TIRSDAG

Jeg har akkurat plassert rumpa i sengen (hvor jeg alltid ligger når jeg jobber) og får bare pustet ut et par sekunder før jeg er på farten igjen. I kveld venter høstfest med bokforlaget mitt, etterfulgt av middag med to kompiser. Venner rekker jeg knapt lengre og det er ingenting som føles verre enn når det blir tatt personlig på andre enden for jeg har virkelig ikke overskudd til drama akkurat nå. Men, dans kommer først, så jobb etterfulgt av det sosiale, og slik må det bare være en periode. Selv om jeg så klart stiller opp om noen trenger meg, men jeg kan ikke prioritere lunsjer og filmkvelder flere ganger i uken liksom.. Heldigvis er de fleste forståelsesfulle og heier meg frem, jeg gjør så klart det samme tilbake.
Tidligere i dag har jeg rukket å trene i 3 timer, to møter, filming og solarium (riktignok bare 10 minutter på sistenevnte) og en liten catch-up med Kasper, han har jo også et liv som jeg er delaktig i med jobb, skole etc.

Tidligere i dag filmet jeg som sagt, og da jeg passerte Lush kom en hyggelig ansatt springende ut og ga meg en stor pakke full av digge produkter. Det gjorde meg skikkelig glad. 

Og enda en liten avsporing, men samtidig ikke.. Jeg setter veldig pris på å få høre fra dere i kommentarfeltet nå og da. Jeg er aktiv der, og svarer på de fleste kommentarene, men nå er det ganske dødt som så klart er umotiverende. Håper dere forstår! Det er jo så kjipt når bloggere med mange færre lesere har fem ganger så mange kommentarer, men om det er noe jeg kan gjøre for å få det opp så si gjerne ifra. Jeg fikk høre fra en rådgiver at det er fordi jeg blogger for mye, men om jeg blogger mindre blir jo det også feil (pluss at jeg vil jo gjerne dele). Så kom gjerne med tilbakemeldinger. Det er litt leit når man føler det blir belønnet å gjøre en sløv jobb (for da blir leserne provoserte) eller å provosere på andre vis.. Uansett, tilbakemeldinger takker jeg for.  

71 kommentarer
    1. For meg skal det ganske mye til før jeg kommenterer noe som helst, spesielt en blogg. Men jeg syntes kanskje det er ekstra vanskelig når det ikke er noe i innlegget jeg har LYST å kommentere, jeg tenker at den enkleste og minst krevende måten for deg og få kommentarer er jo å faktisk legge inn spm til leserne dine så man har lyst å svare, lyst å gi tilbakemelding osv.. Når det bare er skrevet “Litt om dagen din” (ikke at det er noe negativt) men ikke oppfordret til å høre noe fra leserne, hva skal man kommentere liksom? hadde du giddet det selv på en annen sin blogg?

    2. Hei Sophie.
      Skjønner at det er umotiverende med lite kommentarer, spesielt nå som bloggen virkelig er inne i en god periode igjen (synes jeg, mye mer oppdateringer og det er også gode innlegg). Men prøv å se det fra vår side… Du har vært aktiv i kommentarfeltet i kanskje 1-1,5 uke nå, men før det hadde du en LANG periode hvor du ikke var aktiv i det hele tatt. Dette selvom flere etterlyste det og kommentarfeltet ditt var veldig aktivt.. Det er faktisk like umotiverende som leser og kommentere hvert bidige innlegg, men ALDRI få et svar. Skjønner såklart at du ikke kan svare på alle kommentarer hele tiden, men vi snakker måneder hvor du ikke var å se i kommentarfeltet i det hele tatt. Det gjør også at man etterhvert ikke tar seg bryet med å kommentere når man får inntrykk av at du driter i kommunikasjon med leserne dine uansett, ihvertfall for min del. Synes det går sånn i rykk og napp med deg.. Du har perioder på et par uker (som rett etter at du åpnet kommentarfeltet igjen, og nå) hvor du er aktiv i kommentarfeltet, men så dabber det helt av igjen..

    3. Ikke blogg mindre, nei! Elsker å lese bloggen din og har faktisk vært litt aktiv i kommentarfeltet ditt i det siste. Hold motivasjonen oppe! Gleder meg såå til å følge med deg på Skal Vi Danse. Har faktisk lest bloggen din helt siden du startet, DAGLIG 😄 Din blogg er helt klart den beste. STÅ PÅ <3

    4. Hei! Gleder meg til å se på skal vi danse! Hva jobber og studerer Kasper? Virker som en kjernekar, du er veldig heldig med ham 😊

    5. Innom bloggen din heeele tia for å se etter nye innlegg, og blir så glad for som regel er det noe nytt, interessant og fornuftig som blir skrevet. Så jeg digger at du blogger ofte <3
      Jeg kommenterer ikke så ofte akkurat, men jeg digger virkelig det du gjør. Og det er garantert mange andre der ute som tenker det samme, men vanskelig for å si det.
      Gleder meg til å se deg danse! Heiaheia

    6. Veldig forståelig at du ikke har tid til så mye av det sosiale, det er bra at du er så ærlig med vennene dine. Og de som er gode venner, de forstår ❤️
      Håper du prøver å svare på kommentarene du får, synes det er veldig artig å få svar når man tar seg tid til å kommentere innleggene dine .
      Bloggingen din er helt topp. Forsett med det.
      Du er god . Gleder meg så til å se deg på skal vi danse 💃🕺

    7. Tror jeg bare er mye flinkere å kommentere på Facebook foran å kommentere på selve innleggene! Synes bloggen din virkelig er på topp i det siste, mye bra å lese! Stå på videre

    8. Jeg synes ofte at du har en negativ holdning i svarene dine du gir andre… Kanskje du kan tenke litt på hvordan du formulerer svarene dine, selv om det kanskje er konstruktiv kritikk.

    9. Kjenner meg veldig igjen på det å ikke ha overskudd til venner … og det at ikke alle er forståelsesfulle til det. Menmen, sånn må det bare bli noen ganger. Heier iallefall masse på deg, Sophie! Masse lykke til videre med dansingen – dette nailer du :’)

    10. Pleier aldri å kommentere på blogger, og heller ikke din som er favoritten. Men her har du en kommentar😘
      Vil også si at du er vel unt forholdet du har sammen med Kasper (hvertfall slik det blir fremstilt). Jeg føler det minner om mitt forhold til min samboer, som jeg nå har vært sammen med i 7 år. !hurraforsunnkjærlighet! Har nettopp fått vår første sønn sammen, og livet smiler virkelig 🖤

    11. En måte å oppfordre til mer aktivitet i kommentarfeltet er å legge ut på story at du Feks. har svart på spm i kommentarfeltet ditt. Da sjekker lesere kommentarfeltet og det skaper automatisk mer aktivitet tror nå jeg. Men det kan jo også bli litt mye av og til, og jeg skjønner vis du er en av dem som ikke gidder å “reklamere” for bloggen i alle sosiale kanaler.. Men personlig syns jeg det er en grei måte. Lett å få med seg nye innlegg da også sidn man kanskje sjekker snap litt oftere enn mange andre kanaler som Feks Facebook.

    12. Og forresten, stå på Sophie💖 Leser bloggen din hver dag og følger med på alle tingene du deltar på og driver med. Du er den bloggeren jeg har vært mest trofast til over lengst tid, selvom jeg bare kommenterer en gang i året kanskje 😅Du gjør en god jobb med andre ord. Ellers masse lykke til med alle prosjektene dine om dagen, spesielt Skal vi danse!👍🏻

    13. Jeg tror du har en «feil» på bloggen, det står at det er 16 stk som har kommentert men det er bare to kommentarer som vises for meg.
      Samme på andre innlegg også, to kommentarer syntes selv om det står at 28 har kommentert?

    14. Lurer på om du er mest opptatt av deg selv føles sånn når leser bloggen har sett lesere fortelle noe om sitt liv men ikke sett deg kommentere tilbake ang dems liv… blogglesere liker nok at det føles som du bryr deg om dems liv selv om man ikke er berømt,på TV,synger el blogger.et vanlig menneske kanskje ensomt i tillegg … blir litt mye deg og utseendet ditt mye bilder av bare deg .og mye prat om hva du føler tenker … savner litt interesse i andre mennesker el at du viser at du bryr deg om en hvemsomhelst .feks du etterlyser st3der dra på ferie men spør Ikke folk som svaret hvor har du lyst dra og har tips til andre .. du søker råd hos andre men det er mange som søker råd hos deg ikke sett så mye svar på det.ellers synes ikke du er gjennkjennelig på bildene mer er liksom rart at dette er deg … ser så anneldes ut at …er vek hovedsakelig kjeven og nesen som gjort det .men heldig er du iallfall med dine operasjoner.håper også hører mer om samarbeid med dyrevern ,var det ikke snakk om hjelpe griser?….. er viktigere hjelpe andre enn skal vi danse ..

    15. Digger bloggen din, klikker inn for å lese denne spesifikk, og syntes det er en fin oppfordring å be folk (meg selv inkludert) om å være mer aktive. Så det blir et samspill. Syntes du har mange bra tanker og meninger. Noen spørsmål til deg. Hvis du hadde all makt i Norge og kunne forandre/gjøre 3 ting. Hva ville du gjort? Og hvorfor? Har du en bucketlist, (eller hva det heter) ?

    16. Skikkelig kult å fint og viktig skjønner jeg jeg har samme brillene som naboen til Beck har har dilla på det nå Heier på deg i SKAL VI DANSE håper du vinner jeg ønsker deg alt godt å en fantastisk kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    17. Helt ærlig tror jeg det kommer av at du har en litt eldre leser-garde. På de fleste andre blogger er det mest unge jenter fra 12-18 år. I tillegg tror jeg leserne dine gjerne er hakket mer moden og ikke føler for å sende hjerter og komplimenter ut overalt. Så egentlig noe du burde være litt stolt over. På samme tid ser jeg poenget ditt, og jeg er jo en som kun leser men aldri kommenterer, selv om jeg synes du har den desidert beste bloggen, så jeg skal absolutt ha det i bakhodet 😊

    18. jeg er inne på bloggen din mange ganger om dagen men jeg kommenterer aldri (kommenterer generelt så og si aldri på blogger eller kommentarfelt) men jeg leser alt du skriver og jeg liker det du skriver

    19. Jeg prøver å være flink til å kommentere, men er ikke flink til det på noen sosiale medier. Kan vel også være at jeg føler du repeterer deg selv her ofte (men jeg liker å lese bloggen altså, så misforstå meg rett 😅). Men det blir kanskje mye av det samme at du skriver hvor du spiste, at du ligger i senga og at du skal se en film/serie. Så om du for eksempel endrer litt på skrivingen der så virker ting litt mer spennende. Mange av oss har jo fulgt deg siden før du ble kjendis, så det hadde vært moro å kanskje høre mer om hvordan det er å være kjent. Og du har jo kjøpt deg leilighet i rekkehus, hadde vært moro å «være med» på oppussingen av den for eksempel. Og interiør å sånt 😁 Gleder meg til å få flere oppdateringer av Skal Vi Danse også 😊

    20. sophie ligner unge brooke shields? Bare meg som synes det? 😅 jeg såg den blå lagune igjen her om dagen og hun minnet meg om Sophie

    21. Ikke mindre blogging i hvert fall! Jeg elsker å gå innom blogg.no og se at du har oppdatert flere ganger i løpet av dagen. Jeg er bare litt dårlig på legge igjen kommentarer, men det skal jeg absolutt bli flinkere på nå! Hva med å avslutte hvert innlegg med et lite spørsmål til leserne dine? I hvert fall en gang om dagen? 😀 Trenger ikke være noe stort, men bare noe som gjør at folk få lyst til å skrive, og kanskje dele sine meninger og tanker med deg.
      Ellers må jeg bare si at du virkelig stråler om dagen, og at treningsgleden virkelig syntes på utsiden også. Det er veldig kult å se! Jeg gleder meg ihjel til Skal Vi Danse starter på TV, og heier allerede masse på deg. Lykke lykke til videre <3

    22. Du er kjedelig er ikke rart andre bloggere for mer oppmerksomhet! De fortjener det dessuten mere

    23. For å få flere kommentarer burde du svare. Har stadig lest i kommentarfeltene dine, hvor du sjeldent svarer leserne dine. Det blir da umotiverende for oss å kommentere også.
      Fotballfrue er rågod på å ha dialog med leserne sine i kommentarfeltet

    24. Hei! Jeg kommenterer sjelden på blogger, men i det siste har jeg sett at du forteller om at du bruker solarium. Jeg skjønner at du ønsker å være åpen om hverdagen din, men kunne du vurdert å ikke informere om ditt bruk av solarium? Det er absolutt ikke min plass å fortelle deg hva du skal og ikke skal blogge om, men som en fast leser som alltid har hatt stor beundring for deg så river det litt i hjertet mitt hver gang jeg leser innlegg hvor du nevner det. Jeg har selv mistet en forelder til hudkreft og denne sykdommen er økt eksplosivt blant unge som tar i bruk solarium. Selv tok jeg i bruk solarium da jeg var tenåring, og jeg har nå (i en alder av 25) måttet fjerne flere føflekker som har vært farlig. Jeg håper du vil vurdere det.

    25. For all del ikke missforstå meg, for jeg syns det er så fint at du er lykkelig og jeg heier på deg. Jeg kommenterte en del før, men jeg føler litt at jeg har mistet den gamle Sophie, den helt gamle bloggeren. Når jeg leste forbilde føltes du så ekte, uten filter uten selvmotsigelser og overdrivelser. Jeg savner den sårbare men ekte stemmen som du en gang hadde. Før kunne jeg nesten relatere til bloggen din som en bestevenninne, diskutere den med andre venninner, få råd osv. For min del er bloggen og Sophieelise blitt til en merkevare. Jeg har mistet litt troverdighet og du er blitt en av mange. Men jeg sjekker stadig innom bloggen fordi det er ingen i bloggverdenen som skriver på ditt nivå. Derfor gleder jeg meg utrolig til bok nummer 2. Som sagt prøver bare å være konstruktiv, for jeg har heiet på deg i alle år! Også lurer jeg litt på om du en dag kunne tenke deg å gi ut bok i en annen sjanger? Eks. Krim. Tror din reise som forfatter så vidt har begynt, for skrive det er du helt RÅ på!

    26. Desverre er det slik at andre bloggerer føler de må provosere for å få økt oppmerksomhet. Fokus på utseendet, overforbruk, sladder osv.beveger seg stort i disse bloggene, og folk ser ikke ut til å klare å la være å bli provosert, og med det også kaste seg over tastaturet i kommentarfeltene. Jeg begriper ikke at folk ikke snart går lei. Det er jo ingen ende på det negative. Hos deg derimot, har det skjedd store sinnsykt positive endringer de siste årene. Positive, Sophie Elise!! Det er så hærlig. Dette er mitt “fristed” av alle bloggene jeg leser. Her slipper jeg å himle med øynene, irritere meg og klarer å slappe av mens jeg leser. Det er klart det er enkelte ting jeg kan reagere negativt på og ting jeg ikke er enig med deg i, men du klarer å vinkle det slik at du forstår at andre har en annen opplevelse og en annen mening uansett hva du måtte tenke og mene. Når folk ikke kommenterer, tror jeg det er fordi de liker det de leser og ikke har et stort behov for å si noe alltid. Det føles behagelig å bare lese. Keep up the good work!! Hilsen fast leser siden du startet<3 Er 31 år hvis du lurte;)

    27. Beklager, tror faktisk aldri jeg har kommentert her før.. litt rart egentlig siden jeg har lest bloggen din siden du blogget fra jenterommet som 16 🙊 uansett, leser hver kveld før jeg legger meg, har foresten lest både boken din og noen bøker du har annbefalt. Kjenner meg igjen i mye av tankegangen og mønstret ditt. Bare husk, ikke brenn deg opp.. Virker som du har en tildens til det bare.. Men steike for en god arbeidsmoral du har! U go girl! Hilsen jente(dame?) 27 år

    28. Hei,
      Som flere andre er jeg ei som leser og sjeldent/aldri kommenterer, noe man helt sikkert burde begynne med slik at du får et bedre innblikk i hva folket liker/ikke liker av dine innlegg.
      Men som ei anna har nevnt over her, så tror også jeg at dem fleste finner bloggen din behagelig å lese, og ikke har det største behovet for å skrive noe tilbake.
      Du er jo en av Norges størst blogger, (med mange faste lesere vil jeg tro) så selv uten alt for mange kommentarer på innleggene dine er det nok som sagt pga at folk liker deg og det du formidler. Skjønner at det kanskje kan være vanskelig å “forstår” når tilbakemeldingene uteblir, men den som tier samtykker 😉
      Gleder meg til å følge din deltakelse i Skal vi Danse, heier på deg 🙂
      Hilsen jente 35 år 🙂

    29. Elsker lush produkter! Kjøper alltid til julegave til alle jeg kjenner, hehe. Jeg tror vi bare ikke er vandt til at du har kommentarfelt, jeg har lest lenge mens du ikke hadde det så det er bare uvant. Men veldig fint å få en enkel måte å kommentere og gi tilbakemelding på. Skal prøve å være flinkere!

    30. Jeg synes det er sjeldent at du er aktiv i kommentarfeltet. Du kan jo sette av tid til å svare i kommtarfeltet ved at du har 2-3 timer iløpet av en uke for eks. Spesielt når lesere forteller ting om seg selv til deg. Hvis du ser i kommentarfeltet for juli mnd så det sjeldent du svarer.

    31. Hei! Jeg leser bloggen din daglig, men jeg kommenterer ikke alle innlegg av grunn fordi det ikke er noe jeg har lyst til å kommentere. Jeg heier på deg! Jeg synes forholdet ditt til Kasper virker sykt bra! Jeg har samboer selv, og liker at du forteller om hvordan dere har det. Jeg gleder meg til å se hvordan du innreder det nye rekkehuset 🙂

    32. Ja, hva skal en si… du legger som regel ut bilder i undertøy osv. Hva har det med innleggene å gjøre? Har du så stort behov for å vise frem alt det opererte?? Er du et forbilde? Sender jeg bilder av meg selv slik til mine venner? Du er ikke til å kjenne igjen? Og å lese at du treffer jenter å ha sex med kommer til å knekke forholdet ditt. I know! Parykk, extension både her og der, du er så selvopptatt, og du vet det selv. Alt handler om deg og utseende. Tror du ikke du hadde fått jobb som meg om du var pen? Du ser helt vanlig ut, og litt for mye rumpe og boobs!
      Jeg vet ikke hve eller hvor du vil med bloggen?! Dyr som lider og et puppebilde? Jeg vet hvordan det er å være naturlig pen og at folk kikker og snur seg etter meg. Men vi snur oss etter deg pga rumpa, boobsene og alt annet fake. Du spør etter kommentarer, hva skal vi skrive til slike innlegg?

    33. Prøv å still spørsmål leserne kan svare på kanskje, for eksempel «hva mener dere om …?» «hva syns dere om …?». Du skjønner, da er det litt lettere fordi det er ikke alltid man vet helt hva man skal kommentere, og å kommentere «jeg elsker bloggen din osv» på alle innlegg blir litt kjedelig

    34. Du svarer på kommentarer? Ser ingen svar jeg? Har heller aldri fått svar di gangene jeg faktisk har kommentert noe.

    35. «Det er jo så kjipt når bloggere med mange færre lesere har fem ganger så mange kommentarer» HAHA. Hadde vi hatt lyst til å kommentere så hadde vi kommentert, frister jo enda mindre når du er så sykt ego og selvopptatt. Du har blogget dårlig og svarer sjeldent, hvorfor i helvete skal vi gidde å kommentere da? Du får søren meg klare å gjøre jobben din før du ber om noe som helst fra oss

    36. Caroline: De løp ut med en pose til meg, så det er vel teknisk sett spons, men jeg har ikke åpnet esken enda og har heller ikke reklamert for noen produkter. Så, det merker jeg ikke som reklame nei.

    37. Hei Sophie!
      Ein grunn til at eg personleg sjeldan ender i kommentarfeltet er at i dei situasjonane eg les bloggen er eg liksom på farten; på t-banen, toget, ein pause på skulen etc. Ein annan grunn er nok at eg ikkje kjem på at du les det eg skriv og at det er liksom så usannsynlig at eg skulle «nå gjennom», viss du skjønar. ☺️ Men når du skriv at du verkele les, svarar og treng det, så kan eg godt prøva å vera meir aktiv her, ingen problem! Ynskjer deg til lukke med alt som står på nå, som musikkstudent veit eg korleis det er å ha MASSE på ein gong, mitt råd er å ta ein dag om gongen og pust ut når du kan.
      Sender ein klem

    38. Jeg blir ofte trigget/ inspirert til å kommentere når det kommer et spørsmål eller ønske om kommentarer i løpet av teksten (på slutten helst) 😄 og som noen sier over her, viktig med svar – særlig når man spør om noe! Om det så er «det ønsker jeg ikke svare på» el. hvis du ikke vil det. Alt er bedre enn å oppleve å ikke føle seg sett 😄

    39. Jeg hørte på podcasten til Ida Fladen i dag, og der ble det litt snakk om deg. Etter alt som har blitt skrevet om H, så trodde jeg han bare utnyttet deg. Men i den podcasten så syns jeg han snakket fint om flørten deres, at det faktisk var noe der, og ikke bare utnytting. At media blåste det opp før dere rakk å definere hva det var mellom dere. Har liksom sett for meg at han var den drittsekken, men så virket han bare så snill 🙂

    40. Jeg har bare tenkt at du kanskje ikke viø ha så mange kommentarer, da ingen av de 20 første kommentarene jeg har lagt igjen har blitt besvart.. og de har handlet om f.eks musikk, film, kultur, eller klær/sminke. Jeg skjønner jo at du ikke alltid kan svare alle, men man mister litt lysten når man vet at man ikke får svar… Men skal prøve igjen neste gang jeg tenker at jeg har noe å komme med! Lykke til i SVD! 🙂

    41. Gud hvor mye du har fikset siden gamle bilder fra tenårene. Du var ikke akkurat vakker! Tenk når du får barn, eller ville du ikke ha?

    42. Åååå, lenge siden jeg har lest noen blogger nå – så nå måtte jeg inn å oppdatere meg litt på hvordan det går med deg! Det er så merkelig at jeg har fulgt deg siden du startet. Selv om jeg ikke er innom daglig, eller ukentlig. Så må jeg innom en gang i ny å ned å “lese meg opp” på bloggen din. Det er få mennesker jeg beundrer, og det er få jeg har en mening om. Men du blir fort et lett offer for den “eldre garde” når de snakker om dagens unge eller det har vært en blest i media. Og er det et menneske jeg føler jeg “kjenner”, vet verdiene til, respekterer, beundrer og virkelig får en trang til å beskytte når det kommer negativ omtale så er det deg!
      For jeg har en merkelig stolthet når jeg ser du har det fint, for jeg føler jeg har fått med meg nedturene, kampene og alt du har kjempet deg gjennom. Da er det så godt å se deg smile.
      Ønsker deg oppriktig ALT godt.
      Du kommer til å ROCKE dansegulvet – og jeg skal være med å stemme deg til topps ❤

    43. kjære fine sophie:) jeg blir glad hver gang jeg går innom bloggen din. selvfølgelig fortjener du mine kommentarer, når jeg gledes så mye av dine innlegg!
      Kjæresten min gjør narr av meg fordi jeg titter så mye på bloggen din og min respons blir “les selv da”. Jeg føler mange dømmer din blogg pga en rosa header og en pen jente. Vet du hva, jeg digger at du både er smart, pen, svært god skribent, samfunnsengasjert, at du viser svakheter og kan være stolthet av deg selv; rett og slett et bredt aspekt. Ja, lista er lang, for det er slik vi mennesker er. Vi har mange sider og mange interesser i ulik ”
      Vi trenger rett og slett kvinnelige rollemodeller som sier “JA, jeg bryr meg om utsende og JA jeg har fortsatt mye klokt å si om alt fra sminke til dyrevelferd. Altså hva med de fotballspillerne som er like profilerte som deg og kun engasjerer/snakker om fotball. Får de noe kritikk for å bry seg for mye om fotball? nei. Skriver noen kvinnelige bloggere om sminke/hår blir det massiv respons om hvor dum vedkommende er som “kun” bryr seg om overfladiske ting.
      bare noen tanker fra meg en onsdagskveld. Gleder meg til fremtidens innlegg! Klem

    44. Kristine: <3 tusen takk skal du ha. så hyggelig at du titter innom her imellom! og at du har fulgt meg siden starten, shit, det er veldig lenge det nå.

      TAKK!!! Vet ikke hva jeg skal si, for det betyr mye og setter meg litt ut når folk er så snille. Jeg setter veldig, veldig stor pris på det.

    45. Marie: <3 tusen takk skal du ha! herregud, for en fin kommentar.. Denne trengte jeg på en kveld som har vært litt kjip og tung.

      Denne kommentaren var rett og slett veldig fin og noe jeg trengte å høre. Tusen takk <3

    46. Synes du blogger helt passe jeg. 🙂 Synes også du er råflink på alle andre punkter selvom du har en så hektisk hverdag nå med Skal Vi Danse-trening, stå på!

    47. Har ikke en vane av å kommentere, men synes innleggene dine for tiden er så bra, innholdsrike og morsomme å lese. Elsker å lese om tanker, meninger, litt personlige greier. Føler folk kommenterer mye mer når folk provoserer, driver med clickbait osv bare fordi det er irriterende. Hvis du ser i kommentarfeltet deres er det jo bare diskusjoner

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg