the feeling

reklame:annonselenke nelly

For en fin kveld vi hadde i går i Fort Lauderdale. Rundt klokken 18 hoppet vi i en uber og dro til spisestedet Etaru Hallande, der spiste vi 6 retter og drakk god vin. Maten var helt himmelsk, virkelig. Dra dit om dere er her! Stemningen var også bra. Etter middagen dro vi til Monkitail for noen drinker, men jeg knakk skoen min så vi måtte dra hjem, haha. Kanskje ikke så rart, jeg har brukt disse skoene flere ganger i uken i snart..tre år? De har holdt seg godt. 


 

sko her (på tilbud nå) – jumpsuit forever 21 – veske chanel – neglene mine har jeg ordnet på beauty house. Er en del som har spurt 🙂 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg