JEG HAR KJØPT REKKEHUS!

Reklame | annonselenke: Nelly

Herregud, jeg vet ikke engang hvordan jeg skal si dette, for jeg er så glad. I dag vant jeg budrunde, og er herved lykkelig eier av et REKKEHUS!! Herregud! Nå kommer jeg til å ha to etasjer, tre soverom, to bad og egen hage. Med Kasper da, som også skal bo der så klart. Men HERREGUD! Dette er virkelig et nytt kapitel i livet, jeg er så glad. Jeg gleder meg masse til å ta dere med på innredningen, vi skal pusse opp cirka alt sammen.. Og det beste av alt: det blir walk in closet! Jeg kommer tilbake med info angående min nåværende leilighet som skal leies ut om et par måneder, forsto det sånn at mange var interesserte. Det skjønner jeg godt, jeg elsker den leiligheten også. Det var bare behov for å gå videre.. 

Skoene mine finner du HER. Jeg har hatt de i mange år, seriøst verdens beste sko. 

For å feire det hele dro jeg og Kasper på hytta. Det er der jeg liker meg best, og jeg kjenner mer og mer på hvor herlig det kommer til å bli å flytte litt utenfor Oslo sentrum. Jeg nyter stillheten, skikkelig. Vi hadde så klart med oss lille Charlie også! I dag tenkte jeg “pokker, det blir kanskje for mange bilder av den hunden der”, men han er jo så søt. Det er kanskje bare jeg som synes det er interessant, haha..

Vi grillet vegetarpølser! Kjøpt på REMA1000. Disse er ganske gode, men jeg liker personlig de fra Coop bedre. Det er kanskje fordi jeg har spist akkurat disse i flere år, helt siden jeg ble vegetarianer og derfor er litt lei. Men alt smaker jo godt fra grillen! Nå begynner jeg å mase om det rekkehuset igjen, hehe.. For der kommer vi til å ha grill! Føles som om jeg er forelsket, da klarer man alltid å vinkle samtalen inn på den man liker. Sånn gjør jeg nå, med rekkehuset.

Kasper skulle flagge, fordi det er 8. mai. Det tok litt tid å få opp de greiene der, og jeg kunne så klart ikke noe om flagg.. Haha. Men han fikk det til! 

Nå på kvelden har jeg følt for å gjøre følgende: drikke vin, se på Greys Anatomy å slappe av. Vel, planen har gått fint.. Sånn halvveis. Jeg finner nemlig ikke Greys noe steder? Mange følgere tipset meg om Viaplay, men der ligger det ikke lengre. Jeg holder meg helst unna å streame ulovlig.. Så jeg begynte heller å se på Atlanta, som også ligger på Viaplay.. Skal si ifra om det er bra! 



Toppen er fra BIK BOK / Skjørt finner du HER på 40% (beltet følger med).


Åh, for en fin dag dette har vært! En ordentlig milepæl i livet. Det er så mye som har stått på pause den siste tiden og mye pga bosituasjonen. Nå starter livet, woho! 

98 kommentarer

Siste innlegg