heller stygg på utsiden enn innsiden

Endelig er jeg hjemme igjen! Nå hørtes det kanskje ut som jeg har vært på ville eventyr, men knapt. Det ble en kjapp lunsj med noen venninner og en liten kjøretur, og så må jeg hjem å gjøre.. ingenting. Jeg orker ikke noe annet. Jeg sitter seriøst i sofaen og stirrer ut i luften i fem timer om gangen, og så sovner jeg litt før jeg repeterer hele greia. I dag sto jeg opp, var våken to timer, gikk å la meg, våken noen timer, og nå må jeg snart sove igjen. Jeg vet alle klager over vinteren og det er ikke vits å slenge seg på samme bølge, men dette må være den lengste i manns minne. Forresten, la merke til at Erlend Elias kalte meg stygg på God kveld Norge. Eller at det ikke er slik han ønsker å se ut når han operer seg. Heller stygg på utsiden enn innsiden som jeg pleier å si. Kommer aldri til å slutte å bli sjokka over mennesker som er så snill når man møtes men bruker enhver mulighet til å være stygge over internett. Ble ikke lei meg over kommentaren men orker heller ikke å være høflig mot slike mennesker når vi møtes lengre. 

Kjørte helt opp til Holmenkollen i dag, altså motsatt side av byen for meg, slik at vi kunne ta bilder i solen. Vel, dette ble resultatet, presset opp mot skitten snø i veikanten som jeg like gjerne kunne tatt hjemme.. Haha. Gøy med en roadtrip da. En mini-trip. 

Nå blir det kosekveld! Hjemmelaget pizza og muligens de aller siste episodene av Solsidan. Alt ligger på Sumo, jeg elsker det programmet! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg