søker en date

Reklame | annonselenke Nelly

Fredager har fått en fast rutine for meg. Trening tidlig på morgenen, så spraytan og frisør, før jeg drar hjem og kobler helt ut hele kvelden. Men jeg hater å være alene når jeg er nervøs, jeg trenger noen å lufte tankene med – og samboeren er på jobb. Flaks for meg at mamma og pappa er i hovedstaden, de kom hit for å se dansen min i morgen. Så godt å være sammen med dem igjen! Bare å ha dem i samme rom uten at man nødvendigvis trenger å snakke med hverandre er en enorm betryggelse. Fine, snille foreldrene mine. Selv om jeg er 23 år blir jeg servert brødskive i små biter, der blir jeg aldri voksen. En perfekt måte å tilbringe ettermiddagen.

Kosedress: HER 💕

Som dere vet har jeg blitt avhengig av real housewives of new york men jeg kjenner absolutt ingen som ser på den serien, og er derfor skikkelig tørst etter å diskutere fruene med noen. Rekk opp hånda om du tilfeldigvis er på sesong 7, da må vi nesten ha en date! Jeg blir sugd inn i absolutt alle serier jeg ser på, og med reality er det ille. Siden jeg har min egen serie er det på en måte jobb slik at man kan få inspirasjon.. Eller? Jeg ønsker riktignok å skape noe litt mer ekte, men med det sagt: det finnes alt for lite BRA reality i Norge som bygger rundt folks hverdag. 

Jeg fikk nettopp melding fra en venninne som inviterte meg på et glass vin, og for ikke lenge siden hadde jeg slengt på meg vesken i samme sekund og løpt mot det sosiale. Jeg og Kasper snakket om det over frokosten i morges, hvor fort vaner endrer seg. Da vi møttes festet vi en del sammen og det ble vårt felles punkt, og jeg drakk vin hver eneste dag. Det fristet liksom alltid. Jeg hadde ikke tanker som “kommer vi til å ha noe felles når vi må roe ned på festingen”, men det kunne faktisk vært et reelt problem. Nå blir jeg kvalm av tanken på å drikke en flaske vin, og om jeg drikker nå er det en såkalt skinny bitch som går ned. Det har blitt det eneste jeg “tåler”, altså ikke blir enormt fyllesyk av. Anbefales, haha. 

I kveld skal jeg slappe av, lese litt og spise enda mer godteri. I morgen er det sending igjen, sommerfugler i magen 😀 my god, som jeg håper jeg får være en del av dette eventyret lenge. Jeg tar med meg pc på sending i morgen (for første gang!) og skal prøve meg på en liten oppdatering. Jeg har styrt unna det på lørdager for jeg orker ikke noe ekstra “press”, men samtidig tror jeg det er fint for meg å skrive. Det er jo min terapi.  

78 kommentarer
    1. Har du sett the bachelor/bachelorette fra USA?
      Eller bachelor in paradise 😜 (det er alle som blir stemt ut fra ulike sesonger)
      Det er så syyykt gøy drama reality! Så avhengig og jeg blir så lei meg når det slutter..

    2. Ser alle Real Housewives 😜 NY, NJ, BH og OC er favorittene 😉 Fruene fra Dallas er ganske ville, de også 😜
      Leste nettopp boka di..klarte ikke legge den vekk. Tok meg under et døgn å bli ferdig..gleder meg til neste 😉
      Lykke til i morgen, du er en fantastisk Harstad- ambassadør 😊💕

    3. Skikkelig svevende kule bilder å spennende innlegg du er favoritt min å skal se på SKAL VI DANSE til LØRDAG stemme på deg ønsker deg alt godt og en riktig god helg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    4. Æææh, elsker The real housewifes er på siste sesong av typ alle byene😍 DU KOMMER TIL Å ELSKE NESTE SESONG MED NEW YORK-FRUENE 😍

    5. Har det på samme måte med den serien! Prøver å overtale en vennine til å begynne å se, men hun er tydeligvis for travel 🙄😂 De damene er seriøst helt sinnsyke 😂

    6. Hei Sophie Elise! Fyrst av alt vil eg berre takke for ein artig, interessant og opplysende blogg:) Me har nettopp kjøpt småbruk og har så smått starta oppussingen. Badet er straks ferdig! Eg likte så godt golvet i bileta her i innlegget. Kan du fortelle kor det er fra og kva det heiter?
      Klem!

    7. Jeg har sett alle sesongene av RHONYC og er obsessed! Det er mye drama i sesong 7, må nesten se den på nytt nå 🙂 Jeg skulle også gjerne hatt noen å skravle med om episodene, det hadde vært såååå koselig! For jeg blir så lett revet med av å se på serier, så man må nesten få “bearbeidet” alt, hehe 🙂

    8. Real housewivfes of New York ser jeg på, det er så utrolig mye drama også er det dritt gøy. Starta på sesong 7 for 3 dager siden. Elsk!

    9. Dette innlegget passer ikke helt inn her, men jeg har akkurat hørt på podcasten til Ida Fladen fra når du var der og ble veldig rørt av historien din.
      Jeg lurer på om du har hørt om boken “Hekta på et håp om kjærlighet” av psykolog Sissel Gran? Det virker som det forholdet du beskriver text book example på en hekt.
      Boken er utrolig god, og jeg anbefaler alle som er i en sånn situasjon å lese den. Den forklarer hvorfor det kan gå så ille og hvorfor en holder ut å få så lite… Håpet om kjærlighet.
      Symptomer på å være i et forhold hvor en er hekta:
      * Du føler deg ofte avvist
      * Du blir handlingslammet
      * Du mister grepet på daglige rutiner
      * Du føler seg på evig jakt. Du blir hypersensitiv. Alt annet enn kjæresten blir en bagatell. Du kjører forbi huset for å tilfeldig møte han, og leter alltid etter tegn på kjærlighet
      * Du overveldes av motstridende følelser. Følelser skifter fort – enten er du oppe eller nede
      * Du undertrykker ofte den indre alarmklokken – innerst inne skjønner du at forholdet ikke er sunt, men du gjør ikke noe med det
      * Du lider av tolkningsfeber. Alt blir inngående analysert, for eksempel SMS-er og hva kjæresten sier eller ikke sier
      * Du er ofte flau og skamfull
      * Panikkfølelse
      * Isolasjon
      * Du opplever at selvfølelsen skranter
      Lykke til videre! Det er så hyggelig å se at du er i et nærende og sunt forhold 🙂

    10. Real housewives of NEW YORK!? Tilgjengelig i Norge igjen!?? Hvor da??.. Jeg har kavet rundt etter den serien i et par år nå! Etter at de sluttet å ta den inn på tv3 el tv norge hvor den gikk, har jeg trålet internett for episoder der det ikke kommer opp et ‘not availeable in your area’.. NYC -damene er jo bare best! 😉

    11. OBSESSED med RHONY, får ikke nok. Er på sesong 9 nå, for 2. gang og håper sesong 11 kommer asap! Bare synd stilikonet Carol slutter. Før gruet jeg meg litt til å bli 50 og sånn, men når jeg ser hvor freshe og vitale de damene er, er det ikke lenger så stress. New York er på 1. plass av Housewives med Beverly Hills på en god nr.2.DU bør også se Bethenny Ever After 😉

    12. Jeg elsker real housewives, både NY og OC. Bare gi en lyd om du vil diskutere serien 🙂 Og lykke til med dansen i kveld.

    13. Hei!
      Så flink du var å danse idag 🙂 Noe som var helt sykt var at det ikke gikk an å stemme på deg. Da jeg skulle innpå TV.no for å stemme på deg da alle dansene ble vist engang til, så sto det plutselig at linjene var stengt. Prøvde da å stemme på SMS, men det gikk heller ikke. Utrolig kjipt :/
      Uansett veldig glad for at du gikk videre! Håper du tar dette opp med produksjonen, for sånn skal det ikke være.

    14. Du er fantastisk Sophie, jeg kjenner meg igjen i så mye du skriver om. Jeg elsker når du tar opp de litt mer alvorlige temaene. Du gjør en stor forskjell for mange, fortsett med det du gjør. Håper du fyller morgendagen med noe bra.
      Hilsen jaevelungene

    15. Åh samme når det gjelder real housewifes hos meg, vet ikke om noen som ser på det..hvilken episode er du På? Jeg ser også på beverly hills(gleder meg til ny sesong med eksen til Charlie Sheen), Orange county er også bra 👍😎
      Gratulerer med så flotte resultater i dansingen forresten ❤
      Klem Marie

    16. Når du kom ut som nest dårligst, så hadde du det sjokkerte blikket. Som bare «wtf» liksom… det er faktisk ikke noe selvfølge att du går videre, fordi om du har mange fans. Virkelig, jeg heier på deg! Men du er alt for overtent på dansegulvet, ser usikker ut og bevegelsene dine er «stabbete». Det blir veldig forstyrrende. Å så hadde det vært intressant om du blogget om skal vi danse i ukedagene også, så du alltid har oss «på kroken» liksom 🙂
      Men supert at du har sluttet med de ansiktsuttrykkene dine, du er sååå mye penere når du er naturlig! Du har nydelig smil 😍

    17. Veldig hyggelig at du gikk videre igår, du er helt rå. Men!! du vet at stemmingen ble avsluttet før enn normalen? du danset og bare minuttet senere var stemmingen stengt følte jeg? Vi var en gjeng som skulle inn å stemme på deg, da de viste et klipp fra alle deltakerene, og da var linjene stengt før vi hadde fått sett alle. Det burde du klage på

    18. Nok en gang viste du at du tror du garantert kommer til å nå langt uavhenging av hvordan du i det hele tatt gjør det i konkurransen.. Har reagert på det flere ganger når du skriver om SVD på bloggen eller Instagram, at du liksom tar det som en selvfølge at du skal nå langt i konkurransen. Og i går når du var blant de med minst sammenlagte poeng ble du helt sjokkert.. Kanskje det var en wake-up call for deg i går, og at du endelig innså at du ikke nødvendigvis kommer til å nå langt bare fordi du har mange følgere. Tror faktisk veldig få av de som følger deg i det hele tatt ser på SVD og at du mister stemmer på den måten.. Uansett, prøv å være litt mer ydmyk! Vet at du jobber hardt med dansen og det beundrer jeg, men det blir fortsatt veldig klønete og stivt og mange av de andre deltakerne er langt bedre enn deg.

    19. Du var helt sykt flink i går, seriøst, jeg skulle stemt mer! Skal definitivt stemme deg videre om du fortsetter å levere så bra

    20. Nå må du bare ta dette som en wake up. Dette viser også at du aldri kan være sikker, selv med en stor blogg. Du må bare skjerpe deg,jobbe enda hardedere og ikke ta noe for gitt! For du SKAL videre, men du kan ikke lene deg på statusen din lenger, nå er spillet i gang.
      Jeg vil ha deg videre men du må jobbe for alle oss som stemmer hver gang! KOM IGJEN SE!!

    21. Anonym: Så klart ble jeg sjokkert, det tror jeg alle som havner der nede blir! Sjokkert, lei seg og alt mulig. Jeg har aldri lagt opp til, hverken på blogg eller instagram, at jeg ser på det som en selvfølge å gå videre. Da har du lest litt hva du ønsker å lese, for jeg viser gang på gang hvor takknemlig jeg er.

    22. Anonym: Jeg er faktisk ikke sikker, alt gikk veldig fort for meg også, men det gjør det jo når man har adrenalin.. Men jeg er bare så glad for at jeg gikk videre! Det kan ha vært mange faktorer som spilte inn. Alt jeg vet er at jeg skal gjøre mitt beste fremover. <3

    23. Anonym: Tusen takk 🙂 Og ja, jeg ble så klart sjokkert. Det tror jeg alle som havner der i bunne har.. Og det er ikke fordi jeg tar det som en selvfølge å komme videre, langt ifra. Og tusen takk for gode ord <3

    24. Anonym: Jeg hadde den på, men vi sydde den fast i skjorten slik at jeg ikke skulle være så “vulgær” (jeg var redd for å flashe) og tydeligvis skjedde det likevel 🙁

    25. Gry Henriksen: Yes, tilgjengelig på sumo men bare de siste sesongene! Men har man sumo får man også hayu, som har de første sesongene.. Haha kompliserte greier.

    26. Tusen takk! Det er så lættis at det har vært rett forran øynene mine hele tiden! At rettighetene skulle ha blitt overtatt av andre enn TV3 eller TVN (m.underkanaler) streifet meg ikke engang (ha ha)..
      [Ramona Singer; Here I come!] 😀 <3

    27. Åh, jeg elsker real housewives of New York! Akkurat sett ferdig den nyeste sesongen, og ble så lei meg da det var ferdig haha. Ingen av mine venninner ser på real housewives heller, så jeg måtte tvinge samboeren til å se et par episoder med meg slik at vi kunne diskutere de sammen😂 gled deg til fortsettelsen!
      Og så må jeg bare si at jeg er så sykt imponert over dansingen din! Du er så utrolig flink, og sist lørdag ble jeg så rørt at jeg gråt. Stå på videre, for du er virkelig rå!!

    28. haha i can relate so much! jeg har sett omtrent alle housewives seriene og blir helt obsessed!!! men ingen av vennene mine liker det så får aldrii diskutert det med dem. Ble nettopp ferdig med siste sesong av RHONY. Har du sett fra Atlanta? Soo much drama! tror du vil digge den også.Vurderer å sjekke ut housewivsene fra Dallas men førsteinntrykket jeg fikk var at det virket litt staget og barnslig syns jeg.. Bare å holla om du vil diskutere en av seriene med noen, haha!

    29. Jeg er nok ikke den du ser etter, men jeg synes du er en skikkelig sjarmerende jente.. Har faktisk sittet ved siden av deg på trikken. 17 trikken.. Jeg er ikke noe pervo altså, men jeg husker at jeg ble litt stressa av å sitte ved siden av deg.. He he 😂 så husker jeg at du luktet utrolig godt.. Så deg igjen på Carl Berner noen dager senere og da smilte du sånn litt til meg.. Desverre så er det nok bare jeg som husker dette.. Syns du er ei klok og modig jente…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg