har jeg fjernet lip fillers? svar på rykte!

I det siste har jeg hørt en del «rykter» om at jeg har fjernet fillers fra leppene. Det er jo strengt tatt ikke rykter ettersom jeg har skrevet om det selv tidligere, men ja jeg har fjernet fillers fra overleppen og det begynner å bli en god stund siden. Jeg er fornøyd! Planen var egentlig å fjerne fillers og så ta på nytt igjen (for å få bort klumpene) men så likte jeg det naturlige resultatet og kommer til å forbli sånn her. Leppene mine har aldri vært så symmetriske og søte som de er nå, og de føles så bra!

Jeg knipset et lite bilde i morges da jeg akkurat hadde våknet til en SMS fra journalist som stilte meg samme spørsmålet. Usminket og med arr i ansiktet osv, hehe.

👄👄👄👄👄👄👄

Det er en ganske stor kontrast til hvordan jeg så ut her, for eksempel. Da hadde jeg mye fillers og det ser ikke fint ut til mitt ansikt, i tillegg festet en del av restylanen seg over leppa og det så ut som jeg hadde bart. Det er vel den største ulempen ved å ta alt for mye, og jeg tok på så mange rare steder (med fake legitimasjon fra jeg var 17 år).

💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉

Dette var altså før Kylie Jenner gjorde det, for jeg vet noen kommer til å være sånn «åh du kopierer Kylie». Helt ærlig synes jeg hun kledde fillers og jeg tror hun tok ut av samme grunn som meg, på grunn av klumper, og ikke for å være politisk korrekt men fordi det ble ujevne under graviditen da hun ikke kunne vedlikeholde det med påfyll. Og for å selge Lipkits så klart, haha. Men det er jo bare spekulasjoner fra min side. 

Har noen andre her fjernet fillers? Jeg kan være den første til å skrive under på at det er det VONDESTE jeg har gjort. Man sprøyter jo inn syre i ansiktet typ! 

43 kommentarer
    1. Du har jo sagt tidligere at du har opperert inn fett! Så da burde du kanskje også nevne det i dette innlegget. Måten du skriver på fremstiller du det jo som om at dette er dine naturlige lepper, og det blir litt for dumt !

    2. Det har jeg nevnt en million ganger før, og får likevel de samme spm om og om igjen. Er dessuten veldig usikker på om jeg har noe fett igjen i overleppa 🙂

    3. Du her jo sprøytet fett inn i leppene da.. Så dette er jo strengt tatt ikke dine naturlige lepper. Haha.. Da hadde de jo sett ut ihvertfall LITT som før du begynte meg alt av fillers ihvertall, leppene dine er jo mye fyldigere nå. Du er mye finere nå uten så mye fillers, men og skrive dette innlegget som om det er helt naturlig blir jo bare teit.. Vet at du har nevnt det med at du sprøytet inn fett i leppene i ETT innlegg før, og da i en bisetning fordi du ble spurt. Skal du derimot skrive ett eget innlegg om leppene dine, er jo det verdt å nevne. For dette var utrolig misvisende…

      1. Er så dritt lei av at at alle skal skal ha så mye å si om d Sophie Elise har gjort. Skjerp dere. Og skaff dere et liv.

    4. Du har jo fjernet det og så tatt inn fett fra kroppen, vet ikke hva som er verst av de to delene.. Du burde skrive hele sannheten når du først lager ett helt innlegg om fillers..

    5. Dette er det TEITESTE jeg har lest noensinne. Du har kanskje fjernet juvederm/restylane, men ikke fillers, all den tid du har fylt leppene med andre ting (les: fett). Du er vel klar over at dine naturlige lepper var såvidt synlige? Og du har nå veldig fyldige lepper? Om du har fjerna fillers og fettet er borte, hva er det du har i leppene da?

    6. Herreguuud! Hvorfor gidder dere kommentere om dere bare skal kverulere og poengtere ting hun har skrevet om tusen ganger tidligere? Dere skjønner jo hva det går i, og skal hun liksom skrive aaaalt hveeeer gang hun skriver et innlegg? Get a grip. Jeg blir så jævlig oppgitt.. Sophie Elise; det så fantastisk ut, og ja; fyfaen så smertefullt det er!
      Xoxo

    7. La nå jenta være da! Fy søren så usmakelige dere er. Ja, så har hun tatt fett, da, men det er mer naturlig enn fillers/restylane. Hvorfor i det hele tatt kommentere når dere kun er kvalme? Forstår dere ikke at hun også kun er et menneske med følelser og behov og lengsler? Fandens nettroll. Se dere selv i speilet før dere plager andre, sier jeg bare. Og det er sanne ord fra oldemoren min.
      Skam dere.
      Du er god, Sophie Elise. Vær som du er. Skriv som du vil. Skriv som det passer deg. Du er ærlig, men obs du glemte å skrive at du hadde fylt leppene med fett. What? Å, så grusomt. Det er andre ting her i verden man burde “henge” seg opp i. Ren misunnelse, dette her.
      Så, Sophie Elise. Du er tøff. Du tør å være deg sjæl. Håper å se deg på høstfesten, forresten.

    8. Jeg har ikke vært inn på bloggen din en stund nå. Men herregud så fantastisk du ser ut. Har holdt meg unna alt angående det med og fikse på det naturlige. Mener det er eget valg. Men du ser kjempe bra ut.

    9. Det hakeimplantatet du har tatt bør du seriøst fjerne.. Eller om det er fillers burde du virkelig slutte og fjerne det du har tatt om mulig. Hver gang jeg ser bilder nå så tenker jeg bare på den «troll face» meme?n. Denne: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/091/TrollFace.jpg
      Altså, bortsett fra haka ser du virkelig fantastisk ut! Bedre enn noen gang. Men den ødelegger det ellers fine ansiktet ditt og gjør at du ser mandig ut. Og nei, det har ingenting med kjeveoperasjonen og gjøre, haka di ble plutselig lengre og spissere FØR kjeveoperasjonen.

    10. Første og siste gang jeg kommenterer på en blogg. Utrolig flott ble du! Smilet synes igjen. Ha en fin kveld 🙂

    11. Det bildet av deg på minmote, der du sitter i hvitt, jeg har ALDRI sett deg så vakker! Herregud så bra du ser ut der. Omg. Så utrolig pen og søt.

    12. Fjerna fillerene mine i forrige uke, og ja det var jæævelig vondt!! Haha men såå verdt det 😄 føler meg såå mye finere!!

    13. Ikke gjort selv! Men du var fin med og kjempe fin uten 😊 Synes det er utrolig flott at du er komfortabel med å fjerne det, til tross for fortiden din (jeg har endelig fått lest boka de!)
      Jeg venter forresten på en film fra den som du er sjef over! Jeg tror virkelig på at den filmen hadde satt mange viktige ting i perspektiv, spesielt hvis du skulle vært en del av det 💕

    14. Du har alltid vært fin ☺️ Nå ser du også veldig vakker ut ! Og så ser du lykkeligere ut ☺️ Håper det stemmer 🌷 du er sterk som klarer å dele livet ditt på denne måten . Go shorty!

    15. Jeg liker deg. Klarer ikke helt å sette ord på hvorfor. Liker at du er ekte. Og da ikke i den forstand plastisk kirurgi, kunne ikke blåst mer i akkurat det, men hvordan du skriver. Du innrømmer feil, skriver ting som det, alltid er deg selv. Heia. Hilsen j18

    16. Du ble MYE penere uten fillers. Ser tydelig nå hvor mye du ødela den vakre utstrålingen din du har hatt uten fillers.

    17. Hei Elise, Personlig synes jeg du ser bra ut nå når du har tatt vekk fillers i leppene dine 🙂 Ofte er det det naturlige som blir best 🙂

    18. Altså, det skal alltid være noen negative sjeler der ute.
      Om Sophie har tatt fillers i haka/kjevepartiet er jeg uvitende om. Derimot det jeg har fått med meg, er at hun har operert kjeven grunnet medisinsk årsak i tillegg har hun hatt regulering. Bare disse to i seg selv er med på å endre kjeve/hakepartiet sitt utseende i stor grad.
      I tillegg har Sophie tatt permanent makeup, altså lip tattoo. Det er for å gjøre leppene mer symmetriske/jevn, og de vil da virke større akkurat som de ville gjort med en lipliner fra nyx etc.
      Alt i alt, så synes jeg du ser fantastisk ut:-)

    19. Du e veldig pen, og resultater har blitt veldig bra. Likevel synes jeg det er feil å fremstille leppene som naturlig da de fremdeles ser fylte ut, og ikke i nærheten av slik du så ut for noen år siden uten noe. Blir dumt å fremstille det som naturlig da leppene er ca like store som de har vært når du har fylt de. Du kunne heller lagt ut bilde av leppene før noe fillers for å sammenlikne slik at man ser at det fremdeles er noe igjen i leppene

    20. Ett skritt i riktig retning 🙂 Håper du fortsetter å ta gode valg, for å fremme det naturlige – Om ikke for deg selv, men for en hel nasjon av unge jenter og gutter. Du har en sterk stemme i samfunnet vårt så vær snill og bruk den godt. Du er trossalt em fornuftig jent, selv bak noen dårlige beslutninger. Stå på.

    21. Du ser så jævla bra ut. Vakker er du. Virker som det gjelder innsiden også. Utrolig glad for at du deler livet ditt med oss. Betyr mye for mange av oss ❤️

    22. Hei! Vêr ikke om du har svart på spm rundt Mads Hansen før, men ble veldig nysjerrig på dine tanker rundt alt..
      Hva syns du om Mads Hansen?
      Har du lest/sett blogginnleggene til Isabel og Anna? Hva er evt. dine tanker om det de skriver? Syns du de har rett? Overdriver de? Eller hva mener du?
      Hvorfor tror du han ikke «legger seg ut» etter deg? Mtp. at du også er operert?
      Er oppriktig interessert i dine tanker rundt dette:) Ellers vil jeg bare si at jeg diigger at du har åpent kommentarfelt igjen. Ooog jeg håper du covrer en låt snart:))

    23. Du har kanskje fjernet litt, men langt fra alt. Jeg ser det på eldre bilder av deg, og som kosmetisk Spl ser jeg at du enda har mye fillers. Ikke lyv til leserne!

    24. Leppene dine ser tusen ganger finere ut uten fillers, merker det hvertfall på sideprofilen. Du har alltid vært en nydelig jente uansett da, du var jo fin med som uten! Håper du har det bra <3

    25. Forrige innlegg: «…når jeg skriver noe her ønsker jeg å melde noe først og fremst». Dagen etter får vi dette svadainnlegget! Du sier at å poste ett bilde på Instagram ikke krever noe energi eller sjel, men det gjør vel strengt tatt ikke dette innlegget heller (eller dine fleste andre innlegg). Slutt og finn på så mange unnskyldninger for hvorfor bloggoppdateringen din mildt sagt suger.

    26. Herregud så bra du ser ut!!
      Du er så heldig, du er liksom skikkelig naturlig pen – og nå, selvom du var nydelig med fillers, er du helt stunning uten!!

    27. Gi deg. Du prøver å være en norsk versjon av Kylie hele tiden.. dette er bare enda en ting du skal gjøre som henne..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg