slik ser det ut hjemme hos meg!

Reklame |

Herregud, som jeg gleder meg til rekkehuset blir klart og jeg får flyttet inn. Nå for tiden bor jeg på leilighetshotell, og jeg har liksom ikke orket å gjøre dette til mitt “eget” når jeg likevel må pakke sammen om et par måneder. Men, så fikk jeg tilbud om å gjøre et samarbeid med Europris. “Du kan velge ut litt møbler og pynt som du liker”, sa de. Hæ, møbler og pynt? Jeg har tenkt på Europris som godteri og utstyr til hagen, cirka. Ikke møbler og pynteting, og i alle fall ikke noe som passer for meg.. 

Vel, der måtte jeg faktisk bite i meg mine egne fordommer – for jeg fant så mye fint! Og skikkelig min stil, som jeg er veldig kresen på når det kommer til interiør. Jeg liker som sagt at det er litt “glam”. Og grønt. Jeg har det så mye koseligere i mitt midlertidige hjem nå, og ikke minst gleder jeg meg til å ta med disse fine tingene inn i rekkehuset, der passer de perfekt. Altså, ta en titt på alt dette.. Om du ikke blir frista til å shoppe litt på Europris nå, så vet ikke jeg! 😍

Denne stolen var det første jeg plukket ut. Den er så fin! Du finner den HER, eller på din nærmeste Europris. Puten er fra samme butikk. 

Bestikk i gull, kan det bli mer Sophie Elise?👸🏼 Link HER.

Jeg fikk med meg masse kunstige planter, så alt dere kan se i innlegget kommer fra Europris. Jeg finner ingen link, men om du stikker innom en butikk garanterer jeg at de har godt utvalg! 🌿 

Pynteputer finnes det også masse av. ✨ 

De har et stooort utvalg av duftelys og pinner som jeg er avhengig av hjemme hos meg. Funfact: jeg er “kjent” for å ha en leilighet hvor det alltid lukter unormalt godt, hehe. Det er jeg stolt av! Disse er ikke like sterk som f.eks Voluspa sine (som jeg har pleid å bruke) men så er disse mye billigere og ser også ut til å vare lengre. Det er ganske intens lukt av duftepinnene da, og det liker jeg. 

Favoritten må nok være denne benken. Perfekt å ha i gangen eller på enden av sengen. Link HER. Planten er fra Europris også! 🌴


Nå til høsten har Europris så masse fint inne, og jeg kommer definitivt til å ta turen igjen. Masse fine pynteputer, planter, lys, lykter, pledd, møbler.. Jeg kunne ha ramset opp i en evighet. Jeg har fått masse annet fint som jeg gjerne viser dere ved en senere anledning, for eksempel når jeg skal ha house-tour i det nye huset. Lov meg at dere drar innom Europris istedenfor å dra rett på de møbelbutikkene man vanligvis kanskje besøker, for her kan man spare masse penger og i tillegg er møblene av fantastisk kvalitet. Og ser dyrt ut! 

Hvor pleier dere vanligvis å handle interiør eller søke inspirasjon? Jeg elsker å lese om sånt og sluker alt jeg kommer over før flyttingen 🖤 

60 kommentarer
    1. Haha, synes du hadde hatt så lite reklameinnlegg i det siste, men nå kjører du på ser jeg :p Hehe.. Likte veldig godt den siste benken da, rart å tenke på at Europris har så mange fine ting liksom!! Har alltid tenkt på det som en litt “jalla” butikk egentlig, som bare selger alt mulig dritt.. Haha

    2. Anonym: Hehe, kanskje det bare virker sånn siden det kom to “på rad” – men et par i måneden er ikke så mye, synes jeg 🙂

      Jeg har tenkt samme som deg, eller først og fremst har jeg nok tenkt at de bare har digg godteri og champagne uten alkohol. Men nå har de sykt mye fint! 😀

    3. Enda mere reklame 🙁 …
      Lurer på hvor mange sponsor avtaler du prøver på før du ender på europris…

    4. Anonym: Det er veldig interessant å se hvor fort kommentarene om “enda mer reklame” kommer, når jeg personlig synes jeg har veldig lite reklame. Jeg er kjempefornøyd med dette samarbeidet, synes Europris har tatt seg opp noe enormt og kan tilby kvalitet for alle. Hvorfor det skulle være noe å “ende opp på” er for meg et under. 🙂

    5. Virker kanskje som litt ekstra siden det var to “på rad” ja.. Og er helt enig med deg i at du har ganske lite reklame faktisk! Mindre enn det fleste andre toppbloggerne jeg leser bloggen til personlig ihvertfall. Men siden du allerede har hatt 3 reklameinnlegg denne måneden har du vel allerede fylt opp kvoten for denne måneden og det er bare den 10.? Hehe, siden du sier du bare har “ett par” i måneden 🙂

    6. Anonym: Hehe, ja ikke sant – da har man vel fylt opp kvoten litt <3 kan også virke som mer reklame siden reglene for merking er annerledes nå.. Men, håper jeg klarer å gjøre reklameinnleggene interessante og at det merkes at jeg faktisk er giret over samarbeidene 😀

    7. Synes folk kan gi mitt slakk når det ikke er et helt random reklameinnlegg. Skjønner godt at du har funnet fine ting på Europris. Høres ut som en smart sponsoravtale for deg og dem 🙂

    8. Den grønne stolen 😍😍
      Nå er det en stund siden jeg besøkte Europris sist, men tror kanskje jeg må sette av en shoppingkveld iløpet av uka!
      Ellers kan jeg anbefale ellos og kremmerhuset – der har jeg funnet masse fint, og så er det et stort pluss at det ikke koster skjorta 🙂

    9. Så utrolig fine ting! Har vært på leting etter freshe ting til leiligheten siden jeg flyttet før sommeren, men har faktisk ikke tenkt på å se på Europris. Må definitivt innom der en tur 🙂
      Ser du får klager på reklameinnlegg, men må bare si at du er en av de få som faktisk kun har troverdige reklameinnlegg som virker relevante for deg. Ikke minst glir de rett inn blant de “vanlige” innleggene dine, uten at det blir sånn klein copy-paste annonse man ser på ti andre blogger samme uken. Så jeg syns absolutt ikke det blir for mye 🙂

    10. Skikkelig super fine bilder å Europris er en fantastisk bra butikk synes jeg synes du er kjempeflink til å svare på komentarene min Tusen takk for det ønsker deg alt godt å en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    11. Rusta har også mye fint og billig, jeg liker godt disse butikkene fordi kvaliteten er like bra som hos andre dyre butikker og du får mer for pengene 🙂

    12. Hvorfor er beina dine like gule som genseren du har på deg? Trodde først det var en bukse du hadde på deg 😛

    13. For meg var dette mer gode rimelige tips enn reklame. Synes du har lite reklame, og jeg liker den du har. Kaller det ikke reklame, kaller det inspirasjon! Folk er bare sjalu, ikke bry deg❤️ Takk for gode tips😊

    14. Europris har veldig mye fint de til en rimelig penge 🙂 Jeg gleder meg veldig til å se bilder fra Rekkehuset og hvordan det blir der etter oppussing 😉 Du skjønner jeg tror det nemlig er vår rekkehus-leilighet du har kjøpt (hadde den fra 1998-2002) – og av de få bildene jeg har sett så er det den <3 Der laget vi inngangspartiet med terrasse og terrassen på baksiden mot skogen som vi formet etter stein-skjæret - vi bare elsket det huset <3

    15. Enig, Europris har tatt seg veldig opp de seneste årene, og har fått inn mye fint i høst!! Men, om jeg kan komme med en tilbakemelding? Jeg synes kanskje innlegget er en smule overdrevet, du høres nesten litt i ekstase ut? Blir ikke så troverdig? Minner meg om sponsor-innlegga til Anna Rasmussen, som skriver så utrolig upersonlig og statisk….

    16. Jeg synes det er veldig mye fint på Rusta og kan virkelig anbefale deg å ta en tur innom der 🙂

    17. Kris: Åh, hehe! Jeg er aldri helt i ekstase over materialistiske ting, men skal faktisk innrømme at jeg ble sykt positivt overassket og føler meg mye mer hjemme nå. Det gjorde meg glad 🙂

    18. Så fine ting! Ble såå glad når jeg så at du som kjent person og kanskje “litt” ekstra på kontoen faktisk fant og ville fronte fine ting fra et sted som Europris. Jeg er personlig veldig glad i Europris, og stikker ofte inn for å se om de har akkurat ” det lille ekstra” jeg ønsker meg. Ha det supert med å innrede ditt kommende hjem, gleder meg på dine vegne! PS. Vi har virkelig sansen for deg! 🙂

    19. Takk for gode tips:) Leste gjennom kommentarene nå, og jeg ville bare si at det er utrolig hyggelig at du tar deg tid til å svare (og at du møter den konstruktive kritikken med et smil:)) <3 Du er helt super!

    20. Ikea! Liker å bla i katalogene og finne smarte løsninger. Og Europris! Har kjøpt fine møbler der, men stort sett handler jeg garn der, for jeg strikker og hekler en del! Fine priser og ofte salg, uansett hva du kjøper 😉 Masse lykke til med nytt rekkehus 😀

    21. Gro: Liker også veldig godt å bla i katalogene deres, derimot er det svææært sjeldent jeg finner noe i min stil derfra 🙁 men, smarte løsninger har de!

    22. Hvordan blir bestikket når de vaskes i oppvaskmaskin? 🤔 forestiller meg at fargen forsvinner:( 🙊

    23. Europris har faktisk mye bra og liker stilen de har butikken i. På strømmen har de ganske lite areal, kontra varehuset de er i på Skedsmokorset, og de har det så ryddig og bra. Om jeg skal ha noe nytt til leiligheten skal jeg innom der først. Men syns også søstrene grene har fine ting 😊

    24. Var innom sparkjøp for nokre veker sidan. Dei har faktisk også mykje fint! Er en serie med “blomsterpotter” eller blomsterpottestativ eller kva eg skal kalle det som eg syns var grådig flott! 😊😊

    25. Rusta og Clas ohlson handler jeg en del interiør fra. Og IKEA. Og biltema (ja faktisk). Også elsker jeg å dra på loppemarkeder, der kan man finne så sykt mye kult

    26. Du gløder og stråler om dagen! Og såå flink du er på skal vi danse😍 Jeg lurte på hvilken størrelse du har i den gule genseren. Har tenkt til å kjøpe en slik selv, men usikker på hvordan de se i størrelsen..

    27. Jeg handler mye interiør på Europris, KID, nille og Sparkjøp ! Elsker å ha flotte interiør detaljer som ikke alle har. Jeg jobber innen yrket, og de fleste jeg kjenner bruker jo myyye mer penger på nesten make detaljer andre steder.

    28. Den stolen er så flott! Men åh, det deilige teppet under – hvor i alle dager har du fått tak i det?! Håper du vil svare:)

    29. Jeg jobba i europris i 2 år, og hadde samme førsteintrykk som deg da jeg skulle begynne der 😂 Men som du sier, så har dem mer enn bare hagepynt og smågodt! haha! gleder meg til å se hvordan dere får det i rekkehuset 💛✨

    30. Den stoler var utrulig nice, jeg trur æ og du har lik smak.
      Æ har en lignende grønn stol, men min er fra ellos.
      Æ pleier å handle fra jotex.no, eller ellos.no.
      Og masse inspo fra instagram 😀

    31. Superbra at du fronter en butikk som ikke er smelldyr og overpriset! Kudos til deg for det.👏 Kjempedyrt behøver ikke bety kvalitet, og rimelig er ikke nødvendigvis dritt. Så kan en heller bruke penger på litt gøyere ting enn det materielle som andre skal se.
      Blir spennende med rekkehuset!
      Lykke til videre med dine prosjekter!
      Hilsen mamma til to nesten voksne jenter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg