holder på å bli gal

 Jeg holder på å bli gal av alt som har med flytting å gjøre. I natt sov vi i stua, flyttet senga tilbake på soverommet for å ta bilder og nå må senga tilbake i stua igjen fordi vi skal male. Jeg har verdens beste mekler (og venninne!) som gjør hele greia enklere, takk gud 🤗 Jeg elsker denne leiligheten men nå er jeg lei å vil bare ut. Jeg kjenner meg mer hjemme ved naturen og er takknemlig for at jeg snart får skogen rett bak inngangsdøren! Jeg vil bo rundt barnefamilier og pensjonister, det føles rett på dette stadiet i livet. Charlotte Solli på Nordvik & Partners er verdens beste mekler forresten om dere skulle få behov! 

Uansett kommer leiligheten min opp på finn.no denne hlegen, den er verdivudert til 3,2 millioner og er cirka 47 kvm. Det blir spennende å skulle selge leilighet for første gang!

.. Lampene kommer så klart med på kjøpet, de er så fine og unike. Peisen får du også, så klart! 

Fotografen som gjemmer seg i plantene for å ta fine bilder.

Charlotte (mekler) brukte tid på å finne ut hvordan pleddet skulle ligge. Haha, det var faktisk ikke særlig enkelt..

Jeg hentet noen nye småting som jeg har kjøpt i dag. Interiør har blitt en passion for meg! Alt dette er fra Conrecte, elsker at de har så mye «gull og glam» som står helt i tråd med min stil. Pistolen er en vase! I tillegg er det ikke toll, noe som er deilig – og varene kommer fort. Bare et lite tips! Vinglassene er favoritten.. Tror jeg. Ah jeg elsker alt i gull! 

11 kommentarer
    1. Håper du legger ut linken når du skal selge leiligheten, lurer på om du får ekstra mye for den siden du er kjent 🤔
      Gleder meg skikkelig mye til å få se rekkehuset ditt og er spent på hvordan du innreder det. Hadde vært kult om du kunne legge ut før og etter bilder om du skal pusse opp.

    2. Kommenterer aldri blogger men nå måtte jeg bare inn her å skrive… ble mektig irritert over han orjanheller-profilen og hva han fikk seg selv til å skrive til et annet menneske. Du er vakker, håper du ikke lar han ødelegge for deg!
      Stor klem!

    3. Vet du ka !Jeg synes det er skikkelig dumt at reklamerer for betakaroten som det ikke på noen som helst måte står at det er abbonemnag på! Jeg bestilte en pakke med betakaroten og nå vet jeg ikke hvordan jeg avslutter abbonemaget!
      Jeg har nesten betalt 800 kr i dette dritet her , når jeg ett skulle betale 200 kr. Ikke har jeg fått nye produkt heller! dette er noe skikkelig dritt og du har ansvaret for å informere om sånt!

    4. Hei:) Bare til info så finnes det ikke toll på varer annet enn klær og mat. Du tenker nok på MVA:) Klem<3

    5. Å flytte ER virkelig et slit. Jeg har flyttet utrolig mye i årenes løp, og fascineres av hvor mye man samler på seg… Lykke til, både med flytting og salg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg