøyt koromebi helt til taket (relativt kjapt etter iGlow) og nå har funnet ett nytt «vidunderprodukt». Hvordan vet du egentlig at dette fungerer da koromebi ga deg så lange øyevipper fra før? Datt alle tvers av før du begynte på nutrilashes og vokste ut igjen?
      Beklager, konstruktivt og ærlig syns jeg du annonserer for mye fjas og det lyser gjennom innlegget at du selv vet skeptikeren i leseren kommer frem da du påpeker gjentatte ganger om at koromebi er like bra, og prisen spiller ikke stor rolle.
      For min del og de fleste jeg kjenner hjalp koromebi ingenting, noe som jeg tenker er grunnen til at den fortsatt, ett år senere er på 50% og du fortsatt går med falske øyevipper..
      Vær så grei å ta dette til deg, da jeg ellers forguder deg som person, bare ikke vasete annonser som lyser penger-i-kassa.
      Ellers, for å ikke komme med en relativt kjip kommentar, stå på med skal vi danse og alt annet, er facinerende hvordan du klarer å holde så mange baller i luften samtidig og ikke minst hvor mye du har utviklet deg og vokst de siste årene.
      Ellers masse kjærleik

    6. Kan du vise bilde før og etter bruk av vippeserumet?:) her har du jo på deg falske øyevipper, så er ikke så lett å se om det funker da..

    7. Nei, det er ikke lett å ta deg seriøst når du har falske vipper på deg. Så også håret ditt hos Eco c før du tok på extensions. Var jo bare fjongere igjen. Og du reklamerer for haircare. Huden din som du sliter slik med, har du også anbefalt leserne å bruke Skinrepair til. Alt er fake! Du har vel nok penger til å la være å reklamere for ting som ikke virker. Får du ikke tilbud om reklame for ordentlige ting og tang? Vi vet godt at et Google søk, så kommer beste vippeserum opp. Det koster, men virker.

    8. Syns også det er dumt at du har på falske vipper. Vi hadde satt stor pris på før og etter bilder med og uten mascara f.eks.. Bare et tips! Jeg syns du er bra uansett, og jeg vet at du har masse å gjøre. Disse annonseinnleggene blir mange og fra flere bloggere på topplisten og fordi man som generell leser er skeptisk om dagen så hadde det vært litt mindre dårlig smak i munnen hvis du hadde “bevist” at det funka på deg.
      Jeg digger deg og følger deg slavisk i skal vi danse! Stå på!

    9. Enig i at det er mye reklame, og mest av ting som ikke fungerer. Men å reklamere er jo nettopp jobben til bloggere, sånn et det.

    10. Utrolig at du fortsatt tror leserne er dumme! Du håper vel å lure de få som ikke enda har skjønt at du har på falske vipper på de bildene hvor du annonserer for serum. Idiot. Skjerp deg

    11. Du bruker punktvipper. Skulle ønske jeg ikke brukte 33minutter på å lese dette. Det er 45 minutter av livet mitt som jeg aldri får tilbake

    12. Ditt bruk av punktvipper svekker etosen i teksten som igjen svekker patosen. Og ditt bruk av logos er svært dårlig.

    13. Er boken din i salg nå i butikk? Altså fysisk og ikke på nett?
      Vet du hvilken sang som ble brukt i snapchat reklamen nå?

    14. Om noen vet hvilken sang som ble brukt i reklamen som dukket opp på snapchat, blir jeg veldig glad om noen sier hvilken det er 😊

    15. Hvordan liker du dette produktet i forhold til iglow? Har selv brukt iglow før og var kjempefornøyd! vil du si effekten av nutrilashes er bedre, eller like bra?

    16. Lurer på det samme som Julie. Sang i bakgrunn på snapp?
      Trodde alle som bidrar i reklamer skal nevnes/få kreds. Ikke nevnt med et ord hvilken sang dette er. Huffhuff

    17. Kjære Sophie-Elise.. når skal du slutte å bruke så mye crap? det tar jo aldri slutt! Extensions, inngrep, tabeletter, falske øyevipper, botox and other shitt! Du må jo ha vært igjennom nesten alt som er på markedet! Kan du ikke være naturlig for en gangs skyld? Såklart kan du gjøre hva du vil, men helt ærlig… vakre jenter er de som er naturlige! Gikk forleden forbi deg, og bak deg gikk en usedvanlig vakker brunette.. uten sminke eller annet driiit! Vanlig kledd, med langt flott naturlig hår. Du fikk ikke min fulle oppmerksomhet, selvom du gikk foran og var helt dollet opp. Natural all the way!

    18. Hei Sophie😊 mange som spør deg om samme sang men så er det litt vanskelig å vise deg sangen. På instagram yogivibe_julie er nå mitt nyeste innlegg en film av reklamen med sangen, har tagget deg i innlegget😊 håper du vet hvilken sang det er😊 ha en fin dag videre!

    19. Hei.
      Vet du, jeg er helt enig med deg. Bryn og vipper er viktig. Jeg fikk alopecia 2,5 år siden, og mistet alt håret på hodet i fjor høst. Da jeg på nyåret mistet vipper og bryn, synes jeg virkelig jeg så syk ut.
      Nå er jeg 53 , så jeg trenger ikke å være så nøye med utseendet. Men håper virkelig jeg får igjen det. Selv om jeg sier til meg selv, det er BARE hår.
      Så nå tegnes det…med varierende hell. Lol. Synes du er nydelig. Men det hadde jeg syntes sminkefri også .

    20. Hei sophie elise.. først å fremst du er rå flink i skal vi danse!!! Stå på å kjemp for det du ønsker deg i livet!!! Er serumet bedre enn iglow sitt?? Kleem fra isabell

    21. For d første er dette 1 gang i mitt liv jeg er inne på en blogg, men jeg må bare si deg en ting å det har ikke noe med dette inlegge å gjøre, men jeg vet ikke kos eg går inn på blog men gjorde d via snap nå he he, så her kommer det, dæm så god du var på skal vi danse, jeg fikk så vondt av deg nor du måtte trekke deg, men helsen først. Men du var min favoritt, du er unik, nydelig og et fantastisk menneske, å eg trur du hadde vunnet hele greia for dæm så flinke du var å danse, du er så perfekt å nydelig å vil ønske deg masse god bedring å håper du får det bra snart å finner ut hvor sterk du er å et flott forbilde ❣ så stå på, eg heier på deg
      Hilsen Bestemor t 3 på 43 år he he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg