jeg skal bli bedre

I dag hadde jeg mine kjære venninner Anne-Sofie og Marte over på besøk for å se en episode av serien min, samt få en forsinket bursdagsgave hos dem (som de riktignok kjøpte inn før bursdagen min, men vi har ikke møttes på et passende tidspunkt for gaveutvekskling). Jeg trengte denne kvelden, vi alle fikk lettet på hjertene våre og hatt noen ordentlige samtaler om ting man har vanskelig for å si høyt, men som kanskje føles bedre så fort man har sagt dem. Teit å si, men jeg har lært noe av Real Housewives: du tar en konfrontasjon, selv om du synes det er ubehagelig. Jeg er heldig som har venner som setter meg på plass, og venner som tåler å bli satt på plass tilbake. Som vi sa til hverandre i dag, det er så mye kjærlighet her at det er rom for litt av hvert. Mitt mål for 2018: være en bedre og mer tilgjengelig venn.

Når du er deppa blir du fort egoistisk, følelsene tar for stor plass og man ser ikke så mange andre enn seg selv. Nå skal jeg ikke gi meg selv for lite creds, jeg føler meg som en god person men samtidig: følelsene har spist meg opp og du får tunnelsyn. Nå er det rom for litt mer, og det skal ikke gå på mine premisser bare.. Vi alle skal gi, og vi alle skal få ❤️

Nå kom akkurat kjæresten min hjem, vi skal oppsummere dagene for hverandre, snakke litt jobb og så sove. Takk for alle fine tilbakemeldinger om kveldens episode, jeg svarer resten i morgen. Gleder meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg