jeg trenger ikke tenke på det

Reklame | annonselenke: na-kd

Åh, dette er egentlig en ganske fin dag! Nei, jeg klarte ikke å stå opp når jeg burde og jeg har heller ikke fått gjort alt på listen min, men likevel. Kroppen har føltes lett, som om noe godt er i vente eller kanskje jeg lever i noe godt allerede. Slike dager setter jeg uansett stor pris på! Det varmer hjertet mitt så mye at jeg klarer å være snill mot meg selv, at jeg kan se det fine i små opplevelser. Slik er det jo ikke alltid. Kanskje det vil komme mørke perioder igjen, mest sannsynlig vil det jo det, men det trenger man ikke tenke på nå 🤗 

Jeg går aldri med håret oppsatt. Det er på en måte mye enklere å “skjule” seg bak langt, tykt hår, uansett hvor mye extensions det måtte være som veier tungt på hodet. Jeg prøver å utfordre meg selv da, å lære at jeg kan være fin i mer enn hva jeg er vandt til. Og denne frisyren ble jo så fin, litt romantisk på en måte? 😍

Jeg har fikset neglene, og går alltid til Eger Skin Clinic. Akkurat denne fargen, altså matt rød, har jeg aldri hatt før. Nå matcher både fingre og tær. Da føler man seg så voksen og ansvarlig, haha. 

Kjolen min finner du HER. Det er første gang jeg bestiller klær fra NA-KD, og jeg sier meg fornøyd. Kjolen kom i postkassen på kun tre dager og alt passet som det skulle 👌  Størrelsene er normale. Denne er skikkelig lett på kroppen og har god stretch der hvor den strammer som mest. Et ganske safe kjøp, med andre ord. 

Ellers har jeg vandret rundt i gatene og hørt på musikk fra 60tallet kombinert med litt Selena Gomez her og der. Lekt at jeg har en musikkvideo inni hodet mitt.. Nå gjemmer solen seg snart bak naboenes hus, da skal jeg fortsette med samme aktivitet. Det er sommer i luften og jeg trenger ikke å ha på jakke om jeg må ut på kvelden. Åh, som jeg har ventet. 

Ps! Jeg og vennene mine fester på The Villa i kveld, om noen har lyst til å joine 🙂 

19 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor du gang på gang lover ting du ikke kommer til å holde uansett. «I morgen skal jeg blogge masse for dere!» Haha… Jeg digger deg, men blogger er elendif fortiden. Kanskje bedre å slutte/ta en pause enn å gjøre ting halvveis?

    2. Stine: Hei! Leit at du føler det sånn, men jeg synes egentlig at jobben jeg gjør på bloggen er ganske grei? Ikke på sitt beste kanskje, det kan vi være enige om, men ikke såpass dårlig at jeg bare skal gi faen eller ta en pause liksom. Jeg liker det jo 🙂

    3. Så fine bilder! Norsk sommer må jo være det beste som finnes 😀 Føler nesten jeg kunne bodd ute hele døgnet.
      Og det med å gå rundt å innbille seg musikkvideoer. Altså, godt å høre det er flere av oss. Haha.
      Ta gjerne en titt inne hos meg og: mariasvalastog.blogg.no
      Kos deg videre i dag!

    4. Hey girl! Herlig at du har hatt en fin dag. <3 Du fortjener alt godt!
      Håper du får en fantastisk sommer og at du gjør ting du har lyst til. Synes bloggen din er så fin og bildene dine er nydelige!
      Krysser fingrene for at du poster liiiitt fler innlegg <3 enten det bare er et veldig kort et eller lange, alt er gøy å se <3

    5. Hei hei. Fine bilder og koselige innlegg som alltid! Lurer på om du kunne tenke deg å blogge litt om plast? Nå som det er et så aktuelt tema med overflod av plast. Refererer til Nrk serien til Line om plast. Kanskje du kunne gjort leserene dine oppmerksomme på denne serien/dokumentaren slik at flere kan hjelpe til å redde verden 🙂 Vet at du elsker å bruke plattformen din til slike gode formål og håper du fortsetter med det. Én kan ikke gjøre alt, men alle kan gjøre litt ❤️
      Klem fra meg!

    6. Hei! Jeg lurer på om du har hørt om noe som heter kurs i depresjonsmestring? (KID-kurs)
      Det anbefaler jeg virkelig. Det er kort sagt en måte, eller et verktøy man lærer seg til å kontrollere negative automatiske tanker. Altså de tankene som ubevisst kommer, og som gjør at vi føler oss deprimerte, eller som kan gi angst.
      Jeg har selv vært hos psykolog og psykoterapeut pga angsten min, og selv om det har vært nyttig, så kan det ikke sammenlignes med et sånt type kurs. Det er ikke «meditasjonskurs» eller noe sånn, det er et mer teknisk kurs hvor man øver seg på å få tak på de negative tankene, og ufarliggjør dem ved å skrive dem ned på papir, og analysere dem «i stykker».
      Jeg fikk mange aha-opplevelser gjennom dette kurset. Og selv om jeg ikke er «kurert», så har det hjulpet meg masse når tankene mine tar overhånd.
      Jeg tenkte jeg skulle skrive det i det innlegget ditt fra 18. mai hvor du lurer på hva du egentlig er redd for ved å møte folk på 17. mai. Hvor du forhåndsanalyserte en situasjon og dermed (tror jeg da) kjenner veldig på angsten for å ikke bli likt, og at folk tror du er kjedelig. Dette er typiske NAT-tanker (negative automatiske tanker) som aldri gjør noe godt for psyken vår… Og disse tankene kan man, ved hjelp av verktøyet, kontrollere til en viss grad.
      F.eks. «de tror sikkert jeg er kjedelig». Dette VET du jo at egentlig ikke stemmer, du har 30.000 (..?) følgere hver dag, og i tillegg så spiller det vel ingen rolle hva andre mener om deg? Du skylder ingen å være «morsom», eller noe annet vel…? Jeg får ofte sånne tanker om hva andre tenker og mener, og det er så slitsomt å tvinge seg selv til å oppføre seg på en spesiell måte, eller overtenke hva man skal si eller gjøre for å ikke «virke dum». Og ved å analysere og ufarliggjøre disse tankene, så blir man på en måte friere i sitt eget hode.
      Du har sikkert fått mange råd og tips om hva du skal og bør og må gjøre ift angsten og depresjonen din, men jeg håper du vil vurdere dette kurset hvertfall. Det er omfattende, og ingen quick-fix, men jeg er helt sikker på at du kunne hatt god utbytte av det❤️

    7. Kjære, søte Sophie Elise ❤
      Kommer aldri til å skjønne meg på folk som kommer med usaklig kritikk. Lurer på hva folk hadde sagt om meg, hvis mitt liv var “under en lupe”. Synes jeg er kritisk nok med meg selv som det er🙈 Du er rett og slett helt sjef. Ikke fordi du er “perfekt”, men fordi du er deg selv. Og det finnes bare én av deg ❤ liker når kommentarfeltet er åpent igjen, for da kan jeg sende slike meldinger. Ha en strålende dag 😘

    8. Hvor har det blitt av skrivegleden din? Du blogger jo bare om reklame, så og si hvert eneste innlegg inneholder reklame og annonselenker.. Du prøver å skrive “rundt” det men det er bare så åpenbart at dette kun er en jobb og en pengekilde for deg og ikke lenger en hobby og skriveglede. Du har hvert fall mistet meg som leser, og jeg har fulgt deg siden dag 1 og vært superfan. Helt til du ble dobbeltmoralsk, løy til oss jevnlig og sluttet å bry deg om annet enn deg selv, penger og utseendet. Synd

    9. Anonym: Det er synd du tenker på den måten. Det er ikke et reklame-innlegg fordi jeg har en annonselenke i innlegget. Det er ikke et innlegg som er kjøpt og betalt av noen, og klærne jeg har på meg har jeg kjøpt selv. Det merkes reklame fordi jeg er med i affiliate-programmet til na-kd og nelly. Jeg synes det er rett og rimelig når de får reklame av meg, at jeg kan bruke deres affiliate-program. Noe alle bloggere kan gjøre, store eller små!

    10. Anonym: Åh nei dessverre har jeg ingen planlagt, men jeg har så sykt lyst til å dra på Justin Timberlake! Det hadde vært magisk. Må jo bare oppleve han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg