fremheve utseendet

annonse

Her har dere lille meg, klar for sengen! En av de siste tingene jeg gjør før jeg legger meg er å ta en liten dose selvbruning. Det er altså derfor jeg ser så fresh ut på bildet under, er min personlige mening da. Jeg kom akkurat fra varmere strøk men der bruker jeg høy solfaktor, det er så viktig! Selvbruningen jeg bruker nå er Jetset Sun (10% rabatt nå!) den kan du forresten bruke over sminke også om du har dårlig tid. Dette er resultatet etter en runde:

Ah, dette skulle egentlig være et natta-innlegg, men nå ønsker jeg å snakke om sminke som vanlig.. Jeg elsker det, seriøst. Og etter å ha lest “jeg søker en venn” kommentarene deres, ser jeg at mange av dere også finner en slags trøst i det. En flukt, på en måte. 

Det jeg elsker med sminke er pausen fra omverden, og at man med kun noen små grep man fremheve det man liker best ved sitt eget utseende. Når jeg holder på med highlight-contouring elsker jeg å bruke sminke av kremete konsistens. Det gir et mye mer dramatisk resultat, som holder hele dagen. Du kan gjøre kinnbeina mer markert, nesen smalere, øynene større.. Det finnes liksom ingen grenser. Og sminke er GØY! For meg er det terapi, jeg slapper av. Det er ikke et “must” eller noe som stresser meg, det er en hobby. 

Slik ser jeg ut når jeg holder på. Synes faktisk det er litt hot, det også. 

Jeg bruker to ulike sett for å legge highlight og contour, litt avhengig av hvordan huden min føles. På de dagene jeg har tør hud er det perfekt å bruke Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit, fargene her er også veldig fine – i tillegg er de enkle å blende. Men nå som jeg er i en god periode bruker jeg Ultimate Pro Contour Palette og den koster bare 120 kr! Den passer perfekt for deg som er litt mer oljete i huden, eller har såkalt “normal” hud. Fargene her er dødsfine, og jeg kan nesten ikke tro at den er så billig. Elsker den, og det er også den jeg har på bildene over.

Om noen skulle lure.. På leppene bruker jeg så klart Jeffree Star – Celebrity Skin. 

Jeg har tipset dere om beauty blender så mange ganger – og selv om den er et must – kan jeg tipse dere om noen andre børster jeg er fan av. Real Techniques har blitt nevnt her på bloggen tidligere, men kanskje ikke så ofte som de “fortjener”. Det merket har alt, enten du skal blende pudder, concealer, foundation, øyenskygge, highlighter.. ALT. Coverbrands har så mye tilbud nå, så du kan like gjerne surfe rundt på alle kostene her. Dette er produkter som sjeldent kommer på tilbud, så.. Grip sjansen.


Sjekk ut 40% på sminke HER 
 
Sjekk ut 30% på hudpleie HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg