get a life, begge to

– reklame: annonselenke nelly – 

Jeg pleide alltid å gjøre narr av mamma og pappa som sitter nærmest klistret til hverandre 24/7 og aldri møter noen andre (satt på spissen), hver gang jeg kommer hjem er jeg sånn “get a life” til begge to. Men nå har jeg blitt en sånn selv, jeg ser på kjæresten min og lurer på hvorfor jeg i det hele tatt skal gidde å bevege meg utenfor husets fire vegger når jeg har han. Og en SÅNN person vil man jo ikke være – eller? Det går kanskje over etterhvert, når man ikke er i den forelska-boblen lengre. Hadde helt ærlig trodd den skulle være over for lenge siden, men nei 💜  Vi har det enda like fint. 

Jakken er så FIN! Du finner den her. Litt tynn da, så tenk vår / ut på fest, og ikke vinterjakke. 30% rabatt på den nå også! 

I dag har vi vært ute på “eventyr”, eller Aker Brygge nærmere sagt. Jeg elsker en interiør-butikk som ligger der, Milla Boutique heter den. Dra dit om du har mulighet og er interessert i fint dill og dall som er litt mer eksklusivt! Jeg kan gå rundt der å bare se på småting i flere timer, og hadde sikkert gjort det også om jeg ikke hadde noe ansvar haha. Jeg var der alene for et par dager siden og bestemte meg for en hylle som jeg ville ha, men måtte ha K med i dag for å dobbeltsjekke at den var grei (sånn er det å være samboer). Han likte den også, og på mandag får vi den levert hjem! Da er jeg på Costa Rica, men kan glede meg til å se den senere 😊  Veldig deilig at dette IKKE er et møbel fra Ikea som man må snekre sammen selv, og i tillegg kan selge videre senere. Møbler er noe jeg gjerne legger ekstra penger i, det kan fint gå i arv og blir ofte bedre med årene.
 


 

Bordet fra utstilling i butikk. Jeg fant det fram på internett her. Ikke spons.

Ps! Etter at det ble offentliggjort på VG hva den private instagrammen min er, prøver veldig mange ukjente å følge den. Jeg kommer ikke til å godta, og det er jo fordi den rett og slett er.. privat! Men følg meg gjerne på min offentlige heller, der er jeg også flink til å svare på kommentarer / meldinger. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg