slik får du tilbake gamle snapchat

– reklame: annonselenke nelly –

Jeg er vel ikke den eneste som “hater” nye snapchat? Etter litt googling pluss tips fra masse følgere fikk jeg endelig et råd som faktisk funket! WOPS! Det gjøres på egen risiko, jeg kan ikke gå 100% god for om appen er sikker eller ikke (mtp personvern osv, men jeg personlig har ikke opplevd noe)  Om du vil ha tilbake gamle snapchat, gjør følgende: last ned appen VPN360, åpne den, trykk skip slik at du havner på hovedsiden. Trykk “på” knappen, og godkjenn det som kommer opp med fingeravtrykk. Trykk “allow” etter det. Åpne så vanlig snapchat, og send en snap. Når den er sendt lukker du snapchat og vpn-appen, du vet når man dobbelklikker hjem og fjerner appene. Når du da åpner snap igjen, er oppdateringen borte. 🙋 Usikker på om man kan slette VPN etterpå, skal teste det ut litt senere (null lagringsplass på telefonen). 

En liten selfie fra i dag med favoritt-filteret. Tror dere disse filterne bidrar til rare komplekser hos unge, forresten? At man vil se ut som et lite dyr med store øyne og perfekt hud, haha. Jeg personlig hadde ikke takket nei til å våkne opp sånn her hver morgen. 
 

Genser VILA / øredobber Glitter

Tights finner du HER til 59 kr (70% rabatt. 

Jeg håper dere har det bra forresten, jeg har det bedre enn jeg har hatt de siste dagene. Er liksom ikke “nervøs” over ingenting og føler meg glad, slike dager setter jeg pris på 😍 Livet ruller fremover som det skal, og jeg har gøye planer fremover som er gjennomførbare, har ikke tatt på meg for mye og blitt bedre til å si nei. Da kan livet bli pretty good. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg