60% rabatt på det beste vippeserumet!

annonselenke: Nelly

Tenkte å bare hoppe kjapt innom her før jeg stikker på hytta for å si at VIPPESERUMET jeg bruker nå er på 60% rabatt! Jeg har ventet på å skrive om det siden jeg mistenkte at det ville komme på salg snart, og nå koster det bare 199 kr. Du finner det her. Jeg vet ikke spesifikt hvor lenge serumet er på tilbud, men det kan være lurt å slå til i løpet av helgen.

Jeg elsker dette serumet fordi det gir gode resultater – altså, dere ser jo på bildet.. Det er mine egne vipper! Ikke noe extensions for min del 💗 I tillegg reagerer jeg ikke på dette serumet, som jeg gjør med iGlow. Jeg har kun brukt et annet serum jeg ikke har reagert på, og det er fra maybeauty. Dessverre gikk det ut av produksjon i en periode, og da begynte jeg med dette! Både det fra maybeauty, og det jeg bruker nå er til å anbefale om du vil passe på øynene dine, samtidig som du får sinnsykt gode resultater. 

Nå drar jeg på hytta med min kjæreste! Jeg har kjøpt en ny bok som jeg gleder meg til å fortsette med. Anbefaling kommer, om den er verdt det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg