foundation som dekker acne og mer

Reklame | coverbrands

I dag tok jeg en titt innom Coverbrands for å bestille en ny av foundation jeg bruker. Den finner dere forresten her – den er uten tvil best i verden til å dekke acne for eksempel (jeg bruker farge 2). Og ja, jeg bruker mine egne penger og bestiller min egen foundation, selv om jeg har Coverbrands som samarbeidspartner. Uansett! Jeg så da at de kjører masse tilbud på produkter jeg elsker, og ville derfor tipse dere om et par. Coverbrands er best i verden på sminke, og jeg er stolt samarbeidspartner nå – i fem år på rad. 💋 

LEPPER

De siste ukene har jeg brukt Jeffree Star på leppene, hver eneste dag. Og – samme farge hver eneste gang! Jeg må ha minst 10 matte leppestifter fra det merket, men Celebirty Skin er min favoritt altså. Jeg har hatt den samme i over ett år, og den ser ut til å aldri bli tom.. Kanskje fordi den holder hele dagen, og jeg aldri behøver å påføre flere ganger. Bonus! Du kan fint kysse med den på, uten at den smitter av hehe. Du finner den her.

HIGHLIGHTER

Altså.. Jeg vet jeg ikke er den eneste som elsker Mary-Lou Manizer. Gudene vet hvor mange venninner jeg har som bruker den highlighteren, og meg selv inkludert. MEN! Nå har den kommet i flytende form, som gjør den hundre ganger enklere å påføre, i tillegg er den mye mer pigmentert. Jeg elsker den, og spesielt til å bruke langs neseryggen slik at nesa ser smalere ut. Den gir en “highlight on fleek” som ser veldig naturlig ut. Finnes her.

ØYENSKYGGE

Jeg liker vanligvis ikke øyenskygger hvor to og to farger er “delt inn” sammen, om dere skjønner? Nettopp fordi de to fargene nesten aldri passer med hverandre uansett. Bortsett fra på denne her, da. Jeg har brukt de to som er i midten på øverste rad akkurat i dag, men har testet ut alle kombinasjonene. Så enten du er helt fersk på øyenskygger eller er kresen og besatt (som meg) vil du elske denne. Finnes her.

KOSTER

Etter at jeg sluttet å bruke Mac sine produkter har jeg slitt med å finne noen børster som er like bra.. For mac sine er virkelig de beste. Ja, jeg har funnet en øyenskygge-børste fra ett merke, og en foundation-børste fra et annet, osv. Men aldri har jeg fått full pott hos ett og samme merke, slik som hos mac. Men HALLO, dere må teste Billion Dollar Brows sine! Jeg ante ikke at de hadde koster engang, men der er det full pott på hver eneste en. Beklager at de er litt skitten på bildet, jeg har brukt dem non-stop siden jeg fikk de. Du finner dem her.


Jeg vil anbefale deg å sjekke ut bestselgerne til Coverbrands, der finner du masse gode tilbud i disse dager. Det jeg har skrevet om her er bare mine favoritter for øyeblikket, men det er en rekke andre godbiter på lager. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg