dette er min lidenskap

Sko fra eurosko 

Hei alle sammen! Jeg håper dere har det fint 😘 I dag har det ikke skjedd så mye. Jeg har blitt sånn der ferie-forkjølet som man fort kan bli av aircondition, og så har jeg vært en tur hos frisøren. Det ser kanskje ut som om jeg har klippet pannelugg men nei, håret er bare stylet sånn. Jeg har lang lugg til vanlig men vurderer nå å klippe den bare 1-2 cm kortere slik at jeg kan ha panneluggen litt mer fremme etter eget valg. Det er jo så fint, men samtidig en frisyre jeg blir sykt fort lei av. Jeg, som har så stor panne, burde derimot vurdere å ha pannelugg hehe. 

I går sendte jeg forresten mail til dyrebeskyttelsen i Oslo angående å få jobbe frivillig. De svarte meg ganske kjapt, og det får jeg altså! Jeg ser frem til å starte med det. Jeg jobbet litt frivillig på avdeling Harstad da jeg bodde hjemme, men jeg skulle gjerne ha gjort mer. I natt lå jeg bare å følte med hele kroppen at dyr, det er min lidenskap. Uten tvil. Det er mye jeg brenner for men om jeg bare måtte velge en ting for resten av livet, så hadde det vært dyr. I natt da jeg lå i sengen var det som om all ondskap i verden vibrerte igjennom kroppen min, jeg vil ikke kalle meg selv høysensetiv for jeg tror det bare er sånn jeg er. Følsom for enkelte områder her i livet. All ondskap som dyr blir utsatt for er en av dem.. Så da må jeg bare starte et sted. Det jeg skal fokusere mest på er faktisk kaniner og marsvin hos dyrebeskyttelsen i Oslo. De er så undervurdrerte og noen av de mest neglisjerte dyrene vi har! 

Anyway.. Nå skal jeg spise litt, så sove. Håper jeg er bedre i morgen. 💖

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg