det gir meg troen på mennesket

annonse: reklamelenke nelly & norwegian

Så fantastisk rørende, trist og vakkert det var å lese kommentarene deres på “jeg søker en venn” innlegget. Husk at du som har kommentert også kan lese igjennom kommentarene til andre, og kontakte dem selv. Man trenger ikke sitte å vente på å bli kontaktet – er du ensom kan du observere, så finner du garantert noen i kommentarfeltet som passer deg. Jeg personlig har funnet mange som ville vært en god match, og tenker at jeg ønsker å sette sammen en stor venninnekveld snart.. Jeg leker med tanken, i alle fall. Tiden må bare strekke til for da vil jeg planlegge noe ordentlig. Slike innlegg som det gir meg troen på mennesket. Jeg er glad i dere, faktisk. Takk for at dere viser meg at man egentlig aldri er alene, selv om det kan virke sånn noen ganger. 


 

Boken jeg leste på flyturen hjem. Den var fin og rørende.. Kjøpte den tilfeldig på flyplassen i Fort Lauderdale, men traff blink! Og, skoene mine finner du her

Vi kom hjem til Norge tidligere i dag. Lang reise, men den var fin likevel. Elsker å fly premium med Norwegian, da klarer jeg nesten ikke å sove fordi jeg ønsker å være våken og nyte mest mulig, men likevel sov jeg i 4 timer 🙂 Anbefaler alle å booke premium om pengeboken tillater det, og man skal reise en lengre strekning. Ofte er det ikke mye dyrere heller. Uansett, nå venter en hel dag med jobb. Serien min har premiere snart, jeg må gjøre enda mer presse for låten (samt planlegge flere sessions), jeg holder også på å starte noe helt eget, og noe med min kjæreste… Wow, spennende. Men jeg er innstilt på å jobbe hardt. Det er gøy når ting går fremover i karrieren, og det er gøy at jeg klarer å jobbe igjen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg