en ikke sponset anbefaling!

Dere etterspør ofte om jeg kan fortelle om produkter jeg bruker som ikke er sponset, og det har nesten blitt litt vanskelig siden… Ja, jeg har jo funnet mine samarbeidspartnere som jeg faktisk liker, og holder meg som regel til deres produkter. Men jeg ELSKER denne såpen jeg har i dusjen! Noe av det verste jeg vet er å bli tør i huden, jeg må seriøst ha med meg fuktighetskrem over alt for om ikke kan jeg ikke vaske hendene. Denne gjør huden myk når du fortsatt står i dusjen, og den passer perfekt for rød og følsom hud. Jeg kan bli stående lenge i dusjen og massere den inn i huden.. Mmhmm 💕  

Ganske sikker på at jeg kjøpte min på Eger i oslo, men hjemmesiden til Loccitane finner du her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg