the juicery og kvinnelig sjarm

I dag har pollenallergien min tatt knekken på meg. Er det ikke mensen, så er det pollen (takk for alle tips angående mensen og maur, ref siste innlegg). Her byr jeg på mye kvinnelig sjarm, hehe. Jeg og Fetisha møtte hverandre i sentrum, svette og klamme, jeg med briller og halvveis blind slik jeg blir når øynene er allergiske. Det første vi sa var «vi går faen meg inn, ute går ikke». Det er sant, skal man være ute må man være i havet. 💦 

Vi gikk på Juicery, et sunt spisested som har acai bowls, salater, smoothie og sunne kaker. Alt vegansk. Så fint å se at det kommer sunne spisesteder på alle hjørner! 🍒

Jeg spiste salat, kake og smoothie. Altså litt av alt. Jeg klarer ikke å se på dette som et fullverdig måltid, det blir mer kos. Jeg blir ikke mett av frukt / grønnsaker.. Da er det vanskelig å være sunn. Men jeg stopper ofte innom Juicery likevel som et mellommåltid ✨ 

5 kommentarer
    1. Skikkelig kjempe knallbra innlegg å jeg er også helt knekt av pollen det er alltid noe som man skal slite med ønsker deg en riktig god helg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    2. Hei Sophie. Utrolig tilfeldig så så jeg deg på Eger i dag – jeg hadde din stemme i Bose-høretelefonene mine og så plutselig var du der. Jeg begynte å høre på boka di i går og gikk på shopping i dag og hørte nesten hele ferdig. Jeg må si at jeg kjenner meg så igjen i det å hele tiden være på «alerten» angående utseende og det å alltid tenke alt for mange tanker.. veldig bra bok mao – og modig gjort å skrive den. Hilsen jente og tannlege, 30 år.

    3. jeg blir stappmett av enten en salat, smoothie eller kake, at du orker alle på en gang i denne varmen, 🙂
      ps digger deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg