missoni feber

Leiligheten min har fått Missoni-feber! Det begynte med en pute, og nå har det økt til fem puter, et sengesett, pledd og håndduker både på badet og kjøkkenet. Jeg er veldig to-delt i inredningsstilen min. Jeg liker at det skal være glam og masse glitter og gull, men samtidig elsker jeg Missoni og masse farger. Leiligheten min er litt 50/50, og jeg elsker det! Dessuten kunne jeg ikke vært mer fornøyd med bokhyllene og valget om å ikke ha TV i stuen. Nå må jeg komme meg avsted, skal møte pappa for et møte om en mulig investering. Spennende! 

Og du, om du ikke har noe å finne på i kveld går Sophie Elises Verden i reprise klokken 18:30. På sumo derimot får du 8 minutter ekstra episode!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg