en emosjonell søndagsfrøken

Hei folkens, jeg håper dere har en fin søndag. Jeg og K har brukt kvelden foran TVen, ganske unormalt til oss å være.. Vi hadde en regel de første 7 måneden av forholdet vår, da så vi aldri på TV og brukte heller tiden på å bli kjent. Nå har det blitt en film nå og da, og så er Black Mirror den eneste tv-serien. Søndagskvelder har en helt spesiell følelse over seg, de gir meg en trygg og rolig følelse. Det er liksom greit om man ikke gjør så mye. Det har vært så hyggelig å ligge ved siden av K og bare se episode etter episode av Black Mirror i kveld. Jeg elsker den serien forresten. SE DEN! Ligger på netflix. 


 

Som dere vet er det morsdag i dag, og jeg har allerede ønsket min mamma gratulerer – både på melding men også offentlig på internett – i tillegg reiser jeg hjem om et par dager. Den jeg vil sende litt ekstra kjærlighet til i dag er min venninne Lotte, dere som har lest boken kjenner jo historien til historien vår (og om dere vil mimre, sjekk ut dette bildet av oss). Jeg har tidligere nevnt på bloggen at jeg har en venninne som har fått barn, der er altså Lotte og i dag feirer hun sin aller første morsdag. En spesiell følelse og jeg er veldig emosjonell på grunn av det.. Men fint emosjonell 💝  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg