slik kan du enkelt tjene penger!

Reklame |

Da jeg var yngre var jeg veldig opptatt av å ta spørreundersøkelser på nett – ikke fordi jeg hadde en brennende interesse for spørreundersøkelser i seg selv, men fordi jeg hadde fått med meg at man kunne tjene poeng som deretter kunne blitt gjort om til gavekort. Vel, spøken var på min side da jeg etter lang tid hadde tjent opp nok poeng til…et gavekort på en matbutikk. På 15 kr. Jeg husker ENDA at det var et slit å få omgjort de poengene jeg hadde tjent, og at det ikke ble noe av.

Vel, de siste årene har jeg med jevne mellomrom tipset dere om Meningstorget, og det skal jeg gjøre nå igjen! For der er det andre boller. Konseptet er det samme: du kan svare på spørreundersøkelser, det tar kortere tid og kan man enten gjøre poengene sine om til penger på PayPal, eller i gavekort på f.eks Zalando eller iTunes. Eller donere til en veldedig organisasjon! 👌🏽 Du kan sjekke ut mer HER

Jeg har testet Meningstorget flere ganger, og tidligere syntes jeg man måtte holde på litt lenge for å tjene opp poeng. Ikke så lenge at det var umulig, men nok til at man ble lei. Og jeg vil jo ikke at dere skal gå i samme fella som meg da jeg var yngre. Noe har endret seg tror jeg, fordi det gikk relativt kjapt å tjene opp et gavekort på 100 kr denne gangen! 

Et lite tips: om du legger inn pengene på Paypal-kontoen din kan du bruke de til å handle direkte på f.eks eBay, da kommer du langt med 200 kr! Hint: løsvipper, øyenskygger, t-skjorter… Alt sånt som jeg kjøper der, og får masse spørsmål om. 😍 

Om du vil sjekke ut tjenesten kan du registrere deg gratis HER! Ps: du må være 18 år for å registrere deg. 

47 kommentarer
    1. For ett meningsløst og dumt innlegg på en slik dag. Bruk heller stemmen din til noe fornuftig og godt.

    2. Lol. Dette må jo ta kaka for dølleste reklame. Hadde fint sett for meg mindre bloggere reklamere for dette (de tar det de får), men du? Haha så skamløst

    3. At du velger en så meningsløs reklame på en dag som denne.. gikk inn på bloggen din i håp om å lese noe angående 22juli, terror, viktigheten med nedslag av hatprat og ekstremisme.. vet ikke, men ble ganske skuffa..

    4. Hei Sophie!Er det huset til foreldrene dine? Skikkelig fint der. Hvor kjøpte dere de gull putene fra? de er også fine 🙂

    5. Den haka di ser jo helt jævlig ut.. Har du sett deg helt blind?? Tar i overkant mye fillers synes jeg.. nå er den jo utrolig lang og gjør at du ser mye mer maskulin ut

    6. Jeg tror sophie sliter litt med bloggen og inntekten. Tror hun tar alt hun får fordi hun er desperat og derfor kommer det dumme meningsløse reklamer for betakaroten , meningstoget osv.

    7. Tror neppe hun sliter med inntekten.. Hun tjener jo mange millioner. Heller det at bloggmotivasjonen ikke er der, og når alle andre innlegg bare er dritt som blir slengt ut kjapt, spiller det vel ikke så mye hva man reklamerer for heller

    8. Wow, at så mange gidder og orker å bruke sin egen tid og energi på å faktisk skrive ett negativ innlegg..om man ikke syntes noe om innlegget så gå heller ut fra siden igjen og la det ligge 😂
      Jeg har selv vært inne på meningstorget og synes selv det er en kjekk liten måte å kunne tjene litt smått på 😊 Så er absolutt enig med deg Sophie 😊

    9. Det er jo bare piss. Dere bloggere fremstiller det som om man kan tjene seg rik på noen spørreundersøkelser, mens realiteten er st du må holde på i månedsvis for å tjene nok poeng til et gavekort. Jeg har holdt på lenge og til slutt ga jeg opp fordi jeg hadde absolutt ikke noe igjen for å sitte i timesvis å svare på meningsløse ting..

    10. Ser det er mye negative kommentarer her, og skjønner ikke helt hvorfor folk gidder? Finnes det ikke bedre ting å gjøre her i livet enn å kommentere stygge ting på en blogg? Syns du er veldig flink Sophie og elsker å lese bloggen din. Bloggen din er den jeg har lest lengst og fortsatt ikke blitt lei av. Syns du skriver veldig bra og veldig ekte, og du tørr å skrive om ting som veldig mange tenker men kanskje ikke tørr si høyt? Fortsett med det du gjør, for du gjør det bra! 🙂

    11. Nei, men altså.. Dere som alltid skal beskytte Sophie når hun får kritikk for bloggen sin, hva sier dere nå? Hun må jo være den lateste bloggeren. Hun hopper over mange dager her og der hvor hun ikke blogger, stort sett kommer det ett KORT svadainnlegg om dagen, ofte er det ikke engang nye bilder men noe hentet fra Internett eller tidligere anledninger… selvfølgelig hender det at hun faktisk skriver bra og lengre innlegg med det er svært sjelden det skjer for tiden. Og dette er innlegget vi får i dag? Et kort annonseinnlegg hvor hun reklamerer for det kjedeligste ever… En som har dette som JOBB og tjener masse penger på dette forventer jeg MER av! Greit å ta seg en liten ferie i ny og ne, men bloggen er jo helt elendig om dagen… Greit nok at «det er bare å slutte og lese», men jeg vil jo ikke det! Jeg er kjempefan av Sophie, men er skuffet over bloggen hennes for tiden, og sånn har det vært en stund! Fortsetter å lese i håp om at den skal bli bedre igjen en gang snart..

    12. Og det du skriver i innlegget her er jo ikke engang troverdig… «Da jeg var yngre var jeg veldig opptatt av å ta spørreundersøkelser på nett – ikke fordi jeg hadde en brennende interesse for spørreundersøkelser i seg selv, men fordi jeg hadde fått med meg at man kunne tjene poeng som deretter kunne blitt gjort om til gavekort.» skriver du og nederst i innlegget skriver du at man må være 18 år for å registrere seg. Jeg vet at du som 18-åring ikke satt hjemme og tok hundrevis av meningsmålinger for å få nok til ett gavekort, lol… Du tjente allerede fett på bloggen!
      Jeg savner deg Sophie, det det gjør jeg virkelig. Før har jeg til og med ofte likt annonseinnleggene dine og kjøpt ting du har anbefalt, du skrev godt til og med når hele innlegget var reklame.. men dette er jo bare flaut??

    13. Jeg er nettopp litt medlem av meningstorget. Har tjent litt over 400 poeng. Det Står om man veksler poengene inn i PayPal så er 300 poeng 30 kr, altså ikke 100 poeng er ikke 100 kr.
      Jeg vet ikke om det samme gjelder med gavekort, da jeg netoopp er blitt medlem der ☺️👍

    14. Du som liksom skal være så opptatt av miljø burde jo virkelig tenke deg godt om før du handler der, og i hvert fall før du anbefaler det videre. Tipper en hel haug av den driten du kjøper der kommer fra fattige land i Asia. Lærte du ingenting av Joakim om hvordan det foregår på fabrikker der? Hvis du tror det å kjøpe skitbillige vipper, inkludert frakt (som ofte er med skip, som forurenser forferdelig mye) er noe som er positivt for de der nede, så tar du jaggu feil. Nytter ikke å spare deg for noen kilo kjøtt i løpet av et år og late som om du er miljøbevisst når ALT annet du gjør er et hån mot miljøet.

    15. Om du virkelig var så opptatt av miljøet som du påstår du er så hadde du ikke oppfordret til konsumerisme i den enorme graden som du gjør. Skjønner du ikke at det ikke alene nytter å kutte ut animalske produkter når man fortsetter å kjøpe løsvipper, øyenskygger, t-skjorter…i den enorme graden som du gjør? Det nytter ikke å skrike om at “det er bedre å gjøre litt enn ingenting” når du viser så tydelig at du gir den lang marsj i dyrevelferd og miljø når det handler om at DU ikke kan kjøpe det du vil, reise dit du vil eller putte hva du vil i kroppen din. Det er et ord for denne dobbeltmoralen du bedriver og det er “hykler”

    16. Altså, dette Meningstorget er ikke direkte svindel, men i gråsonen. Når du registrerer deg gir du automatisk Meningstorget tillatelse til å selge dine personopplysninger til nettbutikker og andre som har ett eller annet og selge. Det er dette Meningstorget tjener store penger på. Eposten din vil bli teppebombet med alt mulig du ikke har bruk for. Timelønnen din er ca 50 øre timen 😉

    17. Forrige gang jeg gjorde det her etter du reklamerte for det ble mailen min bombandert av tusenvis av forskjellige nettbutikker og annet, inkludert virus.
      Ikke begi dere ut på det her, for det er IKKE verdt tiden deres. Det er heller ikke kult å rydde opp i uinteressante mail

    18. Sofie gir seg en lang f… i om leserne hennes blir bombardert med mailer eller får virus så lenge hun får penger

    19. I TV-serien din står du ved en butikk og din far nevner at en veske kostet 2500 kr. Du sier da at en veske til 2500 kroner er «fattigdyrt»..? Kan du forklare hva du mente med det utrykket? Hva er fattigdyrt?

    20. Sophie gir åpenbart langt faen i leserne/fansen sin på alle mulige måter… Kommer vel tilbake på bloggen når hun har en bok eller sang og selge og må vinne tilbake «tilliten». Skjønner ikke hvorfor vi, inkludert meg, gidder å støtte opp under dette lenger. Hun gir jo åpenbart faen i oss helt til hun plutselig trenger oss til å kjøpe noen av produktene hennes..

    21. Hei, så på snap at du snakket om vipper. Tenkte bare å tipse deg om siden «madamemadeline.com». De selger alle merker av vipper og det er myyyye billigere enn i alle mulige butikker og nettbutikker jeg har sjekket. Par uker leveringstid. 🙂

    22. Bare legg ned bloggen er du grei, flaut hvor dårlig den er nå.. Ingen nye innlegg og når det endelig kommer er det bare reklame for noe lureri

    23. Innleggene dine den siste tiden har vært så flate og lite kreative at det nesten er litt pinlig. Skjerp deg

    24. Nå er jeg ganske irritert her. Laget nettopp en bruker på dette meningstorget og får bare feilmeldinger slik at jeg ikke får poeng fra undersøkelsene. Eller så får eg beskjed om at jeg ikke passer til en eneste undersøkelse. For noe tull å reklamere for.

    25. Meningstorget er bare tull!
      Jeg mottar mailer daglig om spørreundersøkelser (som jeg har besvart) med lovnader om 30 poeng, 60 poeng, osv… og hva får man når man har fullført de? Jo det skal jeg fortelle dere/deg. 5 LUSNE POENG! Det er hva man får. 5 LUSNE POENG! Dette er uansett hvilken undersøkelse du tar, og uavhengig av hvor mange poeng de lover deg.
      Står det at du får 60 poeng for å fullføre undersøkelsen, så får du uansett ikke mer en 5 poeng, uavhengig om undersøkelsen varer i 2 minutter eller 10.
      Fyttig rakkern hvor mange minutter jeg har kastet bort på meningstorget, bare for å bli sittende igjenn med ingenting siden det tar drit lang tid å i det hele tatt å møte minstekravet!
      Hold dere langt unna meningstorget, med mindre dere vil bli spammet på mail om undersøkelser som ikke gir det de lover, og kaste bort tid man kunne brukt på noe annet (som familie, venner, osv… Ting hvor du faktisk får noe igjen for innsatsen). Vil også si ifra om at mange ganger er også undersøkelsene allerede avsluttet når du får mailen!
      Vil du tjene penger så er det bare en måte, og det er å skaffe seg en jobb.

    26. blir helt målløs av noen av kommentarene på dette blogginnlegget, hvordan går det ann å spy ut så mye dritt uten å ha noe som helst menneskelig medlidenhet for personen som mottar det…

    27. Meningstorget er bare tull! Ikke hør på henne folkens, de svindler folk. Hun får bare betalt for å si at hun liker det, derfor snakker hun så varmt om det. Ha litt respekt for deg selv og yrket ditt Sophie. Du straight up lurer folk og får penger for det. Helt ærlig, hele denne blogg-greia har gått så til hodet ditt at du ikke vet hvem du er en gang. Du er ikke sånn, svindle trofaste lesere liksom?? Lavmål

    28. Åååh nå i det siste har du virkelig skrevet gode innlegg Sophie!! Nå merker jeg at du svarer på spørsmålene våre av hele ditt hjerte og virkelig går dypt inn i deg selv. Det settes veldig stor pris på! Fortsett å legg inn denne innsatsen, det er denne Sophie vi elsker. Når du åpner deg helt og skriver utdypende❤️ klem

    29. Dette vet både du og vi andre er bare bullshit. Og det betaler femti øre i timen som noen skrev. Bloggere gjør jo alt for penger fordi det er jobben deres. Men synes det er litt trist at du synker såpass lavt likevel.

    30. Har du seriøst hakeimplantat? :O Så det var ikke pga underbitt du opererte deg der? Sånn som med nesa, når du skrev at du opererte den pga skeiv nesevegg.

    31. Meningstorget er ikke svindel. Men det tar laaang tid å tjene opp et gavekort på 200 kr. Jeg bruker 3-4 mnd. Hvis man ikke svarer med en gang man får mail, forsvinner muligheten din, for de får inn nok svar. Et tips: start undersøkelsen selv om du ikke har tid der og da, svar på et par spørsmål. Da forsvinner ikke «plassen» din, og du kan svare når du har tid ( som meg, på senga før jeg sovner…)

    32. Hvorfor har du ikke blogget på flere dager? Du kan ikke bare forsvinne på den måten uten å si noe. Folk forventer innlegg hver dag, og vi forventer bra innlegg. Å slenge sammen en selfie med usammenhengene tekst på slutten av uka er faktisk ikke bra nok. Du er topp blogger og lever av dette, og i det siste har du faktisk ikke levert varene. Det er skuffene. Du kan ikke ta det for gitt at folk klikker seg inn på bloggen, det er faktisk leserne som gjør at du faktisk får betalt og kan drive med dette. Sorry for at jeg må være kjip, men du trenger en liten tupp i ræva.

    33. Vet at du er midt i flytting, men du har jo åpenbart tid til å slenge ut i hvertfall et kjapt innlegg når du er hos tanten din og har tid til å oppdatere instastory?? Du hadde jo tydeligvis ikke tid til å blogge når du var hjemme i Harstad heller da? Skjønner at du har mange andre ting å gjøre men og oppdatere bloggen trenger ikke å ta 30 min engang… Cut the crap, liksom. Du har tid til å blogge men vil ikke prioritere det.. Bloggen din har blitt helt elendig og dette «innlegget» her kan jo ikke telles som ett innlegg engang.. Og slutt å reklamer for det her som om at det er raskt og enkelt å tjene penger på dette, det er det overhodet ikke og det har jo allerede blitt motbevist her.
      Seriøst, bare ta en lang pause fra bloggen til du faktisk har LYST igjen.. Ett kort innlegg hvert 2. dag (som det stort sett har vært i det siste) eller sjeldnere er ikke godt nok med tanke på hvor mye du tjener på dette. Veldig skuffet. Dette sier jeg som stor fan forresten, er ikke en hater. Håper du tar en pause og kommer sterkere tilbake, eller bare slutter om motivasjonen fortsatt er på bunnen etter en pause:) Bloggen i den tilstanden den er i nå er det veldig få som har glede av, hverken vi leserne dine eller deg selv.

    34. Du virker mye lykkeligere uten bloggen hengende over deg, kanskje en lengre pause ikke er så dumt 🙂 Klem!

    35. Jeg blir så bekymret for deg når det er lenge siden du har skrevet. Håper det går bra med deg, eller at det hvertfall snart går bedre. Du fortjener all suksessen og alt godt du har i livet ditt!

    36. Vet dere hva? Jeg synes det er helt hårreisende hvor negative dere andre som skriver her inne er. Det er et MENNESKE bak denne bloggen og å høre slike uttalelser gjør noe med en. Hadde dere turt å sagt det til henne F2F? Neppe.
      Å kommentere på utseende er det bare lavpannede idioter som gjør. Jeg selv har en spiss hake naturlig- gjør det meg virkelig «mandig og stygg»? 🙁 Jeg vil for øvrig heller ha den, enn å ha en stygg personlighet.

    37. Herregud så mange stygge kommentarer. Folk KREVER at hun skal blogge mye hver dag? Hva faen. Hun er da et eget menneske, og kan gjøre jobben sin akkurat som hun selv vil og har overskudd til. En random fremmed person uten et eget liv har ikke en dritt med å kreve selvoppofrelse fra en annen. Og den som kommenterer stygt om utseende: du må virkelig være usikker på deg selv som får glede i hverdagen din av å skape usikkerhet hos andre. Jeg leser ikke denne bloggen, ville bare lære litt mer om meningstorget. Følte jeg fikk det jeg var ute etter. Uten masse tullball jeg ikke er interessert i. Helt til jeg så kommentarfeltet. For noe dritt.

    38. Etter å ha skrollet nedover kommentarfeltet, er jeg helt sjokkert over hvor grusomme mennesker kan være! Jeg legger aldri igjen kommentarer, men nå bare måtte jeg! Håper du ikke tar deg nær av det de skriver, Sophie! Og til alle dere nett-troll; hvem faen tror dere at dere er?! Snakk om lavmål!

    39. Hei Sophie Elise , ser mange skriver stygge ting til deg å det er utrolig teit og jeg vil si at du ikke skal bry deg om det selv om det er lettere sagt enn gjort!.
      Du er en utrolig pen og god kvinne som ikke fortjener sånnt negativt *bull**!.
      Jeg pleier somregel ikke skrive eller se på blogger men har begynt å lure på om jeg kanskje skal prøve selv, egentlig mest for min egen del men også for at jeg har mye bra og dele som kanskje kan hjelpe andre.

      Har hatt en hard start på livet å er i en stor prosses med å endre på livet mitt sånn at jeg faktisk kan få det bra med meg selv å andre, å for at jeg skal få til det har jeg vært nødt til å starte livet forfra.
      Så nå har jeg kutta kontakten med alle venner og alle andre bekjente å flyttet til et nytt sted for å starte med blanke ark.

      Så med andre ord står jeg ganske alene her i livet, men med alle muligheter og en positiv innstilling kan man få til akkuratt det man vil.

      Å foreløpig har jeg kun mål om å få til det normale et sted å bo, en jobb, venner , og vi får se om jeg kanskje finner en jeg kan ha det bra med!

      Når det gjelder blogging har du noen pro/cons eller noen gode tips til meg ellers tar jeg også imot gode tips om livet også…

      Somsagt jeg syntes du er en utrolig fin og pen! Kvinne å håper du har det bra og at livet behandler deg bra!…
      Så får de som hater fortette å hate de er bare idioter som sliter med sin egen shit.

      Litt om meg jeg er en gutt på 28 som har flyttet til Finnmark og driver på å skal starte på nytt i livet.
      Er ikke du ifra Nord Norge?!
      Spleise meg med en vennine??!

      Men ja ser passe bra ut tror jeg :p
      Har noen tattoveringer og du har kanskje sett meg på tv… 😮

      Er du nyskjerrig kan du jo kontakte meg på mailen min…

      Så du skulle slutte med bloggen men håper fortsatt at du får denne, vurderer å lage enten en blog eller vlog for å dele mine gode og vonde opplevelser for og hjelpe andre i min situasjon og folk som kan relatere til forskjellige situasjoner…

      1.Lurer litt på hva som drev/driver deg til å skrive og skrivemåte for at det skal være interessant og hvor får du ideer ifra?.
      2.Hva gjør du når tullinger skriver negative komentarer.
      3.Har du prøvd vlog eller youtubechannel?
      4.Hva fikk deg til å skrive i første omgang?
      5.Hvordan begynte du å tjene penger på det eller andre måter å tjene penger på?
      P.G.A har aldri jobbet før og leter etter måter å tjene penger på, skal prøve å få meg en jobb men stort hull i cv og masse tattoveringer er ikke den letteste måten å få jobb på.
      6.Har du noen tips på hvordan jeg kan se litt ekstra bra ut foran kameraet (hud,hår og div) husk jeg er en gutt og jeg er streit men liker og føle meg bra og se bra ut!!!…
      7.Hvilket program bruker du til skriving og behandling av bilde og videoer?
      8.Tips om hvor jeg kan finne meg dame i Nord Norge?
      9.Alle tips og triks kommer godt med og takker på forhånd selv om jeg får svar eller ikke , vet det er sikkert mange som prøver å ønsker å kontakte deg som om du ikke svarer forstår jeg det , selv om jeg håper du ser dette og at jeg får et svar!

      10.Husk på at du og de du er glad i er viktigst i ditt liv!!! Og det kan ingen ta ifra deg uansett hvor mye stygge og vonde ting de kommer med!!!
      Håper du fortsetter med bloggen viss det er noe du liker å gjøre og ikke la andre stoppe deg!!!
      Du kan jo lage en VIP blog der bare de som vil deg godt får være viss du føler at den gir deg noe!
      Men husk det viktigste er jo å leve livet!

      Jeg syntes du er en utrolig sterk og tøff kvinne som har hjulpet mange med det du er gitt bort av deg selv både gode og vonde stunder!
      Stå på og håper jeg hører ifra deg , ønsker å lære av en av de beste!!!

      Sophie Elise er også et utrolig fint å sexy navn akkuratt som deg!!

      Skal prøve å se igjennom alt du har gitt ut for tips og triks og håper å høre ifra deg!

      Hilsen Anonym Fan, kontakt meg på mailen min viss du er nyskjerrig!?!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg