ting å være glad for

reklame: annonselenke nelly 

Noe å være glad over:

Jakken jeg har på finner du HER. Veldig mange har spurt! 

👑 Kjæresten min har kommet hjem – og denne gangen for godt! Alle tingene hans er flyttet over i min lille leilighet hvor vi nærmest ramler over hverandre, og vi har startet et nytt liv som samboere. Det går helt fantastisk, dere er sikkert lei av å høre om det men forholdet vårt er 100% perfekt. Jeg savnet han så mye da han var borte at jeg fikk søvnproblemer og ble dårlig.. Hehe. 

👑 Jeg er nominert til tre kategorier i Vixen Blogawards! Folkets favoritt, Livsstil og Business. Helt ærlig så har jeg null forventninger å vinne noe som helst. Året som gikk var så utrolig tungt for meg, men er det noe jeg har kjempet på med så er det business. Mitt mål er å skape et “imperium” hvor jeg er en del av folk sine liv på alle arenaer. Programmene de ser på TV, musikken de hører på, sminken de bruker, klærne de går med. Om jeg i tillegg klarer å fremme gode verdier (som å faktisk la folk være seg selv å se at alle bare er kjærlighet) skal jeg dø med et smil om munnen. Wow, så alvorlig det ble – haha!

👑 To av de som har spredt private bilder (sexbilder) av meg har fått 15 000 kr i bot. Hver. Det burde egentlig vært 150 000 kr synes jeg, men jeg er fornøyd med at en dom i det hele tatt skjedde. Saken ble først henlagt men jeg kjempet på, og det lønnet seg etterhvert. Nå sitter jeg med en stor advokatregning men er usikker på om jeg kan kreve erstatning for denne, men skal finne ut av alt sånn praktisk etterhvert. 

👑 “In my head” har snart 1 million streams – mangler bare ti tusen! Jeg vet mange stusser på hvorfor låtene mine ikke blir spilt på radio når det tross alt er mange som hører på dem, og helt ærlig – om ikke navnet mitt var Sophie Elise, så hadde sikkert saken vært en annen. Det er mange artister med langt færre streams som roterer rundt på radio, for det er dessverre noen som blir favoritter innad i bransjen og andre ikke. Jeg kommer som en outsider som ikke får “lov” å lykkes, skjønner dere..? 

👑 “Sophie Elises Verden” er mest sett på TV2 sumo! Føles bra. Og sjukt! Veldig stolt av å ha laget EKTE reality. 

Nå skal vi dra på CHAIR for å feire nettopp sistenevnte 🙂 Og alt annet. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg