å gjøre business med familien

reklame: annonselenke nelly

Så deilig det har vært å være ute et par timer.. Egentlig har jeg vært trøtt hele dagen og vil helst bare ligge inne på sofaen men jeg meg ut i alle fall, og det var skikkelig deilig. Pluss møtet var en suksess! Nå før jeg legger meg (som enda er et par timer til, men likevel) tenkte jeg å ta en lang powerwalk for å bearbeide ting som jeg bare har løpt ifra denne uken. Det kan være alt fra hvilke avgjørelser jeg har tatt, hvordan jeg har reagert på ting som har skjedd, følelsene mine.. Når jeg jobber veldig intens i løpet av en uke går jeg på autopilot, men det er viktig å ta seg tiden til å kjenne etter.  Slik unngår jeg å havne ned i et mørke hvor jeg har levd ganske lenge.

Som sagt kom pappa til hovedstaden for å hjelpe meg i et møte, han er virkelig gull verdt å ha som “business-partner”. Han vil det beste for meg og tenker ikke økonomisk gevinst for sin egen del, i tillegg er han utrolig smart. Jeg hadde aldri vært der jeg er nå, hverken som person eller i karrieren om det ikke var for han! Jeg er utrolig takknemlig for det, og det er kun derfor jeg kan ta meg pauser for å passe på psyken og helsen min uten å bli urolig, han får alt til å fungere og holder kontakten med mine samarbeidspartnere underveis, som TV2, Universal, United Influencers og Coverbrands. 

Genseren som jeg har hatt på meg i to dager OG ut på byen finner du her – på 20% rabatt! 

Og.. DENNE fikk jeg fra pappa i dag, som mamma har kjøpt. Jeg elsker Erika Jayne så mye! 

Nå blir det en sunnere variant av vegetarburger hjemme med kjæresten – han reiser til Tromsø i kveld for å hente noen ting, og så er han offisielt innflyttet. Blir rart å være uten han da, selv om det er for en veldig kort periode. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg