fra katastrofe til hair-goals!

– annonse – 

Som dere vet har håret mitt begynt å vokse mye raskere den siste tiden. Før vokste det nesten ikke i det hele tatt, nå får jeg ettervekst med en gang! Slik så det ut før jeg dro til frisøren i går, fire uker etter sist besøk hos frisøren: 

Ikke bare vokser håret mitt raskere og har blitt tykkere, men det har også blitt mye sterkere! Hver gang jeg dro til frisøren tidligere fikk jeg høre “nå må du passe på, om ikke kommer håret ditt til å falle av” – men nå derimot får jeg høre “håret ditt har blitt såpass sterkt at du egentlig kan gjøre hva du vil”, derfor kan jeg variere litt på nyansene, bruke varmebehandling og alt slik som før. Jeg mister heller ikke hår, hverken i dusjen eller når jeg grer igjennom det – eller, litt mister man jo alltid,men tidligere har det vært masse siden håret mitt var så ødelagt. Føler meg skikkelig heldig, med tanke på hvor mye jeg har behandlet håret. Slik ser jeg ut nå! Så tykt og fint, og farget litt kaldere hos Eco Cult (der jeg går fast – elsker salongen). 


 

Håret mitt er så sunt og næringsrikt for tiden – takket være hårvitaminene HAIRCARE som jeg egentlig begynte med for å få lengre hår, men at det har gitt meg så mye mer er jeg evig takknemlig for! Jeg måtte forresten klippe mitt eget hår for litt siden, for første gang på.. Jeg vet faktisk ikke hvor lenge, men det hadde blitt “for langt”. En dag jeg aldri trodde skulle komme! Visste du at håret er det første man legger merke til hos et annet menneske? Uansett hvilken stil man har er det veldig viktig å ta vare på håret sitt, det er ditt personlige tilbehør. 

På snakk om personlig tilbehør, her kommer noen av mine hårfrisyrer opp igjennom årene. Ikke rart det har blitt så slitt, men WOW så bra at det nå har hentet seg inn igjen!

Vitaminene HAIRCARE passer ikke kun for deg som vil ha lengre hår, men også for deg som er fornøyd med en kortere frisyre men bare ønsker at håret skal være sunt og friskt. OBS! Du får en del babyhår i starten, så ikke bli redd av det. Håret blir bare tykkere fra der 🙂 

Du bestiller produktet HER. Jeg lover det funker! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg