det er så uvant for meg

Selv om jeg har vært mye i fysisk aktivitet det siste året (i alle fall mer enn jeg pleier) er kroppen min overhodet ikke vandt til tre timer intens trening om dagen. Det er veldig gøy å se fremgang så fort! Men.. Jeg er så trøtt at det eneste jeg tenker på om dagen er å sove, dansing, prestasjonsangst og mat inni mellom. Vennene mine har fått beskjed om at vi bare kan snakkes i november, haha.. Jeg har aldri vært i en intens eksamensperiode, men jeg kan tenke meg at denne følelsen ligner litt. Man har hodet sitt hundre prosent fokusert til å prestere best mulig, alt annet faller til siden.

Så, hva gjør jeg om dagen? Trener og øver på en ny greie når det kommer til det psykiske, nemlig å være positiv uansett om jeg har lyst til å bli sint på meg selv.. Ellers har det gått til en del radiopromo av låten «next summer», den gjør det bra og det er jeg glad for. Det er skikkelig hyggelig å få anerkjennelse fra folk som sier jeg har vokst som artist og låtskriver, målet er alltid å bli bedre og ikke minst gå ut av sin egen comfort zone. Der har jeg enda en god bit å gå når det kommer til musikken, men jeg har så vidt begynt.

Når det kommer til dansingen er vi snart ferdig med vår første koreografi, jeg er faktisk litt usikker på om jeg får røpe hvilken dansestil vi har. Jeg skal høre med produksjonen i morgen slik at jeg endelig kan dele med dere og forhåpentligvis få noen råd. Det er en rask dans! Vi har enda et par uker på oss for å få den perfekt, Benjamin (partneren min) er veldig flink og inkluderende noe som er viktig for meg. Faen som vi trener, og verre skal det bli! Det er så spennende og jeg gleder meg til å få skikkelig teken på selskapsdans. Et minne for livet! Noen av de andre deltakerne sier de ikke er nervøse og det kan jeg ikke forstå, jeg har mareritt hver natt og samtidig er det masse gode følelser. Jeg er veldig tilstede i hele opplevelsen og hadde aldri klart å bare “blokkere” det ute, som jeg egentlig er glad for! 

Uansett håper jeg dere får en fin kveld. I morgen tidlig kan dere høre meg både hos radio mp3 og NRJ! 

9 kommentarer
    1. Svevende koselig å kult innlegg synes jeg du er best synes jeg og lun dame synes jeg ønsker deg en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    2. Kanskje det føles som en eksamensperiode, men forskjellen er at når du er ferdig med “Skal Vi Danse” så trenger ikke det ha noe mer innvirkning på livet ditt. Dersom man stryker på en eksamen derimot så kan det ha store ringvirkninger for videre jobb eller studier. Sier ikke det for å bagatellisere at du nå holder på med noe som er veldig spennende og lærerikt, men heller for gå gi et annet perspektiv og kanskje gi deg en ro i forhold til det presset du føler på. “Skal Vi Danse” er en “liten” del av livet ditt, og ikke hele livet. Du har så mye annet som du gjør, så nyt opplevelsen og ta med deg all lærdom du kan få.

    3. Kjære søte gode du.
      Leste ditt forje innlegg om at du får mye hat og vil fokusere på det positive. For å gjøre det enda mer positivt vil æ bare si at æ aldri har kommentert nåt av det du har lagt ut (e nok ikke den eneste), og æ har fulgt med fra da du starta på jenterommet. Du e rå, i absolutt alt. E ikke enig i alt du sir, so what? Man ekke enig med sin aller beste venn bestandig heller.
      Seriøst, du e sååå mye mer enn alle nettrollan hær ute. Stå på! Æ digge deg

    4. Tror du det er helt selvsagt at du kommer langt i Skal vi danse? Virker jo som om at du tror du kommer til å vare i mange måneder (og det kan jo veldig godt hende), men du kan jo være den første som ryker liksom..?

    5. Eksamensperiode?? Du har vel ikke hatt ordentlig eksamensperiode engang (vgs teller ikke). Når jeg har min eksamensperiode sitter jeg med bøker 12-15 timer i døgnet, og resterende timer hvor jeg er våken har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke leser og repeterer. Du øver tre timer hver dag til en konkurranse, og de resterende timene tenker du sikkert masse på konkurransen. Jeg ville heller hatt det et par uker enn å måtte lese til en 60 stp eksamen i flere måneder.
      Forøvrig – lykke til!

    6. Jeg gleder meg skikkelig til å se deg på Skal vi Danse. Jeg syns du er så fin Sophie, du er så omsorgsfull og god. Ikke tvil på deg selv, dette fikser du! Masse lykke til videre med treningen <3

    7. Etter flere år nesten uten å se på tv gleder jeg meg utrolig til og følge deg der!
      Masse lykke til!

    8. Gleder meg så til å se deg danse! Synes det er såå hyggelig cast i år, så skal faktisk følge med denne høsten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg